Preciesquote:Op maandag 16 december 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Logisch. Ik zat net ook dat hele topic te lezen met een dichtgeknepen oog.
Misschien wel lullig als er dan daadwerkelijk een 16 jarig meisje in het ziekenhuis ligt die er echt van opgevrolijkt was geweest, maar dat is dan te wijten aan die eerdere ervaringen. En dan kan er altijd nog wel iets geregeld worden
Ze heeft geen ban hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 20:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wordt er ook nog uitsluitsel gegeven of we CandyApplez nog gaan terugzien?
Topics gingen op slot, ook die van vanochtend.quote:
Ah ik zie het al, ze had nog geen contact met ons opgenomen, dat loopt nu.quote:Op maandag 16 december 2013 23:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Topics gingen op slot, ook die van vanochtend.
Topic was helaas al dicht. Ik wilde Moblo nog even bedanken voor een lachbui van 10 minutenquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf nog als HIV, ben nog lerende.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe is dat met CandyApplez nou afgelopen? Al meer duidelijkheid?
Klopt, ik spreek niet graag voor haar natuurlijk dus dat ga ik zo min mogelijk doen (tenzij ze dit expliciet vraagt). Ik heb mailcontact met CA maar het gaat niet goed met haar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Schijnt dat ze nu te ziek is om tekst en uitleg te geven..
Dat is iig de verklaring van toto69(ofzo?) in FHF feedback
Nee, voor ons is er niet meer duidelijkheid, en door ervaringen in het verleden blijft het topic ook voorlopig dicht, helaas.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe is dat met CandyApplez nou afgelopen? Al meer duidelijkheid?
Heeft ze wel al contact opgenomen met yvonne dan om even haar verhaal aan haar te doen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, voor ons is er niet meer duidelijkheid, en door ervaringen in het verleden blijft het topic ook voorlopig dicht, helaas.
Nee, dat is 't 'm juist...quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeft ze wel al contact opgenomen met yvonne dan om even haar verhaal aan haar te doen?
Als de alarmbelletjes niet meer rinkelen is het iig wel leuk om (wanneer geverifiëerd account) toch nog wat voor haar te doen.
Mits geen neppert, dus.
En het is haar wel al verteld dat ze contact op moet nemen met yvonne?quote:
Mja ik ga hier niet wild gissen, we wachten maar afquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ze nou geen adres kan doorgeven, prima. Maar een foto in een ziekenhuisbed moet toch wel kunnen lijkt me?
Ja, er is dm-verkeer geweest in het beginquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
En het is haar wel al verteld dat ze contact op moet nemen met yvonne?
Anders blijft het wel een vreemd verhaal als ze wel met andere mensen DM't maar niet naar yvonne voor zoiets
Nouja, mocht het echt zijn, is het natuurlijk ook weer zoiets om een foto van jezelf in je ziekenhuisbed te moeten laten maken, en posten zodat een paar internetmensjes je geloven en je dan kaartjes gaan sturen, hehequote:Op vrijdag 20 december 2013 22:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ze nou geen adres kan doorgeven, prima. Maar een foto in een ziekenhuisbed moet toch wel kunnen lijkt me?
Hmm, apart. Nog maar ff afwachten jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja ik ga hier niet wild gissen, we wachten maar af
[..]
Ja, er is dm-verkeer geweest in het begin
Niet alleen voor mensen die een kaartje willen sturen, maar ook voor iedereen die zo met haar te doen hadden en meeleefde.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, mocht het echt zijn, is het natuurlijk ook weer zoiets om een foto van jezelf in je ziekenhuisbed te moeten plaatsen zodat een paar internetmensjes je geloven en je dan kaartjes gaan sturen, hehe
Ja klopt. In dat geval is het aan haar wat ze ermee wilt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet alleen voor mensen die een kaartje willen sturen, maar ook voor iedereen die zo met haar te doen hadden en meeleefde.
Ik ook!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt. In dat geval is het aan haar wat ze ermee wilt.
Maar ik las dat topic sowieso al met een opgetrokken wenkbrauw dus ik ben wel nieuwsgierig of 't nou echt is of niet
Of het is een troll en wordt 't 'm nou te heet onder z'n voeten dus zegtie maar dat het slecht gaat zodat hij een excuus heeft om yvonne niet te DMen en reageertie straks helemaal niet meer omdattie dan zogenaamd 'dood' is om op dit forum toch nog wat aandacht te krijgen maar toch onder dat bevestigen uit te komenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben ook een vrij sceptisch persoon maar ik geloof haar.
Als ze terug mailt zal ik ook vragen of ze nog contact met yvonne opneemt wanneer het beter gaat.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of het is een troll en wordt 't 'm nou te heet onder z'n voeten dus zegtie maar dat het slecht gaat zodat hij een excuus heeft om yvonne niet te DMen en reageertie straks helemaal niet meer omdattie dan zogenaamd 'dood' is om op dit forum toch nog wat aandacht te krijgen maar toch onder dat bevestigen uit te komen
Mja ik hou al op met speculerenBlijf benieuwd naar de uitkomst
Je zal helaas niet de eerste zijn die van een koude kermis thuis komtquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]Ik mag hopen van niet, ik steek ook tijd en moeite in die mails en hou er niet van om in de maling genomen te worden. Maar nogmaals ik geloof haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |