quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
Heb je normaal maat 34? Ik heb altijd 36 en dan zit het eigenlijk perfect. Maar deze is toch 'iets' strakker waardoor ik em echt in mijn taille pas kan dicht maken. Niet dat het uitmaakt; want daar is de rok lang zat voorIk denk dat die van de petite lijn te kort geweest zou zijn dan.... En tbh zie ik zo'n maxi rok liever niet te kort. Zoals in dat catwalk filmpje; vind ik het niet mooi bijvoorbeeld (maar dat is persoonlijke smaak ook
)
Haha ik wilde al verder in de SC maar dit topic is ook een optiequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:41 schreef tliciouz het volgende:
Psst.LIF / Deel 5: Kleding, schoenen en accessoires.
Nee sorry dat weet ik echt nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Haha ik wilde al verder in de SC maar dit topic is ook een optie
Maar ik verschil dus altijd, qua taille heb ik denk ik wel een maat 34 maar bij mijn heupen zit ik breder.
Vaak staan taillebroeken bij mij ook open aan de achterkant of als het een short is dan zakt het gewoon naar beneden richting heupen waardoor er helemaal geen model in zit
Weet je niet toevallig hoeveel je taille is?
Neuh dan wacht ik wel tot vrijdagquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee sorry dat weet ik echt nietIk kan vanavond wel voor je meten als je wil?
Sorry.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Haha ik wilde al verder in de SC maar dit topic is ook een optie
Maar ik verschil dus altijd, qua taille heb ik denk ik wel een maat 34 maar bij mijn heupen zit ik breder.
Vaak staan taillebroeken bij mij ook open aan de achterkant of als het een short is dan zakt het gewoon naar beneden richting heupen waardoor er helemaal geen model in zit
Weet je niet toevallig hoeveel je taille is?
Die linkse heb ik in het grijsquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eindelijk mijn nieuwe schoenen binnen gekregenze lagen mij al op te wachten toen ik thuis kwam
Nice! Ik heb me ook eindelijk over de drempel gezet om een maxi rok te kopen en heb hem zaterdag aan gehadquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry.
Maar even een tip voor de maxi rokken, bershka heeft op dit moment hele mooie voor maar 25 euro. Ondanks de plooien want dat maakt mij ook een stuk breder zit deze echt heel mooi.
Ik trek hem overigens verder naar boven, dat staat mooier dan als ik hem op mijn heupen draag.
[ afbeelding ]
Had ook een mooie aangehad bij de River Island maar die was 60 euro en dat wil ik niet uitgeven voor iets waarvan ik nog niet weet of ik het wel durf te dragen.
wat voor iets zoek je?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:14 schreef hezdunnah het volgende:
Ee heeft iemand nog een chill adres/webshop voor kettingen/armbanden?
Ik heb nu wat meer casual met kraaltjes en touw o.a. met als kleur voornamelijk bruin.quote:
Nickyjewelsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:14 schreef hezdunnah het volgende:
Ee heeft iemand nog een chill adres/webshop voor kettingen/armbanden?
Vooral de linker is erg goed. Houd wel van wat nettere hakkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eindelijk mijn nieuwe schoenen binnen gekregenze lagen mij al op te wachten toen ik thuis kwam
Voor shirtjes vind ik het juist een godsgeschenk. Eindelijk goed passende straks zittende kleding ipv die los slobberende bagger.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:24 schreef MrGuma het volgende:
Waarom zijn er zoveel broeken en overhemden tegenwoordig slim fit?
Meest verschrikkelijke uitvinding ooit en het begint steeds meer de regular fit weg te drukken.
Die linker, gaaaaaaaaaaaafquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
je lijkt k-man welquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef kruidkoekje het volgende:
Zo leuk dat het topic nog steeds loopt, ik heb alleen de laatste tijd geen tijd meer hier gehad, dus kom eens spieken wat voor moois er allemaal is gepost !
![]()
Is een goed idee geweest van mij dus :d
Staat je goed! En wat ben jij leuk!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
MooiVooral dat shirt.
Dus, mijn vriend had een shirt besteld. Alleen was het in het echt niet zoals hij voor ogen had, dus deed ik hem aan en mij past hij wel.
En nu heb ik een Rick Owens shirt![]()
Fijnste stof ooit trouwens
![]()
[ afbeelding ]
Had ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Totaal offtopic, maar: jij lijkt een beetje op een jonge Lynn Herring.
Ben er echt suuuper blij mee! Super mooie basicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef Mylene het volgende:
Chanel pakje te koop: V&A / [TK] Chanel mantelpakjeEn dan niet vanwege de prijs; maar ik vind het pakje op zich niet eens zo mooi
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties Forumhop: Hop naar: