abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:59:42 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128496046
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Luni het volgende:

[..]

Aan de kentekens te zien krijgen ze geen nieuwe auto?
Net te laat voor de JHK kentekens
pi_128496105
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Luni het volgende:

[..]

Aan de kentekens te zien krijgen ze geen nieuwe auto?
Wel nieuw.......

http://www.autoweek.nl/kentekencheck?kenteken=7-KRK-13
pi_128496118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Luni het volgende:

[..]

Aan de kentekens te zien krijgen ze geen nieuwe auto?
Jawel, ze zijn weer bij de K, maar aan een nieuwe kentekenserie begonnen. :P

In 2009 had je 90-KBX-8 bijvoorbeeld, en nu 8-KBX-90.

Ligt het overigens aan mij of is niemand echt heel erg enthousiast over z'n nieuwe auto? :')

Ik begrijp het overigens wel, niemand wordt wildenthousiast van een gemiddelde Opel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_128496155
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jawel, ze zijn weer bij de K, maar aan een nieuwe kentekenserie begonnen. :P

In 2009 had je 90-KBX-8 bijvoorbeeld, en nu 8-KBX-90.
ok
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:03:28 #280
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_128496183
quote:
'Bojan Krkic ook op lijst Van Geel'

Ronald Koeman wil graag een extra buitenspeler aan zijn selectie toevoegen en technisch directeur Martin van Geel gaat dan ook langzaam zijn schaduwlijst af. Oussama Assaidi en Ryo Miyaichi werden gisteren al genoemd als gegadigden voor die positie en vandaag wordt Bojan Krkic in verband gebracht met Feyenoord.

Het Spaanse Marca meent dat de gehele traditionele top drie van de Eredivisie interesse heeft getoond in de aanvaller van FC Barcelona. Feyenoord werd vorig jaar ook al gelinkt aan Bojan. Zijn vader zou Koeman toen persoonlijk hebben opgebeld om zijn zoon weer aan het voetballen te krijgen. Bojan vertrok toen echter op huurbasis naar AC Milan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:04:30 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128496223
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jawel, ze zijn weer bij de K, maar aan een nieuwe kentekenserie begonnen. :P

In 2009 had je 90-KBX-8 bijvoorbeeld, en nu 8-KBX-90.

Ligt het overigens aan mij of is niemand echt heel erg enthousiast over z'n nieuwe auto? :')

Ik begrijp het overigens wel, niemand wordt wildenthousiast van een gemiddelde Opel.
Gewoon het waggie om naar de club te rijden. Prive pakken ze snel een ander :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128496953
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon het waggie om naar de club te rijden. Prive pakken ze snel een ander :')
Zou precies hetzelfde doen als ik een miljoen op de bank zou hebben staan.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:47:52 #283
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_128497682
Waar heeft Fernandez deze verbanning aan te danken eigenlijk?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_128497791
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:24 schreef Luni het volgende:

[..]

Zou precies hetzelfde doen als ik een miljoen op de bank zou hebben staan.
Bij 1 miljoen toch niet? Als je nou een vrouw en kinderen hebt, dat je dan een tweede auto hebt ok, maar als je van de zaak een gloednieuwe auto krijgt ga je er toch niet nog een kopen? Kijk als je nou 100 miljoen hebt, of iig genoeg om de rest van je leven financiëel onafhankelijk te zijn, dan snap ik het wel. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_128497909
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar heeft Fernandez deze verbanning aan te danken eigenlijk?
Aan z'n goede spel.
pi_128497957
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Bij 1 miljoen toch niet? Als je nou een vrouw en kinderen hebt, dat je dan een tweede auto hebt ok, maar als je van de zaak een gloednieuwe auto krijgt ga je er toch niet nog een kopen? Kijk als je nou 100 miljoen hebt, of iig genoeg om de rest van je leven financiëel onafhankelijk te zijn, dan snap ik het wel. :)
Je gaat toch niet als je een miljoen hebt in een opel rijden man :')
* Verwijderd *
pi_128498020
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Je gaat toch niet als je een miljoen hebt in een opel rijden man :')
Er zullen er zijn die het doen, maar ook genoeg die gewoon een eigen waggie kopen natuurlijk. Beetje cruisen in je Mercedes dit dat.
pi_128498059
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Je gaat toch niet als je een miljoen hebt in een opel rijden man :')
Waarom niet? Lekker belangrijk, prima auto lijkt me. Ik zou het veel belangrijker vinden dat ik mijn schaapjes op het droge had. :)

Je zal maar 21 zijn en bij Feyenoord spelen, je geld uitgeven een dikke auto terwijl je er een krijgt van de zaak, vervolgens scheur je twee keer je kruisbanden af en moet je vanaf je 28e gewoon een baan gaan zoeken met je LTS-zwakstroomdiploma. Of nog niet eens dat, misschien speel je wel over twee jaar in de JL voor een modaal salaris en heb je aan het eind van je carrière geen geld over. Nou, daar sta je dan

Niets mis met een Opel hoor, ik zou wel wat leukers weten om mijn geld aan uit te geven. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_128498249
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 13:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waarom niet? Lekker belangrijk, prima auto lijkt me. Ik zou het veel belangrijker vinden dat ik mijn schaapjes op het droge had. :)

Je zal maar 21 zijn en bij Feyenoord spelen, je geld uitgeven een dikke auto terwijl je er een krijgt van de zaak, vervolgens scheur je twee keer je kruisbanden af en moet je vanaf je 28e gewoon een baan gaan zoeken met je LTS-zwakstroomdiploma. Of nog niet eens dat, misschien speel je wel over twee jaar in de JL voor een modaal salaris en heb je aan het eind van je carrière geen geld over. Nou, daar sta je dan

Niets mis met een Opel hoor, ik zou wel wat leukers weten om mijn geld aan uit te geven. _O_
Die gastjes van 21 rijden wel in die Opel wrs, maar zo'n speler als Mathijsen gaat echt niet in z'n Opel rijden in z'n vrije tijd hoor.
pi_128498277
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die gastjes van 21 rijden wel in die Opel wrs, maar zo'n speler als Mathijsen gaat echt niet in z'n Opel rijden in z'n vrije tijd hoor.
Nou, van zo iemand snap ik het wel een beetje, die heeft al wel wat geld verdiend.

Maar ik zie Mathijsen er niet voor aan om zo sneu statusgericht te zijn hoor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_128498288
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die gastjes van 21 rijden wel in die Opel wrs, maar zo'n speler als Mathijsen gaat echt niet in z'n Opel rijden in z'n vrije tijd hoor.
kijk het filmpie eens..
hij had er zelf al een , precies dezelfde...

niet iedereen interesseert zich in een dikke bak..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_128498323
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

kijk het filmpie eens..
hij had er zelf al een , precies dezelfde...

niet iedereen interesseert zich in een dikke bak..
Zuipt alleen maar veel benzine. :z
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_128498328
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

kijk het filmpie eens..
hij had er zelf al een , precies dezelfde...

niet iedereen interesseert zich in een dikke bak..
Vorig seizoen ja.
pi_128498346
Doel bereikt voor Opel. Iedereen heeft het over die kut auto's.
En dat voor maar een paar miljoentjes per jaar.
pi_128498364
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die gastjes van 21 rijden wel in die Opel wrs, maar zo'n speler als Mathijsen gaat echt niet in z'n Opel rijden in z'n vrije tijd hoor.
Haha, kijk het filmpje eens helemaal uit. Mathijsen: 'Ja, hij zit wel lekker. M'n vorige auto was dezelfde, dus dat wist ik al.'
pi_128498369
Wat vinden we hier eigenlijk van HNS?
pi_128498395
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef Harry15 het volgende:

[..]

Haha, kijk het filmpje eens helemaal uit. Mathijsen: 'Ja, hij zit wel lekker. M'n vorige auto was dezelfde, dus dat wist ik al.'
Haha, hij kreeg vorig jaar ook gewoon een Opel van de club.
pi_128498463
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nou, van zo iemand snap ik het wel een beetje, die heeft al wel wat geld verdiend.

Maar ik zie Mathijsen er niet voor aan om zo sneu statusgericht te zijn hoor.
Het zijn ook gewoon auto's die beter rijden. Is niet alleen status. En sowieso kun je zelf van mooie spullen houden zonder dat de mening van anderen daarvoor relevant is.
pi_128498550
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Wat vinden we hier eigenlijk van HNS?
Welke van de 1000 designs?
pi_128498637
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:12 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Welke van de 1000 designs?
Welke van de 0 designs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')