Niet dat het in dit topic heel erg relevant is maar wie gaat er bij Psv dan links spelen nu kaboutertje weg is?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV wil Assaidi niet. Was een roddel door een PSVfan zelf in de wereld geholpen om aan te tonen hoe makkelijk je in transferperiodes de media op de kast hebt.
Depay.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat het in dit topic heel erg relevant is maar wie gaat er bij Psv dan links spelen nu kaboutertje weg is?
Depay.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat het in dit topic heel erg relevant is maar wie gaat er bij Psv dan links spelen nu kaboutertje weg is?
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Achabar scout ik al sinds de jeugd en die jongen heeft meer balgevoel in zijn linkerknieschijf dan Lex Immers en onze nieuwste topaankoop Te Vrede samen in beide benen.
Probleem is dat hij het niet laat zien, dus niet tijdens invalbeurten op de training schijnbaar ook niet. Dan kan je gezegend zijn met nog zoveel techniek als je mentaliteit niet deugt dan kom je er nog niet.
Jaartje verhuren lijkt me prima heeft nog een paar jaar contract en eerst maar eens kijken hoe hij het doet als hij veel meer aan spelen toekomt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef satecl het volgende:
Dit gaat gewoon hét seizoen worden van Elvis Manutelli!
[ afbeelding ]
Back-up spits/rechtsbuitenJammer dat de Schenk zoveel blessureleed heeft gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord moet hem inderdaad een jaartje verhuren en dan hopen dat hij het begint op te pakken. Hij zal niet de eerste speler zijn die het in de jeugd geweldig doet, maar uiteindelijk te slecht is voor Feyenoord (Isoufi, Poldervaart etc.).quote:Op maandag 1 juli 2013 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Achabar scout ik al sinds de jeugd en die jongen heeft meer balgevoel in zijn linkerknieschijf dan Lex Immers en onze nieuwste topaankoop Te Vrede samen in beide benen.
Probleem is dat hij het niet laat zien, dus niet tijdens invalbeurten op de training schijnbaar ook niet. Dan kan je gezegend zijn met nog zoveel techniek als je mentaliteit niet deugt dan kom je er nog niet.
Jaartje verhuren lijkt me prima heeft nog een paar jaar contract en eerst maar eens kijken hoe hij het doet als hij veel meer aan spelen toekomt.
Waar is je Babel ui eigenlijk?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef RetRy32 het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van spelers huren.
Maar Assaidi is natuurlijk wel een geweldenaar.
Ik wissel mij UI's altijdquote:
Waarom pretendeer jij een Feijenoorder te zijn?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik wissel mij UI's altijd
Maar voor jou zet ik hem even op![]()
Fissa hoor. Al die plakplaatjes bij die Depayquote:Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef Caland het volgende:
Sommige spelers zijn nog lekker op vakantie.
[ afbeelding ]
Ik ben voor Feyenoordquote:Op maandag 1 juli 2013 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom pretendeer jij een Feijenoorder te zijn?
Babel is mijn favoriete speler.quote:
Man man man.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Babel is mijn favoriete speler.
Ga huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |