Niet weten dat huilen verschillende positieve reacties in je lichaam teweeg brengt.quote:Op zondag 8 december 2013 01:19 schreef practics het volgende:
Mensen die huilen als een oplossing zien.
Dit inderdaad. De zwakken van de samenleving.quote:Op zondag 8 december 2013 01:19 schreef practics het volgende:
Komt omdat je hommo bentquote:Op zondag 8 december 2013 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weten dat huilen verschillende positieve reacties in je lichaam teweeg brengt.
Inderdaad, zulke mensen denken alleen maar aan zichzelf. En TS is dan ook nog iemand die huilt zonder echt te huilen. Echt zo'n aandachtstrekker. Huil gewoon echt of huil niet.quote:Op zondag 8 december 2013 01:19 schreef practics het volgende:
Nee, komt doordat ik daadwerkelijk kennis heb van de biochemische reacties van het lichaam.quote:
Dit is een complot van vrouwen en homo's. Daar trappen we neit inquote:Op zondag 8 december 2013 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, komt doordat ik daadwerkelijk kennis heb van de biochemische reacties van het lichaam.
Wetenschap is een complot ja, beter luister je naar de dwergen die je ziet als je LSD doet.quote:Op zondag 8 december 2013 01:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dit is een complot van vrouwen en homo's. Daar trappen we neit in
Ik dacht dat wetenschap gebaseerd was op feitenquote:Op zondag 8 december 2013 01:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wetenschap is een complot ja, beter luister je naar de dwergen die je ziet als je LSD doet.
of papa van dioquote:Op zondag 8 december 2013 01:21 schreef RetRy32 het volgende:
Song met deprimerende lyrics en melodie opzetten.
Voorbeelden:
- Dromen van karton
- Dance with the devil
- Sukkel voor de liefde
Daar verbaas ik me echt over. Voel me na huilen nooit beter, altijd slechter en probeer het derhalve te voorkomen.quote:Op zondag 8 december 2013 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weten dat huilen verschillende positieve reacties in je lichaam teweeg brengt.
Titanic kijken ga je niet van huilen.. Eerder aan irriteren.quote:Op zondag 8 december 2013 10:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ga Titanic kijken![]()
Of wacht tot de All You Need Is Love kerstspecial
Het is dan ook geen actiefilmquote:Op zondag 8 december 2013 11:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Titanic kijken ga je niet van huilen.. Eerder aan irriteren.
(Of uiteindelijk toch misschien een beetje huilen als je mieperig aangelegd bent )
Want wat duurt t godverdoemde lang voor dat die kolereschuit zinkt zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |