Ik verander meestal ook van onderwerp als mensen met bullshit komen als 20 reps voor zieke gains. Vooral met familieleden die willen afvallen en dan veel geld uitgeven aan eiwitrepen en allemaal bullshit shakes enzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ondertussen sollicitatieprocedure jwt. Ik wil niet stilzitten en straks word ik afgekeurd, ben ik 20 zonder studie.
[..]
Ja daar ben ik ook heel erg benieuwd naar. Heb nu al dat ik mijn mond gewoon hou als iemand ervan overtuigd is dat diet whey beter is om af te vallen dan gewone whey. En je 20 herhalingen moet doen van alles.
Soms is dit topic net familiequote:Op maandag 24 juni 2013 23:23 schreef esv7 het volgende:
Vooral met familieleden die willen afvallen en dan veel geld uitgeven aan eiwitrepen en allemaal bullshit shakes enzo.
Iets zegt me dat die tekstschrijver van B&F geen wetenschappelijke achtergrond heeftquote:2.5 maal meer spierkracht dankzij ZMA:
In dit onderzoek rapporteerd Dr. Brilla een tevens vooruitgang in spierkracht bij NCAA football spelers welke 2.5 maal groter is dan een placebo groep. (Dit betekent 250% meer resultaat!).
Onzin, als je eerst 50 kilo squat, kun je na een ZMA pil geslikt te hebben 125 kilo squatten. Dat staat er toch.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die tekstschrijver van B&F geen wetenschappelijke achtergrond heeft
Hahahquote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die tekstschrijver van B&F geen wetenschappelijke achtergrond heeft
Bendoe is igg het pasgeboren zoontje die je liever niet had gehadquote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wie is de papa wie is de mama?
Wie zijn de kids?
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Bendoe is igg het pasgeboren zoontje die je liever niet had gehad
Nice dat keek ik vroeger ook altijd, hoe heette dat ook alweer?quote:
Bobby's Worldquote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nice dat keek ik vroeger ook altijd, hoe heette dat ook alweer?
Taaltoets haal je sowieso nietquote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Als ik wordt uitgeloot voor fysio worden we studiegenoten zie ik net?
Srs? Ga je ook voeding en dietetiek doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Als ik wordt uitgeloot voor fysio worden we studiegenoten zie ik net?
Ik snap niet dat je in de randstad blijft. Dat is de meest vreselijkste plek waar je je studententijd kan doorbrengen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs? Ga je ook voeding en dietetiek doen?
Sowieso samen studeren dan.
Jah denkt wel, ben alleen bang dat er van die anorexia chicks alpha zijn daarquote:Op maandag 24 juni 2013 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srs? Ga je ook voeding en dietetiek doen?
Sowieso samen studeren dan.
Noem eens een paar argumenten. En jij vind alles vreselijk, zeurpiet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je in de randstad blijft. Dat is de meest vreselijkste plek waar je je studententijd kan doorbrengen.
Komen wij dan als ex endo's fuck jullie haters.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jah denkt wel, ben alleen bang dat er van die anorexia chicks alpha zijn daar
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Noem eens een paar argumenten. En jij vind alles vreselijk, zeurpiet.
hoeveel c&j je?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef PepperPotts het volgende:
Vandaag geen chest day (want alles is dan bezet haha) maar back + triceps en wat compound spul
Deadlift
Clean & Jerk
Lat Pulldown
Pulley
Bar Dips
Rope pulldown
Kickbacks
Morgen beentjes, woensdag pas chest
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Noem eens een paar argumenten. En jij vind alles vreselijk, zeurpiet.
gaat wat worden dan straksquote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ondertussen sollicitatieprocedure jwt. Ik wil niet stilzitten en straks word ik afgekeurd, ben ik 20 zonder studie.
[..]
Ja daar ben ik ook heel erg benieuwd naar. Heb nu al dat ik mijn mond gewoon hou
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://lmgtfy.com/?q=Rotterdam+overval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |