abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2013 @ 13:54:33 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128458047
RetRy heeft gewoon een voorkeur voor hele matige negers. Kan toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128458075
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:54 schreef Caland het volgende:
RetRy heeft gewoon een voorkeur voor hele matige negers. Kan toch.
Doe dan lekker Fernandez ofzo
pi_128458140
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Doe dan lekker Fernandez ofzo
Of als je nog enigszins serieus genomen wilt worden neem je desnoods een UI van BMI.
pi_128458195
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Of als je nog enigszins serieus genomen wilt worden neem je desnoods een UI van BMI.
Je bent bijna net zo grappig als Elan.
pi_128458245
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Je bent bijna net zo grappig als Elan.
Wil je me niet vergelijken met die mongool aub.
Dan heb ik liever dat je me tyfushond noem of zo.
blablablabla
pi_128458265
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Wil je me niet vergelijken met die mongool aub.
Dan heb ik liever dat je me tyfushond noem of zo.
:D
Abracadabra, tapate guarra!
pi_128458281
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Wil je me niet vergelijken met die mongool aub.
Dan heb ik liever dat je me tyfushond noem of zo.
Niet haten op Kapi.
pi_128458338
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Wil je me niet vergelijken met die mongool aub.
Dan heb ik liever dat je me tyfushond noem of zo.
Wat is dit dan weer? :D
  maandag 1 juli 2013 @ 14:02:04 #134
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128458380
:N Niveautje weer
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_128458410
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:02 schreef satecl het volgende:
:N Niveautje weer
De vakanties in 't zuiden zijn weer begonnen he.
pi_128458427
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

De vakanties in 't zuiden zijn weer begonnen he.
:D
pi_128459035
feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32 Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet
pi_128459068
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32 Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet
Welke positie speelt hij?
pi_128459080
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32 Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet
Zou bazig zijn als hij gedurende het seizoen de strijd aan kan met Immers.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:18 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Welke positie speelt hij?
10.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 14:19:24 ]
pi_128459125
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:18 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Welke positie speelt hij?
AM/RW
pi_128459399
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef Typisch het volgende:
Zou bazig zijn als hij gedurende het seizoen de strijd aan kan met Immers.
Inderdaad, ben erg benieuwd naar hem. Als ik hem zo zie moet hij wel fysiek nog flinke vooruitgang moeten boeken.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:27:52 #142
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_128459430
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Inderdaad, ben erg benieuwd naar hem. Als ik hem zo zie moet hij wel fysiek nog flinke vooruitgang moeten boeken.
Eriksen en Maher zijn fysiek ook niet de meest opvallende spelers. En Sleegers is toch ook een 10?
2000 light years from home
pi_128459449
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Eriksen en Maher zijn fysiek ook niet de meest opvallende spelers. En Sleegers is toch ook een 10?
Die zijn fysiek veel verder als Sleegers, Eriksen zeker.
pi_128459452
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Eriksen en Maher zijn fysiek ook niet de meest opvallende spelers. En Sleegers is toch ook een 10?
Die hebben wel al wat meer body hoor.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:30:41 #145
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128459528
Ach Sleegers komt net kijken. Laat die jongen even wennen aan het niveau en 3x in de week de sportschool in gooien, en je hebt een nr. 10 erbij.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_128459532
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die hebben wel al wat meer body hoor.
Het gaat erom hoe je je body gebruikt.
pi_128459573
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:30 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Het gaat erom hoe je je body gebruikt.
Ja, maar wat heeft dat met mijn post te maken?
pi_128459611
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, maar wat heeft dat met mijn post te maken?
Niet veel.
pi_128459679
quote:
01-07-2013 De Kuip krijgt nieuwe grasmat

In De Kuip wordt de komende dagen druk gewerkt aan de vervanging van de grasmat. Maandag (vandaag) wordt de oude grasmat verwijderd, dinsdag wordt het veld geëgaliseerd en woensdag wordt de nieuwe grasmat gelegd. Tevens wordt de kunstgrasstrook (de rand rondom het speelveld) opnieuw opgebouwd en gevuld met rubber ‘infill’.

Het is pas de zesde keer in de 76-jarige geschiedenis van De Kuip dat de grasmat wordt vervangen. Gedurende het afgelopen voetbalseizoen werd duidelijk dat het veld – mede door de extreme weersomstandigheden van afgelopen winter – aan vervanging toe was. De afgelopen dagen vonden er nog drie grote feesten plaats op het ‘oude’ gras: Het Grootste Studentenfeest, Cinéma in De Kuip en Mysterious.

Op zondag 21 juli wordt de nieuwe grasmat voor het eerst gebruikt, wanneer de Open Dag van Feyenoord plaatsvindt. Op zondag 28 juli wordt de eerste wedstrijd afgewerkt op de nieuwe mat. Dan speelt Feyenoord de vriendschappelijke wedstrijd tegen het Spaanse Getafe.
quote:
31-05-2011 Grasmat De Kuip na eerste training vervangen

De grasmat van De Kuip wordt na afloop van de eerste training van het seizoen 2011/2012 vervangen. Direct na de officiële aftrap van de voorbereiding op zondag 26 juni wordt een start gemaakt met het verwijderen van de oude grasmat, waarna er een gloednieuw veld zal worden aangelegd. De belangrijkste reden om de grasmat te vervangen is dat de nieuwe mat beter bestand zal zijn tegen extreme weersomstandigheden. Daarnaast zal het nieuwe veld veerkrachtiger en elastischer zijn dan voorheen, waardoor het door spelers als zachter zal worden ervaren.
Aldus Feyenoord.nl
:')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128459728
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:34 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Aldus Feyenoord.nl
:')
Ja, dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')