Vooral de linker is erg goed. Houd wel van wat nettere hakkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eindelijk mijn nieuwe schoenen binnen gekregenze lagen mij al op te wachten toen ik thuis kwam
Voor shirtjes vind ik het juist een godsgeschenk. Eindelijk goed passende straks zittende kleding ipv die los slobberende bagger.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:24 schreef MrGuma het volgende:
Waarom zijn er zoveel broeken en overhemden tegenwoordig slim fit?
Meest verschrikkelijke uitvinding ooit en het begint steeds meer de regular fit weg te drukken.
Die linker, gaaaaaaaaaaaafquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eindelijk mijn nieuwe schoenen binnen gekregenze lagen mij al op te wachten toen ik thuis kwam
je lijkt k-man welquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef kruidkoekje het volgende:
Zo leuk dat het topic nog steeds loopt, ik heb alleen de laatste tijd geen tijd meer hier gehad, dus kom eens spieken wat voor moois er allemaal is gepost !
![]()
Is een goed idee geweest van mij dus :d
Staat je goed! En wat ben jij leuk!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
MooiVooral dat shirt.
Dus, mijn vriend had een shirt besteld. Alleen was het in het echt niet zoals hij voor ogen had, dus deed ik hem aan en mij past hij wel.
En nu heb ik een Rick Owens shirt![]()
Fijnste stof ooit trouwens
![]()
[ afbeelding ]
Had ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Totaal offtopic, maar: jij lijkt een beetje op een jonge Lynn Herring.
Ben er echt suuuper blij mee! Super mooie basicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef Mylene het volgende:
Chanel pakje te koop: V&A / [TK] Chanel mantelpakjeEn dan niet vanwege de prijs; maar ik vind het pakje op zich niet eens zo mooi
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Jij ziet dus wél een foto?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En dan niet vanwege de prijs; maar ik vind het pakje op zich niet eens zo mooi
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Alleen die in de op.quote:No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Katoen/kasjmier blend? Nice.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
MooiVooral dat shirt.
Dus, mijn vriend had een shirt besteld. Alleen was het in het echt niet zoals hij voor ogen had, dus deed ik hem aan en mij past hij wel.
En nu heb ik een Rick Owens shirt![]()
Fijnste stof ooit trouwens
![]()
[ afbeelding ]![]()
Heb even gekeken, viscose/zijde blendquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Katoen/kasjmier blend? Nice.
En gister is ook mijn Acne blouse binnen gekomenNog geen eigen foto want mijn camera ligt bij mijn vriend en de vouwen van het verzenden zitten er nog in.
吴 曼 迪![]()
Neato, is wel heerlijk kwetsbaar. Ik heb een shirt volgens mij nog uit 07 waar uit ellende er gaten in beginnen te vallen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb even gekeken, viscose/zijde blend
En gister is ook mijn Acne blouse binnen gekomenNog geen eigen foto want mijn camera ligt bij mijn vriend en de vouwen van het verzenden zitten er nog in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recent cops:
Raf Simons s/s 2000
Givenchy S/S 2012
The North Face Summit series:
Deadwood 5 panel
Adyn Crewneck
En nog een hoop dingen voor de store, maar dat is even niet zo relevant om allemaal te posten.![]()
Ja staat ook handwas op het label, begon mijn moeder al dat het makkelijk op 30 graden in de wasmachine kon maar ik ga het toch fijn apart houden en zelf in een sopje gooienquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Neato, is wel heerlijk kwetsbaar. Ik heb een shirt volgens mij nog uit 07 waar uit ellende er gaten in beginnen te vallen.
Recent cops:
Raf Simons s/s 2000
[ afbeelding ]
Givenchy S/S 2012
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deadwood 5 panel
[ afbeelding ]
Adyn Crewneck
[ afbeelding ]
En nog een hoop dingen voor de store, maar dat is even niet zo relevant om allemaal te posten.
De Raf Simons en crewneck zien er mooi uit
吴 曼 迪![]()
Die linker zijn vet, waar zijn die van? rechts ook voor wanneer je even geen hakken aan wiltquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Neato, is wel heerlijk kwetsbaar. Ik heb een shirt volgens mij nog uit 07 waar uit ellende er gaten in beginnen te vallen.
Recent cops:
Raf Simons s/s 2000
[ afbeelding ]
Givenchy S/S 2012
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deadwood 5 panel
[ afbeelding ]
Adyn Crewneck
[ afbeelding ]
En nog een hoop dingen voor de store, maar dat is even niet zo relevant om allemaal te posten..
Laatste aankopen:![]()
![]()
Eerste twee heel vet, leuke hals ook bij dat witte shirt. Alleen ben ik persoonlijk geen fan van shirts met zo'n print in het midden zoals je laatste shirt heeftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:27 schreef JetLife het volgende:
[..].
Laatste aankopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
吴 曼 迪
Forum Opties Forumhop: Hop naar: