Zoveelquote:
Ik snap je vraag niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:23 schreef matthijst het volgende:
Hoi, kan iemand hier een serie # topic van maken?
Deel 1: LIF / Tatoeage verwijderen
Deel 2: LIF / Tatoeage verwijderen (the sequel)
Deel 3: LIF / Tatoeage verwijderen, deel 3, we gaan vrolijk verder...
Deel 4: LIF / Tatoeage verwijderen, deel 4, voor de volhouders onder ons..
Deel 5: LIF / Tatoeage verwijderen, deel 5, geduld is een schone zaak..!
Deel 6: LIF / Tatoeage verwijderen, deel 6, we gaan nog even door
Deel 7: LIF / Tatoeage verwijderen, deel 7, en weer verder
Deel 8: LIF / Tatoeage verwijderen, deel 8, issie al weg?
Het is toch al een reeks?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:13 schreef matthijst het volgende:
Ik dacht dat iemand bij deze elke keer met het handje het nummer ophoogt, maar dat er ook een "reeks" van gemaakt kan worden? Ala New York City #74
In de herhaling, aangezien de volgende mod spijkers op laag water lijkt te zoeken.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:14 schreef Bajskorv het volgende:
Mijn feedback: Ik wil graag meer gif-jes in het Sneakers-topic![]()
Maar serieus, ik wil bij deze ook even als feedback geven dat ik de reactie overtrokken en onnodig vind. Gelukkig mag feedback ook een mening zijn, dus hopelijk heb ik morgen geen ban. Het wordt blijkbaar steeds strenger, dus je moet er rekening mee gaan houden...
Het sneaker-topic is volgens mij een van de best lopende reeksen en dat heeft juist alles te maken met een vast clubje mensen, die ook nog eens open en aardig omgaan met de users die af en toe binnen wandelen. Dat alleen al is iets wat je weinig ziet op Fok, en dat moet je volgens mij beetje proberen te koesteren door de relaxte sfeer te behouden. Streng gaan doen als mod is prima, maar daar doe je alleen Lacebag een plezier mee. Je doet de vaste users er in ieder geval geen plezier mee, en dus uiteindelijk geen van de andere users op Fok. Trust us, die wil je voor hun sneaker advies niet naar Lacebag sturen, daar worden ze gesloopt...
Enough said:
[ afbeelding ]
Dat laatste is natuurlijk je reinste onzin. Zit nu meer dan 10 jaar (onder verschillende namen oorspronkelijk) op Fok!, en dit is een van de meeste behulpzame topics. Zo ben ik er zelf ook terecht gekomen. Net als elk TRV topic wordt soms iemand naar Google verwezen als er een onzinnige vraag gesteld wordt, maar verder wordt 90% juist leuk geholpen. Jammer dat jullie de mening niet delen, maar zoals je meer zien veel lurker en andere users het juist wel zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Mylene het volgende:
Ik ben jullie ook nog wel tegemoet gekomen, maar dat heeft niet geholpen. We krijgen veel klachten, o.a. TR's. Als je terugkijkt is er niets veranderd. En nu is de situatie als het volgt dat, zoals Snakey al zei, dat gifjes niet meer geplaatst mogen worden. Er zijn genoeg plekken op FOK! waar je hiervoor terecht kan. Ook voor fun plaatjes. Dan kan de reeks weer worden zoals hij ooit was, geen vast kliekje en dat andere users een antwoord krijgen i.p.v. bijvoorbeeld dat ze Google moeten gebruiken.
Dit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:28 schreef Bajskorv het volgende:
Oh, en wat moet je precies posten om niet verwijderd te worden? Ik heb een scriptje nodig, geloof ik.
Dat er van het onderwerp wordt afgeweken is het probleem niet zo hoor. Er staat immers 'enzo' achter sneakers. Je kunt het dan ook over bijvoorbeeld accessoires en/of kleding hebben. Een beetje SC is ook het probleem niet. Alleen het posten van gifjes is verleden tijd. Daar storen een hoop users zich aan. Deze zijn niet altijd actief aan het posten in de reeks. En wij vinden dus dat die een punt hebben. Klaar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:17 schreef JAY-T het volgende:
Ik lees alleen een beetje mee in het sneaker topic en zelfs ik vindt dit kansloos. Volgens mij is een forum bedoeld om mensen bij elkaar te laten komen om te discussiėren over hun favoriete onderwerp. Pardon me if I'm wrong, maar dat is toch precies wat er gebeurd in het sneaker topic? En ja dan kan je een "vaste kliek" krijgen (nogal logisch als er mensen komen met een gemeenschappelijke interesse) en ja dan kan er wel eens wat van het onderwerp worden afgeweken, incl. gifjes, maar dat maakt het juist gezellig. In mijn beleving wordt er ook altijd netjes omgegaan met mensen die er enkel komen om een vraag te stellen. Dat er wordt doorverwezen naar Google krijg je als iemand een vraag stelt waar hij het antwoordt met twee tellen op Google had kunnen vinden. Wat wilt Fok! nu dan? Dat de vaste groep niet meer gezellig mag ouwehoeren? Dat zij alleen nog maar als vraagbaak moeten fungeren? Dat elk commentaar sneaker gerelateerd moet zijn?
gemaakt.
Waarom geven de personen die er moeite mee hebben dat niet gewoon in het topic aan, maar anoniem (?) via een TR. De klachten komen zo een beetje uit het niets.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat er van het onderwerp wordt afgeweken is het probleem niet zo hoor. Er staat immers 'enzo' achter sneakers. Je kunt het dan ook over bijvoorbeeld accessoires en/of kleding hebben. Een beetje SC is ook het probleem niet. Alleen het posten van gifjes is verleden tijd. Daar storen een hoop users zich aan. Deze zijn niet altijd actief aan het posten in de reeks. En wij vinden dus dat die een punt hebben. Klaar.
Beetje vreemd om te zeggen, er zijn altijd 100x meer lurkers dan dat er posters zijn, overal op FOK!, dus ook in het sneakerstopic.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:14 schreef Atta-boy het volgende:
Wat komen ze er sowieso doen als ze niks posten?
Zou je daar echt wat mee doen als een onbekende user daar wat van zei, ja?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:11 schreef JetLife het volgende:
[..]
Waarom geven de personen die er moeite mee hebben dat niet gewoon in het topic aan, maar anoniem (?) via een TR. De klachten komen zo een beetje uit het niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |