Nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef Atta-boy het volgende:
Is het niet ook een idee om al die losse topics over iemand die een kledingstuk zoekt of niet kan kiezen oid te sluiten en in het centrale topic te bespreken. Er komen bijna elke dag van dit soort topics bij terwijl het veel handiger is als iedereen die gewoon gebruikt.
Zelfde als iedereen die een apart topic moet openen omdat diegen af wil vallen/niet kan afvallen.
Kunnen mods verder niet heel veel aan doen denk ik maar dit is vervelender lezen dan af en toe wat gifjes imo.
Rapporteren, dan verdwijnen zequote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef Atta-boy het volgende:
In principe zijn dit toch centrale topics?
Kleding, accesoires en dergelijke: LIF / Deel 5: Kleding, schoenen en accessoires.
Dieten/afvallen:
LIF / [Dieetclub] #495 Slowchat, welke slowchat?
En er was geloof ik ook een topic over kledingstukken die mensen zoeken, als deze wat beter gebruikt zouden worden zou het forum wat overzichtelijker zijn lijkt me.
Hoeft verder ook niet maar leek mij wel handig.
JEp die van "ik zoek een kledingstuk" heb ik toentertijd ook in de OP van het kleding, accesoires etc. topic gezetquote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef Atta-boy het volgende:
Kleding, accesoires en dergelijke: LIF / Deel 5: Kleding, schoenen en accessoires.
Dieten/afvallen:
En er was geloof ik ook een topic over kledingstukken die mensen zoeken, als deze wat beter gebruikt zouden worden zou het forum wat overzichtelijker zijn lijkt me.
Met niet doen aan centrale topics wordt bedoeld dat we geen topics gaan sluiten en verwijzen naar een centraal topic wat er loopt. Dit is met groot succes al jarenlang beleid hier in LIF. Nieuwe users schepen wij dus niet af met een slotje. Als ze wat langer actief zijn vinden ze vanzelf wel het centrale topic.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef Atta-boy het volgende:
Dieten/afvallen:
Je kan een topicreport zetten maar daar doen we niks mee. Er zijn centrale topics maar het staat users net zo goed vrij een eigen topic te openen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Kan dat mobiel? Want ik post vooral mobiel, kon het net niet vinden.
Mag je zelf wetenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:44 schreef Iwanius het volgende:
Ik wilde iets vragen over droge en brandende ogen en zag dat er op FOK! een topic over was uit 2006,daarin doorgaan of een geheel nieuw topic opstarten?
Ok danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef Mylene het volgende:
Ongetwijfeld in het archief, maar open maar gewoon een nieuwe hoor.
nopequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:44 schreef sararaats het volgende:
is er een henna-tattoo topic? anders open ik er 1.
donequote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef tong80 het volgende:
TT-titel moet veranderd worden in donderdagavond.
LIF / [TV-TIP] Zembla donderdagavond op NED-2 over GHB-gebruik
Alvast bedankt.
Mijn woensdagavond is weer goed.quote:
nee, nog nietquote:Op donderdag 5 december 2013 13:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is er een centraal pds/spastische.darm topic?
nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bezwaar tegen als ik er 1 open?
quote:Op zondag 15 december 2013 20:38 schreef CandyApplez het volgende:
Dankje mensen! Ik waardeer alle steun heel erg! Die gaan me hier doorheen helpen. Btw, bedankt voor het openen van een nieuw topic
Ook FHF / Let's show some christmas spirit! is gesloten.quote:Op zondag 15 december 2013 22:01 schreef Sylvana het volgende:
Waarom is LIF / Leukemie [deel 2] gesloten, terwijl de oorspronkelijke TS heeft gepost dat het goed was dat er een deel 2 is geopend?
[..]
Vreemd hoor, want zelf vond ze het zo leuk allemaal...quote:Op zondag 15 december 2013 22:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ook FHF / Let's show some christmas spirit! is gesloten.
Hoor net via DM van Pharkus dat ze meer zekerheid willen rondom haar verhaal. Oftewel, ze geloven het niet...quote:Op zondag 15 december 2013 22:06 schreef Toto69 het volgende:
Zal vast een geldige reden hebben maar ik lees mee.
Oei, dat is nogal een aanname...quote:Op zondag 15 december 2013 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoor net via DM van pharkus dat ze meer zekerheid willen rondom haar verhaal. Oftewel, ze geloven het niet...
Oh ok. Maar haar topic liep al langer en ze had zelf niet om kerskaarten gevraagd.quote:Op zondag 15 december 2013 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoor net via DM van Pharkus dat ze meer zekerheid willen rondom haar verhaal. Oftewel, ze geloven het niet...
Ja precies, ik weet ook niet waarom ze hun bedenkingen hebben, ik vind het niet ongeloofwaardig overkomen iig. Maar goed, hopen dat er snel duidelijkheid is en topics weer open kunnen danquote:Op zondag 15 december 2013 22:12 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Oh ok. Maar haar topic liep al langer en ze had zelf niet om kerskaarten gevraagd.
Ben ook benieuwd hoe zoiets dan bewezen moet worden...quote:Op zondag 15 december 2013 22:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja precies, ik weet ook niet waarom ze hun bedenkingen hebben, ik vind het niet ongeloofwaardig overkomen iig. Maar goed, hopen dat er snel duidelijkheid is en topics weer open kunnen dan
Misschien kan een fa of mod het wel verifieren. Dat ze toch haar kamer gegevens of naam aan hen moet doorgeven.quote:Op zondag 15 december 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe zoiets dan bewezen moet worden...
Ja iddquote:Op zondag 15 december 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe zoiets dan bewezen moet worden...
Dat is nogal wat voor een 16-jarig meisje met leukemie. Vind het een ethisch lastige kwestiequote:Op zondag 15 december 2013 22:15 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Misschien kan een fa of mod het wel verifieren. Dat ze toch haar kamer gegevens of naam aan hen moet doorgeven.
Ja, in dat andere topic heeft ze wel gezegd dat ze in het St. Antonius ligt, maar snap aan ene kant ook wel van haar ouders dat ze niet willen dat ze al haar gegevens doorgeeft ivm privacy. Of dat ze een foto moet sturen van zichzelf in een ziekenhuisbed ofzoquote:Op zondag 15 december 2013 22:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is nogal wat voor een 16-jarig meisje met leukemie. Vind het een ethisch lastige kwestie
Ik hoop dat haar vriendin haar kan helpen en haar verhaal kan bevestigen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is nogal wat voor een 16-jarig meisje met leukemie. Vind het een ethisch lastige kwestie
Snap ik ook zeker, daarom weet ik ook niet of zoiets te verifiėren valt.quote:Op zondag 15 december 2013 22:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, in dat andere topic heeft ze wel gezegd dat ze in het St. Antonius ligt, maar snap aan ene kant ook wel van haar ouders dat ze niet willen dat ze al haar gegevens doorgeeft ivm privacy.
Idd, maar ik ben vooral benieuwd waarom ze die bedenkingen opeens hebbenquote:Op zondag 15 december 2013 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Snap ik ook zeker, daarom weet ik ook niet of zoiets te verifiėren valt.
Misschien iets wat wij niet weten, kloonscan bijvoorbeeld. Maar ja, lastig lastig. Ik geloof het verhaal en heb met haar te doen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, maar ik ben vooral benieuwd waarom ze die bedenkingen opeens hebbenOmdat het topic al een tijdje liep.
Logisch. Mja, lastige zaak.quote:Op zondag 15 december 2013 22:19 schreef jcdragon het volgende:
Aan de andere kant willen we ook niet getrolled worden. Volgens mij is het niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.
Idd, als je zoiets verzint dan ben je wel heel triest bezigquote:Op zondag 15 december 2013 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien iets wat wij niet weten, kloonscan bijvoorbeeld. Maar ja, lastig lastig. Ik geloof het verhaal en heb met haar te doen.
Maar ze kwam juist met vrij specifieke details. Lijkt me moeilijk te verzinnen. Maar sommige mensen doen alles voor aandacht.quote:Op zondag 15 december 2013 22:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, als je zoiets verzint dan ben je wel heel triest bezig
Ja idd, dan moet je je wel heel goed hebben ingelezen in de ziekte of er op een andere manier ervaring mee hebben.quote:Op zondag 15 december 2013 22:22 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar ze kwam juist met vrij specifieke details. Lijkt me moeilijk te verzinnen. Maar sommige mensen doen alles voor aandacht.
Ik geloof niet dat iemand dit verzint. Ik kan en wil dat niet gelovenquote:Op zondag 15 december 2013 22:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, als je zoiets verzint dan ben je wel heel triest bezig
Er is dus daadwerkelijk sprake van onderbouwd ongeloof?quote:Op zondag 15 december 2013 22:32 schreef Mirjam het volgende:
Laten we hier niet gaan speculeren. Het topic is geslot, om voor ons, op dit moment, legitieme redenen. Het staat de user vrij om er wat mee te doen, of niet.
Ik weet het niet. Ik geloof het wel, maar misschien ben ik wel te goed gelovig.quote:Op maandag 16 december 2013 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet heel geloofwaardig vond.
Ze wist niet wat voor infuus ze krijgt, ze wist niet hoeveel/wat voor pillen ze krijgt. Het opeens niet door willen geven van dr kamernummer omdat ze zogezegd gaat verhuizen. Alles bij elkaar opgeteld, brengt het bij mij ernstige vraagtekens naar boven.
Alvast excuus wel als ik er helemaal naast zit
Misschien ben ik te wantrouwig hoor, maar ik vertrouw het toch niet helemaal.. Geen idee waarom.. Gewoon een gevoel. ("Ik voel het aan m'n water"quote:Op maandag 16 december 2013 01:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik geloof het wel, maar misschien ben ik wel te goed gelovig.
We zullen zien.quote:Op maandag 16 december 2013 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Misschien ben ik te wantrouwig hoor, maar ik vertrouw het toch niet helemaal.. Geen idee waarom.. Gewoon een gevoel. ("Ik voel het aan m'n water")
Maar als je doet alsof je leukemie hebt, ben je sowieso wel goed ziek. Moeten we daar misschien een kaartjesactie voor doenquote:Op maandag 16 december 2013 02:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We zullen zien.
Hoop eigenlijk dat het nep is, ik gun niemand die kloteziekte.
Dat eerste klopt, dat tweede is dat we meer duidelijkheid willen. In het verleden zijn dit soort topics ook wel eens misgegaan.quote:Op zondag 15 december 2013 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoor net via DM van Pharkus dat ze meer zekerheid willen rondom haar verhaal. Oftewel, ze geloven het niet...
Aan de andere kant, als je als 16 jarige met zoiets in het zkh ligt en een kudde vreemden wil opeens iets voor je regelen met het risico dat je overspoelt gaat worden met reacties, presentjes, kadootjes, kaartjes, misschien wel bezoek dan kan dat ook ineens heel erg overweldigend werken waardoor je het (on)bewust afhoudt/afstoot door de gegevens wazig te houden...quote:Op maandag 16 december 2013 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet heel geloofwaardig vond.
Ze wist niet wat voor infuus ze krijgt, ze wist niet hoeveel/wat voor pillen ze krijgt. Het opeens niet door willen geven van dr kamernummer omdat ze zogezegd gaat verhuizen. Alles bij elkaar opgeteld, brengt het bij mij ernstige vraagtekens naar boven.
Alvast excuus wel als ik er helemaal naast zit
Bedoel je 'weg'? Streepje door de naam?quote:Op maandag 16 december 2013 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
User is ook van FOK? Of zie ik dat verkeerd?
Ja weg. Ik wilde weten vanaf wanneer ze geregistreerd was op het forum. Maar toen ik op haar naam klikte, kwam ik vanzelf weer terug op de lijst topics waarop ze gereageeer had.quote:Op maandag 16 december 2013 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je 'weg'? Streepje door de naam?
Op de Ipad is het wel gewoon te zien.quote:Op maandag 16 december 2013 13:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja weg. Ik wilde weten vanaf wanneer ze geregistreerd was op het forum. Maar toen ik op haar naam klikte, kwam ik vanzelf weer terug op de lijst topics waarop ze gereageeer had.
Hm vreemd... Nouja, hopen inderdaad op wat duidelijkheid.quote:Op maandag 16 december 2013 13:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op de Ipad is het wel gewoon te zien.
Op mijn laptop ook. Zal wel een toepasselijk Apple-ding zijn ...quote:Op maandag 16 december 2013 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Op de Ipad is het wel gewoon te zien.
Wat is een toepasselijk Apple-ding?quote:Op maandag 16 december 2013 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op mijn laptop ook. Zal wel een toepasselijk Apple-ding zijn ...
Dat wij op onze Apple-devices het profiel van CandyApplez wel kunnen zien ...quote:Op maandag 16 december 2013 13:52 schreef Lienekien het volgende:
Wat is een toepasselijk Apple-ding?
Ik zou 'toepasselijk' niet gauw in die context gebruiken, denk ik.quote:Op maandag 16 december 2013 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wij op onze Apple-devices het profiel van CandyApplez wel kunnen zien ...
Ik nu ook als ik op link in je post klikquote:Op maandag 16 december 2013 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou 'toepasselijk' niet gauw in die context gebruiken, denk ik.
Oh. Ik wel. Apple ziet Apple. Oh well.quote:Op maandag 16 december 2013 13:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou 'toepasselijk' niet gauw in die context gebruiken, denk ik.
Hier wil ik even op terugkomen, helaas hebben we in de loop der tijd wel vreemdere zaken meegemaakt, van vrouwen die terminaal waren tot aan verzonnen geboortes toe.quote:Op zondag 15 december 2013 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier wil ik even op terugkomen, helaas hebben we in de loop der tijd wel vreemdere zaken meegemaakt, van vrouwen die terminaal waren tot aan verzonnen geboortes toe.
Het is dan ook niet vreemd dat we vóór iedereen dingen, spulletjes/geld gaat sturen we iets meer duidelijkheid willen. Dat is alles.
Logisch. Ik zat net ook dat hele topic te lezen met een dichtgeknepen oog.quote:Op maandag 16 december 2013 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier wil ik even op terugkomen, helaas hebben we in de loop der tijd wel vreemdere zaken meegemaakt, van vrouwen die terminaal waren tot aan verzonnen geboortes toe.
Het is dan ook niet vreemd dat we vóór iedereen dingen, spulletjes/geld gaat sturen we iets meer duidelijkheid willen. Dat is alles.
Wordt er ook nog uitsluitsel gegeven of we CandyApplez nog gaan terugzien?quote:Op maandag 16 december 2013 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze is toch niet geband?quote:Op maandag 16 december 2013 20:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wordt er ook nog uitsluitsel gegeven of we CandyApplez nog gaan terugzien?
Preciesquote:Op maandag 16 december 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Logisch. Ik zat net ook dat hele topic te lezen met een dichtgeknepen oog.
Misschien wel lullig als er dan daadwerkelijk een 16 jarig meisje in het ziekenhuis ligt die er echt van opgevrolijkt was geweest, maar dat is dan te wijten aan die eerdere ervaringen. En dan kan er altijd nog wel iets geregeld worden
Ze heeft geen ban hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 20:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wordt er ook nog uitsluitsel gegeven of we CandyApplez nog gaan terugzien?
Topics gingen op slot, ook die van vanochtend.quote:
Ah ik zie het al, ze had nog geen contact met ons opgenomen, dat loopt nu.quote:Op maandag 16 december 2013 23:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Topics gingen op slot, ook die van vanochtend.
Topic was helaas al dicht. Ik wilde Moblo nog even bedanken voor een lachbui van 10 minutenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf nog als HIV, ben nog lerende.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe is dat met CandyApplez nou afgelopen? Al meer duidelijkheid?
Klopt, ik spreek niet graag voor haar natuurlijk dus dat ga ik zo min mogelijk doen (tenzij ze dit expliciet vraagt). Ik heb mailcontact met CA maar het gaat niet goed met haar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Schijnt dat ze nu te ziek is om tekst en uitleg te geven..
Dat is iig de verklaring van toto69(ofzo?) in FHF feedback
Nee, voor ons is er niet meer duidelijkheid, en door ervaringen in het verleden blijft het topic ook voorlopig dicht, helaas.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe is dat met CandyApplez nou afgelopen? Al meer duidelijkheid?
Heeft ze wel al contact opgenomen met yvonne dan om even haar verhaal aan haar te doen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, voor ons is er niet meer duidelijkheid, en door ervaringen in het verleden blijft het topic ook voorlopig dicht, helaas.
Nee, dat is 't 'm juist...quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeft ze wel al contact opgenomen met yvonne dan om even haar verhaal aan haar te doen?
Als de alarmbelletjes niet meer rinkelen is het iig wel leuk om (wanneer geverifiėerd account) toch nog wat voor haar te doen.
Mits geen neppert, dus.
En het is haar wel al verteld dat ze contact op moet nemen met yvonne?quote:
Mja ik ga hier niet wild gissen, we wachten maar afquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ze nou geen adres kan doorgeven, prima. Maar een foto in een ziekenhuisbed moet toch wel kunnen lijkt me?
Ja, er is dm-verkeer geweest in het beginquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
En het is haar wel al verteld dat ze contact op moet nemen met yvonne?
Anders blijft het wel een vreemd verhaal als ze wel met andere mensen DM't maar niet naar yvonne voor zoiets
Nouja, mocht het echt zijn, is het natuurlijk ook weer zoiets om een foto van jezelf in je ziekenhuisbed te moeten laten maken, en posten zodat een paar internetmensjes je geloven en je dan kaartjes gaan sturen, hehequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ze nou geen adres kan doorgeven, prima. Maar een foto in een ziekenhuisbed moet toch wel kunnen lijkt me?
Hmm, apart. Nog maar ff afwachten jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja ik ga hier niet wild gissen, we wachten maar af
[..]
Ja, er is dm-verkeer geweest in het begin
Niet alleen voor mensen die een kaartje willen sturen, maar ook voor iedereen die zo met haar te doen hadden en meeleefde.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, mocht het echt zijn, is het natuurlijk ook weer zoiets om een foto van jezelf in je ziekenhuisbed te moeten plaatsen zodat een paar internetmensjes je geloven en je dan kaartjes gaan sturen, hehe
Ja klopt. In dat geval is het aan haar wat ze ermee wilt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet alleen voor mensen die een kaartje willen sturen, maar ook voor iedereen die zo met haar te doen hadden en meeleefde.
Ik ook!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt. In dat geval is het aan haar wat ze ermee wilt.
Maar ik las dat topic sowieso al met een opgetrokken wenkbrauw dus ik ben wel nieuwsgierig of 't nou echt is of niet
Of het is een troll en wordt 't 'm nou te heet onder z'n voeten dus zegtie maar dat het slecht gaat zodat hij een excuus heeft om yvonne niet te DMen en reageertie straks helemaal niet meer omdattie dan zogenaamd 'dood' is om op dit forum toch nog wat aandacht te krijgen maar toch onder dat bevestigen uit te komenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben ook een vrij sceptisch persoon maar ik geloof haar.
Als ze terug mailt zal ik ook vragen of ze nog contact met yvonne opneemt wanneer het beter gaat.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of het is een troll en wordt 't 'm nou te heet onder z'n voeten dus zegtie maar dat het slecht gaat zodat hij een excuus heeft om yvonne niet te DMen en reageertie straks helemaal niet meer omdattie dan zogenaamd 'dood' is om op dit forum toch nog wat aandacht te krijgen maar toch onder dat bevestigen uit te komen
Mja ik hou al op met speculerenBlijf benieuwd naar de uitkomst
Je zal helaas niet de eerste zijn die van een koude kermis thuis komtquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]Ik mag hopen van niet, ik steek ook tijd en moeite in die mails en hou er niet van om in de maling genomen te worden. Maar nogmaals ik geloof haar.
We wachten maar af.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je zal helaas niet de eerste zijn die van een koude kermis thuis komt
Ergens hoop je natuurlijk wel dat het een troll is, want je gunt niemand leukemie. Maar mocht het toch zo zijn hoop ik wel dat ze yvonne nog gaat DM'en, want ik vind dat kaartjes sturen toch een leuk gebaar van lieve FOK!kers
Inderdaad. Begrijpelijk dat men bewijs wil, maar toch erg dat het zo verpest is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is eigenlijk erg dat je moet gaan bewijzen dat je ziek bent... Allemaal dankzij simpele aandachtloze zielen...
Ik heb heel erg hetzelfde gevoel..quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of het is een troll en wordt 't 'm nou te heet onder z'n voeten dus zegtie maar dat het slecht gaat zodat hij een excuus heeft om yvonne niet te DMen en reageertie straks helemaal niet meer omdattie dan zogenaamd 'dood' is om op dit forum toch nog wat aandacht te krijgen maar toch onder dat bevestigen uit te komen
Mja ik hou al op met speculerenBlijf benieuwd naar de uitkomst
Idd, ik heb net pas dat verhaal van Noorsbloed zitten lezen, damn heyquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is eigenlijk erg dat je moet gaan bewijzen dat je ziek bent... Allemaal dankzij simpele aandachtloze zielen...
Waar kan ik die vindenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, ik heb net pas dat verhaal van Noorsbloed zitten lezen, damn hey
Maar was dat waar of verzonnen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorloven
En de uitleg hier: R&P / Uitleg Noorsbloed.
Helemaal verzonnenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar was dat waar of verzonnen?
Nouja, zoals in die uitleg staat, het begon als een grapje, maar is nogal uit de hand gelopenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omg.... Wat bezielt zulke mensen in hemelsnaam
Wie was dat in OUD dan? En hoe zijn ze daar achtergekomen dan? Linkje naar topic?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die NB geeft het tenminste nog zelf toe..
In OUD was er een vrouwtje die hele zwangerschappen verzon en overleden kindjes terwijl dat wel echt speelde bij een andere user...
Er zijn zieke mensen op de wereld
Oeh dan zou ik morgen echt ff moeten zoeken op de laptop... Sherlock anders ff op Miss jones ( volgens mij was dat de username)quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wie was dat in OUD dan? Linkje naar topic?
Oké zal wel ff Sherlocken danquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oeh dan zou ik morgen echt ff moeten zoeken op de laptop... Sherlock anders ff op Miss jones ( volgens mij was dat de username)
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oeh dan zou ik morgen echt ff moeten zoeken op de laptop... Sherlock anders ff op Miss jones ( volgens mij was dat de username)
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij hadden elders iemand die actief meeposte tot haar zoon kwam melden dat ze plotseling was overleden.. Dat bericht bleek ze zelf getypt te hebben en twee weken later zagen we haar elders posten dat ze op vakantie ging...
Was idd Miss-Jones. Maar hoe is dat uitgekomen dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij hadden elders iemand die actief meeposte tot haar zoon kwam melden dat ze plotseling was overleden.. Dat bericht bleek ze zelf getypt te hebben en twee weken later zagen we haar elders posten dat ze op vakantie ging...
Dat weet ik niet meer helemaal, ik geloof dat er users waren die opmerkte dat haar foto's nep waren en toen zijn ze verder gaan spitten...quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Was idd Miss-Jones. Maar hoe is dat uitgekomen dan?(geen zin om door tientallen Z&G-topics te bladeren
)
Was dat niet dat iemand zag dat er op door haar geposte foto's amerikaanse stopcontacten zaten?? Er was iets met stopcontacten op foto's... maar nou weet ik niet of dat ook bij haar was of weer bij iemand anders?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer helemaal, ik geloof dat er users waren die opmerkte dat haar foto's nep waren en toen zijn ze verder gaan spitten...
Klopt, was idd met de stopcontacten... Daarom bij nieuwe users nu ook de vraag om n foto bij het stopcontactquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was dat niet dat iemand zag dat er op door haar geposte foto's amerikaanse stopcontacten zaten?? Er was iets met stopcontacten op foto's... maar nou weet ik niet of dat ook bij haar was of weer bij iemand anders?
En veel langer geleden was er ook nog iemand die bij veel users van OUD allemaal spullen had ingezameld voor een of ander iets, en toen ook ineens verdwenen was...
Sorryquote:
Aaaaaaaaah, liefquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Sorry![]()
Trouwens, over roddelen gesprokenik was gisteren aan het opruimen en kwam nog een kaart en knuffeltje van jouw lieftallige zoon tegen die ik heb gekregen bij onze meet na het slagen voor de Havo in 2004
![]()
Zit hij nog steeds in Engeland?
Laten we hier geen centraal roddeltopic gaan makenquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:27 schreef hugecooll het volgende:
Gezellig hier
Wat zijn de laatste roddels?
Welkom op het internetquote:Op zaterdag 21 december 2013 10:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een fok huistherapeut is geen overbodige luxe voor sommige users. Of een echte. Ik snap niet hoe het überhaupt in je hoofd op komt om mensen zo om de tuin te leiden dmv erge verzonnen gebeurtenissen. Echt, je spoort dan gewoon niet.
quote:
Ik heb mailcontact met C_A. Ik ga geen informatie doorgeven. Dat heb ik beloofd en daar houd ik me ook aan. Maar ik ben er inmiddels wel achter wie ze is door wat speurwerk van mezelf. Niet geheel netjes, dat geef ik toequote:Op zaterdag 21 december 2013 15:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit maakt me nog nieuwsgieriger!
Och ....quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mailcontact met C_A. Ik ga geen informatie doorgeven. Dat heb ik beloofd en daar houd ik me ook aan. Maar ik ben er inmiddels wel achter wie ze is door wat speurwerk van mezelf. Niet geheel netjes, dat geef ik toemaar ik stop ook tijd in die mails naar haar dus ik wilde ook bevestiging. Ik kan bij deze 100% zeker zeggen dat C_A echt is. Arm kind.
Daar had ik zelfs niet aan gedachtquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:02 schreef Toto69 het volgende:
En nu is de vraag zeker: is toto69 wel echt?
Of beoordeel je haar misschien toch onterecht als echt?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:02 schreef Toto69 het volgende:
En nu is de vraag zeker: is toto69 wel echt?
Ik ben zo echt als echt maar kan zijn. Overigens ga ik Yvonne zo toch een kleine foto toesturen (met toestemming) zonder naam/gegevens e.d.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar had ik zelfs niet aan gedacht
DMquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of beoordeel je haar misschien toch onterecht als echt?
Is mogelijk. Maar dan ben IK degene die zijn tijd loopt te verdoenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:04 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het gevoel dat hier iemand enorm gemanipuleerd wordt.
Het goede in Toto69 zijn bedoelingen, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Laten we voor nu maar van het goeie uit gaan in de mens
Sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:29 schreef Lienekien het volgende:
Het goede in Toto69 zijn bedoelingen, wat mij betreft.
Ik heb Yvonne een foto gedm't, die ga ik hier niet neerzetten natuurlijk. Verder is het nu eigenlijk dat ik er redelijk zeker van ben dat het om een echt verhaal/iemand gaat, en dan is het daarna aan de rest om te kijken wie mij dan weer gelooft. For the record, ik zit ruim twee jaar op FOK! met 40k posts en heb geen reden om jullie te trollen o.i.d.quote:
Ik kan die ouders ook wel begrijpen. Mocht ze ziek zijn, dan is zoveel rust mogelijk funest. En als er dan misschien ongevraagd allemaal fokkers op bezoek kunnen komen... Tja ik kan dat wel begrijpen eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:39 schreef Copycat het volgende:
Als het waar is, heeft ze wel nare ouders die haar geen kaarten vol gelukswensen gunnen ...
Misschien wil ik er gewoon niet aan dat er zulke verdorven geesten rondlopen. Dat kan ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Wie zou het nou in zijn hoofd halen om ongevraagd op bezoek te gaan. Maar enfin.
Ja, maar denk jij nu echt dat al die FOK!kers die hebben aangegeven een kaartje te willen sturen, stiekem op bezoek willen gaan? Het blijft mij als een easy way out uit een uit de hand gelopen grap klinken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Uhm ja, dan moet je toch kamernummer e.d. heben om kaarten te kunnen versturen?
Nog handiger als je een naam hebt om dat te doen. Alleen ik ga niet naar Nieuwegein voor zoiets.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik snap ook niet waarom er geen kaarten gestuurd mogen worden. Ze heeft zelf in een topic gepost in welk ziekenhuis ze ligt. Dus als je zou willen dan zou je daar gewoon de kinderafdeling op kunnen lopen en kijken of je haar ziet (zullen vast geen tientallen meisjes van 16 met leukemie liggen lijkt me)
Maarja, ik vind het ook raar dat ze wel met toto kan mailen, maar niet even zelf hier kan posten of zelf een foto naar yvonne kan dmen.
Nee lijkt me niet. Ik heb zelf ook genoeg kaarten gehad in het ziekenhuis waarop alleen de afdeling stondquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Anders zou je voor kunnen stellen om de kaart te sturen naar het ziekenhuis met naam maar zonder kamernummer. Of zou dat teveel moeite zijn voor het ziekenhuispersoneel?
Ik ken er genoeg.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Wie zou het nou in zijn hoofd halen om ongevraagd op bezoek te gaan. Maar enfin.
Die ongevraagd binnenvallen bij iemand die misschien doodziek is?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg.
Maar dit gaat lang duren blijkbaar.
Als mensen een kaart willen sturen moeten ze dat via Toto regelen.
Als mensen besluiten geld of pakjes te sturen is dat hun eigen verantwoordelijkheid.
Via Toto, ik weet het anders ook nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die ongevraagd binnenvallen bij iemand die misschien doodziek is?
Ongevraagd op bezoek gaan...quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Via Toto, ik weet het anders ook niet
* handen in lucht gooit*
Je zou toch verwachten dat die ouders dat wel zouden weten ...quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:11 schreef Ireth het volgende:
Als zij met kanker op de kinderoncologie ligt kan je niet eens ongevraagd op bezoek gaan. Als buitenstaander kom je daar alleen binnen mits 1 van de ouders er bij aanwezig is. Géén ouders aanwezig kom je er niet bij.
Als je hier zegt dat je voor diegene komt, maken ze de deur voor je open met zo'n pasje.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:11 schreef Ireth het volgende:
Als zij met kanker op de kinderoncologie ligt kan je niet eens ongevraagd op bezoek gaan. Als buitenstaander kom je daar alleen binnen mits 1 van de ouders er bij aanwezig is. Géén ouders aanwezig kom je er niet bij.
Dat hoort dus niet, kinderoncologie is alleen naasten en [bezoek van buitenaf + naasten]. Mijn neefje heeft er ruim 2 jaar geleden gelegen (niet zo'n goede afloop, zal daar dus verder niet op in gaan)quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:17 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Als je hier zegt dat je voor diegene komt, maken ze de deur voor je open met zo'n pasje.
Ik vind het zelf ook erg mongolisch dat het kan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat hoort dus niet, kinderoncologie is alleen naasten en [bezoek van buitenaf + naasten]. Mijn neefje heeft er ruim 2 jaar geleden gelegen (niet zo'n goede afloop, zal daar dus verder niet op in gaan)
Zou niet moeten kunnenquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:20 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook erg mongolisch dat het kan.
Waarom lig jij niet in het WKZ dan?quote:Wanneer een kind zeer gespecialiseerde zorg nodig heeft, bijvoorbeeld bij zeldzame aandoeningen, als cystische fibrose, kinderkanker of ziekten waarvoor kinderen op de intensive care liggen, wordt het in het academisch ziekenhuis behandeld (Wilhelmina kinderziekenhuis).
Geen idee. Ik ben hier naartoe doorverwezen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:34 schreef Sylvana het volgende:
CA, op de website van het ziekenhuis waar je ligt staat het volgende :
[..]
Waarom lig jij niet in het WKZ dan?
Mijn ouders denken van 'Liever voorkomen dan genezen' dusja. Ik vind het ook stom van ze, maarja, niks aan te doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Mirjam het volgende:
Toen ik in het ziekenhuis lag te creperen heeft zowat half fok me een kaartje gestuurd, NIEMAND heeft het in z'n hoofd gehaald ongevraagd langs te komen, terwijl mijn naam an andere gegevens over heel fok zwierven. Mensen hebben echt wel gezocn verstand wat dat betreft.
Maar dat was mijn anderhalve cent.
Ik kan me wel iemand herinneren die een nogal pushy 'steun' had. Heeft ze best veel gezeik mee gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:00 schreef Mirjam het volgende:
Toen ik in het ziekenhuis lag te creperen heeft zowat half fok me een kaartje gestuurd, NIEMAND heeft het in z'n hoofd gehaald ongevraagd langs te komen, terwijl mijn naam an andere gegevens over heel fok zwierven. Mensen hebben echt wel gezocn verstand wat dat betreft.
Maar dat was mijn anderhalve cent.
Je zou ze kunnen vragen of iemand de kaarten mag verzamelen en dan in één keer opsturen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:25 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Mijn ouders denken van 'Liever voorkomen dan genezen' dusja. Ik vind het ook stom van ze, maarja, niks aan te doen
dat hebben wij ook gedaan bij Mula, zodat je niet het adres overal rondspreidt en dat kan zekerquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou ze kunnen vragen of iemand de kaarten mag verzamelen en dan in één keer opsturen.
Ze vinden bijna allemaal dat het verstandiger is om niet te doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou ze kunnen vragen of iemand de kaarten mag verzamelen en dan in één keer opsturen.
Bijna allemaal je ouders?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:47 schreef CandyApplez het volgende:
Ze vinden bijna allemaal dat het verstandiger is om niet te doen
Sorry, maar dat gaat er bij mij dus echt niet in..quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Bijna al m'n familieleden/vrienden
Ik zal eerlijk zijn, mijn ouders zouden het óók niet toelaten. Dus ja, dan zijn mijn ouders ook gruwelijk raar I guess.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat er bij mij dus echt niet in..
Idd. Ik ken heel wat kinderen die opgenomen zijn (geweest) en ouders vonden het altijd erg leuk als die kinderen heel veel kaarten/tekeningen kregen. En je hoeft niet eens je volledige naam prijs te geven, als je gewoon alleen je voornaam geeft komt het ook wel aan. En ik heb net als Mirjam ook nog nooit onverwachts bezoek gekregen in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat er bij mij dus echt niet in..
Ja maar dit gaat om niet alleen ouders maar bijna een hele familie. Maargoed, misschien ligt dat aan mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, mijn ouders zouden het óók niet toelaten. Dus ja, dan zijn mijn ouders ook gruwelijk raar I guess.
Daar kan ik niet voor spreken, heb alleen een opa/oma, vader/moeder en broer, dus "hele" familie valt tegen voor mij. Maar mijn ouders zijn er fel op tegen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat om niet alleen ouders maar bijna een hele familie. Maargoed, misschien ligt dat aan mij
Neuh. Het komt op mij steeds meer over als vluchtweggetjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Mirjam het volgende:
Ja maar dit gaat om niet alleen ouders maar bijna een hele familie. Maargoed, misschien ligt dat aan mij
Jij hebt ook zo'n situatie aan de hand?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Toto69 het volgende:
Daar kan ik niet voor spreken, heb alleen een opa/oma, vader/moeder en broer, dus "hele" familie valt tegen voor mij. Maar mijn ouders zijn er fel op tegen.
Nee, als ik in 't ziekenhuis lig met iets dan mag ik ook geen kaartjes e.d. ontvangen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt ook zo'n situatie aan de hand?
Dit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh. Het komt op mij steeds meer over als vluchtweggetjes.
Als je zo reageert op mensen die je alleen maar op die manier een hart onder de riem willen steken, laat dan maar zitten jaquote:Op zondag 22 december 2013 06:54 schreef CandyApplez het volgende:
Jezus, alsof ik nu niks anders aan m'n hoofd heb dan die kut kaarten ;s
Ik word er gewoon ziek van! Dan geloven ze me toch lekker niet.quote:Op zondag 22 december 2013 10:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als je zo reageert op mensen die je alleen maar op die manier een hart onder de riem willen steken, laat dan maar zitten ja
Je hebt mailquote:Op zondag 22 december 2013 10:06 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik word er gewoon ziek van! Dan geloven ze me toch lekker niet.
De kleindochter van mijn collega heeft acute leukemie. Zij ligt ook niet in WKZ, maar in het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:34 schreef Sylvana het volgende:
CA, op de website van het ziekenhuis waar je ligt staat het volgende :
[..]
Waarom lig jij niet in het WKZ dan?
Ik heb ook liever dat er gewoon niet meer over gepraat wordquote:Op zondag 22 december 2013 11:20 schreef Mirjam het volgende:
Laten we hier geen nieuw CadyApplez-topic van maken, dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling..
a) Het is niet vreemd dat wij, de FA's en A's iets meer willen weten, zeker omdat er al mensen waren die pakjes wilden sturen.quote:Op zondag 22 december 2013 06:54 schreef CandyApplez het volgende:
Jezus, alsof ik nu niks anders aan m'n hoofd heb dan die kut kaarten ;s
Alsof ze nu niets anders aan haar hoofd heeft dan dat kuttopic ;s .quote:Op zondag 22 december 2013 12:12 schreef Lienekien het volgende:
Als CA nou gewoon niks wil ontvangen aan kaartjes of cadeautjes, kan haar topic dan niet gewoon weer open?
Was daar dan onderzoek naar gedaan als er niet over kaartjes was begonnen?quote:Op zondag 22 december 2013 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof ze nu niets anders aan haar hoofd heeft dan dat kuttopic ;s .
En serieus:
Zolang er geen duidelijkheid is over het waarheidsgehalte, lijkt mij dat topic niet echt op zijn plek.
Durf ik niet te zeggen, maar dat zo'n topic op een sympathie-actie uitloopt, lijkt mij meer regel dan uitzondering.quote:Op zondag 22 december 2013 12:20 schreef Lienekien het volgende:
Was daar dan onderzoek naar gedaan als er niet over kaartjes was begonnen?
Eerlijk gezegd heb ik juist niet in die eerdere topics gereageerd omdat ik mijn twijfels niet wereldkundig wilde maken. Maar ik zag dit op de een of andere manier wel staan te gebeuren.quote:Op zondag 22 december 2013 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik blijf het ook wel vreemd vinden dat er blijkbaar contact is met de alleen-maar-aardige toto, maar dat het blijkbaar niet mogelijk is contact te hebben met de FA's of A's, die weliswaaar wat kritischer zijn, maar die in principe ook alleen maar willen helpen...
En volgens mij waren er, gezien de vragen in het topic. ook al wel wat gerezen wenkbrauwen nav het topic hier. Dat kwam niet pas na het fhf topic.
Maar die twijfels werden wel pas genoemd na het FHF-topic.quote:Op zondag 22 december 2013 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik blijf het ook wel vreemd vinden dat er blijkbaar contact is met de alleen-maar-aardige toto, maar dat het blijkbaar niet mogelijk is contact te hebben met de FA's of A's, die weliswaaar wat kritischer zijn, maar die in principe ook alleen maar willen helpen...
En volgens mij waren er, gezien de vragen in het topic. ook al wel wat gerezen wenkbrauwen nav het topic hier. Dat kwam niet pas na het fhf topic.
Nee, daarvoor al.quote:Op zondag 22 december 2013 12:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar die twijfels werden wel pas genoemd na het FHF-topic.
Waarom? Als je ziek bent mag je niet anoniem zijn of zo?quote:Op zondag 22 december 2013 12:49 schreef Copycat het volgende:
Maar dat er een radiostilte naar FA's en A's blijft, maakt het voor mij helemaal klip en klaar. Als het echt is, wil je toch niet als fantast worden weggezet, maar dat direct ophelderen, lijkt mij.
Lees even terug, dan snap je het waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 22 december 2013 12:57 schreef hugecooll het volgende:
Waarom? Als je ziek bent mag je niet anoniem zijn of zo?
Ik weet waar het over gaatquote:Op zondag 22 december 2013 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees even terug, dan snap je het waarschijnlijk wel.
Dat is ook een academisch centrum. In pricipe gaan kinderen in eerste instantie naar de academie, als er meer duidelijkheid is over diagnose of behandeling, kan je wel terug naar een (topklinisch) ziekenhuis dichter in de buurt. Helemaal niet naar de academie ken ik niet zo goed bij kinderoncologie, maar ik weet niet wat er mogelijk is qua overleggen.quote:Op zondag 22 december 2013 10:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De kleindochter van mijn collega heeft acute leukemie. Zij ligt ook niet in WKZ, maar in het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam.
Nou dan, dan is het toch raar dat de begripvolle user wel contact krijgt buiten FOK!, maar een meer kritische FA of A nul op rekest krijgt?quote:
Niet per se. Als haar ouders aangeven dat zij niet willen dat mensen kaartjes en dergelijke naar haar sturen, waarom zou zij dan aan een (F)A kenbaar maken wie zij is?quote:Op zondag 22 december 2013 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou dan, dan is het toch raar dat de begripvolle user wel contact krijgt buiten FOK!, maar een meer kritische FA of A nul op rekest krijgt?
Omdat je niet als leugenaar te boek wilt staan? Het is natuurlijk niet zo dat de FA of A naw-gegevens aan derden gaat doorspelen. En nogmaals: aan de vriendelijke user worden wel gegevens verschaft. Dat geeft mij iig te denken.quote:Op zondag 22 december 2013 13:06 schreef hugecooll het volgende:
Niet per se. Als haar ouders aangeven dat zij niet willen dat mensen kaartjes en dergelijke naar haar sturen, waarom zou zij dan aan een (F)A kenbaar maken wie zij is?
Je kan het idee hebben acuut dood te gaan natuurlijk en dan blijven posten als het minder extreem blijkt. Ik zou ook blijven fokken als tijdverdrijf als ik in het ziekehuis lag.quote:Op zondag 22 december 2013 13:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen: als je een topic opent met de mededeling dat je gaat stoppen met fok (wat ze niet doet) omdat je erg ziek bent, vraag ik me af of je het opent omdat je wil vertellen dat je stopt of dat je ziek bent (aandacht).
Met ons of haar?quote:
Mag ik ook een dm met opheldering?quote:Op zondag 22 december 2013 14:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee ik weet t al. Thanks voor de opheldering toto
Ik ben het er helemaal mee eensquote:Op zondag 22 december 2013 14:24 schreef Mylene het volgende:
Laten we het hier dan verder bij laten.
Ik moet vaker naar de wijze Copycat luisteren.quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat het voor iedereen nu wel duidelijk is.
Ik vind het oprecht lullig voor je.quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet vaker naar de wijze Copycat luisteren.
Ach, al doende leert men. Laten we het daar maar bij houdenquote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht lullig voor je.
Hoogstwaarschijnlijk wel jaquote:
Dat verwacht ik niet. Bij bekendere users zal het (imo helaas gezonde) wantrouwen sowieso al minder zijn en bij twijfel is dat zo weg te nemen. Of niet en dan val je snel door de mand.quote:Op zondag 22 december 2013 17:12 schreef Disana het volgende:
Hopelijk weerhoudt dit niemand ervan kaarten te sturen als het nodig is. Ik heb zelf veel aan de steun gehad die ik van Fok! kreeg toen ik in 2010 vijf maanden in het ziekenhuis lag. Het geeft je moed en een dikke glimlach.
Zoals ook nu weer blijkt. Ik had al mijn twijfels, maar vind het jammer van alle goede bedoelingen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Bij bekendere users zal het (imo helaas gezonde) wantrouwen sowieso al minder zijn en bij twijfel is dat zo weg te nemen. Of niet en dan val je snel door de mand.
Zoveelquote:
Ik snap je vraag niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:23 schreef matthijst het volgende:
Hoi, kan iemand hier een serie # topic van maken?
Deel 1: LIF / Tatoeage verwijderen
Deel 2: LIF / Tatoeage verwijderen (the sequel)
Deel 3: LIF / Tatoeage verwijderen, deel 3, we gaan vrolijk verder...
Deel 4: LIF / Tatoeage verwijderen, deel 4, voor de volhouders onder ons..
Deel 5: LIF / Tatoeage verwijderen, deel 5, geduld is een schone zaak..!
Deel 6: LIF / Tatoeage verwijderen, deel 6, we gaan nog even door
Deel 7: LIF / Tatoeage verwijderen, deel 7, en weer verder
Deel 8: LIF / Tatoeage verwijderen, deel 8, issie al weg?
Het is toch al een reeks?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:13 schreef matthijst het volgende:
Ik dacht dat iemand bij deze elke keer met het handje het nummer ophoogt, maar dat er ook een "reeks" van gemaakt kan worden? Ala New York City #74
In de herhaling, aangezien de volgende mod spijkers op laag water lijkt te zoeken.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:14 schreef Bajskorv het volgende:
Mijn feedback: Ik wil graag meer gif-jes in het Sneakers-topic![]()
Maar serieus, ik wil bij deze ook even als feedback geven dat ik de reactie overtrokken en onnodig vind. Gelukkig mag feedback ook een mening zijn, dus hopelijk heb ik morgen geen ban. Het wordt blijkbaar steeds strenger, dus je moet er rekening mee gaan houden...
Het sneaker-topic is volgens mij een van de best lopende reeksen en dat heeft juist alles te maken met een vast clubje mensen, die ook nog eens open en aardig omgaan met de users die af en toe binnen wandelen. Dat alleen al is iets wat je weinig ziet op Fok, en dat moet je volgens mij beetje proberen te koesteren door de relaxte sfeer te behouden. Streng gaan doen als mod is prima, maar daar doe je alleen Lacebag een plezier mee. Je doet de vaste users er in ieder geval geen plezier mee, en dus uiteindelijk geen van de andere users op Fok. Trust us, die wil je voor hun sneaker advies niet naar Lacebag sturen, daar worden ze gesloopt...
Enough said:
[ afbeelding ]
Dat laatste is natuurlijk je reinste onzin. Zit nu meer dan 10 jaar (onder verschillende namen oorspronkelijk) op Fok!, en dit is een van de meeste behulpzame topics. Zo ben ik er zelf ook terecht gekomen. Net als elk TRV topic wordt soms iemand naar Google verwezen als er een onzinnige vraag gesteld wordt, maar verder wordt 90% juist leuk geholpen. Jammer dat jullie de mening niet delen, maar zoals je meer zien veel lurker en andere users het juist wel zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Mylene het volgende:
Ik ben jullie ook nog wel tegemoet gekomen, maar dat heeft niet geholpen. We krijgen veel klachten, o.a. TR's. Als je terugkijkt is er niets veranderd. En nu is de situatie als het volgt dat, zoals Snakey al zei, dat gifjes niet meer geplaatst mogen worden. Er zijn genoeg plekken op FOK! waar je hiervoor terecht kan. Ook voor fun plaatjes. Dan kan de reeks weer worden zoals hij ooit was, geen vast kliekje en dat andere users een antwoord krijgen i.p.v. bijvoorbeeld dat ze Google moeten gebruiken.
Dit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:28 schreef Bajskorv het volgende:
Oh, en wat moet je precies posten om niet verwijderd te worden? Ik heb een scriptje nodig, geloof ik.
Dat er van het onderwerp wordt afgeweken is het probleem niet zo hoor. Er staat immers 'enzo' achter sneakers. Je kunt het dan ook over bijvoorbeeld accessoires en/of kleding hebben. Een beetje SC is ook het probleem niet. Alleen het posten van gifjes is verleden tijd. Daar storen een hoop users zich aan. Deze zijn niet altijd actief aan het posten in de reeks. En wij vinden dus dat die een punt hebben. Klaar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:17 schreef JAY-T het volgende:
Ik lees alleen een beetje mee in het sneaker topic en zelfs ik vindt dit kansloos. Volgens mij is een forum bedoeld om mensen bij elkaar te laten komen om te discussiėren over hun favoriete onderwerp. Pardon me if I'm wrong, maar dat is toch precies wat er gebeurd in het sneaker topic? En ja dan kan je een "vaste kliek" krijgen (nogal logisch als er mensen komen met een gemeenschappelijke interesse) en ja dan kan er wel eens wat van het onderwerp worden afgeweken, incl. gifjes, maar dat maakt het juist gezellig. In mijn beleving wordt er ook altijd netjes omgegaan met mensen die er enkel komen om een vraag te stellen. Dat er wordt doorverwezen naar Google krijg je als iemand een vraag stelt waar hij het antwoordt met twee tellen op Google had kunnen vinden. Wat wilt Fok! nu dan? Dat de vaste groep niet meer gezellig mag ouwehoeren? Dat zij alleen nog maar als vraagbaak moeten fungeren? Dat elk commentaar sneaker gerelateerd moet zijn?
gemaakt.
Waarom geven de personen die er moeite mee hebben dat niet gewoon in het topic aan, maar anoniem (?) via een TR. De klachten komen zo een beetje uit het niets.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat er van het onderwerp wordt afgeweken is het probleem niet zo hoor. Er staat immers 'enzo' achter sneakers. Je kunt het dan ook over bijvoorbeeld accessoires en/of kleding hebben. Een beetje SC is ook het probleem niet. Alleen het posten van gifjes is verleden tijd. Daar storen een hoop users zich aan. Deze zijn niet altijd actief aan het posten in de reeks. En wij vinden dus dat die een punt hebben. Klaar.
Beetje vreemd om te zeggen, er zijn altijd 100x meer lurkers dan dat er posters zijn, overal op FOK!, dus ook in het sneakerstopic.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:14 schreef Atta-boy het volgende:
Wat komen ze er sowieso doen als ze niks posten?
Zou je daar echt wat mee doen als een onbekende user daar wat van zei, ja?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:11 schreef JetLife het volgende:
[..]
Waarom geven de personen die er moeite mee hebben dat niet gewoon in het topic aan, maar anoniem (?) via een TR. De klachten komen zo een beetje uit het niets.
Beetje vreemd dat de gehele groep posters die er zijn er allemaal geen problemen mee hebben, maar zich toch aan moeten passen voor die paar mensen die nooit iets bijdragen of behulpzaam zijn in de reeks die blijkbaar af en toe mee lezen om te kijken of er iets leuks tussen al het lelijks zit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beetje vreemd om te zeggen, er zijn altijd 100x meer lurkers dan dat er posters zijn, overal op FOK!, dus ook in het sneakerstopic.
Ik heb daar volgens mij nog nooit gereageerd, maar ik lurk er ook wel eens om te kijken of er tussen alle lelijke schoenen ook nog wel eens mooie schoenen staan.
En nu terug-lurkend op de recente topics ergerde ik me ook aan de gifjes. Heb daar overigens nooit een TR voor gezet, voordat daar misverstanden over ontstaan.
Dus ik snap die maatregel prima en snap niet waarom er dan zo'n onbegrip komt vanuit het vaste kliekje posters.
Niks mis met een vast 'kliekje' posters en wat slowchat hier en daar, maar dan moet dat bijv. niet het leesplezier van de lurkers in de weg gaan zitten door irrelevante (voor lurkers niet-grappige) gifjes te gaan posten.
Dat zou toch wel te begrijpen moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |