Geef het anders uit aan een goede HGH kuur incl professionele begeleiding van een arts.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah.![]()
En nee. Ik ben erg goed in geld uitgeven.![]()
Ik dacht er te laat aan om dat grapje zelf te maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Een onderbeen.
Ohja snakes, ga voor een maserati. Een maserati is nooit ordinair, zelfs niet als je em in babyroze (voor je vrouw) met 22" spinners neemt
Heb een paar dagen geleden nieuwe wielen gekocht, komen donderdag binnen denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee joh, grote velgen is mooi.
Inb4 pics van negerauto's met 30's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb een paar dagen geleden nieuwe wielen gekocht, komen donderdag binnen denk ik.
Die wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt nice, zwarte velgen met zo'n rode rand. Zijn ze er ook in mat zwart?
Hij was echt te makkelijk om te makenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik dacht er te laat aan om dat grapje zelf te maken.![]()
Hoewel ik zo'n auto best zou willen denk ik dan toch altijd, en dan? Leuk zo'n snelle blitse wagen, maar wat moet ik ermee? Ik heb geen garage, en in de straat parkeren is onmiddelijk een probleem ivm diefstal, dus moet ik een plek vinden om het te stallen. Zie je, gelijk al problemen.
Ik koop wel weer een degelijke, praktische nieuwere Ford Galaxy.
Yep, maar niet 17-spaaks denk ik. Deze zijn wel matzwart, maar weet niet of die er ook voor Golfjes zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die wil ik ook
Echt nice, zwarte velgen met zo'n rode rand. Zijn ze er ook in mat zwart?
Goed plan. Ik bel Fuentes even.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geef het anders uit aan een goede HGH kuur incl professionele begeleiding van een arts.
Die zijn ook wel nicequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yep, maar niet 17-spaaks denk ik. Deze zijn wel matzwart, maar weet niet of die er ook voor Golfjes zijn.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze zijn ook wel dik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is er ook in 18 inch![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die zijn ook wel nicePassen alleen niet op een golf ben ik bang.
Deze welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze zijn ook wel dik:Ik wilde eerst replica's kopen van MAE's Crown Jewels, maar die dingen zijn niet te vinden met mijn steek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is er ook in 18 inch![]()
Terwijl deze Fransman ze wel op z'n Accord CE2 heeft zitten.![]()
Orgineel of met die pooierwielen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat wordt vechten, want m'n vrouw wil dit. (<--- Let op, ik heb het weer over mijn vrouw.)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=35511
Wie van jullie is dit
dat is op loopafstand, ff checken dan maar gek?quote:Jenny in de geleenstraat - den haag is ook behoorlijk gespierd.
Niet doen. Jenny doet geen pzc en kijkt nogal verveeld. Had laatst betaald voor een uur maar ze doet echt d'r uiterste best om je zsm late kome en dat was haar ook gelukt. Weg 120euroquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:42 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
dat is op loopafstand, ff checken dan maar gek?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb een paar dagen geleden nieuwe wielen gekocht, komen donderdag binnen denk ik.
geil, die wil ik ook wel op mijn mini cooperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon gek doen, zo duur waren ze niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:48 schreef IrCute het volgende:
[..]
geil, die wil ik ook wel op mijn mini cooper![]()
hoeveel?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon gek doen, zo duur waren ze niet.
nice, ik heb net nieuwe banden erop zitten, maar ik wil mooie zwarte velgen, dat rood past ook goed bij mijn autoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
433 voor een 17 inch set, zonder banden. Ik was 770 met banden kwijt.
Als die banden net zo groot zijn als je nieuwe velgen heb je die niet nodig, maar ik ga van 15" naar 17" dus moest full package nemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
nice, ik heb net nieuwe banden erop zitten, maar ik wil mooie zwarte velgen, dat rood past ook goed bij mijn auto
Zou in de P door rood rijden met jouw auto, met jou op de achterbank.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
nice, ik heb net nieuwe banden erop zitten, maar ik wil mooie zwarte velgen, dat rood past ook goed bij mijn auto
doet ze ook girl friend ervaringquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Niet doen. Jenny doet geen pzc en kijkt nogal verveeld. Had laatst betaald voor een uur maar ze doet echt d'r uiterste best om je zsm late kome en dat was haar ook gelukt. Weg 120euro
2010 mini cooper s in roodquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als die banden net zo groot zijn als je nieuwe velgen heb je die niet nodig, maar ik ga van 15" naar 17" dus moest full package nemen.
Wat voor Mini Cooper heb je dan?
Waarom op de achterbank?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou in de P door rood rijden met jouw auto, met jou op de achterbank.
Girlfriendervaring is niks mangg. Begint heel spannend allemaal maar naarmate de tijd vordert gaat de sleur erin en trekt ze je ff lafjes af. 20euro extra niet waard imoquote:
Zieke squat. Wellike pwo heb je?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Trainen met PWO is echt lekker man.
5x 40 kg MP opeens. 85 kg squat meerdere reps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |