Op dit moment ben ik ook niet op zoek naar toekomstbestendige chicksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als een chick dat niet trekt is ze sowieso exit. Goede test meteen: steek je niet onnodig tijd in chicks die het toch niet waard zijn.
Juist die easy sex chicks vinden het toch alleen maar mooi dat je BB'er bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik ook niet op zoek naar toekomstbestendige chicks. Gewoon easy sex voor de lekker zonder gezeik.
Maar 8 potten whey op voorraad gaat me echt te ver.
eventjes hier naartoe verplaatst
Mwah, 10 kg lichter hosselde ik er net zoveel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Juist die easy sex chicks vinden het toch alleen maar mooi dat je BB'er bent.
ja daarom train ik nu ook fitness, voor die easy sex chicksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Juist die easy sex chicks vinden het toch alleen maar mooi dat je BB'er bent.
met grotere omtrek quadriceps wordt je effectieve lengte van je pener kleinerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen bene traine voor chicks, kan je jewilly er harder in ramme..
boeiie je ramt alles kapot dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
met grotere omtrek quadriceps wordt je effectieve lengte van je pener kleiner
quote:
En dan de vraag hoe een willekeurig meisje een vriendje heeft gekregen: "ja het ging helemaal vanzelf".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Die Susanna in die date met Marcel: "Het gesprek komt nog niet helemaal op gang. Ik heb het idee dat die nog een beetje zenuwachtig en verlegen is." Nee jij bent een lekkere prater, vrouwen_!
Mooie HGH gut inderdaadquote:
Want buff worden is zooo eenvoudig ;-)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
weinig mis mee om fit van te worden. Je zult er geen buffe mofo van worden, maar dat is ook neit de bedoeling.
Overigens niks voor mij zo'n klasje. Zoiets doe ik buiten wel in het bos
Wat is je doel? Buiten buff worden dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:32 schreef PepperPotts het volgende:
[..]
Want buff worden is zooo eenvoudig ;-)
Als vrouw in ieder geval niet, dus daarom train ik juist zwaar en met minder reps en vreet ik als een slootgraver. Leuk is het wel. Zoveel meiden die moeilijk doen met eten om 'op de lijn' te letten en ik maar doorschuiven om uberhaupt op onderhoud te zitten. Wat heb ik een rotleven ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |