neem voorbeeld aan carbonc (kijk zijn plaatje)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nein. Wel gedaan, ooit, vroeger, toen ik nog jong was.
Het is dat m'n vrouw niet op types als Coleman valt, anders wist ik het wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
neem voorbeeld aan carbonc (kijk zijn plaatje)
Die is serieus nog kanslozer dan patat v.s. frietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
Amsterdam vs Rotterdam discussie begins.
Inderdaad, want iedereen weet dat het patat is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is dat m'n vrouw niet op types als Coleman valt, anders wist ik het wel.
[..]
Die is serieus nog kanslozer dan patat v.s. friet
je traint voor jezelf niet voor een ander tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:19 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat m'n vrouw niet op types als Coleman valt, anders wist ik het wel.
Exact.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad, want iedereen weet dat het patat is.
Voor mezelf hoeft het ook niet zo nodig, cardio vind ik voldoende, hoewel ik natuurlijk wel gewoon respect heb voor mensen die het wél voor zichzelf willen en het doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je traint voor jezelf niet voor een ander toch
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:23 schreef Beach het volgende:
opeens pijn in mn knie tijdens het squatten
je moet ook niet je knieën gebruiken bij het squatten hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:23 schreef Beach het volgende:
Amsterdam: klein madurodamstadje met arrogante mensen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
Amsterdam vs Rotterdam discussie begins.
/dagboek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:23 schreef Beach het volgende:
echt hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
jawel hoorquote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dit niet zo is:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:37 schreef 16meter het volgende:
ja maar dat is een vrouw, daar moet je op internet heel aardig voor zijn
misschien belonen ze je dan
Zucht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Amsterdam: klein madurodamstadje met arrogante mensen.
Rotterdam: metropool met ook een hoop pauper, maar wel meer "lucht".
/dagboekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren een gast die de squat bar aan het loaden was, deed er 120kg aan. Ik dacht nice, eindelijk iemand die zwaar squat. Dus even kijken.
Maarja, toen gebeurde het dus. Hij kwam niet eens in de buurt van parallel. Als parallel een hoek van 90 graden zou zijn tussen boven en onderbeen, zat hij ongeveer op 35 graden.
Niks mis met BodyPump!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren een gast die de squat bar aan het loaden was, deed er 120kg aan. Ik dacht nice, eindelijk iemand die zwaar squat. Dus even kijken.
Maarja, toen gebeurde het dus. Hij kwam niet eens in de buurt van parallel. Als parallel een hoek van 90 graden zou zijn tussen boven en onderbeen, zat hij ongeveer op 35 graden.
Een beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niks mis met BodyPump!
Ik wil de meesten hier wel eens zo'n les zien volgen: 3-4 minuten per spiergroei is wel iets anders dan 8-10 reps.Ja misschien moet ik een keer meedoen. Zijn wel goede chicks hier bij bodypump idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Niks mis met BodyPump!
Ik wil de meesten hier wel eens zo'n les zien volgen: 3-4 minuten per spiergroei is wel iets anders dan 8-10 reps.Hartstikke katabool man, mij niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
[..]
Niks mis met BodyPump!
Ik wil de meesten hier wel eens zo'n les zien volgen: 3-4 minuten per spiergroei is wel iets anders dan 8-10 reps.weinig mis mee om fit van te worden. Je zult er geen buffe mofo van worden, maar dat is ook neit de bedoeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens niks voor mij zo'n klasje. Zoiets doe ik buiten wel in het bosBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Die eten dan vast niet zo veel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:23 schreef CarbonC het volgende:
Hoe komt het dat vrouwen die 3 keer per week goed hun best doen bij een BoxyPump les er goed strak en licht gespierd bij komen te staan?
Ik ken dr niet zoveel die het consequent 3x per week volhouden. Derhalve waren het bij m'n oude gym ook voornamelijk biggetjes in zo'n bodypump les.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:23 schreef CarbonC het volgende:
Hoe komt het dat vrouwen die 3 keer per week goed hun best doen bij een BoxyPump les er goed strak en licht gespierd bij komen te staan?
[..]
Niks mis met BodyPump!
Ik wil de meesten hier wel eens zo'n les zien volgen: 3-4 minuten per spiergroei is wel iets anders dan 8-10 reps.Bodypump is tamelijk heftig idd, lage gewichten, maar insane in de reps en idd grotendeel chicks/vrouwen die te oud zijn om chicks te noemen met lijven om jaloers op te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de fanatiekelingen veel meer doen dan alleen bodypump. True story.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:23 schreef CarbonC het volgende:
Hoe komt het dat vrouwen die 3 keer per week goed hun best doen bij een BodyPump les er goed strak en licht gespierd bij komen te staan?
Daarvoor hoefde je het topic toch niet te lezen ofwelquote:
Op dit moment ben ik ook niet op zoek naar toekomstbestendige chicksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als een chick dat niet trekt is ze sowieso exit. Goede test meteen: steek je niet onnodig tijd in chicks die het toch niet waard zijn.
Juist die easy sex chicks vinden het toch alleen maar mooi dat je BB'er bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik ook niet op zoek naar toekomstbestendige chicks. Gewoon easy sex voor de lekker zonder gezeik.
Maar 8 potten whey op voorraad gaat me echt te ver.
eventjes hier naartoe verplaatst
Mwah, 10 kg lichter hosselde ik er net zoveel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Juist die easy sex chicks vinden het toch alleen maar mooi dat je BB'er bent.
ja daarom train ik nu ook fitness, voor die easy sex chicksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Juist die easy sex chicks vinden het toch alleen maar mooi dat je BB'er bent.
met grotere omtrek quadriceps wordt je effectieve lengte van je pener kleinerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen bene traine voor chicks, kan je jewilly er harder in ramme..
boeiie je ramt alles kapot dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
met grotere omtrek quadriceps wordt je effectieve lengte van je pener kleiner
quote:
En dan de vraag hoe een willekeurig meisje een vriendje heeft gekregen: "ja het ging helemaal vanzelf".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Die Susanna in die date met Marcel: "Het gesprek komt nog niet helemaal op gang. Ik heb het idee dat die nog een beetje zenuwachtig en verlegen is." Nee jij bent een lekkere prater, vrouwen_!
Mooie HGH gut inderdaadquote:
Want buff worden is zooo eenvoudig ;-)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
weinig mis mee om fit van te worden. Je zult er geen buffe mofo van worden, maar dat is ook neit de bedoeling.
Overigens niks voor mij zo'n klasje. Zoiets doe ik buiten wel in het bos
Wat is je doel? Buiten buff worden dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:32 schreef PepperPotts het volgende:
[..]
Want buff worden is zooo eenvoudig ;-)
Als vrouw in ieder geval niet, dus daarom train ik juist zwaar en met minder reps en vreet ik als een slootgraver. Leuk is het wel. Zoveel meiden die moeilijk doen met eten om 'op de lijn' te letten en ik maar doorschuiven om uberhaupt op onderhoud te zitten. Wat heb ik een rotleven ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |