Misschien bij de C&A.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:54 schreef marcie216 het volgende:
Hee, ben een jongen van 16 en kijk wel eens flodder.
Johny heeft zo n rood jasje en daaronder een V hals shirt. Ik wil ook een jasje kopen als vest. Hebben jullie misschien mooie gezien?
Nee de blouse koste maar een 10tje dus dat maakte niet zoveel uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
Vet! Was je niet bang dat het zou mislukken ofzo? Heb je ook een hele foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¤99,-
Ik heb precies zo'n broek net uit de aanbieding van Ben Sherman, maar deze is eigenlijk te klein. stomstomstom
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:21 schreef wenfer2 het volgende:
Leuk topic.
Bovenaan mij verlang lijstje:
Ik zoek zelf nog een witte slim fit broek (pantalon) met knoopsluiting. (geen 5pocket)
En dan een op enkelhoogte zodat mijn schoenen mooi uitkomen.Je kunt een broek ook eventueel laten omzomen als hij "te lang" is? Kost maar een paar euro en kun je hem precies op jouw lengte laten maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¤99,-
Ik heb precies zo'n broek net uit de aanbieding van Ben Sherman, maar deze is eigenlijk te klein. stomstomstom吴 曼 迪
Dat heb ik ook met een paar broeken gedaan. Pijpen versmallen en inkorten. Probleem met die Ben Sherman is dat hij wel erg krap is. helaas.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je kunt een broek ook eventueel laten omzomen als hij "te lang" is? Kost maar een paar euro en kun je hem precies op jouw lengte laten maken.
bronquote:Faillissementsverkoop Claudio Ferrici
In de winkels van Claudio Ferrici in Amsterdam en Breda organiseert het tassenmerk dit weekend een faillissementsuitverkoop. De opruiming vindt plaats in samenwerking met Trooswijk Veiling, een bedrijf dat normaal gesproken enkel online veilingen organiseert.
Opmerkelijk aan de faillissementsverkoop met kortingen tot 70 procent: het merk verstopt in twee tassen vliegtickets naar de Italiaanse modestad Milaan. Met die actie wil het merk de klanten 'een laatste keer in de watten leggen'.
Het merk zal echter niet verdwijnen. Herwalt Lederwaren uit Lichtenvoorde heeft de merkrechten overgenomen van het onlangs failliet verklaarde merk Ferrici. De nieuwe eigenaar wil de strategie en positionering van het tassenbedrijf doorzetten zoals het was.
Uhm....bij een klein winkeltje bij ons in de buurt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef kruidkoekje het volgende:
Leuk dat het topic die ik gestart ben nog steeds loopt zeg![]()
ik zag op zalando, die allstars staan, maar was alleen maat 36 en staan er nu ook niet meer opEn ik ben zo slecht in het bestellen naar van die webshops verder weg..
Jammer ik had die schoenen graag gewild, ze zijn echt leuk!
oh die roze/zalmbroek en dat blousje is wel leuk! waar komt het vandaan?
In ieder geval geen ondergoed dat boven je broek uit steekt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:33 schreef marcie216 het volgende:
Gewoon leuke kleding setjes voor een jongenHeb nu vooral vesten en truien.
Mooie broek man!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In ieder geval geen ondergoed dat boven je broek uit steekt.
Gewoon een paar goed passende, donkerblauwe broeken met rechte pijpen.
Iets zoals dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Daar past alles wel bij.
Een goede broek is het halve werk.
Volgens mij heb ik die broek haha, of 1 die er erg veel op lijkt. Ik draag alleen nooit een riem, ennmijn onderbroek steekt er niet boven uitquote:Op donderdag 11 april 2013 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In ieder geval geen ondergoed dat boven je broek uit steekt.
Gewoon een paar goed passende, donkerblauwe broeken met rechte pijpen.
Iets zoals dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Daar past alles wel bij.
Een goede broek is het halve werk.
Ik vind dat wel mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke broeken zijn dit seizoen helemaal in. Zelf vind ik het helemaal niks.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:55 schreef megamandy het volgende:
http://www.anerkjendt.dk
Mooi merk voor mannen, helaas (nog?) geen vrouwenlijn.
Niet alleen die baard ... Het is net een homoseksuele boswachter.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:31 schreef Kimmie het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
sorry maar die baard kan écht niet!
het is idd niet alleen die baardquote:Op zondag 14 april 2013 04:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet alleen die baard ... Het is net een homoseksuele boswachter.
lekker voor jequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:55 schreef megamandy het volgende:
http://www.anerkjendt.dk
Mooi merk voor mannen, helaas (nog?) geen vrouwenlijn.
komt door die pantyquote:Op zondag 14 april 2013 04:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet alleen die baard ... Het is net een homoseksuele boswachter.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:21 schreef wenfer2 het volgende:
Leuk topic.
Bovenaan mij verlang lijstje:
Ik zoek zelf nog een witte slim fit broek (pantalon) met knoopsluiting. (geen 5pocket)
En dan een op enkelhoogte zodat mijn schoenen mooi uitkomen.2 jasjes over elkaar en een geblokt hemd, wat halen ze zich daar in hun hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¤99,-
Ik heb precies zo'n broek net uit de aanbieding van Ben Sherman, maar deze is eigenlijk te klein. stomstomstom![]()
Een buitenjas over een colbertje kan toch prima? Het is hier tenslotte niet elke dag 27c graden. Geblokte overhemden en pochetten zijn daarentegen juist helemaal terug.quote:Op zondag 14 april 2013 13:24 schreef Agentperry het volgende:
[..]
2 jasjes over elkaar en een geblokt hemd, wat halen ze zich daar in hun hoofd
Ja maar het is geen buitenjas, het zijn gewoon twee jasjes. Onderste lijkt ook nog eens plastic, maar dat kan ik ook verkeerd zien.quote:Op zondag 14 april 2013 13:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Een buitenjas over een colbertje kan toch prima? Het is hier tenslotte niet elke dag 27c graden. Geblokte overhemden en pochetten zijn daarentegen juist helemaal terug.
Wat jij wil is allemaal wel erg formeel. Ik kan het juist waarderen als mensen een beetje spelen met hun kleding. De outfit die je hier zit is meer voor een zakenlunch o.i.d.quote:Op zondag 14 april 2013 13:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ja maar het is geen buitenjas, het zijn gewoon twee jasjes. Onderste lijkt ook nog eens plastic, maar dat kan ik ook verkeerd zien.
Kan trouwens best dat geblokte shirts nu mode zijn maar ik vind het gewoon not done. Streepje kan nog net maar het liefst gewoon een licht effen shirt onder je jasje. Die das is trouwens ook moeilijk lelijk.
Ik vind of formeel(tdv bv.) of casual(bv. broek hemd trui), dit is het allebei net niet.quote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat jij wil is allemaal wel erg formeel. Ik kan het juist waarderen als mensen een beetje spelen met hun kleding. De outfit die je hier zit is meer voor een zakenlunch o.i.d.
Alsof je of formeel of casual moet kleden.quote:Op zondag 14 april 2013 15:19 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik vind of formeel(tdv bv.) of casual(bv. broek hemd trui), dit is het allebei net niet.
Ik zeg niet dat het MOET, ik vind het er gewoon niet uitzien. Niks is verplicht, alles hier is toch slechts een mening.quote:Op zondag 14 april 2013 16:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Alsof je of formeel of casual moet kleden.Ik vind het juist vet als je je iets formeler casual kleed naar de standaard van casual.
Het is juist interesant, zo'n geruit hemd, pochet en sokkken of juist geen sokken.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het MOET, ik vind het er gewoon niet uitzien. Niks is verplicht, alles hier is toch slechts een mening.
Ik kwam vroeger vaak bij de Esprit, maar tegenwoordig is het meeste toch van de WE. Heb je daar al gekeken? -ik heb zo echt geen idee wat hun assortiment is, daarvoor moet je even op de webshop kijken-quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:41 schreef Sucuk het volgende:
Iemand ideeën voor wat aankopen wbt kledingstukken en schoenen en evt jas? Zoek wat kleding, maar ik ga regelmatig langs de Jack & Jones & Espirit, maar kom veel van dezelfde soort kleding tegen waarvan ik al genoeg heb zoals overhemden, witte shirts, broeken in verschillende kleuren, spijkerbroeken.. maar het blijft wat standaard.
(Kleur/spijker-)broek met witte/zwarte shirt of een overhemd...
Heb veel rondgekeken, maar misschien iemand ideeën?
Ja WE kijk ik wel vaker, maar zoals ik zei: ik kom weinig op wat nieuwe ideeën. Het blijft toch steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger vaak bij de Esprit, maar tegenwoordig is het meeste toch van de WE. Heb je daar al gekeken? -ik heb zo echt geen idee wat hun assortiment is, daarvoor moet je even op de webshop kijken-
Oeh die mint truiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Met goede hoop op wat warmer weer heb ik wat zomerdingetjes aangeschaft in de sale van Urban outfitters![]()
Hopelijk past het allemaal.
[ afbeelding ]
Ja die zijn leuk hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh die mint trui
En nu wil ik dankzij dat plaatje ook grijze lak docs![]()
![]()
Wat is je smaak?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, Ik ben een 16 jarige jongen opzoek naar schoenen!
Ik heb heel mijn leven slechte schoenen gedragen, eerst dingen die me moeder kocht, toen Nike Airmax om er bij te horen, en daarna legerkisten.
Maar ik wil eens wat wat 'normaals' of gewoon awesome ofso.
Heeft iemand advies?
Ligt er ook aan wat voor een stijl je hebt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, Ik ben een 16 jarige jongen opzoek naar schoenen!
Ik heb heel mijn leven slechte schoenen gedragen, eerst dingen die me moeder kocht, toen Nike Airmax om er bij te horen, en daarna legerkisten.
Maar ik wil eens wat wat 'normaals' of gewoon awesome ofso.
Heeft iemand advies?
Ik heb geen stijl!quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat voor een stijl je hebt?
Dan zou ik zeggen kijk eens in het sneakertopc rondquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen stijl!
Hoe kom ik aan een stijl, maar ik denk dat ik sneakers het leukst vind.
thxquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen kijk eens in het sneakertopc rondTopicreeks: Sneakers enzo
Daar kun je misschien leuke ideeën opdoen en zullen ze je ook graag helpen als je vragen hebt
gwn zelf laten drukken ziet er niet uit dit maarjaquote:Op zondag 9 juni 2013 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou wel zo'n trui willen
[ afbeelding ]
But where?
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:17 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
gwn zelf laten drukken ziet er niet uit dit maarja
ja is gwn een zwarte trui met 1980 erop...quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
Heb je normaal maat 34? Ik heb altijd 36 en dan zit het eigenlijk perfect. Maar deze is toch 'iets' strakker waardoor ik em echt in mijn taille pas kan dicht maken. Niet dat het uitmaakt; want daar is de rok lang zat voorIk denk dat die van de petite lijn te kort geweest zou zijn dan.... En tbh zie ik zo'n maxi rok liever niet te kort. Zoals in dat catwalk filmpje; vind ik het niet mooi bijvoorbeeld (maar dat is persoonlijke smaak ook
)
Haha ik wilde al verder in de SC maar dit topic is ook een optiequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:41 schreef tliciouz het volgende:
Psst.LIF / Deel 5: Kleding, schoenen en accessoires.
Nee sorry dat weet ik echt nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Haha ik wilde al verder in de SC maar dit topic is ook een optie
Maar ik verschil dus altijd, qua taille heb ik denk ik wel een maat 34 maar bij mijn heupen zit ik breder.
Vaak staan taillebroeken bij mij ook open aan de achterkant of als het een short is dan zakt het gewoon naar beneden richting heupen waardoor er helemaal geen model in zit
Weet je niet toevallig hoeveel je taille is?
Neuh dan wacht ik wel tot vrijdagquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee sorry dat weet ik echt nietIk kan vanavond wel voor je meten als je wil?
Sorry.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Haha ik wilde al verder in de SC maar dit topic is ook een optie
Maar ik verschil dus altijd, qua taille heb ik denk ik wel een maat 34 maar bij mijn heupen zit ik breder.
Vaak staan taillebroeken bij mij ook open aan de achterkant of als het een short is dan zakt het gewoon naar beneden richting heupen waardoor er helemaal geen model in zit
Weet je niet toevallig hoeveel je taille is?
Die linkse heb ik in het grijsquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eindelijk mijn nieuwe schoenen binnen gekregenze lagen mij al op te wachten toen ik thuis kwam
Nice! Ik heb me ook eindelijk over de drempel gezet om een maxi rok te kopen en heb hem zaterdag aan gehadquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry.
Maar even een tip voor de maxi rokken, bershka heeft op dit moment hele mooie voor maar 25 euro. Ondanks de plooien want dat maakt mij ook een stuk breder zit deze echt heel mooi.
Ik trek hem overigens verder naar boven, dat staat mooier dan als ik hem op mijn heupen draag.
[ afbeelding ]
Had ook een mooie aangehad bij de River Island maar die was 60 euro en dat wil ik niet uitgeven voor iets waarvan ik nog niet weet of ik het wel durf te dragen.
wat voor iets zoek je?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:14 schreef hezdunnah het volgende:
Ee heeft iemand nog een chill adres/webshop voor kettingen/armbanden?
Ik heb nu wat meer casual met kraaltjes en touw o.a. met als kleur voornamelijk bruin.quote:
Nickyjewelsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:14 schreef hezdunnah het volgende:
Ee heeft iemand nog een chill adres/webshop voor kettingen/armbanden?
Vooral de linker is erg goed. Houd wel van wat nettere hakkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eindelijk mijn nieuwe schoenen binnen gekregenze lagen mij al op te wachten toen ik thuis kwam
Voor shirtjes vind ik het juist een godsgeschenk. Eindelijk goed passende straks zittende kleding ipv die los slobberende bagger.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:24 schreef MrGuma het volgende:
Waarom zijn er zoveel broeken en overhemden tegenwoordig slim fit?
Meest verschrikkelijke uitvinding ooit en het begint steeds meer de regular fit weg te drukken.
Die linker, gaaaaaaaaaaaafquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
je lijkt k-man welquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef kruidkoekje het volgende:
Zo leuk dat het topic nog steeds loopt, ik heb alleen de laatste tijd geen tijd meer hier gehad, dus kom eens spieken wat voor moois er allemaal is gepost !
![]()
Is een goed idee geweest van mij dus :d
Staat je goed! En wat ben jij leuk!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
MooiVooral dat shirt.
Dus, mijn vriend had een shirt besteld. Alleen was het in het echt niet zoals hij voor ogen had, dus deed ik hem aan en mij past hij wel.
En nu heb ik een Rick Owens shirt![]()
Fijnste stof ooit trouwens
![]()
[ afbeelding ]
Had ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Totaal offtopic, maar: jij lijkt een beetje op een jonge Lynn Herring.
Ben er echt suuuper blij mee! Super mooie basicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef Mylene het volgende:
Chanel pakje te koop: V&A / [TK] Chanel mantelpakjeEn dan niet vanwege de prijs; maar ik vind het pakje op zich niet eens zo mooi
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Jij ziet dus wél een foto?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En dan niet vanwege de prijs; maar ik vind het pakje op zich niet eens zo mooi
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Alleen die in de op.quote:No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Katoen/kasjmier blend? Nice.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
MooiVooral dat shirt.
Dus, mijn vriend had een shirt besteld. Alleen was het in het echt niet zoals hij voor ogen had, dus deed ik hem aan en mij past hij wel.
En nu heb ik een Rick Owens shirt![]()
Fijnste stof ooit trouwens
![]()
[ afbeelding ]![]()
Heb even gekeken, viscose/zijde blendquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Katoen/kasjmier blend? Nice.
En gister is ook mijn Acne blouse binnen gekomenNog geen eigen foto want mijn camera ligt bij mijn vriend en de vouwen van het verzenden zitten er nog in.
吴 曼 迪![]()
Neato, is wel heerlijk kwetsbaar. Ik heb een shirt volgens mij nog uit 07 waar uit ellende er gaten in beginnen te vallen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb even gekeken, viscose/zijde blend
En gister is ook mijn Acne blouse binnen gekomenNog geen eigen foto want mijn camera ligt bij mijn vriend en de vouwen van het verzenden zitten er nog in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recent cops:
Raf Simons s/s 2000
Givenchy S/S 2012
The North Face Summit series:
Deadwood 5 panel
Adyn Crewneck
En nog een hoop dingen voor de store, maar dat is even niet zo relevant om allemaal te posten.![]()
Ja staat ook handwas op het label, begon mijn moeder al dat het makkelijk op 30 graden in de wasmachine kon maar ik ga het toch fijn apart houden en zelf in een sopje gooienquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Neato, is wel heerlijk kwetsbaar. Ik heb een shirt volgens mij nog uit 07 waar uit ellende er gaten in beginnen te vallen.
Recent cops:
Raf Simons s/s 2000
[ afbeelding ]
Givenchy S/S 2012
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deadwood 5 panel
[ afbeelding ]
Adyn Crewneck
[ afbeelding ]
En nog een hoop dingen voor de store, maar dat is even niet zo relevant om allemaal te posten.
De Raf Simons en crewneck zien er mooi uit
吴 曼 迪![]()
Die linker zijn vet, waar zijn die van? rechts ook voor wanneer je even geen hakken aan wiltquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Neato, is wel heerlijk kwetsbaar. Ik heb een shirt volgens mij nog uit 07 waar uit ellende er gaten in beginnen te vallen.
Recent cops:
Raf Simons s/s 2000
[ afbeelding ]
Givenchy S/S 2012
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deadwood 5 panel
[ afbeelding ]
Adyn Crewneck
[ afbeelding ]
En nog een hoop dingen voor de store, maar dat is even niet zo relevant om allemaal te posten..
Laatste aankopen:![]()
![]()
Eerste twee heel vet, leuke hals ook bij dat witte shirt. Alleen ben ik persoonlijk geen fan van shirts met zo'n print in het midden zoals je laatste shirt heeftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:27 schreef JetLife het volgende:
[..].
Laatste aankopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
吴 曼 迪
Forum Opties Forumhop: Hop naar: