quote:
quote:
Wat een onzinnig contract is het dan iig, leer voor de volgende keerquote:Feyenoord overweegt contract Fernandez af te kopen
Guyon Fernandez meldt zich naar verwachting deze week weer op het trainingsveld van Feyenoord, dat ondertussen snel een oplossing hoopt te vinden voor de aanvaller in wie de club geen toekomst meer ziet.
Fernandez moet weg, maar negeerde de afgelopen tijd verschillende aanbiedingen. Daarom verbande Feyenoord hem van de training met de eerste selectie, iets waar de speler gezien zijn contract wel recht op heeft.
Vandaag (maandag) sprak Feyenoords technisch directeur Martin van Geel met Fernandez' zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. Beide partijen willen geen mededelingen doen over de inhoud van de ontmoeting, maar duidelijk is wel dat Feyenoord een arbitragezaak wil voorkomen.
Fernandez mag dus weer aansluiten bij de selectie van trainer Ronald Koeman, al doet de club er alles aan hem snel te verkopen of te verhuren. Mocht dat op korte termijn niet lukken dan overweegt Feyenoord het contract van de spits af te kopen.
Ik vraag me dat serieus af. Ik denk dat wanneer je Fernandez in het eerste van ASWH/Lienden/DOVO of een andere amateurploeg gooit, hij echt niet opvalt.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:07 schreef PIETR het volgende:
Moet toch wel een club te vinden zijn die hem transfervrij over wil nemen?
Je moet een werknemer recht op zijn werk geven, niets mis mee. Hij heeft Feyenoord niet gedwongen hem zolang vast te leggen.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat een onzinnig contract is het dan iig, leer voor de volgende keer
Werkgever mag ook verwachten dat de werknemer naar behoren functioneert. Kun je van die knuppel van een Fernandez niet zeggen. 1/3 Van het seizoen geschorst geweest vorig jaarquote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je moet een werknemer recht op zijn werk geven, niets mis mee. Hij heeft Feyenoord niet gedwongen hem zolang vast te leggen.
Dan had je hem toen moeten aanpakken, niet nu gaan huilen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Werkgever mag ook verwachten dat de werknemer naar behoren functioneert. Kun je van die knuppel van een Fernandez niet zeggen. 1/3 Van het seizoen geschorst geweest vorig jaar
Vind ik ook, maar vind het ook geen gehuil van Feyenoord.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan had je hem toen moeten aanpakken, niet nu gaan huilen.
In het beloftenelftal kan hij zijn werk toch ook uitvoeren? Ook die hebben een competitie waarin hij kan spelen, volgens mij was hij niet dusdanig verbannen dat hij helemaal nergens meer mocht trainen/spelenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je moet een werknemer recht op zijn werk geven, niets mis mee. Hij heeft Feyenoord niet gedwongen hem zolang vast te leggen.
Nee van sommige supporters. Laat hem gaan naar een club en betaal de helft van het salaris ofzo.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Vind ik ook, maar vind het ook geen gehuil van Feyenoord.
Teringquote:
Helft van zijn salaris? Betaalt Guyon Kopstoot dan ook even dat salaris terug van de periode dat hij niet kon werken door zijn stompzinnige gedrag?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee van sommige supporters. Laat hem gaan naar een club en betaal de helft van het salaris ofzo.
Cisse was 2 jaar geblesseerd en die krijgt weer een kans![]()
De Teen was geblesseerd, Fernandez was geschorst. En ook nog eens door debiele acties. Vind ik niet echt vergelijkbaar.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee van sommige supporters. Laat hem gaan naar een club en betaal de helft van het salaris ofzo.
Cisse was 2 jaar geblesseerd en die krijgt weer een kans![]()
Fanshop Coolsingel loopt als een speer. Kennen ze hem daar aan het werk zetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, als hij dan al heelhuids aankomt: Geeft hij een klant een kopstoot omdat die niet gepast kan betalen...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Fanshop Coolsingel loopt als een speer. Kennen ze hem daar aan het werk zetten.
- Als hij maar met het OV komt.
Nee hoor, want hij denkt dan aan zijn vader.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, als hij dan al heelhuids aankomt: Geeft hij een klant een kopstoot omdat die niet gepast kan betalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |