http://www.amazon.com/adi(...)o21088/dp/B00I0EWIXUquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
Van welke ontwerper is dit een samenwerking met Adidas?
[ afbeelding ]
Heb zelf al wat gegoogled op Army en Adidas en ik dacht dat het een Jeremy Scott was, maar vond hem alsnog niet.
http://www.ebay.nl/itm/AD(...)251514190217?pt=FR_Vêtements_pour_hommes&hash=item3a8f69f989&_uhb=1quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
Van welke ontwerper is dit een samenwerking met Adidas?
Thanksquote:Op zondag 27 april 2014 07:01 schreef Alpha_X het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/AD(...)251514190217?pt=FR_Vêtements_pour_hommes&hash=item3a8f69f989&_uhb=1
Ik bedacht me gisteren dat elke webshop die gratis retouren doet dus ook gratis verzendkosten heeft... Je vult gewoon aan tot je aan de gratis verzendkosten zit en als je het dan hebt stuur je een deel gratis weer terug...quote:Op zondag 27 april 2014 20:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kennen jullie mangooutlet.com al? Met 20% korting met code 6outspring (enige jammere is de 5 euro verzendkosten tot aan 100 euro)
Op die roze broek hierboven kan je ook prima wit, beige of grijs dragen. Indien blauw let op dat het niet te snoeperig wordt.
Het is binnen (met dhl moest ik het inderdaad halen in lage weide), maar niet gezien dat retourneren voor eigen rekening is. Heb een ding dat terug moet, dus die probeer ik aan iemand anders te slijten.quote:Op zondag 27 april 2014 20:52 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren dat elke webshop die gratis retouren doet dus ook gratis verzendkosten heeft... Je vult gewoon aan tot je aan de gratis verzendkosten zit en als je het dan hebt stuur je een deel gratis weer terug...
Ik heb ook alleen ervaring met de Nike webshopquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is binnen (met dhl moest ik het inderdaad halen in lage weide), maar niet gezien dat retourneren voor eigen rekening is. Heb een ding dat terug moet, dus die probeer ik aan iemand anders te slijten.
Nadelen:
- verzendkosten gratis pas boven ¤100, anders ¤ 5
- verzenden via dhl
- retourneren voor eigen rekening
Voordelen:
- prima uitverkoopcollectie voor dames
- niet zo tijdsafhankelijk om te kunnen kopen als uitverkoop van h&m
bronquote:Marc Jacobs Tweet shop in Amsterdam
Marc Jacobs opent een pop-up store in de Bijenkorf van Amsterdam. Deze opening is ter promotie van zijn nieuwe parfum 'Daisy Dream'. Bezoekers kunnen met behulp van social media producten bemachtigen van de Amerikaanse ontwerper.
De 'Marc Jacobs Daisy Tweet shop' is ingericht met productdisplays van geuren, modeartikelen en accessoires van Jacobs. Consumenten kunnen deze producten gebruiken om een selfie te maken. In ruil voor een tweet met '#MJDaisyChainAMS' ontvangen zij een gift variërend tussen een sample, product of mode item. Een aantal mensen maken kans op een Marc by Marc Jacobs tas.
Het idee werd afgelopen februari geïntroduceerd in New York tijdens Fashion Week. Klanten kregen freebies als beloning voor hun post op Instagram, Facebook of Twitter met '#MJDaisyChain'.
Vanaf donderdag 14 augustus tot en met zondag 17 augustus is de shop te bezoeken. Ook in Londen zal hetzelfde concept te vinden zijn van 15 tot en met 17 augustus.
Interessant concept. Niet dat ik er iets mee kan of aan heb.quote:
Al gekeken bij een winkel die timberlands verkoopt? Kan me net voorstellen dat die geen 36 hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Vriendin heeft kleine voeten (mt 36) en is op zoek naar dit soort schoenen:
[ afbeelding ]
Echter nergens te vinden óf net te groot.
Bestellen is een optie, maar liefst fysieke winkel (Leiden, Amsterdam of Den Haag bij voorkeur)
Als iemand van jullie tips heeft hoor ik ze graag
Al naar gekeken, niet gewenste model te vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Al gekeken bij een winkel die timberlands verkoopt? Kan me net voorstellen dat die geen 36 hebben.
Bijzonder, of zoek je ze specifiek in het zwart? Want dat model lijkt heel erg op het standaard 6' model van timberlands.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Al naar gekeken, niet gewenste model te vinden.
Dat of goed donker bruin, het mode-camel-kleurtje zoekt ze niet want daar wordt je idd onder bedolven en past niet bij de rest van de kleding. Al een handvol alternatieven gezocht maar die niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
zoek je ze specifiek in het zwart?
bronquote:Dit is Lagerfeld´s Barbie
Ze komt eraan! Vanaf 29 september is de felbegeerde Barbie Lagerfeld te koop. Ze heeft haar outfit direct gekopieerd van de designer zelf. Met hoge-kraag-overhemd, een zwart satijnen das, een zwarte zonnebril en afgemaakt met strakke zwarte jeans bootst ze het iconische sillouette van haar designervriend feilloos na.
Het popje bemachtigen is geen sinecure, want van de felbegeerde Karl look alike komt uit als platinum limited edition. Dat betekent dat er 999 Barbie’s worden verdeeld over de off- en online schappen van een aantal geselecteerde Karl Lagerfeld boetieks, Thebarbiecollection.com, Net-a-Porter.com en warenhuis Colette in Parijs. Wie er een te pakken krijgt mag 150 euro neertellen.
Volgens mij hebben ze die bij de Timberland winkel in de Kalvertoren [Amsterdam].quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Vriendin heeft kleine voeten (mt 36) en is op zoek naar dit soort schoenen:
[ afbeelding ]
Echter nergens te vinden óf net te groot.
Bestellen is een optie, maar liefst fysieke winkel (Leiden, Amsterdam of Den Haag bij voorkeur)
Als iemand van jullie tips heeft hoor ik ze graag
Haha ik heb Kleding van Texelana aan, goedkoop en functioneelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:24 schreef MrGuma het volgende:
Waarom zijn er zoveel broeken en overhemden tegenwoordig slim fit?
Meest verschrikkelijke uitvinding ooit en het begint steeds meer de regular fit weg te drukken.
Leuk dat je vier jaar later nog even reageert op een op een post.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 09:59 schreef AnjaEnvaeva het volgende:
[..]
Haha ik heb Kleding van Texelana aan, goedkoop en functioneel
Hier is de link voor degene die geïnteresseerd zijn!
Schapenvacht
Had niet gezien dat het vier jaar oud was, wauwquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:39 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Leuk dat je vier jaar later nog even reageert op een op een post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |