Ze weet er van natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 19:54 schreef Jhali het volgende:
Heel leuk en lief idee van je, maar hoe wil je haar hiervan op de hoogte brengen en aan een adres komen als ze (bijna) niet meer op FOK! zit? Of weet ze er al van?
Ik heb haar gedm't of ze mij een kamernummer o.i.d. wil doorgeven, ik neem aan dat dat helemaal goedkomt verder hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 19:59 schreef Fok-it het volgende:
Leuk idee inderdaad. Ik ga nog even bedenken wat ik geef of stuur of iets maar ik ga er wel aan meewerken. Adres wordt opgestuurd wanneer je iets wilt sturen neem ik aan?
Hartstikke tof, ik zet je erbij!quote:
Ze hoeft geen naam prijs te geven. In haar topic in LIF heeft ze al aangegeven dat ze haar kamernummer (in het ziekenhuis dus) wel door wil geven. Niet haar huisadres. We respecteren allemaal haar privacy.quote:Op zondag 15 december 2013 20:01 schreef F1978 het volgende:
Leuk idee... maar ze gaat niks prijsgeven over haar adresgegevens of naam hoor... ze zegt altijd internet blijft internet
ok... maar als mensen vervolgens langskomen daar, dan weet straks iedereen alsnog alles van haar en dan is het een kwestie van tijd voordat het hier bekend is, FOK! is net een roddelbladquote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze hoeft geen naam prijs te geven. In haar topic in LIF heeft ze al aangegeven dat ze haar kamernummer (in het ziekenhuis dus) wel door wil geven. Niet haar huisadres. We respecteren allemaal haar privacy.
Tof van je, ik zet je erbijquote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef richolio het volgende:
Super leuk. Zet mij er maar bij, ik weet nog niet wat, maar ik stuur wat. Een kaartje met wat er in oid.Leuk toto.
Ik benadruk graag dat niemand hier zomaar daar langs gaat komen. Dat is in ieder geval zeker niet de bedoeling. En ik ga er vanuit dat haar privacy gewoon gerespecteerd wordt door iedereen. Ik snap je punt, maar laten we proberen vanaf nu dit topic in een goed daglicht te behoudenquote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
ok... maar als mensen vervolgens langskomen daar, dan weet straks iedereen alsnog alles van haar en dan is het een kwestie van tijd voordat het hier bekend is, FOK! is net een roddelblad
Ja, ik vind je idee ook best goed... daar gaat het mij niet om, ik probeer alleen even mee te denken dat alles voor haar wel goed uitpakt... zou zo lullig zijn anders hequote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik benadruk graag dat niemand hier zomaar daar langs gaat komen. Dat is in ieder geval zeker niet de bedoeling. En ik ga er vanuit dat haar privacy gewoon gerespecteerd wordt door iedereen. Ik snap je punt, maar laten we proberen vanaf nu dit topic in een goed daglicht te behouden
Ik snap het. Ik vind het ook tof dat je meedenkt maar ik neem echt aan dat dit goed gaat.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, ik vind je idee ook best goed... daar gaat het mij niet om, ik probeer alleen even mee te denken dat alles voor haar wel goed uitpakt... zou zo lullig zijn anders he
Het is wel voor de kerstdagen bedoeld. Maar je mag natuurlijk ook nu al iets sturen, het is al bijna kerst.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
Is het ook perse voor kerst of kan je nu ook al iets sturen?
Zou wel het leukst zijn denk ik.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
Bedoel meer, is het de bedoeling dat alles tegelijk aankomt?
Neen. Het is wel een kerstactie. Dus wel het liefst alles voor de kerst. Maar ik ben al heel dankbaar als mensen überhaupt mee willen werken, dat siert die mensen namelijk enorm.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
Bedoel meer, is het de bedoeling dat alles tegelijk aankomt?
Precies.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Ole het volgende:
Denk dat je daar sowieso niet zomaar langs kunt gezien haar ziekte. Meestal alleen familie
Door de post zal het bijna onmogelijk zijn dat álles tegelijk komt. En daarbij lijkt het me ook leuk dat ze meerdere dagen iets krijgt. Maareh, laten we ook proberen on-topic te blijven mensen.quote:
ja, dat zou ik zeker wel mooi voor haar vinden... dat verdiend ze uiteraard wel jaquote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik vind het ook tof dat je meedenkt maar ik neem echt aan dat dit goed gaat.
[..]
Het is wel voor de kerstdagen bedoeld. Maar je mag natuurlijk ook nu al iets sturen, het is al bijna kerst.
Heel brutaal, maar doe jij ook mee?quote:Op zondag 15 december 2013 20:08 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja, dat zou ik zeker wel mooi voor haar vinden... dat verdiend ze uiteraard wel ja
Hoe ga je het regelen allemaal precies dan, heb je al een plan van aanpak ?quote:Op zondag 15 december 2013 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heel brutaal, maar doe jij ook mee?
Ik noteer in de OP wie er mee doen en met wat. Zodra ik de info van CandyApplez heb (waar het heen kan, kamernummer dus) kan ik deze DM'en naar de deelnemers. Let wel dat ik dit gewoon via DM doe, ik ga het hier níet openbaar neerzetten.quote:Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Hoe ga je het regelen allemaal precies dan, heb je al een plan van aanpak ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |