Misschien bij de C&A.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:54 schreef marcie216 het volgende:
Hee, ben een jongen van 16 en kijk wel eens flodder.
Johny heeft zo n rood jasje en daaronder een V hals shirt. Ik wil ook een jasje kopen als vest. Hebben jullie misschien mooie gezien?
Nee de blouse koste maar een 10tje dus dat maakte niet zoveel uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
Vet! Was je niet bang dat het zou mislukken ofzo? Heb je ook een hele foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¤99,-
Ik heb precies zo'n broek net uit de aanbieding van Ben Sherman, maar deze is eigenlijk te klein. stomstomstom
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:21 schreef wenfer2 het volgende:
Leuk topic.
Bovenaan mij verlang lijstje:
Ik zoek zelf nog een witte slim fit broek (pantalon) met knoopsluiting. (geen 5pocket)
En dan een op enkelhoogte zodat mijn schoenen mooi uitkomen.Je kunt een broek ook eventueel laten omzomen als hij "te lang" is? Kost maar een paar euro en kun je hem precies op jouw lengte laten maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¤99,-
Ik heb precies zo'n broek net uit de aanbieding van Ben Sherman, maar deze is eigenlijk te klein. stomstomstom吴 曼 迪
Dat heb ik ook met een paar broeken gedaan. Pijpen versmallen en inkorten. Probleem met die Ben Sherman is dat hij wel erg krap is. helaas.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je kunt een broek ook eventueel laten omzomen als hij "te lang" is? Kost maar een paar euro en kun je hem precies op jouw lengte laten maken.
bronquote:Faillissementsverkoop Claudio Ferrici
In de winkels van Claudio Ferrici in Amsterdam en Breda organiseert het tassenmerk dit weekend een faillissementsuitverkoop. De opruiming vindt plaats in samenwerking met Trooswijk Veiling, een bedrijf dat normaal gesproken enkel online veilingen organiseert.
Opmerkelijk aan de faillissementsverkoop met kortingen tot 70 procent: het merk verstopt in twee tassen vliegtickets naar de Italiaanse modestad Milaan. Met die actie wil het merk de klanten 'een laatste keer in de watten leggen'.
Het merk zal echter niet verdwijnen. Herwalt Lederwaren uit Lichtenvoorde heeft de merkrechten overgenomen van het onlangs failliet verklaarde merk Ferrici. De nieuwe eigenaar wil de strategie en positionering van het tassenbedrijf doorzetten zoals het was.
Uhm....bij een klein winkeltje bij ons in de buurt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef kruidkoekje het volgende:
Leuk dat het topic die ik gestart ben nog steeds loopt zeg![]()
ik zag op zalando, die allstars staan, maar was alleen maat 36 en staan er nu ook niet meer opEn ik ben zo slecht in het bestellen naar van die webshops verder weg..
Jammer ik had die schoenen graag gewild, ze zijn echt leuk!
oh die roze/zalmbroek en dat blousje is wel leuk! waar komt het vandaan?
In ieder geval geen ondergoed dat boven je broek uit steekt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:33 schreef marcie216 het volgende:
Gewoon leuke kleding setjes voor een jongenHeb nu vooral vesten en truien.
Mooie broek man!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In ieder geval geen ondergoed dat boven je broek uit steekt.
Gewoon een paar goed passende, donkerblauwe broeken met rechte pijpen.
Iets zoals dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Daar past alles wel bij.
Een goede broek is het halve werk.
Volgens mij heb ik die broek haha, of 1 die er erg veel op lijkt. Ik draag alleen nooit een riem, ennmijn onderbroek steekt er niet boven uitquote:Op donderdag 11 april 2013 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In ieder geval geen ondergoed dat boven je broek uit steekt.
Gewoon een paar goed passende, donkerblauwe broeken met rechte pijpen.
Iets zoals dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Daar past alles wel bij.
Een goede broek is het halve werk.
Ik vind dat wel mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke broeken zijn dit seizoen helemaal in. Zelf vind ik het helemaal niks.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:55 schreef megamandy het volgende:
http://www.anerkjendt.dk
Mooi merk voor mannen, helaas (nog?) geen vrouwenlijn.
Niet alleen die baard ... Het is net een homoseksuele boswachter.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:31 schreef Kimmie het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
sorry maar die baard kan écht niet!
het is idd niet alleen die baardquote:Op zondag 14 april 2013 04:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet alleen die baard ... Het is net een homoseksuele boswachter.
lekker voor jequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:55 schreef megamandy het volgende:
http://www.anerkjendt.dk
Mooi merk voor mannen, helaas (nog?) geen vrouwenlijn.
komt door die pantyquote:Op zondag 14 april 2013 04:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet alleen die baard ... Het is net een homoseksuele boswachter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |