abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2013 @ 16:15:22 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128463835
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Eriksen en Maher zijn fysiek ook niet de meest opvallende spelers. En Sleegers is toch ook een 10?
Om je een indruk te geven.


VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128463894
Janmaat: ‘Mocht dat gebeuren, dan wil ik graag hun verhaal aanhoren’
Maandag, 1 juli 2013 om 16:11

Daryl Janmaat keerde maandag terug bij Feyenoord na een periode van vakantie. De 23-jarige verdediger staat voor zijn tweede seizoen in Rotterdamse dienst en als het aan hem zelf ligt, verandert er de komende weken weinig. Janmaat heeft het naar zijn zin bij de volksclub en is van plan te blijven. Mocht Feyenoord met hem willen praten over de toekomst, dan staat hij daar voor open.

Janmaat kwam een jaar geleden over van Feyenoord en ontwikkelde zich uitstekend onder Ronald Koeman. Hij miste maar één competitiewedstrijd en begon de andere allemaal als basisspeler. Bovendien werd hij al in september bij Oranje gehaald en speelde hij vervolgens acht interlands. Het genereerde interesse vanuit het buitenland; onder meer Juventus werd genoemd als kandidaat-koper van de vleugelverdediger.

Bij zijn terugkeer in Rotterdam zei Janmaat maandag tegen RTV Rijnmond niets te weten van dergelijke belangstelling. Erg vindt hij dat niet, want hij is niet gefocust op een vertrek. “Zeg nooit nooit, maar op dit moment ben ik alleen maar met Feyenoord bezig.” Het verhaal dat Feyenoord zijn contract wil verlengen kan Janmaat ook niet bevestigen. “Vooralsnog heb ik nog niets van Feyenoord gehoord. Dus mocht dat gaan gebeuren, dan wil ik graag hun verhaal aanhoren.”

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 16:17:02 ]
pi_128463945
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Om je een indruk te geven.


[ afbeelding ]
Doet me aan Ebi denken.
BFF met GGMM
  maandag 1 juli 2013 @ 16:18:14 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128463990
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doet me aan Ebi denken.
Beetje wel ja :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2013 @ 16:26:34 #205
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_128464447
Is veel beter dan Smolarek. Lijkt meer op Djuricic, qua speelstijl.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_128464491
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:26 schreef PIETR het volgende:
Is veel beter dan Smolarek. Lijkt meer op Djuricic, qua speelstijl.
Dat heb je snel gezien zeg.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:37:22 #207
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_128465015
Gebaseerd op één jeugdwedstrijdje. Misschien een beetje overdreven om dan vergelijkingen te gaan maken inderdaad. Maar dat het een groot talent is is zeker.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_128467865
Zoals eerder in dit topic ook al geopperd werd lijkt hij me voorlopig te iel voor de eredivisie. Hij hoeft geen beer te worden, maar nu lijkt het echt nog een jochie die vaak aan de kant gezet zal worden. Desalniettemin ben ik wel benieuwd, want ik baseer mijn mening nu voornamelijk op 1 stilstaand beeld :')

Als het echt zo een groot talent is zie ik hem vanzelf wel doorbreken, k kan niet wachten :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128468043
Nu hoeft het ook niet heel veel te zeggen. Boetius is ook een mager scharminkel.
  maandag 1 juli 2013 @ 18:05:54 #210
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128468093
Heeft iemand dat moment op video waar je Het Legioen zit juichen, en in het midden staat één gozer die eerst zijn zonnebril recht zet, en dan gaat juichen, echt prachtig moment _O-
pi_128468110
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Om je een indruk te geven.


[ afbeelding ]
Hij doet me denken aan Paddo.
pi_128468363
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef PIETR het volgende:
Gebaseerd op één jeugdwedstrijdje. Misschien een beetje overdreven om dan vergelijkingen te gaan maken inderdaad. Maar dat het een groot talent is is zeker.
Ik heb hem nooit zien spelen, vergelijking met Ebi was puur op uiterlijk.
BFF met GGMM
pi_128469678
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu hoeft het ook niet heel veel te zeggen. Boetius is ook een mager scharminkel.
Maar een flankspeler heeft zijn fysiek toch minder nodig dan een 10 heb ik het idee. Boetius wilt fysiek contact ook vermijden, een 10 moet wel wat vaker een fysiek duel winnen mijn inziens...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_128469845
Dat fysiek komt wel als ze zo rond de 21-22 zijn. Tot die leeftijd kan je nou eenmaal niet fysiek opboksen tegen 23-27 jarigen, tenzij je een geboren blok beton bent ala Lukaku (17-18 op de foto).

pi_128470296
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:55 schreef Hamilcar het volgende:
Dat fysiek komt wel als ze zo rond de 21-22 zijn. Tot die leeftijd kan je nou eenmaal niet fysiek opboksen tegen 23-27 jarigen, tenzij je een geboren blok beton bent ala Lukaku (17-18 op de foto).

[ afbeelding ]
Lukaku _O_
Benteke en Lukaku in de spits bij België zou awesome zijn...
Gewoon omdat het 2 bazenniggers zijn <3

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 19:05:24 ]
pi_128470603
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:05 schreef Grifte het volgende:
Heeft iemand dat moment op video waar je Het Legioen zit juichen, en in het midden staat één gozer die eerst zijn zonnebril recht zet, en dan gaat juichen, echt prachtig moment _O-
Was sowieso tegen de joden thuis
pi_128470797
ze zijn langzaam dit jaar met de SKs
pi_128471298
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:05 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Lukaku _O_
Benteke en Lukaku in de spits bij België zou awesome zijn...
Gewoon omdat het 2 bazenniggers zijn <3
En Babel he, maar je bent geen jood.
pi_128471353
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:05 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Lukaku _O_
Benteke en Lukaku in de spits bij België zou awesome zijn...
Gewoon omdat het 2 bazenniggers zijn <3
En dan zeggen dat je niet op negers fapt :D. Waar slaat die <3 trouwens op?
pi_128471471
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:05 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Lukaku _O_
Benteke en Lukaku in de spits bij België zou awesome zijn...
Gewoon omdat het 2 bazenniggers zijn <3
:') :') :') :') :') :') :')
pi_128471872
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En dan zeggen dat je niet op negers fapt :D. Waar slaat die <3 trouwens op?
En jood die pretendeert Feyenoorder te zijn die ook nog eens fan is van Babel. Wat tse fuck.
pi_128471930
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En dan zeggen dat je niet op negers fapt :D. Waar slaat die <3 trouwens op?
Kun je je jodenvriendje niet escorteren naar het Grote Ryan Babel Topic?
blablablabla
  maandag 1 juli 2013 @ 19:50:40 #223
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128472095
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
feytraining twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:13:32 Joey Sleegers lijkt moeiteloos mee te kunnen op de training en laat zien over uitzonderlijk talent te beschikken. http://t.co/dKwQWxUy7x reageer retweet

Hij is het er zelf ook mee eens
pi_128472301
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef Grifte het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij is het er zelf ook mee eens
Baas :D
pi_128472354
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Kun je je jodenvriendje niet escorteren naar het Grote Ryan Babel Topic?
Als die bestaat, tenminste. Al is het een vage jongen die beter naar ajax netwerk kan gaan. Daar zoeken ze nog debielen.
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 19:56:56 #226
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128472385
Ik ruik joden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 juli 2013 @ 19:57:38 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128472407
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef onlogisch het volgende:
Ik ruik joden.
Zet je oven uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128472419
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef onlogisch het volgende:
Ik ruik joden.
Ouwe speurneus.
pi_128472867
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Zet je oven uit.
Godverdomme :D
pi_128473354
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Zet je oven uit.
_O-
blablablabla
  maandag 1 juli 2013 @ 20:29:40 #231
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_128473571
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Zet je oven uit.
_O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_128473690
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Zet je oven uit.
_O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 20:34:20 #233
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128473799
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Zet je oven uit.
:D!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_128473845
quote:
Feyenoord overweegt contract Fernandez af te kopen

Guyon Fernandez meldt zich naar verwachting deze week weer op het trainingsveld van Feyenoord, dat ondertussen snel een oplossing hoopt te vinden voor de aanvaller in wie de club geen toekomst meer ziet.

Fernandez moet weg, maar negeerde de afgelopen tijd verschillende aanbiedingen. Daarom verbande Feyenoord hem van de training met de eerste selectie, iets waar de speler gezien zijn contract wel recht op heeft.

Vandaag (maandag) sprak Feyenoords technisch directeur Martin van Geel met Fernandez' zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. Beide partijen willen geen mededelingen doen over de inhoud van de ontmoeting, maar duidelijk is wel dat Feyenoord een arbitragezaak wil voorkomen.

Fernandez mag dus weer aansluiten bij de selectie van trainer Ronald Koeman, al doet de club er alles aan hem snel te verkopen of te verhuren. Mocht dat op korte termijn niet lukken dan overweegt Feyenoord het contract van de spits af te kopen.
Wat een onzinnig contract is het dan iig, leer voor de volgende keer
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 1 juli 2013 @ 21:07:06 #235
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_128475280
Moet toch wel een club te vinden zijn die hem transfervrij over wil nemen?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_128475301
.. Fernandez wilt zelf niet weg, dat is het probleem ..
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 21:20:13 #237
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128476005
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:07 schreef PIETR het volgende:
Moet toch wel een club te vinden zijn die hem transfervrij over wil nemen?
Ik vraag me dat serieus af. Ik denk dat wanneer je Fernandez in het eerste van ASWH/Lienden/DOVO of een andere amateurploeg gooit, hij echt niet opvalt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_128476320
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Wat een onzinnig contract is het dan iig, leer voor de volgende keer
Je moet een werknemer recht op zijn werk geven, niets mis mee. Hij heeft Feyenoord niet gedwongen hem zolang vast te leggen.
pi_128476751
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je moet een werknemer recht op zijn werk geven, niets mis mee. Hij heeft Feyenoord niet gedwongen hem zolang vast te leggen.
Werkgever mag ook verwachten dat de werknemer naar behoren functioneert. Kun je van die knuppel van een Fernandez niet zeggen. 1/3 Van het seizoen geschorst geweest vorig jaar :')
pi_128476862
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Werkgever mag ook verwachten dat de werknemer naar behoren functioneert. Kun je van die knuppel van een Fernandez niet zeggen. 1/3 Van het seizoen geschorst geweest vorig jaar :')
Dan had je hem toen moeten aanpakken, niet nu gaan huilen.
pi_128476915
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dan had je hem toen moeten aanpakken, niet nu gaan huilen.
Vind ik ook, maar vind het ook geen gehuil van Feyenoord.
pi_128476978
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je moet een werknemer recht op zijn werk geven, niets mis mee. Hij heeft Feyenoord niet gedwongen hem zolang vast te leggen.
In het beloftenelftal kan hij zijn werk toch ook uitvoeren? Ook die hebben een competitie waarin hij kan spelen, volgens mij was hij niet dusdanig verbannen dat hij helemaal nergens meer mocht trainen/spelen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_128476998
:)
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:38 schreef SjaakBauer het volgende:


Vind ik ook, maar vind het ook geen gehuil van Feyenoord.
Nee van sommige supporters. Laat hem gaan naar een club en betaal de helft van het salaris ofzo.
Cisse was 2 jaar geblesseerd en die krijgt weer een kans :{
pi_128477096
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Zet je oven uit.
Tering _O-
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_128477105
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef macca728 het volgende:
:)

[..]

Nee van sommige supporters. Laat hem gaan naar een club en betaal de helft van het salaris ofzo.
Cisse was 2 jaar geblesseerd en die krijgt weer een kans :{
Helft van zijn salaris? Betaalt Guyon Kopstoot dan ook even dat salaris terug van de periode dat hij niet kon werken door zijn stompzinnige gedrag?
pi_128477206
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef macca728 het volgende:
:)

[..]

Nee van sommige supporters. Laat hem gaan naar een club en betaal de helft van het salaris ofzo.
Cisse was 2 jaar geblesseerd en die krijgt weer een kans :{
De Teen was geblesseerd, Fernandez was geschorst. En ook nog eens door debiele acties. Vind ik niet echt vergelijkbaar.
BFF met GGMM
pi_128477244
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je moet een werknemer recht op zijn werk geven, niets mis mee. Hij heeft Feyenoord niet gedwongen hem zolang vast te leggen.
Fanshop Coolsingel loopt als een speer. Kennen ze hem daar aan het werk zetten.

- Als hij maar met het OV komt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_128477449
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:43 schreef Muto het volgende:

[..]

Fanshop Coolsingel loopt als een speer. Kennen ze hem daar aan het werk zetten.

- Als hij maar met het OV komt.
Alsjeblieft niet, als hij dan al heelhuids aankomt: Geeft hij een klant een kopstoot omdat die niet gepast kan betalen...
BFF met GGMM
pi_128477539
1x Dat hij die van Eijden een hoek gaf, kopstoot aan Marcelo en was zijn andere schorsing? Of heb ik ze al?
pi_128477549
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet, als hij dan al heelhuids aankomt: Geeft hij een klant een kopstoot omdat die niet gepast kan betalen...
Nee hoor, want hij denkt dan aan zijn vader.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 1 juli 2013 @ 21:49:57 #251
393053 De_Pel
Is weg.
pi_128477561
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat is dit dan weer? :D
_O-

Die Kapi :X
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_128477621
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:49 schreef Muto het volgende:

[..]

Nee hoor, want hij denkt dan aan zijn vader.
Die betaalt ook nooit gepast?
BFF met GGMM
  maandag 1 juli 2013 @ 21:57:52 #253
393053 De_Pel
Is weg.
pi_128477981
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Fijn. Krijgen we dan 150 euro per jaar voor, hebben ze net voor 100 euro champagne weggewerkt -O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 1 juli 2013 @ 22:00:08 #254
393053 De_Pel
Is weg.
pi_128478102
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:26 schreef PIETR het volgende:
Is veel beter dan Smolarek. Lijkt meer op Djuricic, qua speelstijl.
Ebi was één fucking baas, jonguh!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 1 juli 2013 @ 23:07:34 #255
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128482359
Mkrabby twitterde op maandag 01-07-2013 om 20:48:12 Interesse #Feyenoord voor Aissaidi en Ryo klopt, overigens. Meer daarover woensdag in VI, plus Pelle over een evt transfer en zijn ambities reageer retweet
  dinsdag 2 juli 2013 @ 00:11:20 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128485509
Assaidi zal wel naar PSV gaan. Daar zitten ze met een soortgelijke situatie als hier.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128486200
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:11 schreef Caland het volgende:
Assaidi zal wel naar PSV gaan. Daar zitten ze met een soortgelijke situatie als hier.
Zou wel een fantastische versterking zijn man. Welke speler is er bij PSV nu beter geworden afgelopen jaar? Een groot kut team is het, bij Feyenoord krijg je alle kansen.
pi_128486260
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zou wel een fantastische versterking zijn man. Welke speler is er bij PSV nu beter geworden afgelopen jaar? Een groot kut team is het, bij Feyenoord krijg je alle kansen.
Zóóó true.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 00:38:16 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128486284
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zou wel een fantastische versterking zijn man. Welke speler is er bij PSV nu beter geworden afgelopen jaar? Een groot kut team is het, bij Feyenoord krijg je alle kansen.
Alsof een mocro gaat voor kansen. Die gaat gewoon voor poen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128486366
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Alsof een mocro gaat voor kansen. Die gaat gewoon voor poen.
Hij wordt toch verhuurd? Die poen heeft hij al met dat contract in Liverpool.
pi_128486407
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Alsof een mocro gaat voor kansen. Die gaat gewoon voor poen.
:')
Generalisatie...

En hij wordt zoals kapitein al zegt, verhuurd.
Hij zal wss voor de meeste minuten en mooiste club kiezen.

Feyenoord dus.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2013 00:43:29 ]
  dinsdag 2 juli 2013 @ 00:43:41 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128486445
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:41 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hij wordt toch verhuurd? Die poen heeft hij al met dat contract in Liverpool.
Oja, dat is waar.

Maar volgens mij moet er bij Feyenoord uberhaupt eerst iemand verkocht worden voordat er ook maar een speler aangetrokken of zelfs gehuurd kan worden.

Dat kan nog wel even duren dus. Sowieso moet je voor dergelijke spelers nooit het volledige salaris overnemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128486510
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Oja, dat is waar.

Maar volgens mij moet er bij Feyenoord uberhaupt eerst iemand verkocht worden voordat er ook maar een speler aangetrokken of zelfs gehuurd kan worden.

Dat kan nog wel even duren dus. Sowieso moet je voor dergelijke spelers nooit het volledige salaris overnemen.
Fernandez en Indi sowieso.
pi_128486575
Fernandez?
Feyenoord overweegt contract Fernandez te verscheuren
Maandag, 1 juli 2013 om 19:57

Guyon Fernandez is weer welkom op het trainingsveld van Feyenoord, maar de club neemt het liefst zo snel mogelijk afscheid van de aanvaller. De 27-jarige Hagenaar weigerde in de afgelopen weken diverse aanbiedingen van andere clubs en daarom besloot zijn huidige werkgever hem niet meer toe te laten tot de training. Daar is Feyenoord nu op teruggekomen, waardoor Fernandez deze week weer te zien zal zijn op het trainingsveld.

De aanvaller staat nog tot de zomer van volgend jaar onder contract in Rotterdam en Martin van Geel liet eerder weten dat de club alle contracten zou respecteren. Met de verbanning van Fernandez kwam de technische man die belofte echter niet na. De sportbestuurder zat maandag om de tafel met zaakwaarnemer Arnold Oosterveer en Fernandez is nu weer welkom op de trainingen. Feyenoord wenst een arbitragezaak te voorkomen.

De club probeert nog wel om de ex-speler van onder meer ADO Den Haag al dan niet tijdelijk van de hand te doen. Mocht dat niet lukken, dan overwegen de Kuipbewoners volgens Voetbal International zelfs om het contract te verscheuren. Eerder op de maandag werd Fernandez, die eerder gelinkt werd aan onder meer SC Cambuur-Leeuwarden en het Duitse Union-Berlin, nog in verband gebracht met een reünie met Alex Pastoor bij NEC.
pi_128487013
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:11 schreef Caland het volgende:
Assaidi zal wel naar PSV gaan. Daar zitten ze met een soortgelijke situatie als hier.
PSV heeft meer dan genoeg buitenspelers.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 01:13:09 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128487039
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 01:11 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

PSV heeft meer dan genoeg buitenspelers.
Ook daar duurt die blessure van Narsingh langer dan verwacht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 juli 2013 @ 01:13:26 #267
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_128487044
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 01:11 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

PSV heeft meer dan genoeg buitenspelers.
Maar dat weet Brands niet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 08:26:27 #268
393053 De_Pel
Is weg.
pi_128488749
Belachelijk dat ze nu al zo duidelijk uitspreken dat ze Guyon's contract willen ontbinden als het niet lukt om hem te verhuren/verkopen. Nu gaat hij natuurlijk nooit meer meewerken aan een transfer, want als hij dezelfde route bewandeld na een ontbonden contract houdt hij er veel meer aan over.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:49:58 #269
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_128490171
Vandaag staat er toch weer een vergadering over het nieuwe stadion op de planning binnen de gemeenteraad?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:58:44 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128490366
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:49 schreef Sunri5e het volgende:
Vandaag staat er toch weer een vergadering over het nieuwe stadion op de planning binnen de gemeenteraad?
Jup.

http://www.ris.rotterdam.(...)action=view/id=43392

Hier de stukken voor dat besloten debat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128492747
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 08:26 schreef De_Pel het volgende:
Belachelijk dat ze nu al zo duidelijk uitspreken dat ze Guyon's contract willen ontbinden als het niet lukt om hem te verhuren/verkopen. Nu gaat hij natuurlijk nooit meer meewerken aan een transfer, want als hij dezelfde route bewandeld na een ontbonden contract houdt hij er veel meer aan over.
Niet zo handig nee, al zal het transferbedrag van Guyon sowieso niet hoog gelegen hebben :D
pi_128493727
hoor niemand meer over de trainingspakken..
ik vind ze er eigenlijk best goed uitzien in dat bovenstaande filmpje ..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_128493919
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:52 schreef Calciumdude het volgende:
hoor niemand meer over de trainingspakken..
ik vind ze er eigenlijk best goed uitzien in dat bovenstaande filmpje ..
Ze zien er ook prima uit. Ik vond ze enkel op die eerste, slechte kwaliteits foto zeer lelijk.
pi_128496005
quote:
Aan de kentekens te zien krijgen ze geen nieuwe auto?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:59:42 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128496046
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Luni het volgende:

[..]

Aan de kentekens te zien krijgen ze geen nieuwe auto?
Net te laat voor de JHK kentekens
pi_128496105
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Luni het volgende:

[..]

Aan de kentekens te zien krijgen ze geen nieuwe auto?
Wel nieuw.......

http://www.autoweek.nl/kentekencheck?kenteken=7-KRK-13
pi_128496118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Luni het volgende:

[..]

Aan de kentekens te zien krijgen ze geen nieuwe auto?
Jawel, ze zijn weer bij de K, maar aan een nieuwe kentekenserie begonnen. :P

In 2009 had je 90-KBX-8 bijvoorbeeld, en nu 8-KBX-90.

Ligt het overigens aan mij of is niemand echt heel erg enthousiast over z'n nieuwe auto? :')

Ik begrijp het overigens wel, niemand wordt wildenthousiast van een gemiddelde Opel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_128496155
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jawel, ze zijn weer bij de K, maar aan een nieuwe kentekenserie begonnen. :P

In 2009 had je 90-KBX-8 bijvoorbeeld, en nu 8-KBX-90.
ok
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:03:28 #280
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128496183
quote:
'Bojan Krkic ook op lijst Van Geel'

Ronald Koeman wil graag een extra buitenspeler aan zijn selectie toevoegen en technisch directeur Martin van Geel gaat dan ook langzaam zijn schaduwlijst af. Oussama Assaidi en Ryo Miyaichi werden gisteren al genoemd als gegadigden voor die positie en vandaag wordt Bojan Krkic in verband gebracht met Feyenoord.

Het Spaanse Marca meent dat de gehele traditionele top drie van de Eredivisie interesse heeft getoond in de aanvaller van FC Barcelona. Feyenoord werd vorig jaar ook al gelinkt aan Bojan. Zijn vader zou Koeman toen persoonlijk hebben opgebeld om zijn zoon weer aan het voetballen te krijgen. Bojan vertrok toen echter op huurbasis naar AC Milan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:04:30 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128496223
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jawel, ze zijn weer bij de K, maar aan een nieuwe kentekenserie begonnen. :P

In 2009 had je 90-KBX-8 bijvoorbeeld, en nu 8-KBX-90.

Ligt het overigens aan mij of is niemand echt heel erg enthousiast over z'n nieuwe auto? :')

Ik begrijp het overigens wel, niemand wordt wildenthousiast van een gemiddelde Opel.
Gewoon het waggie om naar de club te rijden. Prive pakken ze snel een ander :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128496953
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon het waggie om naar de club te rijden. Prive pakken ze snel een ander :')
Zou precies hetzelfde doen als ik een miljoen op de bank zou hebben staan.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:47:52 #283
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_128497682
Waar heeft Fernandez deze verbanning aan te danken eigenlijk?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_128497791
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:24 schreef Luni het volgende:

[..]

Zou precies hetzelfde doen als ik een miljoen op de bank zou hebben staan.
Bij 1 miljoen toch niet? Als je nou een vrouw en kinderen hebt, dat je dan een tweede auto hebt ok, maar als je van de zaak een gloednieuwe auto krijgt ga je er toch niet nog een kopen? Kijk als je nou 100 miljoen hebt, of iig genoeg om de rest van je leven financiëel onafhankelijk te zijn, dan snap ik het wel. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_128497909
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar heeft Fernandez deze verbanning aan te danken eigenlijk?
Aan z'n goede spel.
pi_128497957
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Bij 1 miljoen toch niet? Als je nou een vrouw en kinderen hebt, dat je dan een tweede auto hebt ok, maar als je van de zaak een gloednieuwe auto krijgt ga je er toch niet nog een kopen? Kijk als je nou 100 miljoen hebt, of iig genoeg om de rest van je leven financiëel onafhankelijk te zijn, dan snap ik het wel. :)
Je gaat toch niet als je een miljoen hebt in een opel rijden man :')
* Verwijderd *
pi_128498020
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Je gaat toch niet als je een miljoen hebt in een opel rijden man :')
Er zullen er zijn die het doen, maar ook genoeg die gewoon een eigen waggie kopen natuurlijk. Beetje cruisen in je Mercedes dit dat.
pi_128498059
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Je gaat toch niet als je een miljoen hebt in een opel rijden man :')
Waarom niet? Lekker belangrijk, prima auto lijkt me. Ik zou het veel belangrijker vinden dat ik mijn schaapjes op het droge had. :)

Je zal maar 21 zijn en bij Feyenoord spelen, je geld uitgeven een dikke auto terwijl je er een krijgt van de zaak, vervolgens scheur je twee keer je kruisbanden af en moet je vanaf je 28e gewoon een baan gaan zoeken met je LTS-zwakstroomdiploma. Of nog niet eens dat, misschien speel je wel over twee jaar in de JL voor een modaal salaris en heb je aan het eind van je carrière geen geld over. Nou, daar sta je dan

Niets mis met een Opel hoor, ik zou wel wat leukers weten om mijn geld aan uit te geven. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_128498249
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waarom niet? Lekker belangrijk, prima auto lijkt me. Ik zou het veel belangrijker vinden dat ik mijn schaapjes op het droge had. :)

Je zal maar 21 zijn en bij Feyenoord spelen, je geld uitgeven een dikke auto terwijl je er een krijgt van de zaak, vervolgens scheur je twee keer je kruisbanden af en moet je vanaf je 28e gewoon een baan gaan zoeken met je LTS-zwakstroomdiploma. Of nog niet eens dat, misschien speel je wel over twee jaar in de JL voor een modaal salaris en heb je aan het eind van je carrière geen geld over. Nou, daar sta je dan

Niets mis met een Opel hoor, ik zou wel wat leukers weten om mijn geld aan uit te geven. _O_
Die gastjes van 21 rijden wel in die Opel wrs, maar zo'n speler als Mathijsen gaat echt niet in z'n Opel rijden in z'n vrije tijd hoor.
pi_128498277
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die gastjes van 21 rijden wel in die Opel wrs, maar zo'n speler als Mathijsen gaat echt niet in z'n Opel rijden in z'n vrije tijd hoor.
Nou, van zo iemand snap ik het wel een beetje, die heeft al wel wat geld verdiend.

Maar ik zie Mathijsen er niet voor aan om zo sneu statusgericht te zijn hoor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_128498288
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die gastjes van 21 rijden wel in die Opel wrs, maar zo'n speler als Mathijsen gaat echt niet in z'n Opel rijden in z'n vrije tijd hoor.
kijk het filmpie eens..
hij had er zelf al een , precies dezelfde...

niet iedereen interesseert zich in een dikke bak..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_128498323
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

kijk het filmpie eens..
hij had er zelf al een , precies dezelfde...

niet iedereen interesseert zich in een dikke bak..
Zuipt alleen maar veel benzine. :z
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_128498328
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

kijk het filmpie eens..
hij had er zelf al een , precies dezelfde...

niet iedereen interesseert zich in een dikke bak..
Vorig seizoen ja.
pi_128498346
Doel bereikt voor Opel. Iedereen heeft het over die kut auto's.
En dat voor maar een paar miljoentjes per jaar.
pi_128498364
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die gastjes van 21 rijden wel in die Opel wrs, maar zo'n speler als Mathijsen gaat echt niet in z'n Opel rijden in z'n vrije tijd hoor.
Haha, kijk het filmpje eens helemaal uit. Mathijsen: 'Ja, hij zit wel lekker. M'n vorige auto was dezelfde, dus dat wist ik al.'
pi_128498369
Wat vinden we hier eigenlijk van HNS?
pi_128498395
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef Harry15 het volgende:

[..]

Haha, kijk het filmpje eens helemaal uit. Mathijsen: 'Ja, hij zit wel lekker. M'n vorige auto was dezelfde, dus dat wist ik al.'
Haha, hij kreeg vorig jaar ook gewoon een Opel van de club.
pi_128498463
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nou, van zo iemand snap ik het wel een beetje, die heeft al wel wat geld verdiend.

Maar ik zie Mathijsen er niet voor aan om zo sneu statusgericht te zijn hoor.
Het zijn ook gewoon auto's die beter rijden. Is niet alleen status. En sowieso kun je zelf van mooie spullen houden zonder dat de mening van anderen daarvoor relevant is.
pi_128498550
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Wat vinden we hier eigenlijk van HNS?
Welke van de 1000 designs?
pi_128498637
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:12 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Welke van de 1000 designs?
Welke van de 0 designs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')