Met ons of haar?quote:
Mag ik ook een dm met opheldering?quote:Op zondag 22 december 2013 14:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee ik weet t al. Thanks voor de opheldering toto
Ik ben het er helemaal mee eensquote:Op zondag 22 december 2013 14:24 schreef Mylene het volgende:
Laten we het hier dan verder bij laten.
Ik moet vaker naar de wijze Copycat luisteren.quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat het voor iedereen nu wel duidelijk is.
Ik vind het oprecht lullig voor je.quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet vaker naar de wijze Copycat luisteren.
Ach, al doende leert men. Laten we het daar maar bij houdenquote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht lullig voor je.
Hoogstwaarschijnlijk wel jaquote:
Dat verwacht ik niet. Bij bekendere users zal het (imo helaas gezonde) wantrouwen sowieso al minder zijn en bij twijfel is dat zo weg te nemen. Of niet en dan val je snel door de mand.quote:Op zondag 22 december 2013 17:12 schreef Disana het volgende:
Hopelijk weerhoudt dit niemand ervan kaarten te sturen als het nodig is. Ik heb zelf veel aan de steun gehad die ik van Fok! kreeg toen ik in 2010 vijf maanden in het ziekenhuis lag. Het geeft je moed en een dikke glimlach.
Zoals ook nu weer blijkt. Ik had al mijn twijfels, maar vind het jammer van alle goede bedoelingen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Bij bekendere users zal het (imo helaas gezonde) wantrouwen sowieso al minder zijn en bij twijfel is dat zo weg te nemen. Of niet en dan val je snel door de mand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |