http://www.mariannevaatstra.nl/quote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://lmgtfy.com/?q=Rotterdam+overval
Hoe lang doe je hem al? Vind het ook een van mijn favorieten om te trainen, ben nu nog alleen de clean aan het oefenen nog niet de jerk. Die ga ik doen als ik redelijk clean.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:58 schreef PepperPotts het volgende:
Nog niet zoveel helaas, 30 kg momenteel. Vind het wel een van de leukste oefeningen die er zijn.
Zou m er gelijk bij gaan doen. Clean is relatief licht tov jerk vind ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:04 schreef esv7 het volgende:
[..]
Hoe lang doe je hem al? Vind het ook een van mijn favorieten om te trainen, ben nu nog alleen de clean aan het oefenen nog niet de jerk. Die ga ik doen als ik redelijk clean.
Moet even kijken hoe het gaat morgen, ben vorige week alleen maar bezig geweest om hem goed te vangen. Dat wil ik eerst goed hebben voor ik hoger ga en mij blesseer. Maar denk dat ik morgen de jerk ook ga oefenen iig, mischien los van de clean dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:07 schreef Push. het volgende:
[..]
Zou m er gelijk bij gaan doen. Clean is relatief licht tov jerk vind ik
Haha, dat idee heb ik ook wel eens, zeker omdat bij ons in de gym het squatten, deadliften en C&J, snatch etc vrijwel niet gebeurt! En ik ben daar ook nog eens de enige chick. De topictitel is wel min of meer hoe het er meestal in ons krachthonk aan toe gaat; chest day erreday. We hebben zelfs een gast die een vol uur lang alleen maar een dumbell chest press doet. Meerdere keren per week, ehh... Gewoon lekker doorgaan dus en je niets aantrekken van scheve blikkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef esv7 het volgende:
[..]
Moet even kijken hoe het gaat morgen, ben vorige week alleen maar bezig geweest om hem goed te vangen. Dat wil ik eerst goed hebben voor ik hoger ga en mij blesseer. Maar denk dat ik morgen de jerk ook ga oefenen iig, mischien los van de clean dan.
Heb alleen het idee dat mensen staan te kijken met het idee "ga buiten spelen" ofzo lol.
als je je door mocros of welke cultuur dan ook laat beinvloeden ben jgekquote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://lmgtfy.com/?q=Rotterdam+overval
Haha ja bij mij ook de mirror curlers die zo staan te kijken. Trainen hier wel wat beesten die lekker squatten en deadliften, maar veel ook niet. Ben wel de enige die de olympische lifts probeer.De eigenaar is gellukig wel positief tov squats en deadlifts zolang de techniek in orde is, jammer alleen dat op de fysio na het personeel alleen weet hoe de apparaten werken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:14 schreef PepperPotts het volgende:
[..]
Haha, dat idee heb ik ook wel eens, zeker omdat bij ons in de gym het squatten, deadliften en C&J, snatch etc vrijwel niet gebeurt! En ik ben daar ook nog eens de enige chick. De topictitel is wel min of meer hoe het er meestal in ons krachthonk aan toe gaat; chest day erreday. We hebben zelfs een gast die een vol uur lang alleen maar een dumbell chest press doet. Meerdere keren per week, ehh... Gewoon lekker doorgaan dus en je niets aantrekken van scheve blikkenIk kom daar ook niet om te patsen, maar om te sporten.
Ik krijg juist wel respect. Al weet niemand wat het echt is. Maar ze herkennen de beweging wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef esv7 het volgende:
[..]
Moet even kijken hoe het gaat morgen, ben vorige week alleen maar bezig geweest om hem goed te vangen. Dat wil ik eerst goed hebben voor ik hoger ga en mij blesseer. Maar denk dat ik morgen de jerk ook ga oefenen iig, mischien los van de clean dan.
Heb alleen het idee dat mensen staan te kijken met het idee "ga buiten spelen" ofzo lol.
Probleem bij de C&J is gewoon dat er zoveel tegelijk moet gebeuren. Daarom leer je ook de beweging aan stap voor stap. Herken het verhaal van jou wel. Dan ben ik bezig met het letten op de ellebogen die omhoog moeten. Vervolgens haal je de bar niet dicht genoeg langs je heen of shrug je niet volledig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik krijg juist wel respect. Al weet niemand wat het echt is. Maar ze herkennen de beweging wel.
Let bij de catch vooral op dat je je handen opent. Scheelt alles. En je schouders natuurlijk snel genoeg eromheen. Daarna gewoon doorzakken zoals je natuurlijk doet. Zou daar niet zo veel op focussen. Gaat zo snel en precies. Maar is gewoon een reflex of iets. Gaat eigenlijk altijd goed, bij mij althans.
Mja. Mijn techniek is inmiddels wel redelijk goed. Maar heb ook echt wel goeie coördinatie, moet ik toegeven. Dus kan me voorstellen dat het voor sommigen een stuk moeilijker is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Probleem bij de C&J is gewoon dat er zoveel tegelijk moet gebeuren. Daarom leer je ook de beweging aan stap voor stap. Herken het verhaal van jou wel. Dan ben ik bezig met het letten op de ellebogen die omhoog moeten. Vervolgens haal je de bar niet dicht genoeg langs je heen of shrug je niet volledig.
Ja dit is het, ik let dan goed op de trage eerste pull en tweede explosieve pull en triple extension gaat dan goed. Niet met de armen trekken alleen bij het vangen ben ik dan te laat met de vang reflex, daarom heb ik die vorige week goed geöefend. Wil de techniek iig redelijk onder controlle hebben voor ik omhoog ga.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Probleem bij de C&J is gewoon dat er zoveel tegelijk moet gebeuren. Daarom leer je ook de beweging aan stap voor stap. Herken het verhaal van jou wel. Dan ben ik bezig met het letten op de ellebogen die omhoog moeten. Vervolgens haal je de bar niet dicht genoeg langs je heen of shrug je niet volledig.
Er hangt echt een verrotte sfeer in de randstad. Al die hangjeugd daar heeft een wapen op zak. Als je tegen iemand aan botst krijg je gelijk allerlei verwensing tegen je hoofd aan en de helft spreekt niet eens Nederlands. Je ziet echt overal criminaliteit, zodra je op het station komt zie je de dealers al. Ook wordt er wekelijks iemand doodgeschoten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:15 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
als je je door mocros of welke cultuur dan ook laat beinvloeden ben jgek
en dan te bedenken dat bedenker van dat verhaal een fatso is, want: 4chanquote:
Dan kan je beter oefeningen uitvoeren voor je perineum. Kan je extra genieten!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:52 schreef star_gazer het volgende:
Ik squat om beter te kunen genieten van een 1 meter hoge dildo. Full homo.
U jelly?
Pepper <3quote:Op maandag 24 juni 2013 23:58 schreef PepperPotts het volgende:
Nog niet zoveel helaas, 30 kg momenteel. Vind het wel een van de leukste oefeningen die er zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |