omdat het voor korte periode was en ik meteen een kapotte schouder en gebroken vinger eraan overhield. Maar als ik mijn eerste 2 doelen heb behaald ga ik gewoon weer MMAen.quote:
nah, zou ik je afraden tenzij je steeds van blessureleed houdtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
omdat het voor korte periode was en ik meteen een kapotte schouder en gebroken vinger eraan overhield. Maar als ik mijn eerste 2 doelen heb behaald ga ik gewoon weer MMAen.
hoeveel vraag je voor die kamerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik moet nu toch echt even heroverwegen of ik de vrije kamer beschikbaar stel
nee ik moet niet denken aan een blessure eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nah, zou ik je afraden tenzij je steeds van blessureleed houdt
even overleggen, is wel incl nette keuken, badkamer, balkon op het zuiden en onbeperkt hasj en wietquote:
Ja stom, niets hier in de buurt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet meteen bij bv de NOGB trainen? Als ze bij je in de buurt zitten uiteraard. http://www.nogb.org/index(...)efclubs-in-Nederland
ow fuk laat maar dan. Ik hou niet van die rook/wiet geur.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
even overleggen, is wel incl nette keuken, badkamer, balkon op het zuiden en onbeperkt hasj en wiet
oh en wasmasjien
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ow fuk laat maar dan. Ik hou niet van die rook/wiet geur.
Zal wel winny zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
Stormde net iemand de kleedkamer in (1.78/90+ kg lean/kankerbuff): "godverdomme ik moet zovaak pissen door die kuur die ik doe".![]()
Een Irakees met het IQ + taalgebruik van een pinda, beetje drie keer per week orals (dbol?) te slikken in de kleedkamer.Nu heb ik bijna alles gezien.
Plus dat er behalve veel informatie, ook ontzettend veel broscience online staat waar je geen fuk aan hebt.. Dingen als vet omzetten in spieren en plaatselijk vet wegtrainen door dat spiergebied met veel herhalingen en lage gewichten te pakken wordt nog steeds geroepen hier en daarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht. Voor een hoop volwassenen is het al.lastig genoeg, laat staan iemand van 16.
Als ie maar netjes oplet en goed leest zal ie best een hoop leren. Ik leer ook nog regelmatig nieuwe dingen hier. we zijn allemaal ergens begonnen, hebben allemaal genoeg beginnersfouten gemaakt laten we iemand daarop niet gelijk afbranden omdat je toevallig al een tijdje lift .
coolquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef no1uknow het volgende:
oh en we hebben een koelkast in de woonkamer voor bier en wijn
wauwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja koelkast doet het redelijk goed ondanks dat ie 20+ jaar oud is
electriciteitsrekening van 500 per maandquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vertel me meer!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Altijd gratis champions.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zou ook graag met je trainen,hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
Ik ga vanavond trainen bij een kennis thuis, geen idee wattie voor homegym heeft, maar gezien die dude 2 bij 1 meter is, zal het wel iets goeds zijn
Typische shit brah.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal wel winny zijn.
Hier loopt echt de bufste Turk rond; squat nog geen 60kg ATP, bankdrukt 120kg.
Daarnaast not one single compound.
Accepteer zijn zaad in je knalpot, daar moet je mee paren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
Ik ga vanavond trainen bij een kennis thuis, geen idee wattie voor homegym heeft, maar gezien die dude 2 bij 1 meter is, zal het wel iets goeds zijn
Ik zou eerst iets met playdate typen, maar dat klinkt verkeerd en toen was het simpelweg wachten op wie het eerste deze opmerking zou maken, jij wonquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
Accepteer zijn zaad in je knalpot, daar moet je mee paren.
En dan gewoon de meest sicke chest en armen hebben. Waarschijnlijk zit die gast stijf van de test + tren, maar zijn vriendjes zijn stuk voor stuk winstrol Turkjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Typische shit brah.Hier ook veel buffe Turken met baarden en shit. Konden wel nieuwe muscle hijackers voor Al-Qaeda zijn ofzo.
[..]
Accepteer zijn zaad in je knalpot, daar moet je mee paren.
Daar word ik zo verdrietig vanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:01 schreef IrCute het volgende:
Ik weet nog dat ik in de kleedkamer stond en dat er 2 ''volslanke'' vrouwen aan het praten waren over bodypump, zegt de 1 ''jaaa ze zeggen dat je van bodypump niet gespierd wordt, maar ik werd egt wel gespierd ervan :S:S:S, dus ik ben gestopt en nu doe ik zumbaa''
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht. Voor een hoop volwassenen is het al.lastig genoeg, laat staan iemand van 16.
Als ie maar netjes oplet en goed leest zal ie best een hoop leren. Ik leer ook nog regelmatig nieuwe dingen hier. we zijn allemaal ergens begonnen, hebben allemaal genoeg beginnersfouten gemaakt laten we iemand daarop niet gelijk afbranden omdat je toevallig al een tijdje lift .
Je moet ook in je glute zettenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:36 schreef G.R.S. het volgende:
Vandaag ook normaal trainen maar mn hamstrings zijn fucked up op dit moment. Eerste keer dat ik er uberhaupt last van heb.
1) elke dag biefstuk gaat ook vervelen, soms is een slappe hap ook lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik zou eerst iets met playdate typen, maar dat klinkt verkeerd en toen was het simpelweg wachten op wie het eerste deze opmerking zou maken, jij won
Maar neen, niets van dat, dat zou gek zijn. Zijn vrouw is bijna 10 jaar jonger en zeker 10 jaar strakker dan ik
Niks mis met baarden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Typische shit brah.Hier ook veel buffe Turken met baarden en shit. Konden wel nieuwe muscle hijackers voor Al-Qaeda zijn ofzo.
carb/proteïnen verhouding is fucked up man.quote:
Nee is prima voor mij.hoog in de carbs voor zware werkdagen. Eiwitten haal k altijd wel zon 150 gr per dag. Das met mijn 78 kg genoeg. Die carbs heb k echt nodig, anddrs heb k savonds geen energie als k te laag in carbs kom.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
carb/proteïnen verhouding is fucked up man.
Net 100g rijst met 2 eieren en 2 blikken Lidl tonijn op, harde gains.
Merk wel dat Lidl de enige is die een blik tonijn heeft met meer tonijn dan olie/water. Zelfs die kenser dure John west is bekant voor de helft olie
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:20 schreef VMSDKR het volgende:
I always grab my dick when an earthquake happened.
Then, my hand automatically strokes dick.
It feels as if I have sex with earth.
The fear fades away.
Creatinequote:
Een PT hier in de gym brak laatst een teen door een 5 kilo schijfje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand een dumbbell van 5 kg op z'n tenen laten vallen
Best wel raar hoe winstrol-turk gewoon een sportschoolterm is die iedereen snaptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En dan gewoon de meest sicke chest en armen hebben. Waarschijnlijk zit die gast stijf van de test + tren, maar zijn vriendjes zijn stuk voor stuk winstrol Turkjes.
Biebs??quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Snakey het volgende:
Ik heb slecht nieuws trouwens. We hebben een nieuwe klant... JB.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Snakey het volgende:
Ik heb slecht nieuws trouwens. We hebben een nieuwe klant... JB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |