Wat doe jij met mijn chick broquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Snakey het volgende:
Ik heb slecht nieuws trouwens. We hebben een nieuwe klant... JB.
Jah.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Biebs??leer hem liften.
Ben jij niet ziek rijk met dat soort klanten eigenlijk
Ik word daar ook steeds beter in, gaat best snel die skills verwervenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah.![]()
En nee. Ik ben erg goed in geld uitgeven.![]()
Hoewel ik nu wel wat ga sparen. Ik wil een Porsche Cayman S of een Maserati.Zo eentje.
[ afbeelding ]
Of deze.
[ afbeelding ]
Dat wordt vechten, want m'n vrouw wil dit. (<--- Let op, ik heb het weer over mijn vrouw.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik word daar ook steeds beter in, gaat best snel die skills verwervenmaar is denk ik ook inherent aan m'n geslacht #realtalk
En die auto's, bah
De maserati granturismo S heeft echt de beste v8 exhaust note, wat een monster.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah.![]()
En nee. Ik ben erg goed in geld uitgeven.![]()
Hoewel ik nu wel wat ga sparen. Ik wil een Porsche Cayman S of een Maserati.Zo eentje.
[ afbeelding ]
Of deze.
[ afbeelding ]
Jah. Ik was afgelopen weekend in een hotel in Duitsland waar alleen maar dat soort wagens voor de deur stonden. Ik vond deze twee het mooiste. En hoewel de Maserati meer klasse heeft (vind ik) vind ik de vorm van de Porsche het mooist. Hoewel je daar geen kont van ziet als je er in zit uiteraard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De maserati granturismo S heeft echt de beste v8 exhaust note, wat een monster.
Oh wauw.. apart. Zo'n auto heeft m'n vader een aantal jaar geleden gehad, vond het echt een verschrikkelijk dingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat wordt vechten, want m'n vrouw wil dit. (<--- Let op, ik heb het weer over mijn vrouw.)
[ afbeelding ]
Nieuwe model Cayman is een stuk mooier btw.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah. Ik was afgelopen weekend in een hotel in Duitsland waar alleen maar dat soort wagens voor de deur stonden. Ik vond deze twee het mooiste. En hoewel de Maserati meer klasse heeft (vind ik) vind ik de vorm van de Porsche het mooist. Hoewel je daar geen kont van ziet als je er in zit uiteraard.
ja mattie, filmpje in 1 minuut. paniek alom.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hele week niet liften door aambeien... Feel me. Maakt wat meer daar in pekela met die heli vms! Hele dorp uitgelopen neem ik aan?
Gezien. Maar dat vind ik dus niet. Met dat net iets hogere dak heeft het oude model een wat klassiekere uitstraling. Het nieuwe model is eh, just another Porsche. Kan je net zo goed een Carrera rijden, maar die heeft iedereen al.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nieuwe model Cayman is een stuk mooier btw.
[ afbeelding ]
Geen idee, overbuurjongen wist het ook niet. Ben daar verder niet tussen die mensen gaan staan, hoor het morgen wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Maar wat was er nu eigenlijk aan de hand/ gebeurd?
Ook mooi inderdaad. Als ik nooit-meer-hoeven-te-werken-geld had zou ik een garage vol met oude amerikanen hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh wauw.. apart. Zo'n auto heeft m'n vader een aantal jaar geleden gehad, vond het echt een verschrikkelijk ding.
Ik heb m'n oog laten vallen op een Audi A1, niet heel bijzonder maar goed voor mij. Als ik echt érg veel geld (niet-meer-hoeven-werken-geld) had had ik een Mustang Shelby gekocht
Nee. Alleen mensen die aan zulke dingen denken hebben iets te compenseren. Dus wat heb jij te compenseren?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef Awesome_ het volgende:
hahaha sneekie heb je iets te compensere ofsoww??
Zit op mobiel kan niet afspelen. Kijk morge brah.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, overbuurjongen wist het ook niet. Ben daar verder niet tussen die mensen gaan staan, hoor het morgen wel.
Maar oke, helifilmpje van uw razende reporter
gr gr
Kut, betraptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee. Alleen mensen die aan zulke dingen denken hebben iets te compenseren. Dus wat heb jij te compenseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kut, betraptMja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een onderbeenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef Awesome_ het volgende:
hahaha sneekie heb je iets te compensere ofsoww??
Hippe jongen gespot.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef Ethanolic het volgende:
Glas cola (light) over mijn MacBook Pro laten vallen. Official FML-moment of the day.
50 kop ofzo die porsche? zaken lopen goedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah. Ik was afgelopen weekend in een hotel in Duitsland waar alleen maar dat soort wagens voor de deur stonden. Ik vond deze twee het mooiste. En hoewel de Maserati meer klasse heeft (vind ik) vind ik de vorm van de Porsche het mooist. Hoewel je daar geen kont van ziet als je er in zit uiteraard.
Ik moest glimlachen. Ga ik nu naar de hel?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Een onderbeen.
Ohja snakes, ga voor een maserati. Een maserati is nooit ordinair, zelfs niet als je em in babyroze (voor je vrouw) met 22" spinners meent
Swag zit em niet in een paar knopjes op de verkeerde plek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen. Ga ik nu naar de hel?
Maserati schijnt qua usability/ indeling van de diverse knoppen wel kut te zijn volgens Jeremy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |