abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 19:56:56 #226
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128472385
Ik ruik joden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 juli 2013 @ 19:57:38 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128472407
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef onlogisch het volgende:
Ik ruik joden.
Zet je oven uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128472419
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef onlogisch het volgende:
Ik ruik joden.
Ouwe speurneus.
pi_128472867
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Zet je oven uit.
Godverdomme :D
pi_128473354
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Zet je oven uit.
_O-
blablablabla
  maandag 1 juli 2013 @ 20:29:40 #231
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_128473571
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Zet je oven uit.
_O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_128473690
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Zet je oven uit.
_O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 20:34:20 #233
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128473799
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Zet je oven uit.
:D!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_128473845
quote:
Feyenoord overweegt contract Fernandez af te kopen

Guyon Fernandez meldt zich naar verwachting deze week weer op het trainingsveld van Feyenoord, dat ondertussen snel een oplossing hoopt te vinden voor de aanvaller in wie de club geen toekomst meer ziet.

Fernandez moet weg, maar negeerde de afgelopen tijd verschillende aanbiedingen. Daarom verbande Feyenoord hem van de training met de eerste selectie, iets waar de speler gezien zijn contract wel recht op heeft.

Vandaag (maandag) sprak Feyenoords technisch directeur Martin van Geel met Fernandez' zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. Beide partijen willen geen mededelingen doen over de inhoud van de ontmoeting, maar duidelijk is wel dat Feyenoord een arbitragezaak wil voorkomen.

Fernandez mag dus weer aansluiten bij de selectie van trainer Ronald Koeman, al doet de club er alles aan hem snel te verkopen of te verhuren. Mocht dat op korte termijn niet lukken dan overweegt Feyenoord het contract van de spits af te kopen.
Wat een onzinnig contract is het dan iig, leer voor de volgende keer
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 1 juli 2013 @ 21:07:06 #235
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_128475280
Moet toch wel een club te vinden zijn die hem transfervrij over wil nemen?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_128475301
.. Fernandez wilt zelf niet weg, dat is het probleem ..
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 21:20:13 #237
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_128476005
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:07 schreef PIETR het volgende:
Moet toch wel een club te vinden zijn die hem transfervrij over wil nemen?
Ik vraag me dat serieus af. Ik denk dat wanneer je Fernandez in het eerste van ASWH/Lienden/DOVO of een andere amateurploeg gooit, hij echt niet opvalt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_128476320
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Wat een onzinnig contract is het dan iig, leer voor de volgende keer
Je moet een werknemer recht op zijn werk geven, niets mis mee. Hij heeft Feyenoord niet gedwongen hem zolang vast te leggen.
pi_128476751
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je moet een werknemer recht op zijn werk geven, niets mis mee. Hij heeft Feyenoord niet gedwongen hem zolang vast te leggen.
Werkgever mag ook verwachten dat de werknemer naar behoren functioneert. Kun je van die knuppel van een Fernandez niet zeggen. 1/3 Van het seizoen geschorst geweest vorig jaar :')
pi_128476862
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Werkgever mag ook verwachten dat de werknemer naar behoren functioneert. Kun je van die knuppel van een Fernandez niet zeggen. 1/3 Van het seizoen geschorst geweest vorig jaar :')
Dan had je hem toen moeten aanpakken, niet nu gaan huilen.
pi_128476915
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dan had je hem toen moeten aanpakken, niet nu gaan huilen.
Vind ik ook, maar vind het ook geen gehuil van Feyenoord.
pi_128476978
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je moet een werknemer recht op zijn werk geven, niets mis mee. Hij heeft Feyenoord niet gedwongen hem zolang vast te leggen.
In het beloftenelftal kan hij zijn werk toch ook uitvoeren? Ook die hebben een competitie waarin hij kan spelen, volgens mij was hij niet dusdanig verbannen dat hij helemaal nergens meer mocht trainen/spelen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_128476998
:)
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:38 schreef SjaakBauer het volgende:


Vind ik ook, maar vind het ook geen gehuil van Feyenoord.
Nee van sommige supporters. Laat hem gaan naar een club en betaal de helft van het salaris ofzo.
Cisse was 2 jaar geblesseerd en die krijgt weer een kans :{
pi_128477096
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Zet je oven uit.
Tering _O-
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_128477105
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef macca728 het volgende:
:)

[..]

Nee van sommige supporters. Laat hem gaan naar een club en betaal de helft van het salaris ofzo.
Cisse was 2 jaar geblesseerd en die krijgt weer een kans :{
Helft van zijn salaris? Betaalt Guyon Kopstoot dan ook even dat salaris terug van de periode dat hij niet kon werken door zijn stompzinnige gedrag?
pi_128477206
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef macca728 het volgende:
:)

[..]

Nee van sommige supporters. Laat hem gaan naar een club en betaal de helft van het salaris ofzo.
Cisse was 2 jaar geblesseerd en die krijgt weer een kans :{
De Teen was geblesseerd, Fernandez was geschorst. En ook nog eens door debiele acties. Vind ik niet echt vergelijkbaar.
BFF met GGMM
pi_128477244
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je moet een werknemer recht op zijn werk geven, niets mis mee. Hij heeft Feyenoord niet gedwongen hem zolang vast te leggen.
Fanshop Coolsingel loopt als een speer. Kennen ze hem daar aan het werk zetten.

- Als hij maar met het OV komt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_128477449
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:43 schreef Muto het volgende:

[..]

Fanshop Coolsingel loopt als een speer. Kennen ze hem daar aan het werk zetten.

- Als hij maar met het OV komt.
Alsjeblieft niet, als hij dan al heelhuids aankomt: Geeft hij een klant een kopstoot omdat die niet gepast kan betalen...
BFF met GGMM
pi_128477539
1x Dat hij die van Eijden een hoek gaf, kopstoot aan Marcelo en was zijn andere schorsing? Of heb ik ze al?
pi_128477549
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet, als hij dan al heelhuids aankomt: Geeft hij een klant een kopstoot omdat die niet gepast kan betalen...
Nee hoor, want hij denkt dan aan zijn vader.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')