Story of your life, isn't it?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:21 schreef Braddie het volgende:
Had het trouwens nooit moeten posten op Fok.
Dat had je vooraf moeten bedenken. Mag het trouwens in spoilers?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:21 schreef Braddie het volgende:
Het is Braddie. Dat weet je?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef Lienekien het volgende:
Zulke foto's zet je toch niet op een groot forum, zeg.
Ik beschouw mezelf nog als HIV, ben nog lerende.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:23 schreef Braddie het volgende:
Jij bent echt de aids van de moderators, dat weet je?
Ja, die niet snapt dat je dat niet doet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is Braddie. Dat weet je?
Nee, want dan zou ik nog een keer naar die foto's moeten kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Motorbloempje wil je op terugzetten?
Ik mag ze natuurlijk niet plaatsen in spoilers?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik nog een keer naar die foto's moeten kijken
Ik zoomde niet in, ik hield gewoon de camera bij m`n mond, logischerwijs praat je op een afstand met mensen, maar dannog.. ik heb gewoon het idee dat het dan ook wel te zien is...quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
EN NATUURLIJK VALT 'T OP! Zeker als je zo fucking inzoomt.
Ja ok... ik snap dat het praten meestal vanaf een cm of 60-70 is ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb de foto's nog gezien en je ziet het wel inderdaad. Nu is het wel zo dat de meeste mensen niet naar je mond kijken vanaf 20 cm afstand (zoals in de foto). Als je er heel erg mee zit kun je wel een beugel overwegen. Genoeg mensen van > 20 die een beugel hebben hoor.
Knoop dit wat beter in je oren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:21 schreef Braddie het volgende:
Mooie beeldspraakquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk, GGMM is het aids, ik mocht willen dat ik zo goed was als hij. Daarom ben ik nog maar een HIV'tje.
plsquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik nog een keer naar die foto's moeten kijken
Nee, dat wil je niet. Geloof mij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:43 schreef Nelvalhil het volgende:
GODVERDOMME plaats die foto terug!! Heeft iemand een screenshot? Ja? DM me!!!
Had je maar mod moeten blijven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom moet ik altijd zo nieuwsgierig zijn.
Zulks een spijt.
Sorry, wist niet dat je boos werd. Ik zal nooit meer stoppen met mod zijn, okéquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had je maar mod moeten blijven.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik ervaar het als bijzonder vervelend als OP's verwijderd worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |