dat hebben wij ook gedaan bij Mula, zodat je niet het adres overal rondspreidt en dat kan zekerquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou ze kunnen vragen of iemand de kaarten mag verzamelen en dan in één keer opsturen.
Ze vinden bijna allemaal dat het verstandiger is om niet te doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou ze kunnen vragen of iemand de kaarten mag verzamelen en dan in één keer opsturen.
Bijna allemaal je ouders?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:47 schreef CandyApplez het volgende:
Ze vinden bijna allemaal dat het verstandiger is om niet te doen
Sorry, maar dat gaat er bij mij dus echt niet in..quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:51 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Bijna al m'n familieleden/vrienden
Ik zal eerlijk zijn, mijn ouders zouden het óók niet toelaten. Dus ja, dan zijn mijn ouders ook gruwelijk raar I guess.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat er bij mij dus echt niet in..
Idd. Ik ken heel wat kinderen die opgenomen zijn (geweest) en ouders vonden het altijd erg leuk als die kinderen heel veel kaarten/tekeningen kregen. En je hoeft niet eens je volledige naam prijs te geven, als je gewoon alleen je voornaam geeft komt het ook wel aan. En ik heb net als Mirjam ook nog nooit onverwachts bezoek gekregen in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat er bij mij dus echt niet in..
Ja maar dit gaat om niet alleen ouders maar bijna een hele familie. Maargoed, misschien ligt dat aan mijquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, mijn ouders zouden het óók niet toelaten. Dus ja, dan zijn mijn ouders ook gruwelijk raar I guess.
Daar kan ik niet voor spreken, heb alleen een opa/oma, vader/moeder en broer, dus "hele" familie valt tegen voor mij. Maar mijn ouders zijn er fel op tegen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat om niet alleen ouders maar bijna een hele familie. Maargoed, misschien ligt dat aan mij
Neuh. Het komt op mij steeds meer over als vluchtweggetjes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Mirjam het volgende:
Ja maar dit gaat om niet alleen ouders maar bijna een hele familie. Maargoed, misschien ligt dat aan mij
Jij hebt ook zo'n situatie aan de hand?quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:28 schreef Toto69 het volgende:
Daar kan ik niet voor spreken, heb alleen een opa/oma, vader/moeder en broer, dus "hele" familie valt tegen voor mij. Maar mijn ouders zijn er fel op tegen.
Nee, als ik in 't ziekenhuis lig met iets dan mag ik ook geen kaartjes e.d. ontvangen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt ook zo'n situatie aan de hand?
Dit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh. Het komt op mij steeds meer over als vluchtweggetjes.
Als je zo reageert op mensen die je alleen maar op die manier een hart onder de riem willen steken, laat dan maar zitten jaquote:Op zondag 22 december 2013 06:54 schreef CandyApplez het volgende:
Jezus, alsof ik nu niks anders aan m'n hoofd heb dan die kut kaarten ;s
Ik word er gewoon ziek van! Dan geloven ze me toch lekker niet.quote:Op zondag 22 december 2013 10:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als je zo reageert op mensen die je alleen maar op die manier een hart onder de riem willen steken, laat dan maar zitten ja
Je hebt mailquote:Op zondag 22 december 2013 10:06 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik word er gewoon ziek van! Dan geloven ze me toch lekker niet.
De kleindochter van mijn collega heeft acute leukemie. Zij ligt ook niet in WKZ, maar in het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:34 schreef Sylvana het volgende:
CA, op de website van het ziekenhuis waar je ligt staat het volgende :
[..]
Waarom lig jij niet in het WKZ dan?
Ik heb ook liever dat er gewoon niet meer over gepraat wordquote:Op zondag 22 december 2013 11:20 schreef Mirjam het volgende:
Laten we hier geen nieuw CadyApplez-topic van maken, dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling..
a) Het is niet vreemd dat wij, de FA's en A's iets meer willen weten, zeker omdat er al mensen waren die pakjes wilden sturen.quote:Op zondag 22 december 2013 06:54 schreef CandyApplez het volgende:
Jezus, alsof ik nu niks anders aan m'n hoofd heb dan die kut kaarten ;s
Alsof ze nu niets anders aan haar hoofd heeft dan dat kuttopic ;s .quote:Op zondag 22 december 2013 12:12 schreef Lienekien het volgende:
Als CA nou gewoon niks wil ontvangen aan kaartjes of cadeautjes, kan haar topic dan niet gewoon weer open?
Was daar dan onderzoek naar gedaan als er niet over kaartjes was begonnen?quote:Op zondag 22 december 2013 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof ze nu niets anders aan haar hoofd heeft dan dat kuttopic ;s .
En serieus:
Zolang er geen duidelijkheid is over het waarheidsgehalte, lijkt mij dat topic niet echt op zijn plek.
Durf ik niet te zeggen, maar dat zo'n topic op een sympathie-actie uitloopt, lijkt mij meer regel dan uitzondering.quote:Op zondag 22 december 2013 12:20 schreef Lienekien het volgende:
Was daar dan onderzoek naar gedaan als er niet over kaartjes was begonnen?
Eerlijk gezegd heb ik juist niet in die eerdere topics gereageerd omdat ik mijn twijfels niet wereldkundig wilde maken. Maar ik zag dit op de een of andere manier wel staan te gebeuren.quote:Op zondag 22 december 2013 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik blijf het ook wel vreemd vinden dat er blijkbaar contact is met de alleen-maar-aardige toto, maar dat het blijkbaar niet mogelijk is contact te hebben met de FA's of A's, die weliswaaar wat kritischer zijn, maar die in principe ook alleen maar willen helpen...
En volgens mij waren er, gezien de vragen in het topic. ook al wel wat gerezen wenkbrauwen nav het topic hier. Dat kwam niet pas na het fhf topic.
Maar die twijfels werden wel pas genoemd na het FHF-topic.quote:Op zondag 22 december 2013 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik blijf het ook wel vreemd vinden dat er blijkbaar contact is met de alleen-maar-aardige toto, maar dat het blijkbaar niet mogelijk is contact te hebben met de FA's of A's, die weliswaaar wat kritischer zijn, maar die in principe ook alleen maar willen helpen...
En volgens mij waren er, gezien de vragen in het topic. ook al wel wat gerezen wenkbrauwen nav het topic hier. Dat kwam niet pas na het fhf topic.
Nee, daarvoor al.quote:Op zondag 22 december 2013 12:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar die twijfels werden wel pas genoemd na het FHF-topic.
Waarom? Als je ziek bent mag je niet anoniem zijn of zo?quote:Op zondag 22 december 2013 12:49 schreef Copycat het volgende:
Maar dat er een radiostilte naar FA's en A's blijft, maakt het voor mij helemaal klip en klaar. Als het echt is, wil je toch niet als fantast worden weggezet, maar dat direct ophelderen, lijkt mij.
Lees even terug, dan snap je het waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 22 december 2013 12:57 schreef hugecooll het volgende:
Waarom? Als je ziek bent mag je niet anoniem zijn of zo?
Ik weet waar het over gaatquote:Op zondag 22 december 2013 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees even terug, dan snap je het waarschijnlijk wel.
Dat is ook een academisch centrum. In pricipe gaan kinderen in eerste instantie naar de academie, als er meer duidelijkheid is over diagnose of behandeling, kan je wel terug naar een (topklinisch) ziekenhuis dichter in de buurt. Helemaal niet naar de academie ken ik niet zo goed bij kinderoncologie, maar ik weet niet wat er mogelijk is qua overleggen.quote:Op zondag 22 december 2013 10:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De kleindochter van mijn collega heeft acute leukemie. Zij ligt ook niet in WKZ, maar in het Sophia kinderziekenhuis in Rotterdam.
Nou dan, dan is het toch raar dat de begripvolle user wel contact krijgt buiten FOK!, maar een meer kritische FA of A nul op rekest krijgt?quote:
Niet per se. Als haar ouders aangeven dat zij niet willen dat mensen kaartjes en dergelijke naar haar sturen, waarom zou zij dan aan een (F)A kenbaar maken wie zij is?quote:Op zondag 22 december 2013 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou dan, dan is het toch raar dat de begripvolle user wel contact krijgt buiten FOK!, maar een meer kritische FA of A nul op rekest krijgt?
Omdat je niet als leugenaar te boek wilt staan? Het is natuurlijk niet zo dat de FA of A naw-gegevens aan derden gaat doorspelen. En nogmaals: aan de vriendelijke user worden wel gegevens verschaft. Dat geeft mij iig te denken.quote:Op zondag 22 december 2013 13:06 schreef hugecooll het volgende:
Niet per se. Als haar ouders aangeven dat zij niet willen dat mensen kaartjes en dergelijke naar haar sturen, waarom zou zij dan aan een (F)A kenbaar maken wie zij is?
Je kan het idee hebben acuut dood te gaan natuurlijk en dan blijven posten als het minder extreem blijkt. Ik zou ook blijven fokken als tijdverdrijf als ik in het ziekehuis lag.quote:Op zondag 22 december 2013 13:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen: als je een topic opent met de mededeling dat je gaat stoppen met fok (wat ze niet doet) omdat je erg ziek bent, vraag ik me af of je het opent omdat je wil vertellen dat je stopt of dat je ziek bent (aandacht).
Met ons of haar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |