Er is een kerst-actie opgezet door FOK![st]ers, als je mee wilt doen hier het topic:quote:Hallo mensen,
Ik kom bijna niet meer online op FOK! omdat ik in het ziekenhuis lig (i.v.m. leukemie) Dus ik ga gewoon definitief stoppen met FOK!
Dag mensen
FHF / Let's show some christmas spirit! Wellicht leuk om die nog in de OP te zetten?quote:Op zondag 15 december 2013 20:13 schreef aequus het volgende:
Originele OP:
CandyApplez
[..]
Sorry voor de lapo
donequote:Op zondag 15 december 2013 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
FHF / Let's show some christmas spirit! Wellicht leuk om die nog in de OP te zetten?
Ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doenquote:Op zondag 15 december 2013 20:17 schreef Fok-it het volgende:
Even reeks van maken wellicht.
Even een tvp.
Vreselijk om op zo'n leeftijd al dit mee te moeten makenik wens je onwijs veel sterkte en kracht toe
Blijf positief al is dat moeilijk. Dat helpt altijd in je gevecht tegen deze letterlijk en figuurlijke kankerziekte.
Dat kan een mod ook alleen maar doenquote:Op zondag 15 december 2013 20:19 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen![]()
Als een modje zo vriendelijk wilt zijn
Het is een regel/gewoonte dat de laatste postert de nieuwe opentquote:Op zondag 15 december 2013 20:21 schreef PeterPastoor het volgende:
Kon de originele TS dit topic niet openen ivm kleurtje TS?
In dit geva lijkt het me aan de TS of die een nieuw deel wil of nietquote:Op zondag 15 december 2013 20:22 schreef aequus het volgende:
[..]
Het is een regel/gewoonte dat de laatste postert de nieuwe opent
Die regel ken ik en snap ik maar met zo'n soort topic vind ik het iets anders.quote:Op zondag 15 december 2013 20:22 schreef aequus het volgende:
[..]
Het is een regel/gewoonte dat de laatste postert de nieuwe opent
En datquote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
In dit geva lijkt het me aan de TS of die een nieuw deel wil of niet
Sorry als dat het geval was, maar daar heb ik niet zo bij stil gestaan.quote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
In dit geva lijkt het me aan de TS of die een nieuw deel wil of niet
quote:Op zondag 15 december 2013 20:38 schreef CandyApplez het volgende:
Dankje mensen! Ik waardeer alle steun heel erg! Die gaan me hier doorheen helpen. Btw, bedankt voor het openen van een nieuw topic
Slaap lekker en sterktequote:Op zondag 15 december 2013 20:49 schreef CandyApplez het volgende:
Ik ga maar slapen, morgen word erg zwaar. Weltrusten mensen
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 december 2013 20:49 schreef CandyApplez het volgende:
Ik ga maar slapen, morgen word erg zwaar. Weltrusten mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |