neem voorbeeld aan carbonc (kijk zijn plaatje)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nein. Wel gedaan, ooit, vroeger, toen ik nog jong was.
Het is dat m'n vrouw niet op types als Coleman valt, anders wist ik het wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
neem voorbeeld aan carbonc (kijk zijn plaatje)
Die is serieus nog kanslozer dan patat v.s. frietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
Amsterdam vs Rotterdam discussie begins.
Inderdaad, want iedereen weet dat het patat is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is dat m'n vrouw niet op types als Coleman valt, anders wist ik het wel.
[..]
Die is serieus nog kanslozer dan patat v.s. friet
je traint voor jezelf niet voor een ander tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:19 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat m'n vrouw niet op types als Coleman valt, anders wist ik het wel.
Exact.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad, want iedereen weet dat het patat is.
Voor mezelf hoeft het ook niet zo nodig, cardio vind ik voldoende, hoewel ik natuurlijk wel gewoon respect heb voor mensen die het wél voor zichzelf willen en het doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je traint voor jezelf niet voor een ander toch
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:23 schreef Beach het volgende:
opeens pijn in mn knie tijdens het squatten
je moet ook niet je knieën gebruiken bij het squatten hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:23 schreef Beach het volgende:
Amsterdam: klein madurodamstadje met arrogante mensen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
Amsterdam vs Rotterdam discussie begins.
/dagboek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:23 schreef Beach het volgende:
echt hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
jawel hoorquote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dit niet zo is:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:37 schreef 16meter het volgende:
ja maar dat is een vrouw, daar moet je op internet heel aardig voor zijn
misschien belonen ze je dan
Zucht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Amsterdam: klein madurodamstadje met arrogante mensen.
Rotterdam: metropool met ook een hoop pauper, maar wel meer "lucht".
/dagboekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren een gast die de squat bar aan het loaden was, deed er 120kg aan. Ik dacht nice, eindelijk iemand die zwaar squat. Dus even kijken.
Maarja, toen gebeurde het dus. Hij kwam niet eens in de buurt van parallel. Als parallel een hoek van 90 graden zou zijn tussen boven en onderbeen, zat hij ongeveer op 35 graden.
Niks mis met BodyPump!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren een gast die de squat bar aan het loaden was, deed er 120kg aan. Ik dacht nice, eindelijk iemand die zwaar squat. Dus even kijken.
Maarja, toen gebeurde het dus. Hij kwam niet eens in de buurt van parallel. Als parallel een hoek van 90 graden zou zijn tussen boven en onderbeen, zat hij ongeveer op 35 graden.
Een beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niks mis met BodyPump!
Ik wil de meesten hier wel eens zo'n les zien volgen: 3-4 minuten per spiergroei is wel iets anders dan 8-10 reps.Ja misschien moet ik een keer meedoen. Zijn wel goede chicks hier bij bodypump idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Niks mis met BodyPump!
Ik wil de meesten hier wel eens zo'n les zien volgen: 3-4 minuten per spiergroei is wel iets anders dan 8-10 reps.Hartstikke katabool man, mij niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
[..]
Niks mis met BodyPump!
Ik wil de meesten hier wel eens zo'n les zien volgen: 3-4 minuten per spiergroei is wel iets anders dan 8-10 reps.weinig mis mee om fit van te worden. Je zult er geen buffe mofo van worden, maar dat is ook neit de bedoeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens niks voor mij zo'n klasje. Zoiets doe ik buiten wel in het bosBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Die eten dan vast niet zo veel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:23 schreef CarbonC het volgende:
Hoe komt het dat vrouwen die 3 keer per week goed hun best doen bij een BoxyPump les er goed strak en licht gespierd bij komen te staan?
Ik ken dr niet zoveel die het consequent 3x per week volhouden. Derhalve waren het bij m'n oude gym ook voornamelijk biggetjes in zo'n bodypump les.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:23 schreef CarbonC het volgende:
Hoe komt het dat vrouwen die 3 keer per week goed hun best doen bij een BoxyPump les er goed strak en licht gespierd bij komen te staan?
[..]
Niks mis met BodyPump!
Ik wil de meesten hier wel eens zo'n les zien volgen: 3-4 minuten per spiergroei is wel iets anders dan 8-10 reps.Bodypump is tamelijk heftig idd, lage gewichten, maar insane in de reps en idd grotendeel chicks/vrouwen die te oud zijn om chicks te noemen met lijven om jaloers op te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de fanatiekelingen veel meer doen dan alleen bodypump. True story.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:23 schreef CarbonC het volgende:
Hoe komt het dat vrouwen die 3 keer per week goed hun best doen bij een BodyPump les er goed strak en licht gespierd bij komen te staan?
Daarvoor hoefde je het topic toch niet te lezen ofwelquote:
Op dit moment ben ik ook niet op zoek naar toekomstbestendige chicksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als een chick dat niet trekt is ze sowieso exit. Goede test meteen: steek je niet onnodig tijd in chicks die het toch niet waard zijn.
Juist die easy sex chicks vinden het toch alleen maar mooi dat je BB'er bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik ook niet op zoek naar toekomstbestendige chicks. Gewoon easy sex voor de lekker zonder gezeik.
Maar 8 potten whey op voorraad gaat me echt te ver.
eventjes hier naartoe verplaatst
Mwah, 10 kg lichter hosselde ik er net zoveel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Juist die easy sex chicks vinden het toch alleen maar mooi dat je BB'er bent.
ja daarom train ik nu ook fitness, voor die easy sex chicksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Juist die easy sex chicks vinden het toch alleen maar mooi dat je BB'er bent.
met grotere omtrek quadriceps wordt je effectieve lengte van je pener kleinerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen bene traine voor chicks, kan je jewilly er harder in ramme..
boeiie je ramt alles kapot dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
met grotere omtrek quadriceps wordt je effectieve lengte van je pener kleiner
quote:
En dan de vraag hoe een willekeurig meisje een vriendje heeft gekregen: "ja het ging helemaal vanzelf".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Die Susanna in die date met Marcel: "Het gesprek komt nog niet helemaal op gang. Ik heb het idee dat die nog een beetje zenuwachtig en verlegen is." Nee jij bent een lekkere prater, vrouwen_!
Mooie HGH gut inderdaadquote:
Want buff worden is zooo eenvoudig ;-)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
weinig mis mee om fit van te worden. Je zult er geen buffe mofo van worden, maar dat is ook neit de bedoeling.
Overigens niks voor mij zo'n klasje. Zoiets doe ik buiten wel in het bos
Wat is je doel? Buiten buff worden dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:32 schreef PepperPotts het volgende:
[..]
Want buff worden is zooo eenvoudig ;-)
Als vrouw in ieder geval niet, dus daarom train ik juist zwaar en met minder reps en vreet ik als een slootgraver. Leuk is het wel. Zoveel meiden die moeilijk doen met eten om 'op de lijn' te letten en ik maar doorschuiven om uberhaupt op onderhoud te zitten. Wat heb ik een rotleven ;-)
Een naald in z'n rechter pec en hij vliegt wegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou niet met hem sollen vriend
Waarom ga je dan niet meteen bij bv de NOGB trainen? Als ze bij je in de buurt zitten uiteraard. http://www.nogb.org/index(...)efclubs-in-Nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:40 schreef PepperPotts het volgende:
Meer verhouding krijgen. Mijn onderlichaam is al flink gespierd, maar mijn bovenlichaam is lijzig/slap. Een beetje recompen komt daar natuurlijk bij kijken. Ik train gewoon alles en wil me later meer gaan richten op gewichtheffen, omdat ik dat het leukst vind.
Ik ga binnenkort 1 dag in de week naar een hardcore gym in Rotterdam. Is ook langer reizen, maar ik kan die dag dan goed zwaar gaan, en de rest van de week op 70%. En dan de dagen afwisselen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik wil ook een keer bij zo'n club gaan kijken. Zien of ze een soort korte workshop/personal training kunnen doen voor wat goede oefeningen (power clean etc). Gewoon paar uur goed focussen op form.
Jammergenoeg iets te ver om er regelmatig te gaan trainen, Olst-Wijhe is het dichtst bij, maar dat is al een drie kwartier rijden.
Dat is ook een goed idee. Misschien kan ik het mooi combineren idd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort 1 dag in de week naar een hardcore gym in Rotterdam. Is ook langer reizen, maar ik kan die dag dan goed zwaar gaan, en de rest van de week op 70%. En dan de dagen afwisselen.
suuuusssst joh niet zo hard. Nou weet iedereen dat ik niet squat...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef no1uknow het volgende:
Raymond wat is deze, ik ben bij je sportschool geweest en ik heb niet eens een squatrek gezien, of heb ik deze gewoon gemist tijdens de rondleiding?
Lijkt me tof! Ik ga er eens naar kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet meteen bij bv de NOGB trainen? Als ze bij je in de buurt zitten uiteraard. http://www.nogb.org/index(...)efclubs-in-Nederland
Er zijn meer clubs uiteraard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:07 schreef PepperPotts het volgende:
[..]
Lijkt me tof! Ik ga er eens naar kijken inderdaad.
Ik dacht dat ik nooit spierballen zou krijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:51 schreef fathank het volgende:
Niet haten op het ventje Susteren aub.
Jochie is 16 jaar. Alsof wij wisten wat we nu wisten toen we 16 waren.
9/10 geloofde toen ook nog in vet omzetten in spier en dat soort urban legends.
Ik moet alles eten van m'n vader: "je wil toch dikkertje worden?"quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nooit spierballen zou krijgen.Was mijn bouw niet, zeiden mijn ouders.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nooit spierballen zou krijgen.Was mijn bouw niet, zeiden mijn ouders.
wa7hed kleine gym, ga wel een weekje proefdraaien maar ze bieden alleen half jaar of jaar contracten, half jaar is 43 euro per maand, behalve als je een daluren abonnement neemt, dan is het 29 maar dan kan je alleen van 12 tot 6quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
suuuusssst joh niet zo hard. Nou weet iedereen dat ik niet squat...![]()
![]()
lol
Je bent er voorbij gelopen
zie DM
straatweg? 010 gym? Bodies?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort 1 dag in de week naar een hardcore gym in Rotterdam. Is ook langer reizen, maar ik kan die dag dan goed zwaar gaan, en de rest van de week op 70%. En dan de dagen afwisselen.
Tegenwoordig is het veel gemakkelijker om aan de juiste informatie te komen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:51 schreef fathank het volgende:
Niet haten op het ventje Susteren aub.
Jochie is 16 jaar. Alsof wij wisten wat we nu wisten toen we 16 waren.
9/10 geloofde toen ook nog in vet omzetten in spier en dat soort urban legends.
Nope. http://www.classicgymrotterdam.com/ aan de Aelbrechtskade.quote:
ah die! Ik deed MMA bij teamfurious. Is een kwartier fietsen bij mij vandaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope. http://www.classicgymrotterdam.com/ aan de Aelbrechtskade.
Maar ik ga eens kijken wat ze op de straatweg te bieden hebben.
Die urenlange sit-up sessies die volgens mijn moeder zouden zorgen voor een strakkere buikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi, dan mag je 1x per week mijn spotter zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ah die! Ik deed MMA bij teamfurious. Is een kwartier fietsen bij mij vandaan.
waarom geloof ik dit niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ah die! Ik deed MMA bij teamfurious. Is een kwartier fietsen bij mij vandaan.
Dat is wel erg kort door de bocht. Voor een hoop volwassenen is het al.lastig genoeg, laat staan iemand van 16.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het veel gemakkelijker om aan de juiste informatie te komen.
omdat het voor korte periode was en ik meteen een kapotte schouder en gebroken vinger eraan overhield. Maar als ik mijn eerste 2 doelen heb behaald ga ik gewoon weer MMAen.quote:
nah, zou ik je afraden tenzij je steeds van blessureleed houdtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
omdat het voor korte periode was en ik meteen een kapotte schouder en gebroken vinger eraan overhield. Maar als ik mijn eerste 2 doelen heb behaald ga ik gewoon weer MMAen.
hoeveel vraag je voor die kamerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik moet nu toch echt even heroverwegen of ik de vrije kamer beschikbaar stel
nee ik moet niet denken aan een blessure eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nah, zou ik je afraden tenzij je steeds van blessureleed houdt
even overleggen, is wel incl nette keuken, badkamer, balkon op het zuiden en onbeperkt hasj en wietquote:
Ja stom, niets hier in de buurt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet meteen bij bv de NOGB trainen? Als ze bij je in de buurt zitten uiteraard. http://www.nogb.org/index(...)efclubs-in-Nederland
ow fuk laat maar dan. Ik hou niet van die rook/wiet geur.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
even overleggen, is wel incl nette keuken, badkamer, balkon op het zuiden en onbeperkt hasj en wiet
oh en wasmasjien
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ow fuk laat maar dan. Ik hou niet van die rook/wiet geur.
Zal wel winny zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
Stormde net iemand de kleedkamer in (1.78/90+ kg lean/kankerbuff): "godverdomme ik moet zovaak pissen door die kuur die ik doe".![]()
Een Irakees met het IQ + taalgebruik van een pinda, beetje drie keer per week orals (dbol?) te slikken in de kleedkamer.Nu heb ik bijna alles gezien.
Plus dat er behalve veel informatie, ook ontzettend veel broscience online staat waar je geen fuk aan hebt.. Dingen als vet omzetten in spieren en plaatselijk vet wegtrainen door dat spiergebied met veel herhalingen en lage gewichten te pakken wordt nog steeds geroepen hier en daarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht. Voor een hoop volwassenen is het al.lastig genoeg, laat staan iemand van 16.
Als ie maar netjes oplet en goed leest zal ie best een hoop leren. Ik leer ook nog regelmatig nieuwe dingen hier. we zijn allemaal ergens begonnen, hebben allemaal genoeg beginnersfouten gemaakt laten we iemand daarop niet gelijk afbranden omdat je toevallig al een tijdje lift .
coolquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef no1uknow het volgende:
oh en we hebben een koelkast in de woonkamer voor bier en wijn
wauwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja koelkast doet het redelijk goed ondanks dat ie 20+ jaar oud is
electriciteitsrekening van 500 per maandquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vertel me meer!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Altijd gratis champions.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zou ook graag met je trainen,hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
Ik ga vanavond trainen bij een kennis thuis, geen idee wattie voor homegym heeft, maar gezien die dude 2 bij 1 meter is, zal het wel iets goeds zijn
Typische shit brah.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal wel winny zijn.
Hier loopt echt de bufste Turk rond; squat nog geen 60kg ATP, bankdrukt 120kg.
Daarnaast not one single compound.
Accepteer zijn zaad in je knalpot, daar moet je mee paren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
Ik ga vanavond trainen bij een kennis thuis, geen idee wattie voor homegym heeft, maar gezien die dude 2 bij 1 meter is, zal het wel iets goeds zijn
Ik zou eerst iets met playdate typen, maar dat klinkt verkeerd en toen was het simpelweg wachten op wie het eerste deze opmerking zou maken, jij wonquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
Accepteer zijn zaad in je knalpot, daar moet je mee paren.
En dan gewoon de meest sicke chest en armen hebben. Waarschijnlijk zit die gast stijf van de test + tren, maar zijn vriendjes zijn stuk voor stuk winstrol Turkjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Typische shit brah.Hier ook veel buffe Turken met baarden en shit. Konden wel nieuwe muscle hijackers voor Al-Qaeda zijn ofzo.
[..]
Accepteer zijn zaad in je knalpot, daar moet je mee paren.
Daar word ik zo verdrietig vanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:01 schreef IrCute het volgende:
Ik weet nog dat ik in de kleedkamer stond en dat er 2 ''volslanke'' vrouwen aan het praten waren over bodypump, zegt de 1 ''jaaa ze zeggen dat je van bodypump niet gespierd wordt, maar ik werd egt wel gespierd ervan :S:S:S, dus ik ben gestopt en nu doe ik zumbaa''
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht. Voor een hoop volwassenen is het al.lastig genoeg, laat staan iemand van 16.
Als ie maar netjes oplet en goed leest zal ie best een hoop leren. Ik leer ook nog regelmatig nieuwe dingen hier. we zijn allemaal ergens begonnen, hebben allemaal genoeg beginnersfouten gemaakt laten we iemand daarop niet gelijk afbranden omdat je toevallig al een tijdje lift .
Je moet ook in je glute zettenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:36 schreef G.R.S. het volgende:
Vandaag ook normaal trainen maar mn hamstrings zijn fucked up op dit moment. Eerste keer dat ik er uberhaupt last van heb.
1) elke dag biefstuk gaat ook vervelen, soms is een slappe hap ook lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik zou eerst iets met playdate typen, maar dat klinkt verkeerd en toen was het simpelweg wachten op wie het eerste deze opmerking zou maken, jij won
Maar neen, niets van dat, dat zou gek zijn. Zijn vrouw is bijna 10 jaar jonger en zeker 10 jaar strakker dan ik
Niks mis met baarden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Typische shit brah.Hier ook veel buffe Turken met baarden en shit. Konden wel nieuwe muscle hijackers voor Al-Qaeda zijn ofzo.
carb/proteïnen verhouding is fucked up man.quote:
Nee is prima voor mij.hoog in de carbs voor zware werkdagen. Eiwitten haal k altijd wel zon 150 gr per dag. Das met mijn 78 kg genoeg. Die carbs heb k echt nodig, anddrs heb k savonds geen energie als k te laag in carbs kom.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
carb/proteïnen verhouding is fucked up man.
Net 100g rijst met 2 eieren en 2 blikken Lidl tonijn op, harde gains.
Merk wel dat Lidl de enige is die een blik tonijn heeft met meer tonijn dan olie/water. Zelfs die kenser dure John west is bekant voor de helft olie
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:20 schreef VMSDKR het volgende:
I always grab my dick when an earthquake happened.
Then, my hand automatically strokes dick.
It feels as if I have sex with earth.
The fear fades away.
Creatinequote:
Een PT hier in de gym brak laatst een teen door een 5 kilo schijfje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand een dumbbell van 5 kg op z'n tenen laten vallen
Best wel raar hoe winstrol-turk gewoon een sportschoolterm is die iedereen snaptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En dan gewoon de meest sicke chest en armen hebben. Waarschijnlijk zit die gast stijf van de test + tren, maar zijn vriendjes zijn stuk voor stuk winstrol Turkjes.
Biebs??quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Snakey het volgende:
Ik heb slecht nieuws trouwens. We hebben een nieuwe klant... JB.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Snakey het volgende:
Wat doe jij met mijn chick broquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Snakey het volgende:
Jah.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Biebs??leer hem liften.
Ben jij niet ziek rijk met dat soort klanten eigenlijk
Ik word daar ook steeds beter in, gaat best snel die skills verwervenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah.![]()
En nee. Ik ben erg goed in geld uitgeven.![]()
Hoewel ik nu wel wat ga sparen. Ik wil een Porsche Cayman S of een Maserati.Zo eentje.
[ afbeelding ]
Of deze.
[ afbeelding ]
Dat wordt vechten, want m'n vrouw wil dit. (<--- Let op, ik heb het weer over mijn vrouw.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik word daar ook steeds beter in, gaat best snel die skills verwervenmaar is denk ik ook inherent aan m'n geslacht #realtalk
En die auto's, bah
De maserati granturismo S heeft echt de beste v8 exhaust note, wat een monster.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah.![]()
Hoewel ik nu wel wat ga sparen. Ik wil een Porsche Cayman S of een Maserati.Zo eentje.
[ afbeelding ]
Of deze.
[ afbeelding ]
Jah. Ik was afgelopen weekend in een hotel in Duitsland waar alleen maar dat soort wagens voor de deur stonden. Ik vond deze twee het mooiste. En hoewel de Maserati meer klasse heeft (vind ik) vind ik de vorm van de Porsche het mooist. Hoewel je daar geen kont van ziet als je er in zit uiteraard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De maserati granturismo S heeft echt de beste v8 exhaust note, wat een monster.
Oh wauw.. apart. Zo'n auto heeft m'n vader een aantal jaar geleden gehad, vond het echt een verschrikkelijk dingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat wordt vechten, want m'n vrouw wil dit. (<--- Let op, ik heb het weer over mijn vrouw.)
[ afbeelding ]
Nieuwe model Cayman is een stuk mooier btw.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah. Ik was afgelopen weekend in een hotel in Duitsland waar alleen maar dat soort wagens voor de deur stonden. Ik vond deze twee het mooiste. En hoewel de Maserati meer klasse heeft (vind ik) vind ik de vorm van de Porsche het mooist. Hoewel je daar geen kont van ziet als je er in zit uiteraard.
ja mattie, filmpje in 1 minuut. paniek alom.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hele week niet liften door aambeien... Feel me. Maakt wat meer daar in pekela met die heli vms! Hele dorp uitgelopen neem ik aan?
Gezien. Maar dat vind ik dus niet. Met dat net iets hogere dak heeft het oude model een wat klassiekere uitstraling. Het nieuwe model is eh, just another Porsche. Kan je net zo goed een Carrera rijden, maar die heeft iedereen al.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nieuwe model Cayman is een stuk mooier btw.
[ afbeelding ]
Geen idee, overbuurjongen wist het ook niet. Ben daar verder niet tussen die mensen gaan staan, hoor het morgen wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Maar wat was er nu eigenlijk aan de hand/ gebeurd?
Ook mooi inderdaad. Als ik nooit-meer-hoeven-te-werken-geld had zou ik een garage vol met oude amerikanen hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh wauw.. apart. Zo'n auto heeft m'n vader een aantal jaar geleden gehad, vond het echt een verschrikkelijk ding.
Ik heb m'n oog laten vallen op een Audi A1, niet heel bijzonder maar goed voor mij. Als ik echt érg veel geld (niet-meer-hoeven-werken-geld) had had ik een Mustang Shelby gekocht
Nee. Alleen mensen die aan zulke dingen denken hebben iets te compenseren. Dus wat heb jij te compenseren?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef Awesome_ het volgende:
hahaha sneekie heb je iets te compensere ofsoww??
Zit op mobiel kan niet afspelen. Kijk morge brah.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, overbuurjongen wist het ook niet. Ben daar verder niet tussen die mensen gaan staan, hoor het morgen wel.
Maar oke, helifilmpje van uw razende reporter
gr gr
Kut, betraptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee. Alleen mensen die aan zulke dingen denken hebben iets te compenseren. Dus wat heb jij te compenseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kut, betraptMja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een onderbeenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef Awesome_ het volgende:
hahaha sneekie heb je iets te compensere ofsoww??
Hippe jongen gespot.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef Ethanolic het volgende:
Glas cola (light) over mijn MacBook Pro laten vallen. Official FML-moment of the day.
50 kop ofzo die porsche? zaken lopen goedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah. Ik was afgelopen weekend in een hotel in Duitsland waar alleen maar dat soort wagens voor de deur stonden. Ik vond deze twee het mooiste. En hoewel de Maserati meer klasse heeft (vind ik) vind ik de vorm van de Porsche het mooist. Hoewel je daar geen kont van ziet als je er in zit uiteraard.
Ik moest glimlachen. Ga ik nu naar de hel?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Een onderbeen.
Ohja snakes, ga voor een maserati. Een maserati is nooit ordinair, zelfs niet als je em in babyroze (voor je vrouw) met 22" spinners meent
Swag zit em niet in een paar knopjes op de verkeerde plek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen. Ga ik nu naar de hel?
Maserati schijnt qua usability/ indeling van de diverse knoppen wel kut te zijn volgens Jeremy
Geef het anders uit aan een goede HGH kuur incl professionele begeleiding van een arts.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah.![]()
Ik dacht er te laat aan om dat grapje zelf te maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Een onderbeen.
Ohja snakes, ga voor een maserati. Een maserati is nooit ordinair, zelfs niet als je em in babyroze (voor je vrouw) met 22" spinners neemt
Heb een paar dagen geleden nieuwe wielen gekocht, komen donderdag binnen denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee joh, grote velgen is mooi.
Inb4 pics van negerauto's met 30's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb een paar dagen geleden nieuwe wielen gekocht, komen donderdag binnen denk ik.
Die wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt nice, zwarte velgen met zo'n rode rand. Zijn ze er ook in mat zwart?
Hij was echt te makkelijk om te makenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik dacht er te laat aan om dat grapje zelf te maken.![]()
Hoewel ik zo'n auto best zou willen denk ik dan toch altijd, en dan? Leuk zo'n snelle blitse wagen, maar wat moet ik ermee? Ik heb geen garage, en in de straat parkeren is onmiddelijk een probleem ivm diefstal, dus moet ik een plek vinden om het te stallen. Zie je, gelijk al problemen.
Ik koop wel weer een degelijke, praktische nieuwere Ford Galaxy.
Yep, maar niet 17-spaaks denk ik. Deze zijn wel matzwart, maar weet niet of die er ook voor Golfjes zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die wil ik ook
Echt nice, zwarte velgen met zo'n rode rand. Zijn ze er ook in mat zwart?
Goed plan. Ik bel Fuentes even.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geef het anders uit aan een goede HGH kuur incl professionele begeleiding van een arts.
Die zijn ook wel nicequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yep, maar niet 17-spaaks denk ik. Deze zijn wel matzwart, maar weet niet of die er ook voor Golfjes zijn.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze zijn ook wel dik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is er ook in 18 inch![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die zijn ook wel nicePassen alleen niet op een golf ben ik bang.
Deze welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze zijn ook wel dik:Ik wilde eerst replica's kopen van MAE's Crown Jewels, maar die dingen zijn niet te vinden met mijn steek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is er ook in 18 inch![]()
Terwijl deze Fransman ze wel op z'n Accord CE2 heeft zitten.![]()
Orgineel of met die pooierwielen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat wordt vechten, want m'n vrouw wil dit. (<--- Let op, ik heb het weer over mijn vrouw.)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=35511
Wie van jullie is dit
dat is op loopafstand, ff checken dan maar gek?quote:Jenny in de geleenstraat - den haag is ook behoorlijk gespierd.
Niet doen. Jenny doet geen pzc en kijkt nogal verveeld. Had laatst betaald voor een uur maar ze doet echt d'r uiterste best om je zsm late kome en dat was haar ook gelukt. Weg 120euroquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:42 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
dat is op loopafstand, ff checken dan maar gek?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb een paar dagen geleden nieuwe wielen gekocht, komen donderdag binnen denk ik.
geil, die wil ik ook wel op mijn mini cooperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon gek doen, zo duur waren ze niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:48 schreef IrCute het volgende:
[..]
geil, die wil ik ook wel op mijn mini cooper![]()
hoeveel?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon gek doen, zo duur waren ze niet.
nice, ik heb net nieuwe banden erop zitten, maar ik wil mooie zwarte velgen, dat rood past ook goed bij mijn autoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
433 voor een 17 inch set, zonder banden. Ik was 770 met banden kwijt.
Als die banden net zo groot zijn als je nieuwe velgen heb je die niet nodig, maar ik ga van 15" naar 17" dus moest full package nemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
nice, ik heb net nieuwe banden erop zitten, maar ik wil mooie zwarte velgen, dat rood past ook goed bij mijn auto
Zou in de P door rood rijden met jouw auto, met jou op de achterbank.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
nice, ik heb net nieuwe banden erop zitten, maar ik wil mooie zwarte velgen, dat rood past ook goed bij mijn auto
doet ze ook girl friend ervaringquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Niet doen. Jenny doet geen pzc en kijkt nogal verveeld. Had laatst betaald voor een uur maar ze doet echt d'r uiterste best om je zsm late kome en dat was haar ook gelukt. Weg 120euro
2010 mini cooper s in roodquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als die banden net zo groot zijn als je nieuwe velgen heb je die niet nodig, maar ik ga van 15" naar 17" dus moest full package nemen.
Wat voor Mini Cooper heb je dan?
Waarom op de achterbank?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou in de P door rood rijden met jouw auto, met jou op de achterbank.
Girlfriendervaring is niks mangg. Begint heel spannend allemaal maar naarmate de tijd vordert gaat de sleur erin en trekt ze je ff lafjes af. 20euro extra niet waard imoquote:
Zieke squat. Wellike pwo heb je?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Trainen met PWO is echt lekker man.
5x 40 kg MP opeens. 85 kg squat meerdere reps.
Vind die MP zo'n verrekte kut oefening. 5x50kg pressen en je hoofd ondertussen full retard mode.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Trainen met PWO is echt lekker man.
5x 40 kg MP opeens. 85 kg squat meerdere reps.
magnum Opus stimulant free instant effervescent workout fuel.quote:
jij gaat zo balen als mijn filmpje er ooit wel komtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zieke squat. Wellike pwo heb je?
Edit: mp is trouwens ook best netjes. Is het aantal kg op de waarheid gebaseerd of pull je nu een marmarretje?
Tsja, zo kan ik ook een 75kg MP krijgen met een triple extension erbij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
magnum Opus stimulant free instant effervescent workout fuel.
Antwoord op je edit: Ik moet eerlijk zeggen dat ik met die MP wel een beetje door mijn knieen zakte en dan uitstootte maar dan te bedenken dat ik normaal gewoon met 30 kg doe.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
jij gaat zo balen als mijn filmpje er ooit wel komt
Een MP is een OHP met de voeten naast elkaar zonder hip/knee drive, OHP is de normale versie en een push press is dus een OHP met hip/knee drive.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:20 schreef MarMar het volgende:
MP heet toch pas MP als de form helemaal volgens het boekje is?
Dan ga je niet balen maar blij zijn? Dat is wel tofferquote:
Anders is het een push press idd. Maar het is prima om de laatste reps te cheaten imoquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:20 schreef MarMar het volgende:
MP heet toch pas MP als de form helemaal volgens het boekje is?
Dat kan ook best. Alleen om dan trots te verkondigen hoeveel MP reps je kan halen terwijl je cheat....quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Anders is het een push press idd. Maar het is prima om de laatste reps te cheaten imo
Uiteraard. Ik sta vooraan in de rij als een vrouw 110kg weet te squatten. Echter blijf ik sceptisch tot die tijd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan ga je niet balen maar blij zijn? Dat is wel toffer![]()
Dat magquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik sta vooraan in de rij als een vrouw 110kg weet te squatten. Echter blijf ik sceptisch tot die tijd.
Wat willen de kinders doen dan tegenover zo'n buffe moeder?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:38 schreef MarMar het volgende:
Ik moet m nogsteeds leren, maar binnenkort sowieso mijn eerste echte gewichtheftraining, dus dat moet goedkomen.
Ging het vragen aan de traindude in de gym en die wilde het me in de smith leren en toen ging ik bijna huilen.. heb gezegd dat ik het dan maar ff aan iemand over laat die er wel verstand van heeft en dat ik het voorlopig bij de shoulder press laat dan.
Ik geloof dat ik ook een nieuwe gym moet, maar er zijn niet echt hardcore gyms hier in de buurt en mijn kinderen worden vast boos als ik ze beide op 1 slaapkamer prop zodat mama een thuisgym kan bouwen
Ligt niet aan hen, ligt aan mij, ik ben een watje tegenover mijn kindersquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat willen de kinders doen dan tegenover zo'n buffe moeder?
Ben wel benieuwd hoeveel een gorilla kan op de big 3. Zou er geen manier zijn om gorilla's te trainen een goede BP, DL en SQ te doen? Of misschien een gorilla verdoven, vastbinden aan een bench en hem dan laten bench pressen.quote:
Wordt wetenschapper en voer een onderzoek uit (betwijfel of het door de commissie heen komt). Hoop snel van je te horen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel een gorilla kan op de big 3. Zou er geen manier zijn om gorilla's te trainen een goede BP, DL en SQ te doen? Of misschien een gorilla verdoven, vastbinden aan een bench en hem dan laten bench pressen.
Misschien moet je gewoon een gorilla tegen een muur met sensors laten drukken en dan het aantal psi omrekenen naar hoeveel hij daarmee in theorie zou kunnen benchen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:59 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wordt wetenschapper en voer een onderzoek uit (betwijfel of het door de commissie heen komt). Hoop snel van je te horen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een gorilla tegen een muur met sensors laten drukken en dan het aantal psi omrekenen naar hoeveel hij daarmee in theorie zou kunnen benchen.
Squat en deadlift meten vereist wel een andere aanpak.
quote:It's a lot easier to get a chimp in roller skates than it is to get him to pump iron — hence, most of the data on chimp strength is anecdotal and decidedly unscientific. In tests at the Bronx Zoo in 1924, a dynamometer — a scale that measures the mechanical force of a pull on a spring — was erected in the monkey house. A 165-pound male chimpanzee named "Boma" registered a pull of 847 pounds, using only his right hand (although he did have his feet braced against the wall, being somewhat hip, in his simian way, to the principles of leverage). A 165-pound man, by comparison, could manage a one-handed pull of about 210 pounds. Even more frightening, a female chimp, weighing a mere 135 pounds and going by the name of Suzette, checked in with a one-handed pull of 1,260 pounds. (She was in a fit of passion at the time; one shudders to think what her boyfriend must have looked like next morning.) In dead lifts, chimps have been known to manage weights of 600 pounds without even breaking into a sweat. A male gorilla could probably heft an 1,800-pound weight and not think twice about it.
is nu al wel toepasbaar maar nooit gedaan omdat je dan een soort mensaap hebt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef Sapstengel het volgende:
Wow ziek.
Misschien dat we ons ooit kunnen verrijken met gorilla stamcellen voor enorme kracht.
Maar gorilla's zijn vooral sterk in trek bewegingen (haha, hij zei trek-bewegingenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef Sapstengel het volgende:
Wow ziek.
Misschien dat we ons ooit kunnen verrijken met gorilla stamcellen voor enorme kracht.
http://www.googlefight.co(...)d1=Klokov&word2=Zyzzquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:26 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heel simpel:
http://www.googlefight.co(...)1=Gorilla&word2=Lion
Dit. Om te huilen... Hoeveel zouden kapuchijnaapjes liften?quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:43 schreef Ethanolic het volgende:
Het is weer een prachtige ochtend om kaolo vroeg op te staanWel weer een kwaliteitsdiscussie gemist omtrent liftende apen
Die liften niet, ze dragen die shit voor het leven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit. Om te huilen... Hoeveel zouden kapuchijnaapjes liften?
06:45 is uitslapen hierquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:43 schreef Ethanolic het volgende:
Het is weer een prachtige ochtend om kaolo vroeg op te staanWel weer een kwaliteitsdiscussie gemist omtrent liftende apen
wat bedoel je?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die liften niet, ze dragen die shit voor het leven.
Brother, wekkertje ging 6 uur.quote:
Je mag wmb ook een filmpje maken met 5x90 kg in niet-quarter squats vorm, 20 kilo onder je maximum. Dat moet toch ijdel te doen zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat magzodra ik mijn ijdelheid overwonnen heb komt dat filmpje er heus, helemaal als ik straks met mijn eigenste trainer aan de slag ga want dan wil ik zelf ook terugzien wat ik geflikt heb
Easy, maar dan gaan mensen mekkeren "zie je wel, ze doet maar 90" hoewel ik toch al niet van plan was om de komende tijd hoger dan 100 te pakken; begin wat struggles te krijgen om die stang netjes op de rug te houden, ik moet meer spier hebben daar, stang ligt zeker met deze gewichten te veel op botjes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mag wmb ook een filmpje maken met 5x90 kg in niet-quarter squats vorm, 20 kilo onder je maximum. Dat moet toch ijdel te doen zijn.
/care later zullen ze snappen waarom.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:38 schreef MarMar het volgende:
Ik geloof dat ik ook een nieuwe gym moet, maar er zijn niet echt hardcore gyms hier in de buurt en mijn kinderen worden vast boos als ik ze beide op 1 slaapkamer prop zodat mama een thuisgym kan bouwen
ze is vrouwelijker dan ik had verwachtquote:
Vroeg opstaan rouleert.quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:43 schreef Ethanolic het volgende:
Deze? https://www.google.nl/sea(...)zKUcHaHoPRtAa3xIGoDgquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Orginele 14" kroonkurkwielen. Bestaat er eigelijk ook een 450SL 6.9 van deze reeks?
Niet een eigen mening hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen. Ga ik nu naar de hel?
Maserati schijnt qua usability/ indeling van de diverse knoppen wel kut te zijn volgens Jeremy
Ik wist dat die sedan bestond, maar niet of ze die 6,9 liter V8 ook in de SL gelepeld hadden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze? https://www.google.nl/sea(...)zKUcHaHoPRtAa3xIGoDg
Srs?quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Brother, wekkertje ging 6 uur.
Collega van me hier drinkt van die overpriced Jesse van de Velde proteïnes. Ik hoor nu echt next level broscience langskomen, dit is zo bedroevend dat ik niet eens de kracht heb om mee te discussiëren![]()
Dus kom ik maar op FOK om mijn verhaal kwijt te kunnen
Ervaring?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:10 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het zal je nog eens verbazen hoe snel bodybuilders kunnen zijn
quote:A 25 year old Bodybuilder who was hitting the “Gold´s Gym” on a monday morning in South Carolina (Charleston) was offended by a 20 year old random guy on the parking place after arriving to his local gym. When the random guy asked him for no reason “Do You Even Lift?” the Guy did not hesitate and ran angry to his Car to get his gun out and shot the offender in his left knee.
The police asked the shooter why he has done that, he admitted that he was busting his ass off for his bodybuilding competition and couldn´t handle such a statement from someone who doesn´t even look like he could lift a coke bottle.
Doctors also found out that the shooter consumed a overdose of a strong pre-workout which has been found in his blood and might caused his rage and unconscious acting.
The victim has been hospitalized and feels better now.
bron: http://www.bodybuildinglexicon.com/?p=2141
Ik was al weggerend zodra die BB naar zijn auto liep. Las ook een ander artikel en daar was de diagnose gesteld dat die onder invloed was van een grote hoeveelheid pre-workoutquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:14 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wat heeft dit met snelheid te maken?
Hij kreeg de potten gratis van een bevriende olympisch atleet, die alleen die mocht drinken omdat er in reguliere whey mdma zit. Er zat ook geen suiker in dus het was een topproduct. Hij hield echter geen rekening met het feit dat hij het mixte met 400ml AH Multi-Vit vruchtensap à (bij benadering) 12gr suiker/100ml. Daarnaast deed hij 7 dagen met die 500gr pot omdat hij anders niet aan zijn 5k kcal kwam. (1.75, 60kg)quote:
Mensenquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij kreeg de potten gratis van een bevriende olympisch atleet, die alleen die mocht drinken omdat er in reguliere whey mdma zit. Er zat ook geen suiker in dus het was een topproduct. Hij hield echter geen rekening met het feit dat hij het mixte met 400ml AH Multi-Vit vruchtensap à (bij benadering) 12gr suiker/100ml. Daarnaast deed hij 7 dagen met die 500gr pot omdat hij anders niet aan zijn 5k kcal kwam. (1.75, 60kg)
Ben ik vast nog wel iets vergeten.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij kreeg de potten gratis van een bevriende olympisch atleet, die alleen die mocht drinken omdat er in reguliere whey mdma zit. Er zat ook geen suiker in dus het was een topproduct. Hij hield echter geen rekening met het feit dat hij het mixte met 400ml AH Multi-Vit vruchtensap à (bij benadering) 12gr suiker/100ml. Daarnaast deed hij 7 dagen met die 500gr pot omdat hij anders niet aan zijn 5k kcal kwam. (1.75, 60kg)
Ben ik vast nog wel iets vergeten.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:27 schreef Ethanolic het volgende:
Hij kreeg de potten gratis van een bevriende olympisch atleet, die alleen die mocht drinken omdat er in reguliere whey mdma zit.
quote:
quote:
Kan niet, die zit momenteel ergens waar de zon niet schijnt. Dit omwille praktische redenen.quote:
Niet iedereen is 13 en zit nog in zijn puberfasequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik snap niet waarom mensen klagen dat er te weinig meisjes in krachthonk zijn, ik vind alleen maar goed zo.
Zojuist was er dus een typische blonde blauwe pijpsnavel hbo communicatiewetenschappen huppelkutje in krachthonk.
Ik kuukelde bijna voorover met 65kg squat en ik failde op set 2 rep 2 omdat ik aan haar ging denken.![]()
Totaal geen concentratie gewoon.
Dan kan je beter eerst aan je zwaktes werken dan aan je lichaam.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik snap niet waarom mensen klagen dat er te weinig meisjes in krachthonk zijn, ik vind alleen maar goed zo.
Zojuist was er dus een typische blonde blauwe pijpsnavel hbo communicatiewetenschappen huppelkutje in krachthonk.
Ik kuukelde bijna voorover met 65kg squat en ik failde op set 2 rep 2 omdat ik aan haar ging denken.![]()
Totaal geen concentratie gewoon.
Dit. Desnoods ga je even na de plee om te rukken. Verder ben je erg denigrerend over vrouwen: zolang je denkt in termen van pijpsnavel zul in nog geen 100 jaar ontmaagd worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan kan je beter eerst aan je zwaktes werken dan aan je lichaam.
Niks, die staan in de kast.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef THEFXR het volgende:
Wat doen mensen eigenlijk met hun oude VHS videobanden??
Klopt, pas na jaren ervaring en het slachten van diverse kwaliteitskutjes kun je pas weer zo over vrouwen gaan praten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Desnoods ga je even na de plee om te rukken. Verder ben je erg denigrerend over vrouwen: zolang je denkt in termen van pijpsnavel zul in nog geen 100 jaar ontmaagd worden.
Waarom doe je geen core dagje? Genoeg te verzinnen om een pittige workout te hebben zonder de boel helemaal om te gooien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
Vandaag rustdag maar ik wil trainen![]()
Misschien toch gewoon ff gaan, heb borst en benen al gehad, kan ff schouders pakken, morgen rug, vrijdag 2e leg day.
In een baan om de maan schieten. Hoezo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef THEFXR het volgende:
Wat doen mensen eigenlijk met hun oude VHS videobanden??
lol, ik wil ze opruimen, naar stort of zijn er nog gekken die willen betalen voor vintage porn in vhs kwaliteit?quote:
Nouja omgooien valt wel mee. Ik doe sinds kort een 2e leg day (voornamelijk hams + front squat) waarbij ik dan ook core meepak. Normaal op zaterdag, maar ik kan alles een dagje naar voren schuiven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom doe je geen core dagje? Genoeg te verzinnen om een pittige workout te hebben zonder de boel helemaal om te gooien.
Je kan ze altijd op Marktplaats zetten ofzo. Voor pron is altijd een markt uiteraard.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, ik wil ze opruimen, naar stort of zijn er nog gekken die willen betalen voor vintage porn in vhs kwaliteit?
Het is juist goed voor je DL en squats om je core apart te trainen ipv te zeggen dat je je core al meeneemt met die oefeningen. Powerlifters doen zeker 200 reps per week aan core training om sterker te worden op de DL en squat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja omgooien valt wel mee. Ik doe sinds kort een 2e leg day (voornamelijk hams + front squat) waarbij ik dan ook core meepak. Normaal op zaterdag, maar ik kan alles een dagje naar voren schuiven.
Dus ipv maandag, dinsdag, rust, donderdag, vrijdag, zaterdag wordt het dan gewoon maandag t/m vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |