abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2013 @ 16:15:22 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128463835
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Eriksen en Maher zijn fysiek ook niet de meest opvallende spelers. En Sleegers is toch ook een 10?
Om je een indruk te geven.


VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128463894
Janmaat: ‘Mocht dat gebeuren, dan wil ik graag hun verhaal aanhoren’
Maandag, 1 juli 2013 om 16:11

Daryl Janmaat keerde maandag terug bij Feyenoord na een periode van vakantie. De 23-jarige verdediger staat voor zijn tweede seizoen in Rotterdamse dienst en als het aan hem zelf ligt, verandert er de komende weken weinig. Janmaat heeft het naar zijn zin bij de volksclub en is van plan te blijven. Mocht Feyenoord met hem willen praten over de toekomst, dan staat hij daar voor open.

Janmaat kwam een jaar geleden over van Feyenoord en ontwikkelde zich uitstekend onder Ronald Koeman. Hij miste maar één competitiewedstrijd en begon de andere allemaal als basisspeler. Bovendien werd hij al in september bij Oranje gehaald en speelde hij vervolgens acht interlands. Het genereerde interesse vanuit het buitenland; onder meer Juventus werd genoemd als kandidaat-koper van de vleugelverdediger.

Bij zijn terugkeer in Rotterdam zei Janmaat maandag tegen RTV Rijnmond niets te weten van dergelijke belangstelling. Erg vindt hij dat niet, want hij is niet gefocust op een vertrek. “Zeg nooit nooit, maar op dit moment ben ik alleen maar met Feyenoord bezig.” Het verhaal dat Feyenoord zijn contract wil verlengen kan Janmaat ook niet bevestigen. “Vooralsnog heb ik nog niets van Feyenoord gehoord. Dus mocht dat gaan gebeuren, dan wil ik graag hun verhaal aanhoren.”

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 16:17:02 ]
pi_128463945
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Om je een indruk te geven.


[ afbeelding ]
Doet me aan Ebi denken.
BFF met GGMM
  maandag 1 juli 2013 @ 16:18:14 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128463990
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doet me aan Ebi denken.
Beetje wel ja :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2013 @ 16:26:34 #205
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_128464447
Is veel beter dan Smolarek. Lijkt meer op Djuricic, qua speelstijl.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_128464491
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:26 schreef PIETR het volgende:
Is veel beter dan Smolarek. Lijkt meer op Djuricic, qua speelstijl.
Dat heb je snel gezien zeg.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:37:22 #207
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_128465015
Gebaseerd op één jeugdwedstrijdje. Misschien een beetje overdreven om dan vergelijkingen te gaan maken inderdaad. Maar dat het een groot talent is is zeker.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_128467865
Zoals eerder in dit topic ook al geopperd werd lijkt hij me voorlopig te iel voor de eredivisie. Hij hoeft geen beer te worden, maar nu lijkt het echt nog een jochie die vaak aan de kant gezet zal worden. Desalniettemin ben ik wel benieuwd, want ik baseer mijn mening nu voornamelijk op 1 stilstaand beeld :')

Als het echt zo een groot talent is zie ik hem vanzelf wel doorbreken, k kan niet wachten :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128468043
Nu hoeft het ook niet heel veel te zeggen. Boetius is ook een mager scharminkel.
  maandag 1 juli 2013 @ 18:05:54 #210
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128468093
Heeft iemand dat moment op video waar je Het Legioen zit juichen, en in het midden staat één gozer die eerst zijn zonnebril recht zet, en dan gaat juichen, echt prachtig moment _O-
pi_128468110
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Om je een indruk te geven.


[ afbeelding ]
Hij doet me denken aan Paddo.
pi_128468363
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef PIETR het volgende:
Gebaseerd op één jeugdwedstrijdje. Misschien een beetje overdreven om dan vergelijkingen te gaan maken inderdaad. Maar dat het een groot talent is is zeker.
Ik heb hem nooit zien spelen, vergelijking met Ebi was puur op uiterlijk.
BFF met GGMM
pi_128469678
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu hoeft het ook niet heel veel te zeggen. Boetius is ook een mager scharminkel.
Maar een flankspeler heeft zijn fysiek toch minder nodig dan een 10 heb ik het idee. Boetius wilt fysiek contact ook vermijden, een 10 moet wel wat vaker een fysiek duel winnen mijn inziens...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128469845
Dat fysiek komt wel als ze zo rond de 21-22 zijn. Tot die leeftijd kan je nou eenmaal niet fysiek opboksen tegen 23-27 jarigen, tenzij je een geboren blok beton bent ala Lukaku (17-18 op de foto).

pi_128470296
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:55 schreef Hamilcar het volgende:
Dat fysiek komt wel als ze zo rond de 21-22 zijn. Tot die leeftijd kan je nou eenmaal niet fysiek opboksen tegen 23-27 jarigen, tenzij je een geboren blok beton bent ala Lukaku (17-18 op de foto).

[ afbeelding ]
Lukaku _O_
Benteke en Lukaku in de spits bij België zou awesome zijn...
Gewoon omdat het 2 bazenniggers zijn <3

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 19:05:24 ]
pi_128470603
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:05 schreef Grifte het volgende:
Heeft iemand dat moment op video waar je Het Legioen zit juichen, en in het midden staat één gozer die eerst zijn zonnebril recht zet, en dan gaat juichen, echt prachtig moment _O-
Was sowieso tegen de joden thuis
pi_128470797
ze zijn langzaam dit jaar met de SKs
pi_128471298
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:05 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Lukaku _O_
Benteke en Lukaku in de spits bij België zou awesome zijn...
Gewoon omdat het 2 bazenniggers zijn <3
En Babel he, maar je bent geen jood.
pi_128471353
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:05 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Lukaku _O_
Benteke en Lukaku in de spits bij België zou awesome zijn...
Gewoon omdat het 2 bazenniggers zijn <3
En dan zeggen dat je niet op negers fapt :D. Waar slaat die <3 trouwens op?
pi_128471471
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:05 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Lukaku _O_
Benteke en Lukaku in de spits bij België zou awesome zijn...
Gewoon omdat het 2 bazenniggers zijn <3
:') :') :') :') :') :') :')
pi_128471872
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En dan zeggen dat je niet op negers fapt :D. Waar slaat die <3 trouwens op?
En jood die pretendeert Feyenoorder te zijn die ook nog eens fan is van Babel. Wat tse fuck.
pi_128471930
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En dan zeggen dat je niet op negers fapt :D. Waar slaat die <3 trouwens op?
Kun je je jodenvriendje niet escorteren naar het Grote Ryan Babel Topic?
blablablabla
  maandag 1 juli 2013 @ 19:50:40 #223
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128472095
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32 Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet

Hij is het er zelf ook mee eens
pi_128472301
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef Grifte het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij is het er zelf ook mee eens
Baas :D
pi_128472354
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Kun je je jodenvriendje niet escorteren naar het Grote Ryan Babel Topic?
Als die bestaat, tenminste. Al is het een vage jongen die beter naar ajax netwerk kan gaan. Daar zoeken ze nog debielen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')