Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan soberso niet wennen aan het verschijnsel "legging als zijnde broek". Nu heeft megamandy er wel het figuur voor, maar bij eenieder met meer dan 10% lichaamsvet is het je reinste gruwel om te zien. Vind ik dan
ja maar je als je benen de omvang van 6 armen hebben, en je draagt een witte legging. Dan kun je nog zoveel je kont bedekken....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:42 schreef saaw het volgende:
Vind het vooral altijd nogal 'on af' uitzien, kledingstuk vergeten aan te trekken ofzo
Ik draag leggings alleen met een rokje of iets anders dat in ieder geval tot over mn billen komt.
Maar ze zijn wel leuk
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja maar je als je benen de omvang van 6 armen hebben, en je draagt een witte legging. Dan kun je nog zoveel je kont bedekken....
Jawel hoor.Alleen geen legging.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:48 schreef saaw het volgende:
[..]true, maar dan is toch bijna geen enkel kledingstuk echt meer charmant?
Lijk me in ieder geval heel moeilijk je leuk te kleden met een flinke maat meer.
Naah ik draag er ook iets langers over. Hoewel het niet lelijk zit bij het kruis moet ik er zelf ook aan wennenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan soberso niet wennen aan het verschijnsel "legging als zijnde broek". Nu heeft megamandy er wel het figuur voor, maar bij eenieder met meer dan 10% lichaamsvet is het je reinste gruwel om te zien. Vind ik dan
Leuk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik draag altijd mijn leggings als 'broek'. Maar ik doe er zo'n simpel zwart rokje van de H&M over aan, of een lang hemdje, zodat het wel over mijn billen valt.
Ik wil even mijn nieuwe allstars met jullie delen![]()
[ afbeelding ]
Een zwart hemdje met een skinny, of juist een heel lieflijk jurkjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:46 schreef ballenbak015 het volgende:
Iemand een suggestie wat je goed onder deze jas kan dragen? https://fbcdn-sphotos-h-a(...)927_1156612203_n.jpg
Heb je al vaker bij urban Outfitters besteld? Ze hebben daar hele leuke tassen (net als die van jou), alleen degene waar ik verliefd op ben kost 100 euro. En dat heb ik er best voor over, maar niet als hij van kut kwaliteit is. Weet jij hoe die kwaliteit is?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk!
Ik wacht op deze bestelling van urban outfitters, met roze all stars
[ afbeelding ]
Het is een mannenjas..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:03 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Een zwart hemdje met een skinny, of juist een heel lieflijk jurkje
Oepsquote:
Ik heb al vaker besteld, maar nog maar 1 keer eerder een tas. Dat was een schoudertas van Ozzy & Deena (is volgens mij een merk van UO zelf) en was echt kutkwaliteit. Na 2 weken liet het hengsel opeens los en was een van de zijvakken gescheurd, terwijl ik er heel netjes mee omging. Heb toen gemaild met UO, tas op moeten sturen enzo (was nog een heel gedoe) en uiteindelijk het geld teruggekregen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:08 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Heb je al vaker bij urban Outfitters besteld? Ze hebben daar hele leuke tassen (net als die van jou), alleen degene waar ik verliefd op ben kost 100 euro. En dat heb ik er best voor over, maar niet als hij van kut kwaliteit is. Weet jij hoe die kwaliteit is?
Thx! Zwarte broek leek me ook wel wat. Kostte maar 35 euro, kan je niet laten natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
OepsNaja ik vind hem zelf ook heel leuk in ieder geval
Maar dan zou ik ook gewoon voor een spijkerbroek met een effen shirt gaan, of een streepjes shirt. of 'n rode broek. Of naja er kan van alles onder.
Ik koop eigenlijk altijd complete outfits. En soms combineer ik het dan eenmaal in de kast op een andere manier, maar ik doe dat eigenlijk bijna nooit.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:37 schreef Satijn het volgende:
Hoe combineren jullie kleding eigenlijk? Ik heb vaak maar één leuk ding wat ik meeneem uit een winkel. Eenmaal thuis denk ik 'en nu?'
Serieus? Dus je koopt een hele set en die draag je dan zelden met een andere broek of vest of wat dan ook?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:24 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk altijd complete outfits. En soms combineer ik het dan eenmaal in de kast op een andere manier, maar ik doe dat eigenlijk bijna nooit.
bronquote:Vintage per kilo SALE!
Jaaaaaa, hier zaten we op te wachten: een heuse Vintage per kilo SALE! Dat betekent tassen vol vintage kleding en accessoires voor een prikkie. Wie wil dat nou niet? Het wordt weer een mooi Paasweekend in Amsterdam.
Vintage per kilo – say what?
Het principe is simpel: shop naar hartenlust tussen hopen jassen, broeken, jumpsuits, jurken, schoenen, tassen etc. en betaal een totaalprijs gebaseerd op het gewicht van je verse vondsten. Een kilo kost slechts ¤15,-. Dit alles onder muzikaal vermaak van de DJ’s van Zeezout en tegen de ruige industriële achtergrond van de NDSM Werf - de organisatoren Vintageneration en Undercurrent hebben aan alles gedacht. Er zal zelfs een vintage weegschaal aanwezig zijn waarop je de geplande aanschaf voor afrekenen kunt afwegen. Zo hoeven ook de koopzieken onder ons niet bang te zijn dat ze over hun budget heen gaan.
Praktische shoptips
De Vintage per kilo SALE heeft items voor mannen, vrouwen en kinderen uit de jaren ’40 tot ’90. Artikelen voor mannen wegen over het algemeen iets meer dan voor vrouwen. Enkele gemiddelde gewichten ter illustratie:
Lange leren jas = 3 kg = ¤45,-
Jeans = 0,72 kg = ¤11,-
Wollen jas = 1,9 kg = ¤28,-
2 paar pumps = 0,7 kg = ¤10,50
4 zomerrokken = 1 kg = ¤15,00
Entree is gratis. Bij binnenkomst kun je je jas en tas kwijt in de garderobe, en ontvang je een grote shoppingbag om je gescoorde vintage items in te verzamelen. Betalen kan met PIN en cash. Ook leuk: op de Vintage per Kilo Facebook Page kun je veel extra goodies winnen!
Locatiegegevens & Data
De sale vindt plaats op 30 & 31 maart van 12:00-22:00u in de Undercurrent, TT Vasumweg 93, 1033 SG Amsterdam. Vanaf Amsterdam Centraal is dit gemakkelijk te bereiken met de pont.
De ene keer koop ik een volledige outfit, de andere keer een los kledingstuk.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:37 schreef Satijn het volgende:
Hoe combineren jullie kleding eigenlijk? Ik heb vaak maar één leuk ding wat ik meeneem uit een winkel. Eenmaal thuis denk ik 'en nu?'
Geen rode broek.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
OepsNaja ik vind hem zelf ook heel leuk in ieder geval
Maar dan zou ik ook gewoon voor een spijkerbroek met een effen shirt gaan, of een streepjes shirt. of 'n rode broek. Of naja er kan van alles onder.
bronquote:Brits modeconcern All Saints komt naar Amsterdam
In Parijs, Berlijn, Antwerpen en zelfs New York kennen ze All Saints al. En dit jaar opent het Britse modeconcern ook in Amsterdam zijn deuren.
Volgens vastgoedwebsite PropertyNL heeft de keten een pand gehuurd aan de Heiligeweg voor minstens tien jaar. Het gaat om een een pand van ruim 430 vierkante meter op nummer 49-51.
Nederlandse liefhebbers van het merk konden tot nu toe alleen online kleding bestellen. Binnenkort kunnen zij terecht in de winkel, die drie verdiepingen krijgt.
All Saints werd opgericht in 1994 en heeft ruim honderd winkels verspreid over Europa en Noord-Amerika.
Deze zijn zo fucking vet, hoe duur waren die waar wanneer heb je die gehaald? Die zullen wel weg zijn zeker nuquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik draag altijd mijn leggings als 'broek'. Maar ik doe er zo'n simpel zwart rokje van de H&M over aan, of een lang hemdje, zodat het wel over mijn billen valt.
Ik wil even mijn nieuwe allstars met jullie delen![]()
[ afbeelding ]
Leuke broek idd! Ik ben ook nog op zoek naar zoiets, ideaal voor in de zomer en het kan met zowel hakken als slippertjesquote:Op donderdag 4 april 2013 18:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam deze broek tegen op Facebook en ik vind hem eigenlijk wel leuk.zo'n flodder broek lijkt me echt geweldig maar waarschijnlijk staat hij me toch niet.
Ik wil wel nog op jacht naar pastelkleurtjesdie oranje of roze broek lijkt me leuk en wat mint groen enzo
Ik heb dan vaak dat die broeken me nog breeder maken dan ik al ben (accent op verkeerde punten) en een maat groter wordt dan weer te groot. Of dat ze bij mijn bovenbenen nog te strak zitten en er bij mijn enkels nog 2 benen bij kunnenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:28 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Leuke broek idd! Ik ben ook nog op zoek naar zoiets, ideaal voor in de zomer en het kan met zowel hakken als slippertjesEnige probleem wat ik altijd heb is dat ze vaak net niet wijd genoeg zijn.. Maat groter wordt dan weer te ruim om de heupen
Haha klopt idd, voor het afkleedeffect hoef je ze niet te halenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik heb dan vaak dat die broeken me nog breeder maken dan ik al ben (accent op verkeerde punten) en een maat groter wordt dan weer te groot. Of dat ze bij mijn bovenbenen nog te strak zitten en er bij mijn enkels nog 2 benen bij kunnen
Ik zie het ja...maar die van de Berska, lijken nog wat wijder...wat nog plomper maaktquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Haha klopt idd, voor het afkleedeffect hoef je ze niet te halenZag dat ze bij de Berska ook leuke hadden (zwart/gebroken wit/champagne) dus misschien is dat wat..
In februari ze waren 60 pond ik heb ze in londen gekocht, volgens mij kun je ze in nederland niet vinden maar mss wel via een webshop ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:11 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Deze zijn zo fucking vet, hoe duur waren die waar wanneer heb je die gehaald? Die zullen wel weg zijn zeker nu
Die zijn gewoon overal te koop?quote:Op zondag 7 april 2013 15:23 schreef SEMTEX het volgende:
Via Ebay gescoord, voor de vakantie :
[ afbeelding ]
De beachglass kleur
How about shipping? Dat is al gauw iets van 40 dollar.quote:Op zondag 7 april 2013 16:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Via ebay wel een stuk minder duur denk ik?
Die all stars van mij waren maar 45 dollar op urban outfitters, scheelt best veel nog.
Klopt, maar via Ebay minder duurquote:
Ik heb 52,95 voor de schoenen en 12 voor de shipping betaald.quote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
How about shipping? Dat is al gauw iets van 40 dollar.
Dat is waar maar zit je met shipping niet aan dezelfde prijs als gewoon in de winkelquote:Op zondag 7 april 2013 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt, maar via Ebay minder duur+ ik heb gisteren in de stad gekeken en het was overal gierend druk. Had ik geen zin in.
Shipping was maar 12 euro, want vanuit Duitsland. Volgens mij betaal ik in de winkel ook 65 euro, meer misschien zelfs nog.quote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is waar maar zit je met shipping niet aan dezelfde prijs als gewoon in de winkel
Wel leuk kleurtje, had ze ook in mijn handen.
70 zelfs, gister nog mogen betalen haha.quote:Op zondag 7 april 2013 17:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Shipping was maar 12 euro, want vanuit Duitsland. Volgens mij betaal ik in de winkel ook 65 euro, meer misschien zelfs nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |