40quote:
Reactie op de edit: omdat Chanel. Overigens kost dit pakje nieuw 'ietsje' meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:15 schreef DeHangui het volgende:
60
ff interesse: waarom koopt iemand een pakje van 1500 euro?
Bedoel, voor mij is dat een boel boel geld.
Snap ik, maar is je vrouw ergens directrice ofzo dan? Dat je je dat kan veroorloven bedoel ik danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:21 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Reactie op de edit: omdat Chanel. Overigens kost dit pakje nieuw 'ietsje' meer.
Het is een vaste prijs. Maar je mag 'm veranderen in een vraagprijs van ¤ 1750,- hoor. Dan is er ¤ 200.- speelruimtequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:19 schreef djkoelkast het volgende:
"En nee, dat is geen vraagprijs."
Vraagprijs is verplicht, wat is dan je vraagprijs?
Ze werkt bij een bank. Overigens niet op een nivo dat de aanschaf van dit soort dingen makkelijk maakt. Ze is echter gek op het merk en verkoopt deze dan ook omdat ze een andere aanschaf wil doen. Maar nu terug ontopicquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:21 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Snap ik, maar is je vrouw ergens directrice ofzo dan? Dat je je dat kan veroorloven bedoel ik dan
Dan kun je dat er toch gewoon bij zetten? Vaste prijs ¤ 1550 en misschien even uitleggen waarom zoiets zo ongelooflijk veel geld moet kosten, dan ben je ook meteen alle 50 cent en 20 euro bieders kwijt. Ook zou ik een foto van het pakje zèlf er bij zetten en daarnaast alléén de foto met het meisje dat jouw pakje aan heeft zeg maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:21 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Het is een vaste prijs. Maar je mag 'm veranderen in een vraagprijs van ¤ 1750,- hoor. Dan is er ¤ 200.- speelruimte
Ik ging er voor het gemak vanuit dat duidelijk was dat het een vaste prijs was. Foto van het pakje zelf moet ik even maken, maar de prinses ligt in het park een kleurtje te kweken en die krijg ik nu niet volop in de make-up in een zwart pakjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kun je dat er toch gewoon bij zetten? Vaste prijs ¤ 1550 en misschien even uitleggen waarom zoiets zo ongelooflijk veel geld moet kosten, dan ben je ook meteen alle 50 cent en 20 euro bieders kwijt. Ook zou ik een foto van het pakje zèlf er bij zetten en daarnaast alléén de foto met het meisje dat jouw pakje aan heeft zeg maar.
Iets meer aandacht aan je topic schenken, dan krijg je dat ook terug. Denk bijvoorbeeld ook even aan je 1e zin.
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de OP al iets aangepast. Nieuwprijs van iets als dit zit zo rond ¤ 3800,- (en dit is nog maar een 'instappertje'). Waarom dan zeven jaar later nog steeds zo duur? Simpel: dit is bijna niet te vinden op de tweedehandsmarkt. Op marktplaats vind je alleen maar afgedragen rommel of, nog erger, kopieën. Dit, in deze staat, is uniek. Dames die het geluk hebben wat Chanel items te bezitten, knagen liever een arm af dan dat ze hun spulletjes wegdoenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:41 schreef djkoelkast het volgende:
Misschien handig om bij dit soort dingen meteen een goed, duidelijk topic te maken.
Ik heb als leek bijvoorbeeld geen idee wat zoiets nieuw kost, misschien kun je daar nog iets mee winnen. Als je morgen alles hebt zoals je wil kan ik daarna je topic wel even opruimen voor je
Dat is een beetje in tegenspraak met dit topicquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:50 schreef IntensiveGary het volgende:
Dames die het geluk hebben wat Chanel items te bezitten, knagen liever een arm af dan dat ze hun spulletjes wegdoen
Heb je absoluut een puntquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat is een beetje in tegenspraak met dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |