Doe dan lekker Fernandez ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 13:54 schreef Caland het volgende:
RetRy heeft gewoon een voorkeur voor hele matige negers. Kan toch.
Je bent bijna net zo grappig als Elan.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of als je nog enigszins serieus genomen wilt worden neem je desnoods een UI van BMI.
Wil je me niet vergelijken met die mongool aub.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo grappig als Elan.
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil je me niet vergelijken met die mongool aub.
Dan heb ik liever dat je me tyfushond noem of zo.
Niet haten op Kapi.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De vakanties in 't zuiden zijn weer begonnen he.
twitter:feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet
Welke positie speelt hij?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet
Zou bazig zijn als hij gedurende het seizoen de strijd aan kan met Immers.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
10.quote:
Inderdaad, ben erg benieuwd naar hem. Als ik hem zo zie moet hij wel fysiek nog flinke vooruitgang moeten boeken.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef Typisch het volgende:
Zou bazig zijn als hij gedurende het seizoen de strijd aan kan met Immers.
Eriksen en Maher zijn fysiek ook niet de meest opvallende spelers. En Sleegers is toch ook een 10?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Inderdaad, ben erg benieuwd naar hem. Als ik hem zo zie moet hij wel fysiek nog flinke vooruitgang moeten boeken.
Die zijn fysiek veel verder als Sleegers, Eriksen zeker.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eriksen en Maher zijn fysiek ook niet de meest opvallende spelers. En Sleegers is toch ook een 10?
Die hebben wel al wat meer body hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eriksen en Maher zijn fysiek ook niet de meest opvallende spelers. En Sleegers is toch ook een 10?
Ja, maar wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe je je body gebruikt.
Niet veel.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat met mijn post te maken?
quote:01-07-2013 De Kuip krijgt nieuwe grasmat
In De Kuip wordt de komende dagen druk gewerkt aan de vervanging van de grasmat. Maandag (vandaag) wordt de oude grasmat verwijderd, dinsdag wordt het veld geëgaliseerd en woensdag wordt de nieuwe grasmat gelegd. Tevens wordt de kunstgrasstrook (de rand rondom het speelveld) opnieuw opgebouwd en gevuld met rubber ‘infill’.
Het is pas de zesde keer in de 76-jarige geschiedenis van De Kuip dat de grasmat wordt vervangen. Gedurende het afgelopen voetbalseizoen werd duidelijk dat het veld – mede door de extreme weersomstandigheden van afgelopen winter – aan vervanging toe was. De afgelopen dagen vonden er nog drie grote feesten plaats op het ‘oude’ gras: Het Grootste Studentenfeest, Cinéma in De Kuip en Mysterious.
Op zondag 21 juli wordt de nieuwe grasmat voor het eerst gebruikt, wanneer de Open Dag van Feyenoord plaatsvindt. Op zondag 28 juli wordt de eerste wedstrijd afgewerkt op de nieuwe mat. Dan speelt Feyenoord de vriendschappelijke wedstrijd tegen het Spaanse Getafe.
Aldus Feyenoord.nlquote:31-05-2011 Grasmat De Kuip na eerste training vervangen
De grasmat van De Kuip wordt na afloop van de eerste training van het seizoen 2011/2012 vervangen. Direct na de officiële aftrap van de voorbereiding op zondag 26 juni wordt een start gemaakt met het verwijderen van de oude grasmat, waarna er een gloednieuw veld zal worden aangelegd. De belangrijkste reden om de grasmat te vervangen is dat de nieuwe mat beter bestand zal zijn tegen extreme weersomstandigheden. Daarnaast zal het nieuwe veld veerkrachtiger en elastischer zijn dan voorheen, waardoor het door spelers als zachter zal worden ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |