Nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef Atta-boy het volgende:
Is het niet ook een idee om al die losse topics over iemand die een kledingstuk zoekt of niet kan kiezen oid te sluiten en in het centrale topic te bespreken. Er komen bijna elke dag van dit soort topics bij terwijl het veel handiger is als iedereen die gewoon gebruikt.
Zelfde als iedereen die een apart topic moet openen omdat diegen af wil vallen/niet kan afvallen.
Kunnen mods verder niet heel veel aan doen denk ik maar dit is vervelender lezen dan af en toe wat gifjes imo.
Rapporteren, dan verdwijnen zequote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef Atta-boy het volgende:
In principe zijn dit toch centrale topics?
Kleding, accesoires en dergelijke: LIF / Deel 5: Kleding, schoenen en accessoires.
Dieten/afvallen:
LIF / [Dieetclub] #495 Slowchat, welke slowchat?
En er was geloof ik ook een topic over kledingstukken die mensen zoeken, als deze wat beter gebruikt zouden worden zou het forum wat overzichtelijker zijn lijkt me.
Hoeft verder ook niet maar leek mij wel handig.
JEp die van "ik zoek een kledingstuk" heb ik toentertijd ook in de OP van het kleding, accesoires etc. topic gezetquote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef Atta-boy het volgende:
Kleding, accesoires en dergelijke: LIF / Deel 5: Kleding, schoenen en accessoires.
Dieten/afvallen:
En er was geloof ik ook een topic over kledingstukken die mensen zoeken, als deze wat beter gebruikt zouden worden zou het forum wat overzichtelijker zijn lijkt me.
Met niet doen aan centrale topics wordt bedoeld dat we geen topics gaan sluiten en verwijzen naar een centraal topic wat er loopt. Dit is met groot succes al jarenlang beleid hier in LIF. Nieuwe users schepen wij dus niet af met een slotje. Als ze wat langer actief zijn vinden ze vanzelf wel het centrale topic.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef Atta-boy het volgende:
Dieten/afvallen:
Je kan een topicreport zetten maar daar doen we niks mee. Er zijn centrale topics maar het staat users net zo goed vrij een eigen topic te openen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Kan dat mobiel? Want ik post vooral mobiel, kon het net niet vinden.
Mag je zelf wetenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:44 schreef Iwanius het volgende:
Ik wilde iets vragen over droge en brandende ogen en zag dat er op FOK! een topic over was uit 2006,daarin doorgaan of een geheel nieuw topic opstarten?
Ok danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef Mylene het volgende:
Ongetwijfeld in het archief, maar open maar gewoon een nieuwe hoor.
nopequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:44 schreef sararaats het volgende:
is er een henna-tattoo topic? anders open ik er 1.
donequote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef tong80 het volgende:
TT-titel moet veranderd worden in donderdagavond.
LIF / [TV-TIP] Zembla donderdagavond op NED-2 over GHB-gebruik
Alvast bedankt.
Mijn woensdagavond is weer goed.quote:
nee, nog nietquote:Op donderdag 5 december 2013 13:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is er een centraal pds/spastische.darm topic?
nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bezwaar tegen als ik er 1 open?
quote:Op zondag 15 december 2013 20:38 schreef CandyApplez het volgende:
Dankje mensen! Ik waardeer alle steun heel erg! Die gaan me hier doorheen helpen. Btw, bedankt voor het openen van een nieuw topic
Ook FHF / Let's show some christmas spirit! is gesloten.quote:Op zondag 15 december 2013 22:01 schreef Sylvana het volgende:
Waarom is LIF / Leukemie [deel 2] gesloten, terwijl de oorspronkelijke TS heeft gepost dat het goed was dat er een deel 2 is geopend?
[..]
Vreemd hoor, want zelf vond ze het zo leuk allemaal...quote:Op zondag 15 december 2013 22:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ook FHF / Let's show some christmas spirit! is gesloten.
Hoor net via DM van Pharkus dat ze meer zekerheid willen rondom haar verhaal. Oftewel, ze geloven het niet...quote:Op zondag 15 december 2013 22:06 schreef Toto69 het volgende:
Zal vast een geldige reden hebben maar ik lees mee.
Oei, dat is nogal een aanname...quote:Op zondag 15 december 2013 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoor net via DM van pharkus dat ze meer zekerheid willen rondom haar verhaal. Oftewel, ze geloven het niet...
Oh ok. Maar haar topic liep al langer en ze had zelf niet om kerskaarten gevraagd.quote:Op zondag 15 december 2013 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoor net via DM van Pharkus dat ze meer zekerheid willen rondom haar verhaal. Oftewel, ze geloven het niet...
Ja precies, ik weet ook niet waarom ze hun bedenkingen hebben, ik vind het niet ongeloofwaardig overkomen iig. Maar goed, hopen dat er snel duidelijkheid is en topics weer open kunnen danquote:Op zondag 15 december 2013 22:12 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Oh ok. Maar haar topic liep al langer en ze had zelf niet om kerskaarten gevraagd.
Ben ook benieuwd hoe zoiets dan bewezen moet worden...quote:Op zondag 15 december 2013 22:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja precies, ik weet ook niet waarom ze hun bedenkingen hebben, ik vind het niet ongeloofwaardig overkomen iig. Maar goed, hopen dat er snel duidelijkheid is en topics weer open kunnen dan
Misschien kan een fa of mod het wel verifieren. Dat ze toch haar kamer gegevens of naam aan hen moet doorgeven.quote:Op zondag 15 december 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe zoiets dan bewezen moet worden...
Ja iddquote:Op zondag 15 december 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe zoiets dan bewezen moet worden...
Dat is nogal wat voor een 16-jarig meisje met leukemie. Vind het een ethisch lastige kwestiequote:Op zondag 15 december 2013 22:15 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Misschien kan een fa of mod het wel verifieren. Dat ze toch haar kamer gegevens of naam aan hen moet doorgeven.
Ja, in dat andere topic heeft ze wel gezegd dat ze in het St. Antonius ligt, maar snap aan ene kant ook wel van haar ouders dat ze niet willen dat ze al haar gegevens doorgeeft ivm privacy. Of dat ze een foto moet sturen van zichzelf in een ziekenhuisbed ofzoquote:Op zondag 15 december 2013 22:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is nogal wat voor een 16-jarig meisje met leukemie. Vind het een ethisch lastige kwestie
Ik hoop dat haar vriendin haar kan helpen en haar verhaal kan bevestigen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is nogal wat voor een 16-jarig meisje met leukemie. Vind het een ethisch lastige kwestie
Snap ik ook zeker, daarom weet ik ook niet of zoiets te verifiëren valt.quote:Op zondag 15 december 2013 22:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, in dat andere topic heeft ze wel gezegd dat ze in het St. Antonius ligt, maar snap aan ene kant ook wel van haar ouders dat ze niet willen dat ze al haar gegevens doorgeeft ivm privacy.
Idd, maar ik ben vooral benieuwd waarom ze die bedenkingen opeens hebbenquote:Op zondag 15 december 2013 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Snap ik ook zeker, daarom weet ik ook niet of zoiets te verifiëren valt.
Misschien iets wat wij niet weten, kloonscan bijvoorbeeld. Maar ja, lastig lastig. Ik geloof het verhaal en heb met haar te doen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, maar ik ben vooral benieuwd waarom ze die bedenkingen opeens hebbenOmdat het topic al een tijdje liep.
Logisch. Mja, lastige zaak.quote:Op zondag 15 december 2013 22:19 schreef jcdragon het volgende:
Aan de andere kant willen we ook niet getrolled worden. Volgens mij is het niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.
Idd, als je zoiets verzint dan ben je wel heel triest bezigquote:Op zondag 15 december 2013 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien iets wat wij niet weten, kloonscan bijvoorbeeld. Maar ja, lastig lastig. Ik geloof het verhaal en heb met haar te doen.
Maar ze kwam juist met vrij specifieke details. Lijkt me moeilijk te verzinnen. Maar sommige mensen doen alles voor aandacht.quote:Op zondag 15 december 2013 22:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, als je zoiets verzint dan ben je wel heel triest bezig
Ja idd, dan moet je je wel heel goed hebben ingelezen in de ziekte of er op een andere manier ervaring mee hebben.quote:Op zondag 15 december 2013 22:22 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar ze kwam juist met vrij specifieke details. Lijkt me moeilijk te verzinnen. Maar sommige mensen doen alles voor aandacht.
Ik geloof niet dat iemand dit verzint. Ik kan en wil dat niet gelovenquote:Op zondag 15 december 2013 22:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, als je zoiets verzint dan ben je wel heel triest bezig
Er is dus daadwerkelijk sprake van onderbouwd ongeloof?quote:Op zondag 15 december 2013 22:32 schreef Mirjam het volgende:
Laten we hier niet gaan speculeren. Het topic is geslot, om voor ons, op dit moment, legitieme redenen. Het staat de user vrij om er wat mee te doen, of niet.
Ik weet het niet. Ik geloof het wel, maar misschien ben ik wel te goed gelovig.quote:Op maandag 16 december 2013 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet heel geloofwaardig vond.
Ze wist niet wat voor infuus ze krijgt, ze wist niet hoeveel/wat voor pillen ze krijgt. Het opeens niet door willen geven van dr kamernummer omdat ze zogezegd gaat verhuizen. Alles bij elkaar opgeteld, brengt het bij mij ernstige vraagtekens naar boven.
Alvast excuus wel als ik er helemaal naast zit
Misschien ben ik te wantrouwig hoor, maar ik vertrouw het toch niet helemaal.. Geen idee waarom.. Gewoon een gevoel. ("Ik voel het aan m'n water"quote:Op maandag 16 december 2013 01:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik geloof het wel, maar misschien ben ik wel te goed gelovig.
We zullen zien.quote:Op maandag 16 december 2013 01:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Misschien ben ik te wantrouwig hoor, maar ik vertrouw het toch niet helemaal.. Geen idee waarom.. Gewoon een gevoel. ("Ik voel het aan m'n water")
Maar als je doet alsof je leukemie hebt, ben je sowieso wel goed ziek. Moeten we daar misschien een kaartjesactie voor doenquote:Op maandag 16 december 2013 02:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We zullen zien.
Hoop eigenlijk dat het nep is, ik gun niemand die kloteziekte.
Dat eerste klopt, dat tweede is dat we meer duidelijkheid willen. In het verleden zijn dit soort topics ook wel eens misgegaan.quote:Op zondag 15 december 2013 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoor net via DM van Pharkus dat ze meer zekerheid willen rondom haar verhaal. Oftewel, ze geloven het niet...
Aan de andere kant, als je als 16 jarige met zoiets in het zkh ligt en een kudde vreemden wil opeens iets voor je regelen met het risico dat je overspoelt gaat worden met reacties, presentjes, kadootjes, kaartjes, misschien wel bezoek dan kan dat ook ineens heel erg overweldigend werken waardoor je het (on)bewust afhoudt/afstoot door de gegevens wazig te houden...quote:Op maandag 16 december 2013 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet heel geloofwaardig vond.
Ze wist niet wat voor infuus ze krijgt, ze wist niet hoeveel/wat voor pillen ze krijgt. Het opeens niet door willen geven van dr kamernummer omdat ze zogezegd gaat verhuizen. Alles bij elkaar opgeteld, brengt het bij mij ernstige vraagtekens naar boven.
Alvast excuus wel als ik er helemaal naast zit
Bedoel je 'weg'? Streepje door de naam?quote:Op maandag 16 december 2013 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
User is ook van FOK? Of zie ik dat verkeerd?
Ja weg. Ik wilde weten vanaf wanneer ze geregistreerd was op het forum. Maar toen ik op haar naam klikte, kwam ik vanzelf weer terug op de lijst topics waarop ze gereageeer had.quote:Op maandag 16 december 2013 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je 'weg'? Streepje door de naam?
Op de Ipad is het wel gewoon te zien.quote:Op maandag 16 december 2013 13:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja weg. Ik wilde weten vanaf wanneer ze geregistreerd was op het forum. Maar toen ik op haar naam klikte, kwam ik vanzelf weer terug op de lijst topics waarop ze gereageeer had.
Hm vreemd... Nouja, hopen inderdaad op wat duidelijkheid.quote:Op maandag 16 december 2013 13:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op de Ipad is het wel gewoon te zien.
Op mijn laptop ook. Zal wel een toepasselijk Apple-ding zijn ...quote:Op maandag 16 december 2013 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Op de Ipad is het wel gewoon te zien.
Wat is een toepasselijk Apple-ding?quote:Op maandag 16 december 2013 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op mijn laptop ook. Zal wel een toepasselijk Apple-ding zijn ...
Dat wij op onze Apple-devices het profiel van CandyApplez wel kunnen zien ...quote:Op maandag 16 december 2013 13:52 schreef Lienekien het volgende:
Wat is een toepasselijk Apple-ding?
Ik zou 'toepasselijk' niet gauw in die context gebruiken, denk ik.quote:Op maandag 16 december 2013 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wij op onze Apple-devices het profiel van CandyApplez wel kunnen zien ...
Ik nu ook als ik op link in je post klikquote:Op maandag 16 december 2013 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou 'toepasselijk' niet gauw in die context gebruiken, denk ik.
Oh. Ik wel. Apple ziet Apple. Oh well.quote:Op maandag 16 december 2013 13:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou 'toepasselijk' niet gauw in die context gebruiken, denk ik.
Hier wil ik even op terugkomen, helaas hebben we in de loop der tijd wel vreemdere zaken meegemaakt, van vrouwen die terminaal waren tot aan verzonnen geboortes toe.quote:Op zondag 15 december 2013 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier wil ik even op terugkomen, helaas hebben we in de loop der tijd wel vreemdere zaken meegemaakt, van vrouwen die terminaal waren tot aan verzonnen geboortes toe.
Het is dan ook niet vreemd dat we vóór iedereen dingen, spulletjes/geld gaat sturen we iets meer duidelijkheid willen. Dat is alles.
Logisch. Ik zat net ook dat hele topic te lezen met een dichtgeknepen oog.quote:Op maandag 16 december 2013 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier wil ik even op terugkomen, helaas hebben we in de loop der tijd wel vreemdere zaken meegemaakt, van vrouwen die terminaal waren tot aan verzonnen geboortes toe.
Het is dan ook niet vreemd dat we vóór iedereen dingen, spulletjes/geld gaat sturen we iets meer duidelijkheid willen. Dat is alles.
Wordt er ook nog uitsluitsel gegeven of we CandyApplez nog gaan terugzien?quote:Op maandag 16 december 2013 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze is toch niet geband?quote:Op maandag 16 december 2013 20:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wordt er ook nog uitsluitsel gegeven of we CandyApplez nog gaan terugzien?
Preciesquote:Op maandag 16 december 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Logisch. Ik zat net ook dat hele topic te lezen met een dichtgeknepen oog.
Misschien wel lullig als er dan daadwerkelijk een 16 jarig meisje in het ziekenhuis ligt die er echt van opgevrolijkt was geweest, maar dat is dan te wijten aan die eerdere ervaringen. En dan kan er altijd nog wel iets geregeld worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |