abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2013 @ 15:06:58 #176
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128461091
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:05 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik heb het toch over Feyenoord of niet dan? :')

En tyf op met zulke opmerkingen. Ik denk dat ik meer Feyenoordgevoel heb dan jij ooit zult hebben.
Jij bent volgens mij de enige EKTE Feyenoorder hier ja toch of niet dan?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_128461106
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef ha_n het volgende:

[..]

Woudenberg is volgens mij wel een talen. Sleegers heb niet zo vaak gezien..
Hoe zit het met die Falcao v2? :D Of is ie nog te jong?
Slabbekoorn? Dat is een nummer 10 en is nog te jong inderdaad.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:07:37 #178
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128461110
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef ha_n het volgende:

[..]

Woudenberg is volgens mij wel een talen. Sleegers heb niet zo vaak gezien..
Hoe zit het met die Falcao v2? :D Of is ie nog te jong?
Wie???

-EDIT-
Oh Slabbekoorn. Die is net 2e jaars B junior.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_128461142
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Slabbekoorn? Dat is een nummer 10 en is nog te jong inderdaad.
lol. Hij scoort wel erg veel dan voor een 10.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:08:28 #180
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128461143
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef satecl het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij de enige EKTE Feyenoorder hier ja toch of niet dan?
Nee hoor zullen er best nog meer zijn. Maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen me geen of minder Feyenoorder noemen. Terwijl ik zo'n beetje iedere uit en thuiswedstrijd ga.
pi_128461166
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef inZanity het volgende:

[..]

Nee hoor zullen er best nog meer zijn. Maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen me geen of minder Feyenoorder noemen. Terwijl ik zo'n beetje iedere uit en thuiswedstrijd ga.
Prima, maar kun je het dan daarover hebben in plaats van steeds terug te grijpen op die debiele Barca haat?
  maandag 1 juli 2013 @ 15:09:57 #182
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128461203
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Prima, maar kun je het dan daarover hebben in plaats van steeds terug te grijpen op die debiele Barca haat?
Hoezo Barca haat? Waar heb je het over?

Ik zeg alleen dat ik liever geen Barcelona spelers in De Kuip wil. Dat mag toch?
  maandag 1 juli 2013 @ 15:10:38 #183
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_128461226
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef inZanity het volgende:
Terwijl ik zo'n beetje iedere uit en thuiswedstrijd ga.
Niet eens allemaal?
Pfffff namaak supporter.
pi_128461243
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef inZanity het volgende:

[..]

Hoezo Barca haat? Waar heb je het over?

Ik zeg alleen dat ik liever geen Barcelona spelers in De Kuip wil. Dat mag toch?
Misschien ook maar eens aan je zelfreflectie werken. En nu ben ik er wel weer klaar mee.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:11:16 #185
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128461257
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Misschien ook maar eens aan je zelfreflectie werken. En nu ben ik er wel weer klaar mee.
Kan je misschien ook gewoon antwoord geven?
pi_128461307
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef inZanity het volgende:

[..]

Hoezo Barca haat? Waar heb je het over?

Ik zeg alleen dat ik liever geen Barcelona spelers in De Kuip wil. Dat mag toch?
Dat mag zeker, maar maak je niet druk, het zal nooit gebeuren. Feyenoord is wat dat betreft vrij onbekend in Spanje.
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 1 juli 2013 @ 15:12:43 #187
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_128461322
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Dat mag zeker, maar maak je niet druk, het zal nooit gebeuren. Feyenoord is wat dat betreft vrij onbekend in Spanje.
Dat hoop ik maar dan. :)
  maandag 1 juli 2013 @ 15:15:39 #188
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_128461429
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:12 schreef inZanity het volgende:
Dat hoop ik maar dan.
Wat is dat nou voor onzin?
pi_128461516
Kappen met die crap allemaal.
BFF met GGMM
pi_128462021
quote:
Opel is vanaf maandag officieel de nieuwe hoofdsponsor van Feyenoord. Dat gegeven werd feestelijk omlijst door de directie van Feyenoord en een delegatie van Opel, die in een van de business units van De Kuip gezamenlijk een toost uitbrachten op de samenwerking. Aansluitend werden de eerste nieuwe Opels geleverd in De Kuip, waarbij verschillende spelers hun nieuwe auto voor het komende seizoen in ontvangst mochten nemen.

Zo rijdt Ruben Schaken het komende seizoen in een Opel Astra stationwagen. ‘Bij het uitzoeken let ik vooral op de veiligheid en het interieur van de auto’, legde de aanvaller uit. ‘Mijn kinderen eten en drinken in de auto, daarom kies ik altijd voor een leren bekleding die makkelijk schoon te houden is. Omdat ik veel lange afstanden rij, moet mijn auto bij voorkeur ook over cruise control beschikken.’



Net als hun vader zijn ook de kinderen van Schaken gek van auto’s. ‘Het leuk is dat ze een Opel ook echt herkennen. Als zij een Opel zien op de weg, roepen ze direct: Die heeft papa ook! Dat zegt wel iets over de uitstraling van het merk Opel.’

Schaken poseerde maandagmiddag samen met Joris Mathijsen, Daryl Janmaat, Miquel Nelom, Kostas Lamprou en Wesley Verhoek bij drie nieuwe modellen van Opel, waaronder het cabriomodel Cascada. ‘Van die drie auto’s gaat mijn voorkeur uit naar de Cascada’, zei Schaken. ‘Vanwege de chique en stoere uitstraling vind ik die auto prima bij een voetballer passen.’

Niet alleen voor de spelers was het een feestelijke dag, maar ook voor Opel. ‘We zijn al maanden bezig met de voorbereiding van de overeenkomst met Feyenoord, maar vandaag is het contract echt ingegaan’, vertelde Jeroen Maas, manager Public Relations van Opel. ‘Uiteraard hebben we uitgekeken naar dit moment. We willen dankzij onze samenwerking met Feyenoord laten zien dat Opel helemaal terug is. Feyenoord en Opel lijken in die zin ook op elkaar. Allebei hebben we moeilijke tijden meegemaakt, maar we zijn nu ook allebei bezig met een wederopstanding.’

Feyenoord maakte in maart van dit jaar bekend dat Opel met ingang van het seizoen 2013-2014 de nieuwe hoofd- en shirtsponsor is van de club. Feyenoord en Opel Nederland hebben hiertoe een vierjarige overeenkomst gesloten, van 2013 tot 2017.
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 1 juli 2013 @ 15:31:57 #191
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_128462072
quote:
Net als hun vader zijn ook de kinderen van Schaken gek van auto’s. ‘Het leuk is dat ze een Opel ook echt herkennen. Als zij een Opel zien op de weg, roepen ze direct: Die heeft papa ook! Dat zegt wel iets over de uitstraling van het merk Opel.’
Lol, hoeveel LV-tasjes heeft Schaken hiervoor gekregen?
2000 light years from home
pi_128462140
Godver! Staat die kolere open steeds in de weg op de oprijlaan. En moet je er mee naar je werk. _O-
pi_128462204
Ik zit ff al die trainingskleding te bekijken. Ik moet zeggen, het ziet er niet verkeerd uit! Denk dat ik het zwarte trainingspak ga halen.
pi_128462241
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef Merkie het volgende:

[..]

Lol, hoeveel LV-tasjes heeft Schaken hiervoor gekregen?
Haha, inderdaad hij doet net of het godverdomme een Ferrari is :o
Abracadabra, tapate guarra!
pi_128462966
Nu de laatste keer, kappen met dat Barcelona gezeik hier. Als je met inZanity in discussie wil doe je dat maar lekker via DM/PM.
BFF met GGMM
pi_128462998
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef Merkie het volgende:

[..]

Lol, hoeveel LV-tasjes heeft Schaken hiervoor gekregen?
Echt he. _O-
pi_128463217
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:53 schreef DonRaja het volgende:
Nu de laatste keer, kappen met dat Barcelona gezeik hier. Als je met inZanity in discussie wil doe je dat maar lekker via DM/PM.
Lol, zeggen dat je liever geen Barca spelers hier ziet is niet echt gezeik.

90 procent hier ziet liever ook geen Ajax spelers bij Feyenoord, dat mag ook gewoon.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:01:19 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128463290
Ik wil gewoon goede voetballers bij Feyenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128463300
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
Ik wil gewoon goede voetballers bij Feyenoord.
Dus dat.
BFF met GGMM
pi_128463303
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:59 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Lol, zeggen dat je liever geen Barca spelers hier ziet is niet echt gezeik.

90 procent hier ziet liever ook geen Ajax spelers bij Feyenoord, dat mag ook gewoon.
Kappen nou met die onzin joh. Het is totaal niet aan de orde en het zal ook nooit gebeuren ook. Wat een gezeik om niks zeg :')
Abracadabra, tapate guarra!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')