Hoop dat hij dit seizoen al aan spelen toekomt, desnoods wat invalbeurten. Geweldige voetballer als ik de verhalen mag horen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet
Ik vond het nogal typisch (sorry Typisch) dat ze 2 jaar terug een veld erin leggen wat 'extreme weersomstandigheden' aan moet kunen, en het 2 jaar later weer moeten vervangen vanwege die 'extreme weersomstandigheden', en dan wel promoten dat je het nog maar 6x hebt vervangen in 76 jaar (waarvan 5x in de laatste 15 jaar)quote:
Als hij zich goed gedraagt zullen KGB hem wel de kans geven denk ik hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoop dat hij dit seizoen al aan spelen toekomt, desnoods wat invalbeurten. Geweldige voetballer als ik de verhalen mag horen.
Die wedstrijd tijdens die hoosbui ergens begin dit jaar heeft het veld gewoon geen goed gedaan, kan je zelfs met een goed veld niet tegenop.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond het nogal typisch (sorry Typisch) dat ze 2 jaar terug een veld erin leggen wat 'extreme weersomstandigheden' aan moet kunen, en het 2 jaar later weer moeten vervangen vanwege die 'extreme weersomstandigheden', en dan wel promoten dat je het nog maar 6x hebt vervangen in 76 jaar (waarvan 5x in de laatste 15 jaar)
Weet ik niet, ik vond ze vorig jaar erg terughoudend. Vilhena werd pas gebracht toen Leerdam zijn contract weigerde te verlengen. Achahbar pas toen Schaken geblesseerd was en Verhoek er geen kut van bakte. Al was dat ook weer snel over, er waren thuiswedstrijden waar een Achahbar oid wel wat vaker had mogen invallen, maar er werd constant gekozen voor Nelom of Vormer.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als hij zich goed gedraagt zullen KGB hem wel de kans geven denk ik hoor
Geen Barcelona spelers in De Kuip.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:31 schreef ace_eleven het volgende:
Volgens SN-roddels hebben PSV en Ajax lijntjes uitgegooid naar Bojan:
[..]
Het blijven roddels, maar je weet maar nooit. Ik weet niet in hoeverre die contacten afgelopen zomer door Feyenoord reeds gelegd waren, maar anders zou Koeman (ook Barca-man natuurlijk) hem misschien ook nog wel naar de Kuip kunnen begeleiden (met deszelfde constructie van zijn salaris niet hoeven te betalen natuurlijk)...
JA, EN CLASIE IS OOK EEN FERRADER, die ging met die KKBOER van een DEPAY op de foto op Fuckantie, ook niet meer opstellenquote:
SIJN ALLEMAAL KK JODEquote:Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De K en B van KGB hebben er ook gespeeld...
Klopt. Maar dat zie ik door de vingers. Zeker Gio is gewoon een echte Feyenoorder. Helaas heeft ie een paar seizoenen bij de verkeerde club gespeeld, maar daar maak ik me niet zo druk om.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De K en B van KGB hebben er ook gespeeld...
Daar zullen ze vast beter van gaan slapen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat zie ik door de vingers
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast beter van gaan slapen.
Ja, en als Bojan komend jaar 30 doelpunten maakt voor Feyenoord en we de schaal veroveren zal jij niet naar de coolsingel gaan om hem te vererenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat zie ik door de vingers. Zeker Gio is gewoon een echte Feyenoorder. Helaas heeft ie een paar seizoenen bij de verkeerde club gespeeld, maar daar maak ik me niet zo druk om.
Heb het meer over spelers die opgeleid zijn door Barcelona.
Lekker makkelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat zie ik door de vingers. Zeker Gio is gewoon een echte Feyenoorder. Helaas heeft ie een paar seizoenen bij de verkeerde club gespeeld, maar daar maak ik me niet zo druk om.
Heb het meer over spelers die opgeleid zijn door Barcelona.
Gewoon ophoeren met je achterlijke Barcelona of Israel geneuzel hier. Het is nu wel een keer leuk geweest.quote:
Tuurlijk wel. Het gaat mij om Feyenoord. Niet om één of andere Catalaanse passant. Maar ik zou de komst van een door Barcelona opgeleide speler alleen niet bepaald toejuichen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, en als Bojan komend jaar 30 doelpunten maakt voor Feyenoord en we de schaal veroveren zal jij niet naar de coolsingel gaan om hem te vereren
Hier sluit ik me bij aan, het wordt vermoeiend. Prima als je meer haat hebt voor Barca als liefde voor Feyenoord, maar dat hoef je hier niet steeds te uiten, doe dat maar in het Primera Division topic.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon ophoeren met je achterlijke Barcelona of Israel geneuzel hier. Het is nu wel een keer leuk geweest.
We weten nu wel dat je lekker anders wilt zijn.
Sleegers en Woudenberg sluiten aan volgens mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef ha_n het volgende:
Zijn er nog leuke jeugdspeler die mee gaan doen in het eerste dit jaar?
Radicaal tegen Catalonie or what?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het gaat mij om Feyenoord. Niet om één of andere Catalaanse passant. Maar ik zou de komst van een door Barcelona opgeleide speler alleen niet bepaald toejuichen.
Ik heb het toch over Feyenoord of niet dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan, het wordt vermoeiend. Prima als je meer haat hebt voor Barca als liefde voor Feyenoord, maar dat hoef je hier niet steeds te uiten, doe dat maar in het Primera Division topic.
Doe eens normaal joh, gekkie.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb het toch over Feyenoord of niet dan?
En tyf op met zulke opmerkingen. Ik denk dat ik meer Feyenoordgevoel heb dan jij ooit zult hebben.
Niet tegen Catalonië, integendeel. Ik ben een voorstander van een onafhankelijk Catalonië.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Radicaal tegen Catalonie or what?
Woudenberg is volgens mij wel een talen. Sleegers heb niet zo vaak gezien..quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sleegers en Woudenberg sluiten aan volgens mij.
Jij bent volgens mij de enige EKTE Feyenoorder hier ja toch of niet dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb het toch over Feyenoord of niet dan?
En tyf op met zulke opmerkingen. Ik denk dat ik meer Feyenoordgevoel heb dan jij ooit zult hebben.
Slabbekoorn? Dat is een nummer 10 en is nog te jong inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef ha_n het volgende:
[..]
Woudenberg is volgens mij wel een talen. Sleegers heb niet zo vaak gezien..
Hoe zit het met die Falcao v2?Of is ie nog te jong?
Wie???quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef ha_n het volgende:
[..]
Woudenberg is volgens mij wel een talen. Sleegers heb niet zo vaak gezien..
Hoe zit het met die Falcao v2?Of is ie nog te jong?
lol. Hij scoort wel erg veel dan voor een 10.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Slabbekoorn? Dat is een nummer 10 en is nog te jong inderdaad.
Nee hoor zullen er best nog meer zijn. Maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen me geen of minder Feyenoorder noemen. Terwijl ik zo'n beetje iedere uit en thuiswedstrijd ga.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de enige EKTE Feyenoorder hier ja toch of niet dan?
Prima, maar kun je het dan daarover hebben in plaats van steeds terug te grijpen op die debiele Barca haat?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoor zullen er best nog meer zijn. Maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen me geen of minder Feyenoorder noemen. Terwijl ik zo'n beetje iedere uit en thuiswedstrijd ga.
Hoezo Barca haat? Waar heb je het over?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima, maar kun je het dan daarover hebben in plaats van steeds terug te grijpen op die debiele Barca haat?
Niet eens allemaal?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef inZanity het volgende:
Terwijl ik zo'n beetje iedere uit en thuiswedstrijd ga.
Misschien ook maar eens aan je zelfreflectie werken. En nu ben ik er wel weer klaar mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo Barca haat? Waar heb je het over?
Ik zeg alleen dat ik liever geen Barcelona spelers in De Kuip wil. Dat mag toch?
Kan je misschien ook gewoon antwoord geven?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens aan je zelfreflectie werken. En nu ben ik er wel weer klaar mee.
Dat mag zeker, maar maak je niet druk, het zal nooit gebeuren. Feyenoord is wat dat betreft vrij onbekend in Spanje.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo Barca haat? Waar heb je het over?
Ik zeg alleen dat ik liever geen Barcelona spelers in De Kuip wil. Dat mag toch?
Dat hoop ik maar dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat mag zeker, maar maak je niet druk, het zal nooit gebeuren. Feyenoord is wat dat betreft vrij onbekend in Spanje.
quote:Opel is vanaf maandag officieel de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord. Dat gegeven werd feestelijk omlijst door de directie van Feyenoord en een delegatie van Opel, die in een van de business units van De Kuip gezamenlijk een toost uitbrachten op de samenwerking. Aansluitend werden de eerste nieuwe Opels geleverd in De Kuip, waarbij verschillende spelers hun nieuwe auto voor het komende seizoen in ontvangst mochten nemen.
Zo rijdt Ruben Schaken het komende seizoen in een Opel Astra stationwagen. ‘Bij het uitzoeken let ik vooral op de veiligheid en het interieur van de auto’, legde de aanvaller uit. ‘Mijn kinderen eten en drinken in de auto, daarom kies ik altijd voor een leren bekleding die makkelijk schoon te houden is. Omdat ik veel lange afstanden rij, moet mijn auto bij voorkeur ook over cruise control beschikken.’
Net als hun vader zijn ook de kinderen van Schaken gek van auto’s. ‘Het leuk is dat ze een Opel ook echt herkennen. Als zij een Opel zien op de weg, roepen ze direct: Die heeft papa ook! Dat zegt wel iets over de uitstraling van het merk Opel.’
Schaken poseerde maandagmiddag samen met Joris Mathijsen, Daryl Janmaat, Miquel Nelom, Kostas Lamprou en Wesley Verhoek bij drie nieuwe modellen van Opel, waaronder het cabriomodel Cascada. ‘Van die drie auto’s gaat mijn voorkeur uit naar de Cascada’, zei Schaken. ‘Vanwege de chique en stoere uitstraling vind ik die auto prima bij een voetballer passen.’
Niet alleen voor de spelers was het een feestelijke dag, maar ook voor Opel. ‘We zijn al maanden bezig met de voorbereiding van de overeenkomst met Feyenoord, maar vandaag is het contract echt ingegaan’, vertelde Jeroen Maas, manager Public Relations van Opel. ‘Uiteraard hebben we uitgekeken naar dit moment. We willen dankzij onze samenwerking met Feyenoord laten zien dat Opel helemaal terug is. Feyenoord en Opel lijken in die zin ook op elkaar. Allebei hebben we moeilijke tijden meegemaakt, maar we zijn nu ook allebei bezig met een wederopstanding.’
Feyenoord maakte in maart van dit jaar bekend dat Opel met ingang van het seizoen 2013-2014 de nieuwe hoofd- en shirtsponsor is van de club. Feyenoord en Opel Nederland hebben hiertoe een vierjarige overeenkomst gesloten, van 2013 tot 2017.
Lol, hoeveel LV-tasjes heeft Schaken hiervoor gekregen?quote:Net als hun vader zijn ook de kinderen van Schaken gek van auto’s. ‘Het leuk is dat ze een Opel ook echt herkennen. Als zij een Opel zien op de weg, roepen ze direct: Die heeft papa ook! Dat zegt wel iets over de uitstraling van het merk Opel.’
Haha, inderdaad hij doet net of het godverdomme een Ferrari isquote:Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lol, hoeveel LV-tasjes heeft Schaken hiervoor gekregen?
Echt he.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lol, hoeveel LV-tasjes heeft Schaken hiervoor gekregen?
Lol, zeggen dat je liever geen Barca spelers hier ziet is niet echt gezeik.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:53 schreef DonRaja het volgende:
Nu de laatste keer, kappen met dat Barcelona gezeik hier. Als je met inZanity in discussie wil doe je dat maar lekker via DM/PM.
Dus dat.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
Ik wil gewoon goede voetballers bij Feyenoord.
Kappen nou met die onzin joh. Het is totaal niet aan de orde en het zal ook nooit gebeuren ook. Wat een gezeik om niks zegquote:Op maandag 1 juli 2013 15:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol, zeggen dat je liever geen Barca spelers hier ziet is niet echt gezeik.
90 procent hier ziet liever ook geen Ajax spelers bij Feyenoord, dat mag ook gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |