abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128455512
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

PSV wil Assaidi niet. Was een roddel door een PSVfan zelf in de wereld geholpen om aan te tonen hoe makkelijk je in transferperiodes de media op de kast hebt.
Niet dat het in dit topic heel erg relevant is maar wie gaat er bij Psv dan links spelen nu kaboutertje weg is?
blablablabla
  maandag 1 juli 2013 @ 12:58:32 #102
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128455529
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet dat het in dit topic heel erg relevant is maar wie gaat er bij Psv dan links spelen nu kaboutertje weg is?
Depay.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:58:39 #103
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128455534
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet dat het in dit topic heel erg relevant is maar wie gaat er bij Psv dan links spelen nu kaboutertje weg is?
Depay.
Dit, dus.
pi_128455606
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Achabar scout ik al sinds de jeugd en die jongen heeft meer balgevoel in zijn linkerknieschijf dan Lex Immers en onze nieuwste topaankoop Te Vrede samen in beide benen.
Probleem is dat hij het niet laat zien, dus niet tijdens invalbeurten op de training schijnbaar ook niet. Dan kan je gezegend zijn met nog zoveel techniek als je mentaliteit niet deugt dan kom je er nog niet.

Jaartje verhuren lijkt me prima heeft nog een paar jaar contract en eerst maar eens kijken hoe hij het doet als hij veel meer aan spelen toekomt. :)
_O- _O-
pi_128455655
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef satecl het volgende:
Dit gaat gewoon hét seizoen worden van Elvis Manutelli!
[ afbeelding ]

Back-up spits/rechtsbuiten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat de Schenk zoveel blessureleed heeft gehad.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:30:21 #106
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128457032
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Achabar scout ik al sinds de jeugd en die jongen heeft meer balgevoel in zijn linkerknieschijf dan Lex Immers en onze nieuwste topaankoop Te Vrede samen in beide benen.
Probleem is dat hij het niet laat zien, dus niet tijdens invalbeurten op de training schijnbaar ook niet. Dan kan je gezegend zijn met nog zoveel techniek als je mentaliteit niet deugt dan kom je er nog niet.

Jaartje verhuren lijkt me prima heeft nog een paar jaar contract en eerst maar eens kijken hoe hij het doet als hij veel meer aan spelen toekomt. :)
Feyenoord moet hem inderdaad een jaartje verhuren en dan hopen dat hij het begint op te pakken. Hij zal niet de eerste speler zijn die het in de jeugd geweldig doet, maar uiteindelijk te slecht is voor Feyenoord (Isoufi, Poldervaart etc.).
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:32:18 #107
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128457097
Miyaichi is echt te blessuregevoelig. Volgens mij is hij nu nog herstellende van een knieblessure
pi_128457423
Assaidi zie ik graag komen :9~
pi_128457683
Ik ben niet zo'n fan van spelers huren.
Maar Assaidi is natuurlijk wel een geweldenaar.
pi_128457703
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van spelers huren.
Maar Assaidi is natuurlijk wel een geweldenaar.
Waar is je Babel ui eigenlijk?
pi_128457753
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Waar is je Babel ui eigenlijk?
Ik wissel mij UI's altijd :')
Maar voor jou zet ik hem even op :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 13:48:35 ]
pi_128457809
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik wissel mij UI's altijd :')
Maar voor jou zet ik hem even op :')
Waarom pretendeer jij een Feijenoorder te zijn?
  maandag 1 juli 2013 @ 13:49:15 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128457814
Sommige spelers zijn nog lekker op vakantie.


VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2013 @ 13:49:43 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128457836
Is dat Depay trouwens?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128457846
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef Caland het volgende:
Sommige spelers zijn nog lekker op vakantie.


[ afbeelding ]
Fissa hoor. Al die plakplaatjes bij die Depay :') _O-
  maandag 1 juli 2013 @ 13:50:21 #116
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_128457862
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef Caland het volgende:
Is dat Depay trouwens?
Ja.
2000 light years from home
pi_128457867
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom pretendeer jij een Feijenoorder te zijn?
Ik ben voor Feyenoord 14.gif
  maandag 1 juli 2013 @ 13:50:44 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128457880
Oja is een Rotterdammert he.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128457892
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:50 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik ben voor Feyenoord [ afbeelding ]
Met een Babel ui :W :')
  maandag 1 juli 2013 @ 13:51:08 #120
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_128457899
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:50 schreef Caland het volgende:
Oja is een Rotterdammert he.
Moordrecht.
2000 light years from home
pi_128457908
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:50 schreef Caland het volgende:
Oja is een Rotterdammert he.
Komt hij van Sparta eigenlijk?
pi_128457913
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Met een Babel ui :W :')
Babel is mijn favoriete speler.
Ga huilen :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 13:51:48 ]
  maandag 1 juli 2013 @ 13:51:48 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128457929
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Komt hij van Sparta eigenlijk?
Hij speelt bij PSV dus denk het wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2013 @ 13:52:23 #124
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128457954
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij speelt bij PSV dus denk het wel.
Klopt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_128457996
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Babel is mijn favoriete speler.
Ga huilen :{
Man man man. _O-
  maandag 1 juli 2013 @ 13:54:33 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128458047
RetRy heeft gewoon een voorkeur voor hele matige negers. Kan toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128458075
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:54 schreef Caland het volgende:
RetRy heeft gewoon een voorkeur voor hele matige negers. Kan toch.
Doe dan lekker Fernandez ofzo
pi_128458140
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Doe dan lekker Fernandez ofzo
Of als je nog enigszins serieus genomen wilt worden neem je desnoods een UI van BMI.
pi_128458195
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Of als je nog enigszins serieus genomen wilt worden neem je desnoods een UI van BMI.
Je bent bijna net zo grappig als Elan.
pi_128458245
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Je bent bijna net zo grappig als Elan.
Wil je me niet vergelijken met die mongool aub.
Dan heb ik liever dat je me tyfushond noem of zo.
blablablabla
pi_128458265
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Wil je me niet vergelijken met die mongool aub.
Dan heb ik liever dat je me tyfushond noem of zo.
:D
Abracadabra, tapate guarra!
pi_128458281
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Wil je me niet vergelijken met die mongool aub.
Dan heb ik liever dat je me tyfushond noem of zo.
Niet haten op Kapi.
pi_128458338
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Wil je me niet vergelijken met die mongool aub.
Dan heb ik liever dat je me tyfushond noem of zo.
Wat is dit dan weer? :D
  maandag 1 juli 2013 @ 14:02:04 #134
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128458380
:N Niveautje weer
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_128458410
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:02 schreef satecl het volgende:
:N Niveautje weer
De vakanties in 't zuiden zijn weer begonnen he.
pi_128458427
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

