Dat magquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik sta vooraan in de rij als een vrouw 110kg weet te squatten. Echter blijf ik sceptisch tot die tijd.
Wat willen de kinders doen dan tegenover zo'n buffe moeder?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:38 schreef MarMar het volgende:
Ik moet m nogsteeds leren, maar binnenkort sowieso mijn eerste echte gewichtheftraining, dus dat moet goedkomen.
Ging het vragen aan de traindude in de gym en die wilde het me in de smith leren en toen ging ik bijna huilen.. heb gezegd dat ik het dan maar ff aan iemand over laat die er wel verstand van heeft en dat ik het voorlopig bij de shoulder press laat dan.
Ik geloof dat ik ook een nieuwe gym moet, maar er zijn niet echt hardcore gyms hier in de buurt en mijn kinderen worden vast boos als ik ze beide op 1 slaapkamer prop zodat mama een thuisgym kan bouwen
Ligt niet aan hen, ligt aan mij, ik ben een watje tegenover mijn kindersquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat willen de kinders doen dan tegenover zo'n buffe moeder?
Ben wel benieuwd hoeveel een gorilla kan op de big 3. Zou er geen manier zijn om gorilla's te trainen een goede BP, DL en SQ te doen? Of misschien een gorilla verdoven, vastbinden aan een bench en hem dan laten bench pressen.quote:
Wordt wetenschapper en voer een onderzoek uit (betwijfel of het door de commissie heen komt). Hoop snel van je te horen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel een gorilla kan op de big 3. Zou er geen manier zijn om gorilla's te trainen een goede BP, DL en SQ te doen? Of misschien een gorilla verdoven, vastbinden aan een bench en hem dan laten bench pressen.
Misschien moet je gewoon een gorilla tegen een muur met sensors laten drukken en dan het aantal psi omrekenen naar hoeveel hij daarmee in theorie zou kunnen benchen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:59 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wordt wetenschapper en voer een onderzoek uit (betwijfel of het door de commissie heen komt). Hoop snel van je te horen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een gorilla tegen een muur met sensors laten drukken en dan het aantal psi omrekenen naar hoeveel hij daarmee in theorie zou kunnen benchen.
Squat en deadlift meten vereist wel een andere aanpak.
quote:It's a lot easier to get a chimp in roller skates than it is to get him to pump iron — hence, most of the data on chimp strength is anecdotal and decidedly unscientific. In tests at the Bronx Zoo in 1924, a dynamometer — a scale that measures the mechanical force of a pull on a spring — was erected in the monkey house. A 165-pound male chimpanzee named "Boma" registered a pull of 847 pounds, using only his right hand (although he did have his feet braced against the wall, being somewhat hip, in his simian way, to the principles of leverage). A 165-pound man, by comparison, could manage a one-handed pull of about 210 pounds. Even more frightening, a female chimp, weighing a mere 135 pounds and going by the name of Suzette, checked in with a one-handed pull of 1,260 pounds. (She was in a fit of passion at the time; one shudders to think what her boyfriend must have looked like next morning.) In dead lifts, chimps have been known to manage weights of 600 pounds without even breaking into a sweat. A male gorilla could probably heft an 1,800-pound weight and not think twice about it.
is nu al wel toepasbaar maar nooit gedaan omdat je dan een soort mensaap hebt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef Sapstengel het volgende:
Wow ziek.
Misschien dat we ons ooit kunnen verrijken met gorilla stamcellen voor enorme kracht.
Maar gorilla's zijn vooral sterk in trek bewegingen (haha, hij zei trek-bewegingenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef Sapstengel het volgende:
Wow ziek.
Misschien dat we ons ooit kunnen verrijken met gorilla stamcellen voor enorme kracht.
http://www.googlefight.co(...)d1=Klokov&word2=Zyzzquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:26 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heel simpel:
http://www.googlefight.co(...)1=Gorilla&word2=Lion
Dit. Om te huilen... Hoeveel zouden kapuchijnaapjes liften?quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:43 schreef Ethanolic het volgende:
Het is weer een prachtige ochtend om kaolo vroeg op te staanWel weer een kwaliteitsdiscussie gemist omtrent liftende apen
Die liften niet, ze dragen die shit voor het leven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit. Om te huilen... Hoeveel zouden kapuchijnaapjes liften?
06:45 is uitslapen hierquote:Op woensdag 26 juni 2013 06:43 schreef Ethanolic het volgende:
Het is weer een prachtige ochtend om kaolo vroeg op te staanWel weer een kwaliteitsdiscussie gemist omtrent liftende apen
wat bedoel je?quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die liften niet, ze dragen die shit voor het leven.
Brother, wekkertje ging 6 uur.quote:
Je mag wmb ook een filmpje maken met 5x90 kg in niet-quarter squats vorm, 20 kilo onder je maximum. Dat moet toch ijdel te doen zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat magzodra ik mijn ijdelheid overwonnen heb komt dat filmpje er heus, helemaal als ik straks met mijn eigenste trainer aan de slag ga want dan wil ik zelf ook terugzien wat ik geflikt heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |