SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg jij ook vervelende reacties als je ging zwemmen ofzo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:09 schreef Schunckelstar het volgende:
dat had ik vroeger ook. gaat vanzelf weg
nee, ik maakte me er vooral zelf heel druk omquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:10 schreef Koennn het volgende:
[..]
Kreeg jij ook vervelende reacties als je ging zwemmen ofzo?
Bazen-actie!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:18 schreef Pikkebaas het volgende:
Als ze je uit lachten, dan wrijf je erover en zeg je 'stop, zo krijg ik nog een stijve'.
En klaar is het.
"Never forget what you are, for surely the world will not. Make it your strength. Then it can never be your weakness. Armour yourself in it, and it will never be used to hurt you."quote:
Als je die foto op xtube zou plaatsen (niet dat ik daar ook maar énig verstand van heb of dat ik ook maar in de vérte weet wat dat voor een site is!!!) dan heb je binnen het uur minstens 10 man in je mailbox die er maar wát graag allemaal ondeugende dingen mee willen doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:45 schreef Fanta-stick het volgende:
Lekkere puffy niples.
Gewoon camboy worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
maak die jongen nou niet bang, het is gewoon normaal. Heel veel jongens hebben dit in de puberteit. Gaat even snel weg als 't ook weer kwam.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:30 schreef Shmeker het volgende:
Gewoon naar fitness gaan en daarna zal je geen last meer hebben - van grote tieten. Heb je proteine shakes of hormonen ooit genomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |