C&A Yessica merk heeft wel vaak van dat soort jurken geloof ik, of je kunt naar het merk New Look kijken (o.a. bij V&D te krijgen). Anders vind je ze ook wel in van die kleinere winkeltjes met veel polyester/viscose/glitterdingen, FunFun of CoolCat o.i.d.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:52 schreef Mixende_match het volgende:
Jullie hebben hier altijd goeie tips, dus bij deze,
ik ben op zoek naar een goedkope gala jurk, rond de 50.- Waar moet ik kijken? Het liefst via internet, maar kan ook winkels aangezien ik de jurk as vrijdag nodig heb![]()
het liefst een lange, zwart, en met glitters oid
Als je een foto van jezelf erbij zet, maakt het mij makkelijker om te oordelen of het bij je past of niet.quote:Op zondag 6 april 2014 00:14 schreef Jiang153 het volgende:
Dit iets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb het nog niet gekochtquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als je een foto van jezelf erbij zet, maakt het mij makkelijker om te oordelen of het bij je past of niet.
Maar dat kan ik pas echt weten als ik weet hoe jij eruit ziet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb het nog niet gekocht. Vroeg om meningen welke beter was
ah oke, en afgezien van de witte hoodie nog steeds de bruine? Die onderste plaatje is wel weer andersquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Maar dat kan ik pas echt weten als ik weet hoe jij eruit ziet.
Maar die bruine jacket vind ik mooi, maar dat komt vast doordat ik de combinatie met het witte hoodie bij elkaar wel mooi vindt.
Nog steeds die bruine, maar dat ligt vooral aan je haarkleur af. Wat voor kleur haar heb je?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:42 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
ah oke, en afgezien van de witte hoodie nog steeds de bruine? Die onderste plaatje is wel weer anders
zwartquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Nog steeds die bruine, maar dat ligt vooral aan je haarkleur af. Wat voor kleur haar heb je?
De schoenen zijn wel tijdloosquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen van Iris van Herpen. Hier kan ik wel wat mee vinden, alleen dat wordt wel een gat in je portemonnee, zo'n 600 pond. Zou dat het waard zijn, denk je?
Zo'n beetje ¤750 voor een paar schoenen? Je moet het zelf weten, maar het lijkt me lichtelijk overdrevenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen van Iris van Herpen. Hier kan ik wel wat mee vinden, alleen dat wordt wel een gat in je portemonnee, zo'n 600 pond. Zou dat het waard zijn, denk je?
idgafquote:Op woensdag 9 april 2014 19:21 schreef ArnosL het volgende:
Daarin ga je me een partij voor lul lopen
600 pond zou ik er niet voor over hebben.. in die categorie vind ik ann demeulemeester of hoge ricks een mooier alternatief.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zo lang je het je kan veroorloven gewoon doen vind ik. Sommige kopen een nieuwe laptop, andere een paar schoenen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef ArnosL het volgende:
Zo'n beetje ¤750 voor een paar schoenen? Je moet het zelf weten, maar het lijkt me lichtelijk overdreven
lichtblauw overhemd en bruine loafers/ nette schoenen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:19 schreef dhrluker het volgende:
Iemand een idee welke kleur blouse en schoenen hier het beste opstaan ?
Dankjewel , had ik toch het goede in gedachte.quote:lichtblauw overhemd en bruine loafers/ nette schoenen.
Haha gaafquote:Op woensdag 9 april 2014 19:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wil!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |