Net te laat voor de JHK kentekensquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Aan de kentekens te zien krijgen ze geen nieuwe auto?
Wel nieuw.......quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn weer bij de K, maar aan een nieuwe kentekenserie begonnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:58 schreef Luni het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn weer bij de K, maar aan een nieuwe kentekenserie begonnen.
In 2009 had je 90-KBX-8 bijvoorbeeld, en nu 8-KBX-90.
quote:'Bojan Krkic ook op lijst Van Geel'
Ronald Koeman wil graag een extra buitenspeler aan zijn selectie toevoegen en technisch directeur Martin van Geel gaat dan ook langzaam zijn schaduwlijst af. Oussama Assaidi en Ryo Miyaichi werden gisteren al genoemd als gegadigden voor die positie en vandaag wordt Bojan Krkic in verband gebracht met Feyenoord.
Het Spaanse Marca meent dat de gehele traditionele top drie van de Eredivisie interesse heeft getoond in de aanvaller van FC Barcelona. Feyenoord werd vorig jaar ook al gelinkt aan Bojan. Zijn vader zou Koeman toen persoonlijk hebben opgebeld om zijn zoon weer aan het voetballen te krijgen. Bojan vertrok toen echter op huurbasis naar AC Milan.
Gewoon het waggie om naar de club te rijden. Prive pakken ze snel een anderquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn weer bij de K, maar aan een nieuwe kentekenserie begonnen.
In 2009 had je 90-KBX-8 bijvoorbeeld, en nu 8-KBX-90.
Ligt het overigens aan mij of is niemand echt heel erg enthousiast over z'n nieuwe auto?
Ik begrijp het overigens wel, niemand wordt wildenthousiast van een gemiddelde Opel.
Zou precies hetzelfde doen als ik een miljoen op de bank zou hebben staan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon het waggie om naar de club te rijden. Prive pakken ze snel een ander
Bij 1 miljoen toch niet? Als je nou een vrouw en kinderen hebt, dat je dan een tweede auto hebt ok, maar als je van de zaak een gloednieuwe auto krijgt ga je er toch niet nog een kopen? Kijk als je nou 100 miljoen hebt, of iig genoeg om de rest van je leven financiëel onafhankelijk te zijn, dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Zou precies hetzelfde doen als ik een miljoen op de bank zou hebben staan.
Aan z'n goede spel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar heeft Fernandez deze verbanning aan te danken eigenlijk?
Je gaat toch niet als je een miljoen hebt in een opel rijden manquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij 1 miljoen toch niet? Als je nou een vrouw en kinderen hebt, dat je dan een tweede auto hebt ok, maar als je van de zaak een gloednieuwe auto krijgt ga je er toch niet nog een kopen? Kijk als je nou 100 miljoen hebt, of iig genoeg om de rest van je leven financiëel onafhankelijk te zijn, dan snap ik het wel.
Er zullen er zijn die het doen, maar ook genoeg die gewoon een eigen waggie kopen natuurlijk. Beetje cruisen in je Mercedes dit dat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je gaat toch niet als je een miljoen hebt in een opel rijden man
Waarom niet? Lekker belangrijk, prima auto lijkt me. Ik zou het veel belangrijker vinden dat ik mijn schaapjes op het droge had.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je gaat toch niet als je een miljoen hebt in een opel rijden man
Die gastjes van 21 rijden wel in die Opel wrs, maar zo'n speler als Mathijsen gaat echt niet in z'n Opel rijden in z'n vrije tijd hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekker belangrijk, prima auto lijkt me. Ik zou het veel belangrijker vinden dat ik mijn schaapjes op het droge had.![]()
Je zal maar 21 zijn en bij Feyenoord spelen, je geld uitgeven een dikke auto terwijl je er een krijgt van de zaak, vervolgens scheur je twee keer je kruisbanden af en moet je vanaf je 28e gewoon een baan gaan zoeken met je LTS-zwakstroomdiploma. Of nog niet eens dat, misschien speel je wel over twee jaar in de JL voor een modaal salaris en heb je aan het eind van je carrière geen geld over. Nou, daar sta je dan
Niets mis met een Opel hoor, ik zou wel wat leukers weten om mijn geld aan uit te geven.![]()
Nou, van zo iemand snap ik het wel een beetje, die heeft al wel wat geld verdiend.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gastjes van 21 rijden wel in die Opel wrs, maar zo'n speler als Mathijsen gaat echt niet in z'n Opel rijden in z'n vrije tijd hoor.
kijk het filmpie eens..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gastjes van 21 rijden wel in die Opel wrs, maar zo'n speler als Mathijsen gaat echt niet in z'n Opel rijden in z'n vrije tijd hoor.
Zuipt alleen maar veel benzine.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
kijk het filmpie eens..
hij had er zelf al een , precies dezelfde...
niet iedereen interesseert zich in een dikke bak..
Vorig seizoen ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
kijk het filmpie eens..
hij had er zelf al een , precies dezelfde...
niet iedereen interesseert zich in een dikke bak..
Haha, kijk het filmpje eens helemaal uit. Mathijsen: 'Ja, hij zit wel lekker. M'n vorige auto was dezelfde, dus dat wist ik al.'quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha, hij kreeg vorig jaar ook gewoon een Opel van de club.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Haha, kijk het filmpje eens helemaal uit. Mathijsen: 'Ja, hij zit wel lekker. M'n vorige auto was dezelfde, dus dat wist ik al.'
Het zijn ook gewoon auto's die beter rijden. Is niet alleen status. En sowieso kun je zelf van mooie spullen houden zonder dat de mening van anderen daarvoor relevant is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou, van zo iemand snap ik het wel een beetje, die heeft al wel wat geld verdiend.
Maar ik zie Mathijsen er niet voor aan om zo sneu statusgericht te zijn hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |