abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128455512
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

PSV wil Assaidi niet. Was een roddel door een PSVfan zelf in de wereld geholpen om aan te tonen hoe makkelijk je in transferperiodes de media op de kast hebt.
Niet dat het in dit topic heel erg relevant is maar wie gaat er bij Psv dan links spelen nu kaboutertje weg is?
blablablabla
  maandag 1 juli 2013 @ 12:58:32 #102
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128455529
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet dat het in dit topic heel erg relevant is maar wie gaat er bij Psv dan links spelen nu kaboutertje weg is?
Depay.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:58:39 #103
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_128455534
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet dat het in dit topic heel erg relevant is maar wie gaat er bij Psv dan links spelen nu kaboutertje weg is?
Depay.
Dit, dus.
pi_128455606
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Achabar scout ik al sinds de jeugd en die jongen heeft meer balgevoel in zijn linkerknieschijf dan Lex Immers en onze nieuwste topaankoop Te Vrede samen in beide benen.
Probleem is dat hij het niet laat zien, dus niet tijdens invalbeurten op de training schijnbaar ook niet. Dan kan je gezegend zijn met nog zoveel techniek als je mentaliteit niet deugt dan kom je er nog niet.

Jaartje verhuren lijkt me prima heeft nog een paar jaar contract en eerst maar eens kijken hoe hij het doet als hij veel meer aan spelen toekomt. :)
_O- _O-
pi_128455655
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef satecl het volgende:
Dit gaat gewoon hét seizoen worden van Elvis Manutelli!
[ afbeelding ]

Back-up spits/rechtsbuiten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat de Schenk zoveel blessureleed heeft gehad.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:30:21 #106
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128457032
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Achabar scout ik al sinds de jeugd en die jongen heeft meer balgevoel in zijn linkerknieschijf dan Lex Immers en onze nieuwste topaankoop Te Vrede samen in beide benen.
Probleem is dat hij het niet laat zien, dus niet tijdens invalbeurten op de training schijnbaar ook niet. Dan kan je gezegend zijn met nog zoveel techniek als je mentaliteit niet deugt dan kom je er nog niet.

Jaartje verhuren lijkt me prima heeft nog een paar jaar contract en eerst maar eens kijken hoe hij het doet als hij veel meer aan spelen toekomt. :)
Feyenoord moet hem inderdaad een jaartje verhuren en dan hopen dat hij het begint op te pakken. Hij zal niet de eerste speler zijn die het in de jeugd geweldig doet, maar uiteindelijk te slecht is voor Feyenoord (Isoufi, Poldervaart etc.).
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:32:18 #107
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_128457097
Miyaichi is echt te blessuregevoelig. Volgens mij is hij nu nog herstellende van een knieblessure
pi_128457423
Assaidi zie ik graag komen :9~
pi_128457683
Ik ben niet zo'n fan van spelers huren.
Maar Assaidi is natuurlijk wel een geweldenaar.
pi_128457703
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van spelers huren.
Maar Assaidi is natuurlijk wel een geweldenaar.
Waar is je Babel ui eigenlijk?
pi_128457753
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Waar is je Babel ui eigenlijk?
Ik wissel mij UI's altijd :')
Maar voor jou zet ik hem even op :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 13:48:35 ]
pi_128457809
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik wissel mij UI's altijd :')
Maar voor jou zet ik hem even op :')
Waarom pretendeer jij een Feijenoorder te zijn?
  maandag 1 juli 2013 @ 13:49:15 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128457814
Sommige spelers zijn nog lekker op vakantie.


VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2013 @ 13:49:43 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128457836
Is dat Depay trouwens?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128457846
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef Caland het volgende:
Sommige spelers zijn nog lekker op vakantie.


[ afbeelding ]
Fissa hoor. Al die plakplaatjes bij die Depay :') _O-
  maandag 1 juli 2013 @ 13:50:21 #116
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_128457862
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef Caland het volgende:
Is dat Depay trouwens?
Ja.
2000 light years from home
pi_128457867
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom pretendeer jij een Feijenoorder te zijn?
Ik ben voor Feyenoord 14.gif
  maandag 1 juli 2013 @ 13:50:44 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128457880
Oja is een Rotterdammert he.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128457892
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:50 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik ben voor Feyenoord [ afbeelding ]
Met een Babel ui :W :')
  maandag 1 juli 2013 @ 13:51:08 #120
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_128457899
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:50 schreef Caland het volgende:
Oja is een Rotterdammert he.
Moordrecht.
2000 light years from home
pi_128457908
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:50 schreef Caland het volgende:
Oja is een Rotterdammert he.
Komt hij van Sparta eigenlijk?
pi_128457913
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Met een Babel ui :W :')
Babel is mijn favoriete speler.
Ga huilen :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 13:51:48 ]
  maandag 1 juli 2013 @ 13:51:48 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128457929
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Komt hij van Sparta eigenlijk?
Hij speelt bij PSV dus denk het wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2013 @ 13:52:23 #124
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128457954
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij speelt bij PSV dus denk het wel.
Klopt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_128457996
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Babel is mijn favoriete speler.
Ga huilen :{
Man man man. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')