De vakanties in 't zuiden zijn weer begonnen he.
:D
pi_128459035
feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32 Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet
pi_128459068
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32 Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet
Welke positie speelt hij?
pi_128459080
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32 Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet
Zou bazig zijn als hij gedurende het seizoen de strijd aan kan met Immers.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:18 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Welke positie speelt hij?
10.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 14:19:24 ]
pi_128459125
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:18 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Welke positie speelt hij?
AM/RW
pi_128459399
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef Typisch het volgende:
Zou bazig zijn als hij gedurende het seizoen de strijd aan kan met Immers.
Inderdaad, ben erg benieuwd naar hem. Als ik hem zo zie moet hij wel fysiek nog flinke vooruitgang moeten boeken.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:27:52 #142
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_128459430
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Inderdaad, ben erg benieuwd naar hem. Als ik hem zo zie moet hij wel fysiek nog flinke vooruitgang moeten boeken.
Eriksen en Maher zijn fysiek ook niet de meest opvallende spelers. En Sleegers is toch ook een 10?
2000 light years from home
pi_128459449
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Eriksen en Maher zijn fysiek ook niet de meest opvallende spelers. En Sleegers is toch ook een 10?
Die zijn fysiek veel verder als Sleegers, Eriksen zeker.
pi_128459452
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Eriksen en Maher zijn fysiek ook niet de meest opvallende spelers. En Sleegers is toch ook een 10?
Die hebben wel al wat meer body hoor.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:30:41 #145
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128459528
Ach Sleegers komt net kijken. Laat die jongen even wennen aan het niveau en 3x in de week de sportschool in gooien, en je hebt een nr. 10 erbij.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_128459532
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die hebben wel al wat meer body hoor.
Het gaat erom hoe je je body gebruikt.
pi_128459573
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:30 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Het gaat erom hoe je je body gebruikt.
Ja, maar wat heeft dat met mijn post te maken?
pi_128459611
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, maar wat heeft dat met mijn post te maken?
Niet veel.
pi_128459679
quote:
01-07-2013 De Kuip krijgt nieuwe grasmat

In De Kuip wordt de komende dagen druk gewerkt aan de vervanging van de grasmat. Maandag (vandaag) wordt de oude grasmat verwijderd, dinsdag wordt het veld geëgaliseerd en woensdag wordt de nieuwe grasmat gelegd. Tevens wordt de kunstgrasstrook (de rand rondom het speelveld) opnieuw opgebouwd en gevuld met rubber ‘infill’.

Het is pas de zesde keer in de 76-jarige geschiedenis van De Kuip dat de grasmat wordt vervangen. Gedurende het afgelopen voetbalseizoen werd duidelijk dat het veld – mede door de extreme weersomstandigheden van afgelopen winter – aan vervanging toe was. De afgelopen dagen vonden er nog drie grote feesten plaats op het ‘oude’ gras: Het Grootste Studentenfeest, Cinéma in De Kuip en Mysterious.

Op zondag 21 juli wordt de nieuwe grasmat voor het eerst gebruikt, wanneer de Open Dag van Feyenoord plaatsvindt. Op zondag 28 juli wordt de eerste wedstrijd afgewerkt op de nieuwe mat. Dan speelt Feyenoord de vriendschappelijke wedstrijd tegen het Spaanse Getafe.
quote:
31-05-2011 Grasmat De Kuip na eerste training vervangen

De grasmat van De Kuip wordt na afloop van de eerste training van het seizoen 2011/2012 vervangen. Direct na de officiële aftrap van de voorbereiding op zondag 26 juni wordt een start gemaakt met het verwijderen van de oude grasmat, waarna er een gloednieuw veld zal worden aangelegd. De belangrijkste reden om de grasmat te vervangen is dat de nieuwe mat beter bestand zal zijn tegen extreme weersomstandigheden. Daarnaast zal het nieuwe veld veerkrachtiger en elastischer zijn dan voorheen, waardoor het door spelers als zachter zal worden ervaren.
Aldus Feyenoord.nl
:')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128459728
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:34 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Aldus Feyenoord.nl
:')
Ja, dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')