Op dit moment ben ik ook niet op zoek naar toekomstbestendige chicksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als een chick dat niet trekt is ze sowieso exit. Goede test meteen: steek je niet onnodig tijd in chicks die het toch niet waard zijn.
Juist die easy sex chicks vinden het toch alleen maar mooi dat je BB'er bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik ook niet op zoek naar toekomstbestendige chicks. Gewoon easy sex voor de lekker zonder gezeik.
Maar 8 potten whey op voorraad gaat me echt te ver.
eventjes hier naartoe verplaatst
Mwah, 10 kg lichter hosselde ik er net zoveel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Juist die easy sex chicks vinden het toch alleen maar mooi dat je BB'er bent.
ja daarom train ik nu ook fitness, voor die easy sex chicksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Juist die easy sex chicks vinden het toch alleen maar mooi dat je BB'er bent.
met grotere omtrek quadriceps wordt je effectieve lengte van je pener kleinerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen bene traine voor chicks, kan je jewilly er harder in ramme..
boeiie je ramt alles kapot dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
met grotere omtrek quadriceps wordt je effectieve lengte van je pener kleiner
quote:
En dan de vraag hoe een willekeurig meisje een vriendje heeft gekregen: "ja het ging helemaal vanzelf".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Die Susanna in die date met Marcel: "Het gesprek komt nog niet helemaal op gang. Ik heb het idee dat die nog een beetje zenuwachtig en verlegen is." Nee jij bent een lekkere prater, vrouwen_!
Mooie HGH gut inderdaadquote:
Want buff worden is zooo eenvoudig ;-)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
weinig mis mee om fit van te worden. Je zult er geen buffe mofo van worden, maar dat is ook neit de bedoeling.
Overigens niks voor mij zo'n klasje. Zoiets doe ik buiten wel in het bos
Wat is je doel? Buiten buff worden dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:32 schreef PepperPotts het volgende:
[..]
Want buff worden is zooo eenvoudig ;-)
Als vrouw in ieder geval niet, dus daarom train ik juist zwaar en met minder reps en vreet ik als een slootgraver. Leuk is het wel. Zoveel meiden die moeilijk doen met eten om 'op de lijn' te letten en ik maar doorschuiven om uberhaupt op onderhoud te zitten. Wat heb ik een rotleven ;-)
Een naald in z'n rechter pec en hij vliegt wegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou niet met hem sollen vriend
Waarom ga je dan niet meteen bij bv de NOGB trainen? Als ze bij je in de buurt zitten uiteraard. http://www.nogb.org/index(...)efclubs-in-Nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:40 schreef PepperPotts het volgende:
Meer verhouding krijgen. Mijn onderlichaam is al flink gespierd, maar mijn bovenlichaam is lijzig/slap. Een beetje recompen komt daar natuurlijk bij kijken. Ik train gewoon alles en wil me later meer gaan richten op gewichtheffen, omdat ik dat het leukst vind.
Ik ga binnenkort 1 dag in de week naar een hardcore gym in Rotterdam. Is ook langer reizen, maar ik kan die dag dan goed zwaar gaan, en de rest van de week op 70%. En dan de dagen afwisselen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik wil ook een keer bij zo'n club gaan kijken. Zien of ze een soort korte workshop/personal training kunnen doen voor wat goede oefeningen (power clean etc). Gewoon paar uur goed focussen op form.
Jammergenoeg iets te ver om er regelmatig te gaan trainen, Olst-Wijhe is het dichtst bij, maar dat is al een drie kwartier rijden.
Dat is ook een goed idee. Misschien kan ik het mooi combineren idd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort 1 dag in de week naar een hardcore gym in Rotterdam. Is ook langer reizen, maar ik kan die dag dan goed zwaar gaan, en de rest van de week op 70%. En dan de dagen afwisselen.
suuuusssst joh niet zo hard. Nou weet iedereen dat ik niet squat...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef no1uknow het volgende:
Raymond wat is deze, ik ben bij je sportschool geweest en ik heb niet eens een squatrek gezien, of heb ik deze gewoon gemist tijdens de rondleiding?
Lijkt me tof! Ik ga er eens naar kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet meteen bij bv de NOGB trainen? Als ze bij je in de buurt zitten uiteraard. http://www.nogb.org/index(...)efclubs-in-Nederland
Er zijn meer clubs uiteraard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:07 schreef PepperPotts het volgende:
[..]
Lijkt me tof! Ik ga er eens naar kijken inderdaad.
Ik dacht dat ik nooit spierballen zou krijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:51 schreef fathank het volgende:
Niet haten op het ventje Susteren aub.
Jochie is 16 jaar. Alsof wij wisten wat we nu wisten toen we 16 waren.
9/10 geloofde toen ook nog in vet omzetten in spier en dat soort urban legends.
Ik moet alles eten van m'n vader: "je wil toch dikkertje worden?"quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nooit spierballen zou krijgen.Was mijn bouw niet, zeiden mijn ouders.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nooit spierballen zou krijgen.Was mijn bouw niet, zeiden mijn ouders.
wa7hed kleine gym, ga wel een weekje proefdraaien maar ze bieden alleen half jaar of jaar contracten, half jaar is 43 euro per maand, behalve als je een daluren abonnement neemt, dan is het 29 maar dan kan je alleen van 12 tot 6quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
suuuusssst joh niet zo hard. Nou weet iedereen dat ik niet squat...![]()
![]()
lol
Je bent er voorbij gelopen
zie DM
straatweg? 010 gym? Bodies?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort 1 dag in de week naar een hardcore gym in Rotterdam. Is ook langer reizen, maar ik kan die dag dan goed zwaar gaan, en de rest van de week op 70%. En dan de dagen afwisselen.
Tegenwoordig is het veel gemakkelijker om aan de juiste informatie te komen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:51 schreef fathank het volgende:
Niet haten op het ventje Susteren aub.
Jochie is 16 jaar. Alsof wij wisten wat we nu wisten toen we 16 waren.
9/10 geloofde toen ook nog in vet omzetten in spier en dat soort urban legends.
Nope. http://www.classicgymrotterdam.com/ aan de Aelbrechtskade.quote:
ah die! Ik deed MMA bij teamfurious. Is een kwartier fietsen bij mij vandaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope. http://www.classicgymrotterdam.com/ aan de Aelbrechtskade.
Maar ik ga eens kijken wat ze op de straatweg te bieden hebben.
Die urenlange sit-up sessies die volgens mijn moeder zouden zorgen voor een strakkere buikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi, dan mag je 1x per week mijn spotter zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ah die! Ik deed MMA bij teamfurious. Is een kwartier fietsen bij mij vandaan.
waarom geloof ik dit niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ah die! Ik deed MMA bij teamfurious. Is een kwartier fietsen bij mij vandaan.
Dat is wel erg kort door de bocht. Voor een hoop volwassenen is het al.lastig genoeg, laat staan iemand van 16.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het veel gemakkelijker om aan de juiste informatie te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |