abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2013 @ 14:40:12 #151
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128459891
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32 Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet
Hoop dat hij dit seizoen al aan spelen toekomt, desnoods wat invalbeurten. Geweldige voetballer als ik de verhalen mag horen.
pi_128459897
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja, dus?
Ik vond het nogal typisch (sorry Typisch) dat ze 2 jaar terug een veld erin leggen wat 'extreme weersomstandigheden' aan moet kunen, en het 2 jaar later weer moeten vervangen vanwege die 'extreme weersomstandigheden', en dan wel promoten dat je het nog maar 6x hebt vervangen in 76 jaar (waarvan 5x in de laatste 15 jaar)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128459919
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef Grifte het volgende:

[..]

Hoop dat hij dit seizoen al aan spelen toekomt, desnoods wat invalbeurten. Geweldige voetballer als ik de verhalen mag horen.
Als hij zich goed gedraagt zullen KGB hem wel de kans geven denk ik hoor :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:43:25 #154
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_128460039
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vond het nogal typisch (sorry Typisch) dat ze 2 jaar terug een veld erin leggen wat 'extreme weersomstandigheden' aan moet kunen, en het 2 jaar later weer moeten vervangen vanwege die 'extreme weersomstandigheden', en dan wel promoten dat je het nog maar 6x hebt vervangen in 76 jaar (waarvan 5x in de laatste 15 jaar)
Die wedstrijd tijdens die hoosbui ergens begin dit jaar heeft het veld gewoon geen goed gedaan, kan je zelfs met een goed veld niet tegenop.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 1 juli 2013 @ 14:48:39 #155
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128460286
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als hij zich goed gedraagt zullen KGB hem wel de kans geven denk ik hoor :)
Weet ik niet, ik vond ze vorig jaar erg terughoudend. Vilhena werd pas gebracht toen Leerdam zijn contract weigerde te verlengen. Achahbar pas toen Schaken geblesseerd was en Verhoek er geen kut van bakte. Al was dat ook weer snel over, er waren thuiswedstrijden waar een Achahbar oid wel wat vaker had mogen invallen, maar er werd constant gekozen voor Nelom of Vormer.

Anderzijds was het inbrengen van JP natuurlijk een staaltje lef en vertrouwen, maar had graag nog iets meer gezien.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:49:50 #156
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128460349
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:31 schreef ace_eleven het volgende:
Volgens SN-roddels hebben PSV en Ajax lijntjes uitgegooid naar Bojan:

[..]

Het blijven roddels, maar je weet maar nooit. Ik weet niet in hoeverre die contacten afgelopen zomer door Feyenoord reeds gelegd waren, maar anders zou Koeman (ook Barca-man natuurlijk) hem misschien ook nog wel naar de Kuip kunnen begeleiden (met deszelfde constructie van zijn salaris niet hoeven te betalen natuurlijk :P )... :z
Geen Barcelona spelers in De Kuip. :r
pi_128460503
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef inZanity het volgende:

[..]

Geen Barcelona spelers in De Kuip. :r
De K en B van KGB hebben er ook gespeeld...
BFF met GGMM
pi_128460556
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef inZanity het volgende:

[..]

Geen Barcelona spelers in De Kuip. :r
JA, EN CLASIE IS OOK EEN FERRADER, die ging met die KKBOER van een DEPAY op de foto op Fuckantie, ook niet meer opstellen :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:55:27 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128460610
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De K en B van KGB hebben er ook gespeeld...
SIJN ALLEMAAL KK JODE
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2013 @ 14:59:04 #160
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_128460749
HAMAS! HAMAS! Ik heb trek in een ijsje.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:59:32 #161
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128460770
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De K en B van KGB hebben er ook gespeeld...
Klopt. Maar dat zie ik door de vingers. Zeker Gio is gewoon een echte Feyenoorder. Helaas heeft ie een paar seizoenen bij de verkeerde club gespeeld, maar daar maak ik me niet zo druk om.

Heb het meer over spelers die opgeleid zijn door Barcelona.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:00:33 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128460815
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef inZanity het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat zie ik door de vingers
Daar zullen ze vast beter van gaan slapen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2013 @ 15:00:59 #163
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128460832
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Daar zullen ze vast beter van gaan slapen.
:D
pi_128460836
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef inZanity het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat zie ik door de vingers. Zeker Gio is gewoon een echte Feyenoorder. Helaas heeft ie een paar seizoenen bij de verkeerde club gespeeld, maar daar maak ik me niet zo druk om.

Heb het meer over spelers die opgeleid zijn door Barcelona.
Ja, en als Bojan komend jaar 30 doelpunten maakt voor Feyenoord en we de schaal veroveren zal jij niet naar de coolsingel gaan om hem te vereren :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128460881
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef inZanity het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat zie ik door de vingers. Zeker Gio is gewoon een echte Feyenoorder. Helaas heeft ie een paar seizoenen bij de verkeerde club gespeeld, maar daar maak ik me niet zo druk om.

Heb het meer over spelers die opgeleid zijn door Barcelona.
Lekker makkelijk. _O-
  maandag 1 juli 2013 @ 15:02:16 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128460883
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef inZanity het volgende:

[..]

:D
Gewoon ophoeren met je achterlijke Barcelona of Israel geneuzel hier. Het is nu wel een keer leuk geweest.

We weten nu wel dat je lekker anders wilt zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2013 @ 15:02:33 #167
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128460897
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, en als Bojan komend jaar 30 doelpunten maakt voor Feyenoord en we de schaal veroveren zal jij niet naar de coolsingel gaan om hem te vereren :')
Tuurlijk wel. Het gaat mij om Feyenoord. Niet om één of andere Catalaanse passant. Maar ik zou de komst van een door Barcelona opgeleide speler alleen niet bepaald toejuichen.
pi_128460927
Zijn er nog leuke jeugdspeler die mee gaan doen in het eerste dit jaar? *O*
  maandag 1 juli 2013 @ 15:03:46 #169
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128460955
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon ophoeren met je achterlijke Barcelona of Israel geneuzel hier. Het is nu wel een keer leuk geweest.

We weten nu wel dat je lekker anders wilt zijn.
Hier sluit ik me bij aan, het wordt vermoeiend. Prima als je meer haat hebt voor Barca als liefde voor Feyenoord, maar dat hoef je hier niet steeds te uiten, doe dat maar in het Primera Division topic.
pi_128460966
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef ha_n het volgende:
Zijn er nog leuke jeugdspeler die mee gaan doen in het eerste dit jaar? *O*
Sleegers en Woudenberg sluiten aan volgens mij.
pi_128461013
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef inZanity het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Het gaat mij om Feyenoord. Niet om één of andere Catalaanse passant. Maar ik zou de komst van een door Barcelona opgeleide speler alleen niet bepaald toejuichen.
Radicaal tegen Catalonie or what?
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 1 juli 2013 @ 15:05:24 #172
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128461028
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Grifte het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan, het wordt vermoeiend. Prima als je meer haat hebt voor Barca als liefde voor Feyenoord, maar dat hoef je hier niet steeds te uiten, doe dat maar in het Primera Division topic.
Ik heb het toch over Feyenoord of niet dan? :')

En tyf op met zulke opmerkingen. Ik denk dat ik meer Feyenoordgevoel heb dan jij ooit zult hebben.
pi_128461064
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik heb het toch over Feyenoord of niet dan? :')

En tyf op met zulke opmerkingen. Ik denk dat ik meer Feyenoordgevoel heb dan jij ooit zult hebben.
Doe eens normaal joh, gekkie.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:06:35 #174
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128461075
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Radicaal tegen Catalonie or what?
Niet tegen Catalonië, integendeel. Ik ben een voorstander van een onafhankelijk Catalonië. :)
pi_128461088
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sleegers en Woudenberg sluiten aan volgens mij.
Woudenberg is volgens mij wel een talen. Sleegers heb niet zo vaak gezien..
Hoe zit het met die Falcao v2? :D Of is ie nog te jong?
  maandag 1 juli 2013 @ 15:06:58 #176
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128461091
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik heb het toch over Feyenoord of niet dan? :')

En tyf op met zulke opmerkingen. Ik denk dat ik meer Feyenoordgevoel heb dan jij ooit zult hebben.
Jij bent volgens mij de enige EKTE Feyenoorder hier ja toch of niet dan?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_128461106
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef ha_n het volgende:

[..]

Woudenberg is volgens mij wel een talen. Sleegers heb niet zo vaak gezien..
Hoe zit het met die Falcao v2? :D Of is ie nog te jong?
Slabbekoorn? Dat is een nummer 10 en is nog te jong inderdaad.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:07:37 #178
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128461110
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef ha_n het volgende:

[..]

Woudenberg is volgens mij wel een talen. Sleegers heb niet zo vaak gezien..
Hoe zit het met die Falcao v2? :D Of is ie nog te jong?
Wie???

-EDIT-
Oh Slabbekoorn. Die is net 2e jaars B junior.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_128461142
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Slabbekoorn? Dat is een nummer 10 en is nog te jong inderdaad.
lol. Hij scoort wel erg veel dan voor een 10.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:08:28 #180
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128461143
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij de enige EKTE Feyenoorder hier ja toch of niet dan?
Nee hoor zullen er best nog meer zijn. Maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen me geen of minder Feyenoorder noemen. Terwijl ik zo'n beetje iedere uit en thuiswedstrijd ga.
pi_128461166
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef inZanity het volgende:

[..]

Nee hoor zullen er best nog meer zijn. Maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen me geen of minder Feyenoorder noemen. Terwijl ik zo'n beetje iedere uit en thuiswedstrijd ga.
Prima, maar kun je het dan daarover hebben in plaats van steeds terug te grijpen op die debiele Barca haat?
  maandag 1 juli 2013 @ 15:09:57 #182
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128461203
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Prima, maar kun je het dan daarover hebben in plaats van steeds terug te grijpen op die debiele Barca haat?
Hoezo Barca haat? Waar heb je het over?

Ik zeg alleen dat ik liever geen Barcelona spelers in De Kuip wil. Dat mag toch?
  maandag 1 juli 2013 @ 15:10:38 #183
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_128461226
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef inZanity het volgende:
Terwijl ik zo'n beetje iedere uit en thuiswedstrijd ga.
Niet eens allemaal?
Pfffff namaak supporter.
pi_128461243
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef inZanity het volgende:

[..]

Hoezo Barca haat? Waar heb je het over?

Ik zeg alleen dat ik liever geen Barcelona spelers in De Kuip wil. Dat mag toch?
Misschien ook maar eens aan je zelfreflectie werken. En nu ben ik er wel weer klaar mee.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:11:16 #185
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128461257
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Misschien ook maar eens aan je zelfreflectie werken. En nu ben ik er wel weer klaar mee.
Kan je misschien ook gewoon antwoord geven?
pi_128461307
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef inZanity het volgende:

[..]

Hoezo Barca haat? Waar heb je het over?

Ik zeg alleen dat ik liever geen Barcelona spelers in De Kuip wil. Dat mag toch?
Dat mag zeker, maar maak je niet druk, het zal nooit gebeuren. Feyenoord is wat dat betreft vrij onbekend in Spanje.
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 1 juli 2013 @ 15:12:43 #187
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128461322
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Dat mag zeker, maar maak je niet druk, het zal nooit gebeuren. Feyenoord is wat dat betreft vrij onbekend in Spanje.
Dat hoop ik maar dan. :)
  maandag 1 juli 2013 @ 15:15:39 #188
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_128461429
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:12 schreef inZanity het volgende:
Dat hoop ik maar dan.
Wat is dat nou voor onzin?
pi_128461516
Kappen met die crap allemaal.
BFF met GGMM
pi_128462021
quote:
Opel is vanaf maandag officieel de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord. Dat gegeven werd feestelijk omlijst door de directie van Feyenoord en een delegatie van Opel, die in een van de business units van De Kuip gezamenlijk een toost uitbrachten op de samenwerking. Aansluitend werden de eerste nieuwe Opels geleverd in De Kuip, waarbij verschillende spelers hun nieuwe auto voor het komende seizoen in ontvangst mochten nemen.

Zo rijdt Ruben Schaken het komende seizoen in een Opel Astra stationwagen. ‘Bij het uitzoeken let ik vooral op de veiligheid en het interieur van de auto’, legde de aanvaller uit. ‘Mijn kinderen eten en drinken in de auto, daarom kies ik altijd voor een leren bekleding die makkelijk schoon te houden is. Omdat ik veel lange afstanden rij, moet mijn auto bij voorkeur ook over cruise control beschikken.’



Net als hun vader zijn ook de kinderen van Schaken gek van auto’s. ‘Het leuk is dat ze een Opel ook echt herkennen. Als zij een Opel zien op de weg, roepen ze direct: Die heeft papa ook! Dat zegt wel iets over de uitstraling van het merk Opel.’

Schaken poseerde maandagmiddag samen met Joris Mathijsen, Daryl Janmaat, Miquel Nelom, Kostas Lamprou en Wesley Verhoek bij drie nieuwe modellen van Opel, waaronder het cabriomodel Cascada. ‘Van die drie auto’s gaat mijn voorkeur uit naar de Cascada’, zei Schaken. ‘Vanwege de chique en stoere uitstraling vind ik die auto prima bij een voetballer passen.’

Niet alleen voor de spelers was het een feestelijke dag, maar ook voor Opel. ‘We zijn al maanden bezig met de voorbereiding van de overeenkomst met Feyenoord, maar vandaag is het contract echt ingegaan’, vertelde Jeroen Maas, manager Public Relations van Opel. ‘Uiteraard hebben we uitgekeken naar dit moment. We willen dankzij onze samenwerking met Feyenoord laten zien dat Opel helemaal terug is. Feyenoord en Opel lijken in die zin ook op elkaar. Allebei hebben we moeilijke tijden meegemaakt, maar we zijn nu ook allebei bezig met een wederopstanding.’

Feyenoord maakte in maart van dit jaar bekend dat Opel met ingang van het seizoen 2013-2014 de nieuwe hoofd- en shirtsponsor is van de club. Feyenoord en Opel Nederland hebben hiertoe een vierjarige overeenkomst gesloten, van 2013 tot 2017.
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 1 juli 2013 @ 15:31:57 #191
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_128462072
quote:
Net als hun vader zijn ook de kinderen van Schaken gek van auto’s. ‘Het leuk is dat ze een Opel ook echt herkennen. Als zij een Opel zien op de weg, roepen ze direct: Die heeft papa ook! Dat zegt wel iets over de uitstraling van het merk Opel.’
Lol, hoeveel LV-tasjes heeft Schaken hiervoor gekregen?
2000 light years from home
pi_128462140
Godver! Staat die kolere open steeds in de weg op de oprijlaan. En moet je er mee naar je werk. _O-
pi_128462204
Ik zit ff al die trainingskleding te bekijken. Ik moet zeggen, het ziet er niet verkeerd uit! Denk dat ik het zwarte trainingspak ga halen.
pi_128462241
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef Merkie het volgende:

[..]

Lol, hoeveel LV-tasjes heeft Schaken hiervoor gekregen?
Haha, inderdaad hij doet net of het godverdomme een Ferrari is :o
Abracadabra, tapate guarra!
pi_128462966
Nu de laatste keer, kappen met dat Barcelona gezeik hier. Als je met inZanity in discussie wil doe je dat maar lekker via DM/PM.
BFF met GGMM
pi_128462998
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef Merkie het volgende:

[..]

Lol, hoeveel LV-tasjes heeft Schaken hiervoor gekregen?
Echt he. _O-
pi_128463217
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:53 schreef DonRaja het volgende:
Nu de laatste keer, kappen met dat Barcelona gezeik hier. Als je met inZanity in discussie wil doe je dat maar lekker via DM/PM.
Lol, zeggen dat je liever geen Barca spelers hier ziet is niet echt gezeik.

90 procent hier ziet liever ook geen Ajax spelers bij Feyenoord, dat mag ook gewoon.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:01:19 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128463290
Ik wil gewoon goede voetballers bij Feyenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128463300
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
Ik wil gewoon goede voetballers bij Feyenoord.
Dus dat.
BFF met GGMM
pi_128463303
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:59 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Lol, zeggen dat je liever geen Barca spelers hier ziet is niet echt gezeik.

90 procent hier ziet liever ook geen Ajax spelers bij Feyenoord, dat mag ook gewoon.
Kappen nou met die onzin joh. Het is totaal niet aan de orde en het zal ook nooit gebeuren ook. Wat een gezeik om niks zeg :')
Abracadabra, tapate guarra!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')