Quantic, bedankt! Ik zal eens bij bijenkorf bestellen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:20 schreef Quantic het volgende:
http://m.debijenkorf.nl/l(...)noredirect%26chl%3d2
Is dat vreemd ofzo?quote:
Voor jou misschien niet, ik vind het grappig en onzinnig zoveel geld aan een polo-shirt uit te geven.quote:
Als je er lol van hebt is het niet onzinnig...quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:20 schreef DroogDok het volgende:
Voor jou misschien niet, ik vind het grappig en onzinnig zoveel geld aan een polo-shirt uit te geven.
Begrijpend lezen is tegenwoordig al teveel gevraagd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:45 schreef DS4 het volgende:
Als jij het verschil niet ziet in kwaliteit bij de diverse polos ligt dat aan jou... Wat een onzin dat je dat niet kan zien. Daarmee is niet gezegd dat een dure polo altijd kwalitatief heel goed is, maar Lacoste maakt prima polos, al was met name de stikselkwaliteit in het verleden beter.
Kennelijk...quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:09 schreef Automatique het volgende:
Begrijpend lezen is tegenwoordig al teveel gevraagd.
Dat zal dan verklaren waarom zelfs Lacoste er niet meer in slaagt om de stiksels op niveau te houden.quote:Nogmaals: het zijn polo's. Daarin kun je niet veel kwaliteitsverschil ontwaren. Textielstof, stiksel en hoe lang de verf meegaat zijn immers vrij eenvoudige dingen, dus je moet wel heel gek maken wil je als fabrikant hier in de fout gaan.
Het verschil tussen een simpel bankstel en een goed bankstel zit in de tienduizenden euros...quote:Bij andere dingen qua kwaliteit zoals meubels of auto's is het een wereld van verschil. Dan doet het merk veel meer toe.
een normale bank kost 1000 euro, een goede dus volgens jou minimaal 21.000 euro?quote:[b]Op donderdag 27 juni 2013 21:19 schreef DS4 het volgende
[..]
Het verschil tussen een simpel bankstel en een goed bankstel zit in de tienduizenden euros...
al was ik miljonair nooit dat ik 20k voor een bank of 100 euro voor een tshirtje ga betalen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef DS4 het volgende:
Een echt goed bankstel kost dat wel ja. Of meer.
Maar het zit wel heerlijk.
Bankstellen vind je overigens wel voor minder dan 1000 euro.
Wat dan? Hoeren, coke en zuipen en de rest uitgeven aan onzin?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:36 schreef DroogDok het volgende:
al was ik miljonair nooit dat ik 20k voor een bank of 100 euro voor een tshirtje ga betalen.
O jee... Teentje...quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef Automatique het volgende:
gast, ga even ergens anders de querulant uithangen, als je niks vermeldenswaardigs weet te zeggen, reageer dan gewoon niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |