Ik zie anders genoeg vrouwen die langzaam in koeien en kippen veranderen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, dan zouden wij in koeien en kippen veranderen op den duur.
tis ook hoe jij je tegenover hun gedraagt als jij al met vooroordelen komt denken hun ook wat een boerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Er hangt echt een verrotte sfeer in de randstad. Al die hangjeugd daar heeft een wapen op zak. Als je tegen iemand aan botst krijg je gelijk allerlei verwensing tegen je hoofd aan en de helft spreekt niet eens Nederlands. Je ziet echt overal criminaliteit, zodra je op het station komt zie je de dealers al. Ook wordt er wekelijks iemand doodgeschoten.
Vind alleen het metrosysteem fijn.
Dat eerste wat je zegt is onwaar. Goed ik zit mobiel dus kan het zo één twee drie niet onderbouwen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, omdat op het moment dat je leeft het een bijna vaste materie is. Zodra je overlijdt wordt het 'lucid', zo gezegd. Maar we pikken wel gedachten van elkaar op, wat vooral via intuitie en gevoel gaat.
Maar die eten vooral chips!!! Zou er dan varken en koe in die chips zitten??quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zie anders genoeg vrouwen die langzaam in koeien en kippen veranderen.
Zeggen dat het een vaste materie is is niet waar inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat eerste wat je zegt is onwaar. Goed ik zit mobiel dus kan het zo één twee drie niet onderbouwen.
Haha, inderdaad, loop ik ook nog tegenaan, maar gelukkig krijg ik af en toe gewoon wat begeleiding en dan gaat het primaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Probleem bij de C&J is gewoon dat er zoveel tegelijk moet gebeuren. Daarom leer je ook de beweging aan stap voor stap. Herken het verhaal van jou wel. Dan ben ik bezig met het letten op de ellebogen die omhoog moeten. Vervolgens haal je de bar niet dicht genoeg langs je heen of shrug je niet volledig.
Shit just got gelaagd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:57 schreef Snakey het volgende:
Chips is de reincarnatie van varken en koe. Logisch.
waarschijnlijk niet in de stadsdelen, dealen gebeurt overal, je haalt ze er zo uit net als harde kernen van voetbalclubs lopen ook in de provincie... maargoed als je je daar druk omgaat maken wat straatsoldaat graag doet, rare naam trouwens straatsoldaat als je al bang bent voor een mocroquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:55 schreef Levolution het volgende:
Ik ben niet vaak in de Randstad, maar als ik er ben zie ik nooit die dingen die ik op het internet lees.
Zijn mensen nou gewoon paranoïde of ben ik er te weinig?
maar jij hebt die zieke blik in je ogen en scar op je face, jou doet geen mocro ietsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:06 schreef 16meter het volgende:
Randstad valt wel mee.
Behalve Roffa, dat beschouw ik als verloren gebied.
samequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:06 schreef 16meter het volgende:
Randstad valt wel mee.
Behalve Roffa, dat beschouw ik als verloren gebied.
Ik heb twee jaar gewoond in Charlois dus ik weet waar ik over praat. Als jij ergens bij Kralingsche Zoom woont dan heb je nergens last van jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet in de stadsdelen, dealen gebeurt overal, je haalt ze er zo uit net als harde kernen van voetbalclubs lopen ook in de provincie... maargoed als je je daar druk omgaat maken wat straatsoldaat graag doet, rare naam trouwens straatsoldaat als je al bang bent voor een mocro
het is een voorstel wijsneus.quote:
jah, daar noem je ook net wat zeg heeee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar gewoond in Charlois dus ik weet waar ik over praat. Als jij ergens bij Kralingsche Zoom woont dan heb je nergens last van ja
Nog niet eens elke grote stad, gewoon élke stad, per definitie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:10 schreef CarbonC het volgende:
Elke grote stad heeft goede en minder goede wijken. Straatsoldaat generaliseerd/stigmatiseerd ononderbouwd.
DYEL?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog niet eens elke grote stad, gewoon élke stad, per definitie.
Die types slaan ook altijd door en als je dan hetzelfde doen gaan ze zielig doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:08 schreef ChesterPerry het volgende:
trouwens niet om te haten op mocros, maar 80% zijn 1.72 en 65 kilo, kon nooit met mocros sparren drm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |