Misschien bij de C&A.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:54 schreef marcie216 het volgende:
Hee, ben een jongen van 16 en kijk wel eens flodder.
Johny heeft zo n rood jasje en daaronder een V hals shirt. Ik wil ook een jasje kopen als vest. Hebben jullie misschien mooie gezien?
Nee de blouse koste maar een 10tje dus dat maakte niet zoveel uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
Vet! Was je niet bang dat het zou mislukken ofzo? Heb je ook een hele foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¤99,-
Ik heb precies zo'n broek net uit de aanbieding van Ben Sherman, maar deze is eigenlijk te klein. stomstomstom
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:21 schreef wenfer2 het volgende:
Leuk topic.
Bovenaan mij verlang lijstje:
Ik zoek zelf nog een witte slim fit broek (pantalon) met knoopsluiting. (geen 5pocket)
En dan een op enkelhoogte zodat mijn schoenen mooi uitkomen.Je kunt een broek ook eventueel laten omzomen als hij "te lang" is? Kost maar een paar euro en kun je hem precies op jouw lengte laten maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¤99,-
Ik heb precies zo'n broek net uit de aanbieding van Ben Sherman, maar deze is eigenlijk te klein. stomstomstom吴 曼 迪
Dat heb ik ook met een paar broeken gedaan. Pijpen versmallen en inkorten. Probleem met die Ben Sherman is dat hij wel erg krap is. helaas.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je kunt een broek ook eventueel laten omzomen als hij "te lang" is? Kost maar een paar euro en kun je hem precies op jouw lengte laten maken.
bronquote:Faillissementsverkoop Claudio Ferrici
In de winkels van Claudio Ferrici in Amsterdam en Breda organiseert het tassenmerk dit weekend een faillissementsuitverkoop. De opruiming vindt plaats in samenwerking met Trooswijk Veiling, een bedrijf dat normaal gesproken enkel online veilingen organiseert.
Opmerkelijk aan de faillissementsverkoop met kortingen tot 70 procent: het merk verstopt in twee tassen vliegtickets naar de Italiaanse modestad Milaan. Met die actie wil het merk de klanten 'een laatste keer in de watten leggen'.
Het merk zal echter niet verdwijnen. Herwalt Lederwaren uit Lichtenvoorde heeft de merkrechten overgenomen van het onlangs failliet verklaarde merk Ferrici. De nieuwe eigenaar wil de strategie en positionering van het tassenbedrijf doorzetten zoals het was.
Uhm....bij een klein winkeltje bij ons in de buurt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef kruidkoekje het volgende:
Leuk dat het topic die ik gestart ben nog steeds loopt zeg![]()
ik zag op zalando, die allstars staan, maar was alleen maat 36 en staan er nu ook niet meer opEn ik ben zo slecht in het bestellen naar van die webshops verder weg..
Jammer ik had die schoenen graag gewild, ze zijn echt leuk!
oh die roze/zalmbroek en dat blousje is wel leuk! waar komt het vandaan?
In ieder geval geen ondergoed dat boven je broek uit steekt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:33 schreef marcie216 het volgende:
Gewoon leuke kleding setjes voor een jongenHeb nu vooral vesten en truien.
Mooie broek man!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In ieder geval geen ondergoed dat boven je broek uit steekt.
Gewoon een paar goed passende, donkerblauwe broeken met rechte pijpen.
Iets zoals dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Daar past alles wel bij.
Een goede broek is het halve werk.
Volgens mij heb ik die broek haha, of 1 die er erg veel op lijkt. Ik draag alleen nooit een riem, ennmijn onderbroek steekt er niet boven uitquote:Op donderdag 11 april 2013 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In ieder geval geen ondergoed dat boven je broek uit steekt.
Gewoon een paar goed passende, donkerblauwe broeken met rechte pijpen.
Iets zoals dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Daar past alles wel bij.
Een goede broek is het halve werk.
Ik vind dat wel mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke broeken zijn dit seizoen helemaal in. Zelf vind ik het helemaal niks.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:55 schreef megamandy het volgende:
http://www.anerkjendt.dk
Mooi merk voor mannen, helaas (nog?) geen vrouwenlijn.
Niet alleen die baard ... Het is net een homoseksuele boswachter.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:31 schreef Kimmie het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
sorry maar die baard kan écht niet!
het is idd niet alleen die baardquote:Op zondag 14 april 2013 04:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet alleen die baard ... Het is net een homoseksuele boswachter.
lekker voor jequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:55 schreef megamandy het volgende:
http://www.anerkjendt.dk
Mooi merk voor mannen, helaas (nog?) geen vrouwenlijn.
komt door die pantyquote:Op zondag 14 april 2013 04:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet alleen die baard ... Het is net een homoseksuele boswachter.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:21 schreef wenfer2 het volgende:
Leuk topic.
Bovenaan mij verlang lijstje:
Ik zoek zelf nog een witte slim fit broek (pantalon) met knoopsluiting. (geen 5pocket)
En dan een op enkelhoogte zodat mijn schoenen mooi uitkomen.2 jasjes over elkaar en een geblokt hemd, wat halen ze zich daar in hun hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¤99,-
Ik heb precies zo'n broek net uit de aanbieding van Ben Sherman, maar deze is eigenlijk te klein. stomstomstom![]()
Een buitenjas over een colbertje kan toch prima? Het is hier tenslotte niet elke dag 27c graden. Geblokte overhemden en pochetten zijn daarentegen juist helemaal terug.quote:Op zondag 14 april 2013 13:24 schreef Agentperry het volgende:
[..]
2 jasjes over elkaar en een geblokt hemd, wat halen ze zich daar in hun hoofd
Ja maar het is geen buitenjas, het zijn gewoon twee jasjes. Onderste lijkt ook nog eens plastic, maar dat kan ik ook verkeerd zien.quote:Op zondag 14 april 2013 13:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Een buitenjas over een colbertje kan toch prima? Het is hier tenslotte niet elke dag 27c graden. Geblokte overhemden en pochetten zijn daarentegen juist helemaal terug.
Wat jij wil is allemaal wel erg formeel. Ik kan het juist waarderen als mensen een beetje spelen met hun kleding. De outfit die je hier zit is meer voor een zakenlunch o.i.d.quote:Op zondag 14 april 2013 13:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ja maar het is geen buitenjas, het zijn gewoon twee jasjes. Onderste lijkt ook nog eens plastic, maar dat kan ik ook verkeerd zien.
Kan trouwens best dat geblokte shirts nu mode zijn maar ik vind het gewoon not done. Streepje kan nog net maar het liefst gewoon een licht effen shirt onder je jasje. Die das is trouwens ook moeilijk lelijk.
Ik vind of formeel(tdv bv.) of casual(bv. broek hemd trui), dit is het allebei net niet.quote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat jij wil is allemaal wel erg formeel. Ik kan het juist waarderen als mensen een beetje spelen met hun kleding. De outfit die je hier zit is meer voor een zakenlunch o.i.d.
Alsof je of formeel of casual moet kleden.quote:Op zondag 14 april 2013 15:19 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik vind of formeel(tdv bv.) of casual(bv. broek hemd trui), dit is het allebei net niet.
Ik zeg niet dat het MOET, ik vind het er gewoon niet uitzien. Niks is verplicht, alles hier is toch slechts een mening.quote:Op zondag 14 april 2013 16:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Alsof je of formeel of casual moet kleden.Ik vind het juist vet als je je iets formeler casual kleed naar de standaard van casual.
Het is juist interesant, zo'n geruit hemd, pochet en sokkken of juist geen sokken.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het MOET, ik vind het er gewoon niet uitzien. Niks is verplicht, alles hier is toch slechts een mening.
Ik kwam vroeger vaak bij de Esprit, maar tegenwoordig is het meeste toch van de WE. Heb je daar al gekeken? -ik heb zo echt geen idee wat hun assortiment is, daarvoor moet je even op de webshop kijken-quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:41 schreef Sucuk het volgende:
Iemand ideeën voor wat aankopen wbt kledingstukken en schoenen en evt jas? Zoek wat kleding, maar ik ga regelmatig langs de Jack & Jones & Espirit, maar kom veel van dezelfde soort kleding tegen waarvan ik al genoeg heb zoals overhemden, witte shirts, broeken in verschillende kleuren, spijkerbroeken.. maar het blijft wat standaard.
(Kleur/spijker-)broek met witte/zwarte shirt of een overhemd...
Heb veel rondgekeken, maar misschien iemand ideeën?
Ja WE kijk ik wel vaker, maar zoals ik zei: ik kom weinig op wat nieuwe ideeën. Het blijft toch steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger vaak bij de Esprit, maar tegenwoordig is het meeste toch van de WE. Heb je daar al gekeken? -ik heb zo echt geen idee wat hun assortiment is, daarvoor moet je even op de webshop kijken-
Oeh die mint truiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Met goede hoop op wat warmer weer heb ik wat zomerdingetjes aangeschaft in de sale van Urban outfitters![]()
Hopelijk past het allemaal.
[ afbeelding ]
Ja die zijn leuk hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh die mint trui
En nu wil ik dankzij dat plaatje ook grijze lak docs![]()
![]()
Wat is je smaak?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, Ik ben een 16 jarige jongen opzoek naar schoenen!
Ik heb heel mijn leven slechte schoenen gedragen, eerst dingen die me moeder kocht, toen Nike Airmax om er bij te horen, en daarna legerkisten.
Maar ik wil eens wat wat 'normaals' of gewoon awesome ofso.
Heeft iemand advies?
Ligt er ook aan wat voor een stijl je hebt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, Ik ben een 16 jarige jongen opzoek naar schoenen!
Ik heb heel mijn leven slechte schoenen gedragen, eerst dingen die me moeder kocht, toen Nike Airmax om er bij te horen, en daarna legerkisten.
Maar ik wil eens wat wat 'normaals' of gewoon awesome ofso.
Heeft iemand advies?
Ik heb geen stijl!quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat voor een stijl je hebt?
Dan zou ik zeggen kijk eens in het sneakertopc rondquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen stijl!
Hoe kom ik aan een stijl, maar ik denk dat ik sneakers het leukst vind.
thxquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen kijk eens in het sneakertopc rondTopicreeks: Sneakers enzo
Daar kun je misschien leuke ideeën opdoen en zullen ze je ook graag helpen als je vragen hebt
gwn zelf laten drukken ziet er niet uit dit maarjaquote:Op zondag 9 juni 2013 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou wel zo'n trui willen
[ afbeelding ]
But where?
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:17 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
gwn zelf laten drukken ziet er niet uit dit maarja
ja is gwn een zwarte trui met 1980 erop...quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
Heb je normaal maat 34? Ik heb altijd 36 en dan zit het eigenlijk perfect. Maar deze is toch 'iets' strakker waardoor ik em echt in mijn taille pas kan dicht maken. Niet dat het uitmaakt; want daar is de rok lang zat voorIk denk dat die van de petite lijn te kort geweest zou zijn dan.... En tbh zie ik zo'n maxi rok liever niet te kort. Zoals in dat catwalk filmpje; vind ik het niet mooi bijvoorbeeld (maar dat is persoonlijke smaak ook
)
Haha ik wilde al verder in de SC maar dit topic is ook een optiequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:41 schreef tliciouz het volgende:
Psst.LIF / Deel 5: Kleding, schoenen en accessoires.
Nee sorry dat weet ik echt nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Haha ik wilde al verder in de SC maar dit topic is ook een optie
Maar ik verschil dus altijd, qua taille heb ik denk ik wel een maat 34 maar bij mijn heupen zit ik breder.
Vaak staan taillebroeken bij mij ook open aan de achterkant of als het een short is dan zakt het gewoon naar beneden richting heupen waardoor er helemaal geen model in zit
Weet je niet toevallig hoeveel je taille is?
Neuh dan wacht ik wel tot vrijdagquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee sorry dat weet ik echt nietIk kan vanavond wel voor je meten als je wil?
Sorry.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Haha ik wilde al verder in de SC maar dit topic is ook een optie
Maar ik verschil dus altijd, qua taille heb ik denk ik wel een maat 34 maar bij mijn heupen zit ik breder.
Vaak staan taillebroeken bij mij ook open aan de achterkant of als het een short is dan zakt het gewoon naar beneden richting heupen waardoor er helemaal geen model in zit
Weet je niet toevallig hoeveel je taille is?
Die linkse heb ik in het grijsquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eindelijk mijn nieuwe schoenen binnen gekregenze lagen mij al op te wachten toen ik thuis kwam
Nice! Ik heb me ook eindelijk over de drempel gezet om een maxi rok te kopen en heb hem zaterdag aan gehadquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry.
Maar even een tip voor de maxi rokken, bershka heeft op dit moment hele mooie voor maar 25 euro. Ondanks de plooien want dat maakt mij ook een stuk breder zit deze echt heel mooi.
Ik trek hem overigens verder naar boven, dat staat mooier dan als ik hem op mijn heupen draag.
[ afbeelding ]
Had ook een mooie aangehad bij de River Island maar die was 60 euro en dat wil ik niet uitgeven voor iets waarvan ik nog niet weet of ik het wel durf te dragen.
wat voor iets zoek je?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:14 schreef hezdunnah het volgende:
Ee heeft iemand nog een chill adres/webshop voor kettingen/armbanden?
Ik heb nu wat meer casual met kraaltjes en touw o.a. met als kleur voornamelijk bruin.quote:
Nickyjewelsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:14 schreef hezdunnah het volgende:
Ee heeft iemand nog een chill adres/webshop voor kettingen/armbanden?
Vooral de linker is erg goed. Houd wel van wat nettere hakkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eindelijk mijn nieuwe schoenen binnen gekregenze lagen mij al op te wachten toen ik thuis kwam
Voor shirtjes vind ik het juist een godsgeschenk. Eindelijk goed passende straks zittende kleding ipv die los slobberende bagger.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:24 schreef MrGuma het volgende:
Waarom zijn er zoveel broeken en overhemden tegenwoordig slim fit?
Meest verschrikkelijke uitvinding ooit en het begint steeds meer de regular fit weg te drukken.
Die linker, gaaaaaaaaaaaafquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
je lijkt k-man welquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:44 schreef kruidkoekje het volgende:
Zo leuk dat het topic nog steeds loopt, ik heb alleen de laatste tijd geen tijd meer hier gehad, dus kom eens spieken wat voor moois er allemaal is gepost !
![]()
Is een goed idee geweest van mij dus :d
Staat je goed! En wat ben jij leuk!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
MooiVooral dat shirt.
Dus, mijn vriend had een shirt besteld. Alleen was het in het echt niet zoals hij voor ogen had, dus deed ik hem aan en mij past hij wel.
En nu heb ik een Rick Owens shirt![]()
Fijnste stof ooit trouwens
![]()
[ afbeelding ]
Had ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Totaal offtopic, maar: jij lijkt een beetje op een jonge Lynn Herring.
Ben er echt suuuper blij mee! Super mooie basicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef Mylene het volgende:
Chanel pakje te koop: V&A / [TK] Chanel mantelpakjeEn dan niet vanwege de prijs; maar ik vind het pakje op zich niet eens zo mooi
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Jij ziet dus wél een foto?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En dan niet vanwege de prijs; maar ik vind het pakje op zich niet eens zo mooi
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Alleen die in de op.quote:No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Katoen/kasjmier blend? Nice.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
MooiVooral dat shirt.
Dus, mijn vriend had een shirt besteld. Alleen was het in het echt niet zoals hij voor ogen had, dus deed ik hem aan en mij past hij wel.
En nu heb ik een Rick Owens shirt![]()
Fijnste stof ooit trouwens
![]()
[ afbeelding ]![]()
Heb even gekeken, viscose/zijde blendquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Katoen/kasjmier blend? Nice.
En gister is ook mijn Acne blouse binnen gekomenNog geen eigen foto want mijn camera ligt bij mijn vriend en de vouwen van het verzenden zitten er nog in.
吴 曼 迪![]()
Neato, is wel heerlijk kwetsbaar. Ik heb een shirt volgens mij nog uit 07 waar uit ellende er gaten in beginnen te vallen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb even gekeken, viscose/zijde blend
En gister is ook mijn Acne blouse binnen gekomenNog geen eigen foto want mijn camera ligt bij mijn vriend en de vouwen van het verzenden zitten er nog in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recent cops:
Raf Simons s/s 2000
Givenchy S/S 2012
The North Face Summit series:
Deadwood 5 panel
Adyn Crewneck
En nog een hoop dingen voor de store, maar dat is even niet zo relevant om allemaal te posten.![]()
Ja staat ook handwas op het label, begon mijn moeder al dat het makkelijk op 30 graden in de wasmachine kon maar ik ga het toch fijn apart houden en zelf in een sopje gooienquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Neato, is wel heerlijk kwetsbaar. Ik heb een shirt volgens mij nog uit 07 waar uit ellende er gaten in beginnen te vallen.
Recent cops:
Raf Simons s/s 2000
[ afbeelding ]
Givenchy S/S 2012
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deadwood 5 panel
[ afbeelding ]
Adyn Crewneck
[ afbeelding ]
En nog een hoop dingen voor de store, maar dat is even niet zo relevant om allemaal te posten.
De Raf Simons en crewneck zien er mooi uit
吴 曼 迪![]()
Die linker zijn vet, waar zijn die van? rechts ook voor wanneer je even geen hakken aan wiltquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef alinity het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Neato, is wel heerlijk kwetsbaar. Ik heb een shirt volgens mij nog uit 07 waar uit ellende er gaten in beginnen te vallen.
Recent cops:
Raf Simons s/s 2000
[ afbeelding ]
Givenchy S/S 2012
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deadwood 5 panel
[ afbeelding ]
Adyn Crewneck
[ afbeelding ]
En nog een hoop dingen voor de store, maar dat is even niet zo relevant om allemaal te posten..
Laatste aankopen:![]()
![]()
Eerste twee heel vet, leuke hals ook bij dat witte shirt. Alleen ben ik persoonlijk geen fan van shirts met zo'n print in het midden zoals je laatste shirt heeftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:27 schreef JetLife het volgende:
[..].
Laatste aankopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
吴 曼 迪![]()
![]()
#thankyoubasedcos
70% sale, zomaar opeens. Zocht al een tijdje naar een basic zwarte trui. Dit alles voor minder dan 300 euro, steal.![]()
Dank voor de tip! Had in Madrid toen de sale net was begonnen al twee jurken met 50% korting gevonden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
#thankyoubasedcos
70% sale, zomaar opeens. Zocht al een tijdje naar een basic zwarte trui. Dit alles voor minder dan 300 euro, steal.
En donderdag ben ik in Amsterdam, dan ga ik maar ook even langs COS.吴 曼 迪![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
#thankyoubasedcos
70% sale, zomaar opeens. Zocht al een tijdje naar een basic zwarte trui. Dit alles voor minder dan 300 euro, steal.
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
bronquote:Couturecollectie Viktor & Rolf naar Rotterdam
Een groot deel van de comeback collectie van modeduo Viktor & Rolf is gekocht door schrijver en kunstactivist Han Nefkens. Hij kocht de kledingstukken al voordat de collectie werd getoond tijdens de Haute Couture Week in Parijs. Volgend jaar zal de collectie te bezichtigen zijn in Museum Boijmans Van Beuningen in Rotterdam.
De collectie van Viktor & Rolf zal deel uit maken van de tentoonstelling 'The Future of Fashion is Now'. Naast Viktor & Rolf zal ook werk van ontwerpers als zoals Hussein Chalayan, Rejina Pyo en Pyuupiru te zien zijn.
Nefkens zegt over Viktor & Rolf: “Ik ben geïnteresseerd in werk dat zich begeeft op het gebied tussen mode en conceptuele kunst en daar is deze aankoop een goed voorbeeld van."
De comeback collectie kwam nadat het duo meer dan 10 jaar geleden afscheid nam van de haute couture en zich volledig richtte op confectie.
Hier linkje naar de collectie: http://www.vogue.co.uk/fa(...)olf/backstage-photos![]()
Ben benieuwd, een jaar of 5 geleden was er een soortgelijke collectie in het Boijmans met Chalayan & Rolf. Was best interessant.![]()
Na een aantal jaar zoeken eindelijk een zwarte blazer gevonden die ik leuk vond qua lengte en ook fatsoenlijk zat
Van de Monki, alleen heb ik hem in de winkel gekocht en heeft die van mij andere knopen (drukkers en aan de binnenkant) maar het is wel hetzelfde artikel
Naja in ieder geval heel blij mee!吴 曼 迪![]()
Net aangeschaft, althans... Weekje geleden. Details op purebluejapan.jp Model is XX-007.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Iemand hier ook bekend met boohoo.com?
Ik heb er vaak jurken en shirtjes besteld, altijd tevreden tot nu toe. Nog nooit broeken of shorts besteld en ik wil nu dus een shortje bestellen.
Maar shortjes is zo afhankelijk van hoe het valt voor welke maat ik moet, 36 is mij vaak te groot, maar als ze klein vallen is een 34 weer te klein.
Omdat het retourneren op eigen kosten is en behoorlijk duur is naar Engeland, koop ik eigenlijk altijd alleen als ik van tevoren besluit om het sowieso te houden. Maar met zo'n shortje vind ik het nogal eng.
Zou dus heel graag reacties willen lezen van mensen hier die ervaring hebben met shortjes of broeken toevallig!B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Nop geen ervaring mee, voor mij is het niet te doen om online broeken te bestellenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:57 schreef VeerEli het volgende:
Iemand hier ook bekend met boohoo.com?
Ik heb er vaak jurken en shirtjes besteld, altijd tevreden tot nu toe. Nog nooit broeken of shorts besteld en ik wil nu dus een shortje bestellen.
Maar shortjes is zo afhankelijk van hoe het valt voor welke maat ik moet, 36 is mij vaak te groot, maar als ze klein vallen is een 34 weer te klein.
Omdat het retourneren op eigen kosten is en behoorlijk duur is naar Engeland, koop ik eigenlijk altijd alleen als ik van tevoren besluit om het sowieso te houden. Maar met zo'n shortje vind ik het nogal eng.
Zou dus heel graag reacties willen lezen van mensen hier die ervaring hebben met shortjes of broeken toevallig!
Ooh en normaal hou ik helemaal niet van dit soort modellen omdat het meestal met een elastiek aan de zijkant is waardoor het heel snel op joppers (paardrijschoenen) lijkt. En die associatie krijg ik gewoon niet uit mijn hoofd.
Maar deze van Alexander Wang zijn wel heel mooiHelaas heb ik niet echt het geld ervoor
Dat zou heel lang sparen worden op dit moment.
吴 曼 迪![]()
Oh, jawel hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nop geen ervaring mee, voor mij is het niet te doen om online broeken te bestellen
Takes some effort, maar goed te doen.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Nou, de verhouding tussen mijn taille- en heupmaat zijn erg afwijkend dus broeken staan bij mij vaak open aan de achterkant. Bij de meeste webshops staan die maten niet fatsoenlijk aangegeven dus ik zou 95% terug kunnen sturen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:18 schreef M1stral het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor.
Takes some effort, maar goed te doen.
Daarom zou ik ook laatst in het jeans topic dat ik het liefst in een winkel zelf de broek pas
吴 曼 迪![]()
Ik koop al mijn denim online, vandaar dat ik zeg dat het wel te doen is. Maar niets beter dan de mogelijkheid tot passen inderdaad.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Wauw! Love the jacket! Echt heel erg mooi!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:34 schreef saaw het volgende:
Nieuw leren jack en schoenen besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ik normaal ook, hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bohik hou het maar bij h&m/vero moda/bershka etc
Vooral Bershka is een favoriet van me. Het is dat ik dit gewonnen had, anders had ik er niet wat van besteld. Hoewel ik de trui zelf wel echt mooi vind hoor. Heb naast deze trui en de sneakers nog een hoodie gekocht. Voor mijn vriend een zwart overhemd en voor m'n schoonzus nog een truitje
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Chelsea boots.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar wel met stukjes leer ertussen. Ik bedoelde dit met elastiek:
[ afbeelding ]
Had ik misschien beter moeten uitleggen jaMaar op deze foto staan dus die joppers waar ik het over had.
![]()
Of gewoon jodhpurs.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
En de schoenen hebben de naam overgenomen.
Edit: want jodhpurlaarzen is voor het gemiddelde pennymeisje toch wel een mond vol.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ah dan valt het idd mee. Is zeker ook wel behoorlijke kwaliteit?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik normaal ook, hoorVooral Bershka is een favoriet van me. Het is dat ik dit gewonnen had, anders had ik er niet wat van besteld. Hoewel ik de trui zelf wel echt mooi vind hoor. Heb naast deze trui en de sneakers nog een hoodie gekocht. Voor mijn vriend een zwart overhemd en voor m'n schoonzus nog een truitje
Die winterjas bij Bershka, een camel parka met bontkraag voor 80 euro. Ik. wil. hebbenzit nu op mobiel dus kan geen foto posten maar hij is op de webshop niet te missen.
Vraag me alleen af of hij niet TE lang is![]()
Zou ik die anders gewoon gaan dragen als normale schoenenquote:![]()
Lelijke dingen
Inclusief mijn chaps
吴 曼 迪![]()
Ja, kwaliteit lijkt erg goed. Die hoodie ook joh, die is zoooo zacht van binnen, echt heerlijk voor de winter. En vrij dikke stof, terwijl hij er niet opgeblazen uit ziet zeg maarquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah dan valt het idd mee. Is zeker ook wel behoorlijke kwaliteit?
Die winterjas bij Bershka, een camel parka met bontkraag voor 80 euro. Ik. wil. hebbenzit nu op mobiel dus kan geen foto posten maar hij is op de webshop niet te missen.
Vraag me alleen af of hij niet TE lang is
Deze?![]()
Ziet er erg cute uit idd! Te lang vind ik hem niet, ik houd alleen niet van bontkragen, die haal ik er zelf altijd af![]()
Heb zelf een donkere legergroene parka van G-star, die zit ook erg getailleerd, vind ik wel belangrijk met een parka, anders wordt het snel zo'n 'zak'.
https://www.facebook.com/(...)_t=plan_user_invited
American Apparel Amsterdam Flea Marketquote:Direct from LA. Samples. One of a kind garments. Endearing imperfects. Iconic styles from the past. Over-runs. Over-dyes. Off sizes. Vintage pieces. Basics. Made in the USA and Sweatshop-free!
Up to 90% off! New items added daily! Free Admission!
FINAL SALE: No returns / refunds.
We take major credit / debit cards.
Open Daily from Thursday 8th of August at 11am!
Mon - Sat | 11am - 8pm
Sun | 12pm - 6pm
#AAFleamarketAmsterdam
City centre, next to the Heineken Brewery.
Tram; 16, 24 or 25
American Apparel
Flea Market
Stadhouderskade 74
Amsterdam吴 曼 迪![]()
Ik zal dat model toch altijd met paardrijden blijven associëren vrees ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou ik die anders gewoon gaan dragen als normale schoenen![]()
Lelijke dingen
Inclusief mijn chaps
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik ben 1.60 dus wil niet op een wandelende zak lijken, dus hopen dat XS vrij kort valtquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, kwaliteit lijkt erg goed. Die hoodie ook joh, die is zoooo zacht van binnen, echt heerlijk voor de winter. En vrij dikke stof, terwijl hij er niet opgeblazen uit ziet zeg maar
[ afbeelding ]
Deze?![]()
Ziet er erg cute uit idd! Te lang vind ik hem niet, ik houd alleen niet van bontkragen, die haal ik er zelf altijd af![]()
Heb zelf een donkere legergroene parka van G-star, die zit ook erg getailleerd, vind ik wel belangrijk met een parka, anders wordt het snel zo'n 'zak'.![]()
![]()
Hahaha oh ja, dan kan hij inderdaad misschien wat langer uitvallenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben 1.60 dus wil niet op een wandelende zak lijken, dus hopen dat XS vrij kort valtGewoon proberen! Ben benieuwd.
Ga hem denk ik morgen bestellen. Heb jij misschien ervaring met bershka en kleding bestellen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha oh ja, dan kan hij inderdaad misschien wat langer uitvallenGewoon proberen! Ben benieuwd.
![]()
Nee, haal het altijd in de winkel! Kom toch vaak in Amsterdam, scheelt verzendkosten en als een maat niet goed is kan je zo een andere maat proberen. Maar met een jas weet je in jouw geval wel dat je alleen kans maakt met XS, toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga hem denk ik morgen bestellen. Heb jij misschien ervaring met bershka en kleding bestellen?
Goeie tip! Ga ik zeker even langsquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:57 schreef megamandy het volgende:
https://www.facebook.com/(...)_t=plan_user_invited
American Apparel Amsterdam Flea Market
[..]
Schoenen zijn binnenhet is mn 7e paar half cabs maar nu eindelijk met en printje
hopelijk komt morgen de jas, foto's volgen.
an urge to help mankind overcomes me![]()
Nieuw sport + hardloopoutfit
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ben eigenlijk op zoek naar twee schoenen.
Adidas Phantom white/red/blue
Nike Elite Vintage Trainer working blue
De Adidas vond ik in Italië bij een Intersport, maar was één maat te klein. De Nike vond (en kocht) ik in München. Deze was een maat te klein maar vanwege de afprijzing naar 20 euro gewoon gekocht. Maar toch wil ik een maatje groter.
De Nike vond ik nu op kitbag.com (UK webshop) maar vind veel negatieve reviews over deze shop. Dus liever ergens anders scoren. Maar waar? Iemand een idee?
Als ik eenmaal weet waar ik ze kan bemachtigen ga ik wel kiezen tussen de twee.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Ik moet mezelf inhouden om dit jasje te kopen. Ik heb het niet nodig
Oh en deze van Vive Maria
Jammer dat het hier zo 'dood' is!
Ik heb een vraagje:
Ik zoek basic t-shirts om zelf prints op te laten zetten. De t-shirts moeten strak zitten, geen lubberende mouwen en onderkant dus![]()
Kleuren: zwart, (midden-donker)grijs (liefst een beetje gemeleerd) en superman-blauw.![]()
Wie kan mij helpen? Ik heb me al rot gezocht, maar of de kleur is niet goed, of het model niet. Een strak, simpel t-shirt vinden (liefst ook niet lang, dus dat je nog een stukje 'heup' ofzo kunt zien) is kennelijk moeilijker dan ik had gedacht.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
H&M basics zitten bij mij altijd goed strak. Gewoon 1 maatje kleiner kopen, je wordt wel geplet de eerste dagen maar dan zit ie ook fijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik zoek basic t-shirts om zelf prints op te laten zetten. De t-shirts moeten strak zitten, geen lubberende mouwen en onderkant dus![]()
Kleuren: zwart, (midden-donker)grijs (liefst een beetje gemeleerd) en superman-blauw.![]()
Wie kan mij helpen? Ik heb me al rot gezocht, maar of de kleur is niet goed, of het model niet. Een strak, simpel t-shirt vinden (liefst ook niet lang, dus dat je nog een stukje 'heup' ofzo kunt zien) is kennelijk moeilijker dan ik had gedacht.![]()
Je zult hier vast al wel gekeken hebben, maar ik zou kijken bij: H&M, WE basics en Hema?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb een vraagje:
Wie kan mij helpen? Ik heb me al rot gezocht, maar of de kleur is niet goed, of het model niet. Een strak, simpel t-shirt vinden (liefst ook niet lang, dus dat je nog een stukje 'heup' ofzo kunt zien) is kennelijk moeilijker dan ik had gedacht.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Hebben ze maat 32 bij H&M?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
H&M basics zitten bij mij altijd goed strak. Gewoon 1 maatje kleiner kopen, je wordt wel geplet de eerste dagen maar dan zit ie ook fijn.Zal daar eens kijken. Op de site kon ik niet vinden wat ik zocht, namelijk.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hebben ze maat 32 bij H&M?Zal daar eens kijken. Op de site kon ik niet vinden wat ik zocht, namelijk.
32 heel soms. Maar niet bij basics dacht ik.
![]()
Ja ik ben normaal 34, maar H&M valt zeker met basics niet altijd strak. De hemdjes daar zitten nog wel eens perfect strak, maar t-shirts zijn vaak recht van model, wat ik nu dus juist niet moet. Maar zal alsnog eens checkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]32 heel soms. Maar niet bij basics dacht ik.
Kent iemand hier nog leuke, vrij goedkope sites zoals h&m, zara, mango etc? Waar je gewoon met ideal kan betalen en zonder teveel gedoe en snelle levering?![]()
De eerste natuurlijk!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:00 schreef Snowbells het volgende:
Help.
Deze of deze,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De witte zou ik sneller kunnen combineren, maar de oranje zijn wat meer opvallend..
Mijn nieuwe baby's:
![]()
&
![]()
![]()
Grijze allstarsquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De eerste natuurlijk!
Mijn nieuwe baby's:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]![]()
.
Ik twjfel echt diehard.![]()
Ze zijn niet echt grijs grijs.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Grijze allstars![]()
.
Ik twjfel echt diehard.
GwAarom twijfel je diehard? Bij twijfel altijd doen. Vind persoonlijk die witte gestreepte niet zo bijzonder.![]()
Ja precies, niet echt eye catchers. Maar ik kan zo snel niet echt bedenken waaronder ik het kan doen, alleen zwarte broeken en misschien een lichte jeans.. Terwijl die grijze onder zowat alles kunnen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt grijs grijs.
GwAarom twijfel je diehard? Bij twijfel altijd doen. Vind persoonlijk die witte gestreepte niet zo bijzonder.Ik ga woensdag gewoon allebei passen.
![]()
Voor de nieuwe studie was ik op zoek naar een fatsoenlijke zwarte leren tas waar mijn laptop makkelijk in kan en eventuele andere schoolspullen, aan de schouder gedragen kan worden gedragen en best simpel/basic is. En die heb ik gevonden bij COS
Op de webshop zie ik de tas alleen nog in beige/navy maar het is dus dit model:
Ook nog een super vette jas bij Darklands gevonden, helaas lag hij met 2128 euro een beetje buiten mijn huidige budget
吴 曼 迪![]()
Doorgaans heb ik bij een t-shirt maat M (medium). Nu heb ik online een t-shirt besteld van Superdry in de maat M.
Zijn die maten overeenkomstig of zit er daar marge in?
Ik weet bv. dat maat M bij Abercrombie & Fitch bij ons een small is...
T-shirt kost me 20 euro (nieuw)Cindy De Vuyst![]()
Darklands <3. Vorige maand nog geweest. Prachtige winkel, ze hebben echt alles: Guidi, Viridi-Anne, Julius, CCP you name it they have it. Ook echt een aanslag op je portemonnee , dat is dan weer jammer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
Voor de nieuwe studie was ik op zoek naar een fatsoenlijke zwarte leren tas waar mijn laptop makkelijk in kan en eventuele andere schoolspullen, aan de schouder gedragen kan worden gedragen en best simpel/basic is. En die heb ik gevonden bij COS
[ afbeelding ]
Ook nog een super vette jas bij Darklands gevonden, helaas lag hij met 2128 euro een beetje buiten mijn huidige budget
[ afbeelding ]
Wees blij dat je als vrouw het mazzel hebt dat Ebay(UK) vol ligt met goedkope RO voor mädels.![]()
Ik heb 1x een bestelling gedaan bij Superdry en toen voor mijn vriend een overhemd in maat M gekocht, wat hij meestal heeft, en dat zat echt precies goed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef einzeinz het volgende:
Doorgaans heb ik bij een t-shirt maat M (medium). Nu heb ik online een t-shirt besteld van Superdry in de maat M.
Zijn die maten overeenkomstig of zit er daar marge in?
Ik weet bv. dat maat M bij Abercrombie & Fitch bij ons een small is...
T-shirt kost me 20 euro (nieuw)B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Vet shirt!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ben op zoek naar dit shirt. Weten jullie welk merk dat is?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Tas is zeker leuk! Cos is wel echt een aanwinst in Rdam
[ afbeelding ]![]()
Wie hier heeft wel eens besteld van forever21.com???
Ik wil mijn bestelling doen, maar elke keer gaat het fout bij 'billing address'!
Er staat geen Nederland bij, terwijl Nederland wel bij de 'shipping destinations' staat? Help me out please, wil heul graag deze bestelling doen!!!
Bestel je het via de Europese/Engelse site? Want ik heb er noot problemen mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:19 schreef VeerEli het volgende:
Wie hier heeft wel eens besteld van forever21.com???
Ik wil mijn bestelling doen, maar elke keer gaat het fout bij 'billing address'!
Er staat geen Nederland bij, terwijl Nederland wel bij de 'shipping destinations' staat? Help me out please, wil heul graag deze bestelling doen!!!All good things are wild and free.![]()
Uhm gewoon forever21.com maar er staat wel 'europe' zeg maar. Ik snap er ook niks van, want iedereen kan gewoon vanuit NL bestellen. Kijk:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bestel je het via de Europese/Engelse site? Want ik heb er noot problemen mee.
Daar gaat het fout, bij shipping information komt dan als ik mijn adres bovenin ingetypt heb, niet het land 'Nederland' te staan?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Staat je landvlaggetje rechts bovenin ook op EU?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hmmm zelf maar eens een account aangemaakt. Aan mijn profiel vervolgens mijn adres toegevoegd (die kun je een naam geven, bijv. 'home'), die kun je vervolgens met de dropdown list kiezen bij 'address name', en het formulier vult zelf alles in (incl. land: Netherlands). Vervolgens kun je bij billing address aangeven dat je je shipping address wilt gebruiken en het moet lukken
Ben er al achter, stond inderdaad op Amerikaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
Staat je landvlaggetje rechts bovenin ook op EU?
Ben nu drastisch op zoek naar iemand die iemand kent in Amerika om het bij te laten bezorgen, serieus, ik MOET deze bestelling hebbenEn alle 3 de artikelen die ik hebben wil, staan niet op de EU site.
Omdat ik op de Amerikaanse site zat blijkbaar krijg ik dan dit:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:54 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm zelf maar eens een account aangemaakt. Aan mijn profiel vervolgens mijn adres toegevoegd (die kun je een naam geven, bijv. 'home'), die kun je vervolgens met de dropdown list kiezen bij 'address name', en het formulier vult zelf alles in (incl. land: Netherlands). Vervolgens kun je bij billing address aangeven dat je je shipping address wilt gebruiken en het moet lukken
'' Delivery is not available for the country or state you selected at this time.
Please select or enter a different shipping address.''
Shipping wordt dan waarsch. te duur, dat zag ik laatst op amazon ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik op de Amerikaanse site zat blijkbaar krijg ik dan dit:
'' Delivery is not available for the country or state you selected at this time.
Please select or enter a different shipping address.''![]()
Ja achterlijk, laat me maar betalen, desnoods betaal ik 20 euro verzendkostenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Shipping wordt dan waarsch. te duur, dat zag ik laatst op amazon ook![]()
Voor deze bestelling heb ik dat wel over
Je hebt sites die het voor je willen bestellen en importeren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja achterlijk, laat me maar betalen, desnoods betaal ik 20 euro verzendkostenVoor deze bestelling heb ik dat wel over
Even googlen op proxy site of proxy service
吴 曼 迪![]()
V&A / [TK] Nike Air Jordan 3 Retro maat 39 NIEUW
Voor de dames die geïnteresseerd zijn in een mooi, nieuw paar sneakers
was vrijdag nog in de Topman op Oxford Street,London... Dat is echt geweldigquote:Op maandag 2 september 2013 16:05 schreef Mylene het volgende:
Andere filialen van de Bijenkorf volgen ook.
Nu eindelijk ook in NL![]()
die droegen paupers in 2009quote:There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Boeien, het is een hardloopjackquote:
Ik vind ze mooi.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:56 schreef bezemsteeltaart het volgende:
[ afbeelding ]
mooi/niet mooi?? Zijn uiteraard voor de herfst maar twijfel een beetje door de combinatie van de twee stoffenIk weet niet of dit dezelfde zijn, maar ze lijken er wel op:quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:28 schreef JennaSometimes het volgende:
Iemand een idee wat voor schoenen zij draagt?
[ afbeelding ]
http://www.afterdrk.com/tag/rodarte/ (Rodarte for Opening Ceremony)There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Vind ze ook nice! Waar te koop?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:56 schreef bezemsteeltaart het volgende:
[ afbeelding ]
mooi/niet mooi?? Zijn uiteraard voor de herfst maar twijfel een beetje door de combinatie van de twee stoffen![]()
Pull et Bearquote:Op woensdag 4 september 2013 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind ze ook nice! Waar te koop?![]()
Een vriendin van mij verdedigt morgen haar proefschrift, nou weet ik al dat het niet superformeel is, zoals bij sommige andere faculteiten, maar wat trek je aan naar zoiets?
Het is morgen ook niet echt weer voor een pantalon en blazer
(Ik heb ook niet echt veel nette kleding)
![]()
Iemand nog een goeie site/winkel waar ik italiaanse slim fit casual overhemden kan halen?Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Iemand hier bekend met (het bestellen/kopen van) Wildfox?
Ruim assortiment op de Amerikaanse site, maar op sites die gratis naar NL verzenden maar schraal (nelly.com, asos.com).
Wordt het eigenlijk verkocht in winkels in NL? Of alleen online op dat soort sites?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ebay misschien nog?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mja, maar vind ebay soms wat 'risky' qua echtheid etc. Liefst gewoon via een webshop.quote:
Vet vaag trouwens, ik ging op asos.com op m'n mobiel en daar was een trui die ik ging bestellen (nog niet betalen) 78 pond. Maar als ik hem via m'n laptop wil bestellen, exact diezelfde trui, dan is het 101 euro? Hoe de fuck kan dat
Op m'n mobiel wordt het ook aangegeven in ponden en op m'n laptop in euro's. Maar 78 pond is geen 101 euro..
Jij hebt altijd vage dingen met Buitenlandse webshopsvolgens mij zijn er trouwens meer Wildfox-resellers, maar ik zit mobiel en kan dus niet graven in mijn favorieten
quote:Op donderdag 5 september 2013 01:53 schreef SEMTEX het volgende:
Jij hebt altijd vage dingen met Buitenlandse webshopsvolgens mij zijn er trouwens meer Wildfox-resellers, maar ik zit mobiel en kan dus niet graven in mijn favorieten
Maar dit is gewoon asos.com!
Is toch vaag dat het via tel een ander bedrag geeft dan op de laptop??!
Ah jammer, zit je nu nog steeds mobiel?
Nee, ik ga eens graven. Heb je een linkje van die trui?
Wat ik wel zie op die mobiele app, is dat je kunt zien of de prijs increased/decreased is, terwijl je dat op de website weer niet ziet.
Ik weet wel dat dit niet is wat je zoekt, maar misschien is het wel iets voor je: http://www.romwe.com/Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik wist het...
Engels webshopje:
Wildfox swimwear: http://www.spoiledbrat.co.uk/wildfox-swim-m701
Wildfox kleding: http://www.spoiledbrat.co.uk/wildfox-m191 (en veeeeel truien)
Wildfox sieraden: http://www.spoiledbrat.co.uk/wildfox-jewellery-m686
Europe:
Standard 2-3 working days - Starting at £5.95 per orderKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ben er al achter.. Asos zelf doet het omrekenen helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, ik ga eens graven. Heb je een linkje van die trui?
Wat ik wel zie op die mobiele app, is dat je kunt zien of de prijs increased/decreased is, terwijl je dat op de website weer niet ziet.
Ik weet wel dat dit niet is wat je zoekt, maar misschien is het wel iets voor je: http://www.romwe.com/
Als ik het op mijn laptop op ponden zet, komt er namelijk ook 78 pond te staan. Maar als ik het dan weer op euro's zet, staat er dus 101 euro. Die hele wisselkoers klopt dus gewoon voor geen meter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zoek deze longsleeve welke winkel in arnhem of omstreken kan je die halen ik wil ff passen?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Ik houd een vrij grote opruiming van mijn kledingkast! Voor eventuele geïnteresseerden:
http://forum.girlscene.nl(...)soires-281350.0.htmlB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Bij COS dus.quote:As part of our Celebrating Personality project, we’d like to
give you 20% off all menswear online until midnight CET!
Shop the AW13 menswear edit here吴 曼 迪![]()
Dat zegt iedereen maar ondertussen zie ik de helft van de mensen op winkelstraten ermee lopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Gekauft:
[ afbeelding ]
Puur als hardloopschoenen. Omdat die stuk kunnen en na 1200km aan vervanging toe zijn
Of schoenen die er op lijken![]()
Jammer voor die mensenquote:Op zaterdag 14 september 2013 02:36 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen maar ondertussen zie ik de helft van de mensen op winkelstraten ermee lopen.
Of schoenen die er op lijkenEn ik let er echt wel scherp op. Ik zie nooit mensen met deze hardloopschoenen lopen, volgens mij bedoel je inderdaad schoenen die erop lijken, maar dat is net het verschil tussen normale schoenen en deze hè
http://www.itailor.nl/quote:Op woensdag 4 september 2013 23:25 schreef Apenkoning1 het volgende:
Iemand nog een goeie site/winkel waar ik italiaanse slim fit casual overhemden kan halen?![]()
Ik las net dat de Zara in A'dam een vrijdag weer open gaat, is een tijd dicht geweest wegens verbouwing. Het is dan de op een na grootste filiaal ter wereld.
Verder stopt Marc Jacobs bij Louis Vuitton, na 16 jaar.
Oh ja, en Urban Outfitters opent 17 oktober dus haar Europese flagship store in de Kalverstraat.![]()
Aaah flagship store, daarom is dat pand zo gigantisch. Loopt helemaal door tot het Rokin en meerdere verdiepingen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:31 schreef Mylene het volgende:
Ik las net dat de Zara in A'dam een vrijdag weer open gaat, is een tijd dicht geweest wegens verbouwing. Het is dan de op een na grootste filiaal ter wereld.
Verder stopt Marc Jacobs bij Louis Vuitton, na 16 jaar.
Oh ja, en Urban Outfitters opent 17 oktober dus haar Europese flagship store in de Kalverstraat.
Ben benieuwd of daardoor ook meer mensen de Weekday zullen vinden.吴 曼 迪![]()
bronquote:Christian Dior boutique in Amsterdam
Het Franse modehuis Christian Dior gaat in februari 2014 een winkel openen in Amsterdam. Het bedrijf is deze week begonnen met de werving van winkelpersoneel voor de nieuwe boetiek. Christian Dior Netherlands B.V. staat al sinds maart 2012 bij de Kamer van Koophandel ingeschreven, maar dit wordt de eerste modewinkel van Dior in Nederland. Kinderkleding van het merk wordt hier wel verkocht, onder meer bij Azurro Kids in de P.C. Hooftstraat. Bij de Bijenkorf in Amsterdam, waar shops van luxemerken als Louis Vuitton en Gucci zitten, heeft het merk alleen een cosmeticacounter. In de omliggende landen heeft Christian Dior modewinkels en shop-in-shops in België in Brussel, in Duitsland en in Groot Brittannië.
Dior winkel komt in de P.C. Hooftstraat
De winkel komt in de P.C. Hooftstraat op nummer 100, bevestigt een woordvoerder van FMD (Fashion & Museum District Amsterdam). Het is de meest logische plek voor een winkel van het Franse huis, omdat hier diverse chique modebedrijven zijn neergestreken zoals Chanel, Valentino, Michael Kors en Louis Vuitton. Het bedrijf is op zoek naar Nederlandse winkelmedewerkers. Kandidaten moeten vloeiend Nederlands en Engels spreken. Kennis van het Frans, Chinees of Russisch is een pre, omdat de straat populair is bij Chinese en Russische toeristen.
Christian Dior staat sinds anderhalf jaar onder creatieve leiding van de Belgische ontwerper Raf Simons. Het merk zat ruim een jaar zonder hoofdontwerper na het ontslag van John Galliano in 2011. Simons is de zesde ontwerper voor Christian Dior, Na de oprichter zelf, volgden Yves Saint Laurent, Marc Bohan, Gianfranco Ferré en John Galliano. Galliano stond ruim 14 jaar aan het roer.
Onder Simons is Christian Dior een nieuwe weg ingeslagen. Waar John Galliano bekend stond om zijn theatrale showspektakels, brengt Raf Simons voor Dior een elegant en chic beeld waarin enerzijds zijn eerdere werk voor Jil Sander zichtbaar is, maar dat ook veelvuldig aan het oude werk van Christian Dior zelf refereert. De collecties zijn bij inkopers zo populair dat het bedrijf sinds dit jaar tijdelijke (pop-up) shops opent bij grote internationale warenhuizen en belangrijke retailpartners zoals Jeffrey in New York, 10 Corso Como in Milaan, Joyce in Hongkong en I.T. in Peking om aan de vraag te voldoen.![]()
Nelly heeft mid season sale, dus ging ff checken.
Deze 2 jurkjes besteld!
Die 2e alvast voor kerstHoef ik tegen die tijd niet meer te zoeken in ieder geval, wanneer alles 3x zo duur is
Mening?
- Voering en warme vulling
- Capuchon met verstelbare koordjes
- Rits over de hele lengte met drukknopen
- Grote zakken met knopen
- Borstzak met rits
- Geribde boord
- Klittenband manchetten
- Binnenzak
90% Polyester, 10% Nylon
- Capuchon met koordjes
- Polyester voering en vulling
- Zakken met knoop
- Zak aan de binnenkant
- Strakke manchetten en boord
- Kleine merkpatch
100% Nylon
bovenste lijkt mij warmer
Irene is bae <3![]()
Dan ga ik denk ik voor de bovenstequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Bovenste is sowieso al mooier. En dan zou ik de grijze mijden..
Twijfel alleen tussen bordeaux/rood of blauw of zwart, want ja rode jas waar combineer je dat mee
Irene is bae <3![]()
Rood kan je prima op een spijkerbroek dragen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:37 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan ga ik denk ik voor de bovenste.
Twijfel alleen tussen bordeaux/rood of blauw of zwart, want ja rode jas waar combineer je dat mee![]()
Heeft zij nou zo'n dikke kont of lijkt dat zo door die jurk?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:42 schreef VeerEli het volgende:
Nelly heeft mid season sale, dus ging ff checken.
Deze 2 jurkjes besteld!
[ afbeelding ]
Rood is mooier, blauw kun je met meer dingen combineren. Maar als je gewoon blauwe/zwarte/bruine/grijze broeken draagt, zou ik voor rood gaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:37 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan ga ik denk ik voor de bovenste.
Twijfel alleen tussen bordeaux/rood of blauw of zwart, want ja rode jas waar combineer je dat meeThere's a lesson that you always have to learn
Volgens mij heeft zij behoorlijke heupen, ja. In verhouding met haar taille. Ik vind het persoonlijk wel mooi, btwquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heeft zij nou zo'n dikke kont of lijkt dat zo door die jurk?
Ik ben ook voor de rode gegaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Rood is mooier, blauw kun je met meer dingen combineren. Maar als je gewoon blauwe/zwarte/bruine/grijze broeken draagt, zou ik voor rood gaan.
Irene is bae <3![]()
Misschien hebben jullie hier nog leuke winkel tips :-)
Ik ben op zoek naar een leuk net jurkje die toch ook een beetje sexy is. Hoeft niet te zakelijk van aard te zijn.
Het mag ook een rokje icm leuk truitje, topje, vestje, blousje oid zijn.![]()
http://www.invito.com/s/d(...)rsjes-zwart-07281732
http://www.invito.com/s/d(...)rsjes-groen-07285732
Twijfel of ik groen of zwart zal nemen weet niet welke maten ze in de winkel nog hebben![]()
Groene... Ik vind het een soort groen die toch nog makkelijk te combineren valtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:27 schreef kruidkoekje het volgende:
Twijfel of ik groen of zwart zal nemen weet niet welke maten ze in de winkel nog hebben
Doet me denken aan toen ik 12 was en iedereen met g-shocks rond liepquote:![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Ik vind hem eerlijk gezegd oerlelijk.quote:
Ik zou voor groen gaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:27 schreef kruidkoekje het volgende:
Twijfel of ik groen of zwart zal nemen weet niet welke maten ze in de winkel nog hebbenThere's a lesson that you always have to learn
Nelly.comquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:00 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Misschien hebben jullie hier nog leuke winkel tips :-)
Ik ben op zoek naar een leuk net jurkje die toch ook een beetje sexy is. Hoeft niet te zakelijk van aard te zijn.
Het mag ook een rokje icm leuk truitje, topje, vestje, blousje oid zijn.
Nu bekijk ik ze thuis, lijkt de ene bruin terwijl ze alleen in groen en zwart waren..lijkt wel alsof het verkleurd is door het etalagelicht, kutzooi heb er stik ver voor gereden want hier hadden ze de maat niet meer..
Edit tis idd verkleurd aan de veters te zien, veranderd dat nog!?
[ Bericht 38% gewijzigd door kruidkoekje op 25-10-2013 23:32:58 ]![]()
Khloé Kardashian komt 16 november naar de Bijenkorf om het merk Kardashian Kollection te promoten. Ikzelf zit er niet zo op te wachten, maar misschien iemand anders.![]()
Er komt een tweede grote Zara in A'dam.bronquote:Zara huurt ruim 3.000m2 aan Nieuwendijk Amsterdam
Modebedrijf Zara gaat begin 2015 een grote nieuwe winkel openen aan de Nieuwendijk in Amsterdam. Het Spaanse bedrijf heeft 3.000 vierkante meter gehuurd verdeeld over drie etages. Dat meldt Vastgoedmarkt.nl.
Het pand op nummer 196 wordt deze maand gesloopt. Het betreft een kantoorpand dat uit de jaren tachtig dateert. Op deze locatie komt 5.100 vierkante meter winkelruimte terug. De oplevering van de nieuw te bouwen winkelruimtes wordt begin 2015 verwacht.
Het wordt het tweede filiaal van Zara in de hoofdstad. Ook is er een Zara Home aan de van Baerlestraat in Amsterdam-Zuid. Vorige maand werd de winkel aan de Kalverstraat - op steenworp afstand van de Nieuwendijk - na een ingrijpende verbouwing heropend. Sinds de verbouwing is deze winkel met 1.900 vierkante meter salesvloer, 2.900 vierkante meter als je de kassa's, paskamers en roltappen meerekent, een van de grootste Zara-winkels van Europa.![]()
Hallo, eerste keer bij dit topic. Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar Nike Air Thea. Alleen kan niet echt een site vinden waar ze rond de 100 euro kosten.
Iemand enig idee? Het gaat om deze schoenen:![]()
![]()
Hier even vragen: LIF / Sneakers enzo #204 Just me, myself and I & fokkers that I came with...quote:Op donderdag 14 november 2013 18:45 schreef Euroteller het volgende:
Hallo, eerste keer bij dit topic. Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar Nike Air Thea. Alleen kan niet echt een site vinden waar ze rond de 100 euro kosten.
Iemand enig idee? Het gaat om deze schoenen:
[ afbeelding ]![]()
Ik zou graag via ioffer CK boxers kopen.
Ik zag leuke modelletjes.
Normaal draag ik maat 86cm, wat overeenkomt met 32-34 inch (Medium zeg maar).
Nu zijn die Chinese modellen allemaal verschillend, en zit er ook nog eens een verschil in een exemplaar die op maandag is gemaakt en eentje die op vrijdag gemaakt is.
iemand ervaring mee?Cindy De Vuyst![]()
Klopt, maar verschil is haast niet zichtbaar.quote:
Alleen zit er een gigantisch verschil in maten.Cindy De Vuyst![]()
Staat je goed + een mooi figuurtjequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef G.R.S. het volgende:
Ben helemaal verliefd geworden op de kokerrok. Alleen al de oneindigheid aan combinaties is de kokerrok ideaal voor mij. Daarnaast kan ik nooit een goede broek vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is haar niet, neem ik aanquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Staat je goed + een mooi figuurtje
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Helaas ben ik haar nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Staat je goed + een mooi figuurtje![]()
![]()
Daar verkijk je je echt in. Heb vroegah veel via ioffer besteld (ook die boxers) en voor de kwaliteit hoef je ze echt niet te kopenquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:23 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Klopt, maar verschil is haast niet zichtbaar.
Alleen zit er een gigantisch verschil in maten.Dan wil je ze puur voor het logo'tje
![]()
Spijtig danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:05 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Daar verkijk je je echt in. Heb vroegah veel via ioffer besteld (ook die boxers) en voor de kwaliteit hoef je ze echt niet te kopenDan wil je ze puur voor het logo'tje
Cindy De Vuyst![]()
Meisjes/vrouwen met kokerrokken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef G.R.S. het volgende:
Ben helemaal verliefd geworden op de kokerrok. Alleen al de oneindigheid aan combinaties is de kokerrok ideaal voor mij. Daarnaast kan ik nooit een goede broek vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Aiai dit doet gewoon pijn aan mijn ogen...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:31 schreef G.R.S. het volgende:
Zomerjurkjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de fuschia roze en de rode zijn prachtig
Therapy has taught me that nothing is my fault.![]()
bronquote:Bastiaan van Schaik opent vintage salon in Den Haag
Bastiaan van Schaik opent zijn eigen vintage salon in Fashion Factory Outlet Den Haag. De stylist verkoopt er vintage artikelen van onder meer Chanel, Marc Jacobs en Louis Vuitton.
Van Schaik heeft door de jaren heen een grote hoeveelheid vintage kleding schoenen, tassen en andere accessoires verzameld. Deze verzameling gaat hij nu verkopen in zijn nieuwe winkel in Den Haag.
In de winkel zijn tal van artikelen van bekende modelabels verkrijgbaar. Zo zijn er onder andere schoenen te vinden van Jimmy Choo en Christian Louboutin, tassen van Chanel en Louis Vuitton en verschillende kledingstukken van Marc Jacobs en Yves Saint Laurent.
Daarnaast zijn er ook goedkopere modelabels te vinden. Ook kunnen modeliefhebbers hun eigen vintage kleding verkopen in de winkel. De nieuwe winkel wordt op 11 april geopend.
Klinkt goed zeg, alleen zal het denk ik wel nog wel aan de prijzige kant zijn.
![]()
Jullie hebben hier altijd goeie tips, dus bij deze,
ik ben op zoek naar een goedkope gala jurk, rond de 50.- Waar moet ik kijken? Het liefst via internet, maar kan ook winkels aangezien ik de jurk as vrijdag nodig heb![]()
het liefst een lange, zwart, en met glitters oid
~ Bonito La Risa ~![]()
C&A Yessica merk heeft wel vaak van dat soort jurken geloof ik, of je kunt naar het merk New Look kijken (o.a. bij V&D te krijgen). Anders vind je ze ook wel in van die kleinere winkeltjes met veel polyester/viscose/glitterdingen, FunFun of CoolCat o.i.d.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:52 schreef Mixende_match het volgende:
Jullie hebben hier altijd goeie tips, dus bij deze,
ik ben op zoek naar een goedkope gala jurk, rond de 50.- Waar moet ik kijken? Het liefst via internet, maar kan ook winkels aangezien ik de jurk as vrijdag nodig heb![]()
het liefst een lange, zwart, en met glitters oidGarlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Of Jane Norman, ook bij V&D verkrijgbaar.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Als je een foto van jezelf erbij zet, maakt het mij makkelijker om te oordelen of het bij je past of niet.quote:Op zondag 6 april 2014 00:14 schreef Jiang153 het volgende:
Dit iets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Heb het nog niet gekochtquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als je een foto van jezelf erbij zet, maakt het mij makkelijker om te oordelen of het bij je past of niet.. Vroeg om meningen welke beter was
Irene is bae <3![]()
Maar dat kan ik pas echt weten als ik weet hoe jij eruit ziet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb het nog niet gekocht. Vroeg om meningen welke beter was
Maar die bruine jacket vind ik mooi, maar dat komt vast doordat ik de combinatie met het witte hoodie bij elkaar wel mooi vindt.![]()
ah oke, en afgezien van de witte hoodie nog steeds de bruine? Die onderste plaatje is wel weer andersquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Maar dat kan ik pas echt weten als ik weet hoe jij eruit ziet.
Maar die bruine jacket vind ik mooi, maar dat komt vast doordat ik de combinatie met het witte hoodie bij elkaar wel mooi vindt.Irene is bae <3![]()
Nog steeds die bruine, maar dat ligt vooral aan je haarkleur af. Wat voor kleur haar heb je?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:42 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
ah oke, en afgezien van de witte hoodie nog steeds de bruine? Die onderste plaatje is wel weer anders![]()
zwartquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Nog steeds die bruine, maar dat ligt vooral aan je haarkleur af. Wat voor kleur haar heb je?Irene is bae <3![]()
De schoenen zijn wel tijdloosquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen van Iris van Herpen. Hier kan ik wel wat mee vinden, alleen dat wordt wel een gat in je portemonnee, zo'n 600 pond. Zou dat het waard zijn, denk je?Maar kun je ze nergens anders vinden? Want pound is meer in euro's en omdat van Herpen Nederlands is vraag ik mij af of het niet goedkoper te vinden is.
吴 曼 迪![]()
Zo'n beetje ¤750 voor een paar schoenen? Je moet het zelf weten, maar het lijkt me lichtelijk overdrevenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen van Iris van Herpen. Hier kan ik wel wat mee vinden, alleen dat wordt wel een gat in je portemonnee, zo'n 600 pond. Zou dat het waard zijn, denk je?![]()
![]()
idgafquote:Op woensdag 9 april 2014 19:21 schreef ArnosL het volgende:
Daarin ga je me een partij voor lul lopen
Ik wil hem!![]()
Als er bij DHL de volgende melding staat:
Status Sorted with notification
Hoelang duurt t dan nog? Deze dag? Of wordt t maandag of later?~ Bonito La Risa ~![]()
![]()
Iemand een idee welke kleur blouse en schoenen hier het beste opstaan ?Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
600 pond zou ik er niet voor over hebben.. in die categorie vind ik ann demeulemeester of hoge ricks een mooier alternatief.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Schoenen van Iris van Herpen. Hier kan ik wel wat mee vinden, alleen dat wordt wel een gat in je portemonnee, zo'n 600 pond. Zou dat het waard zijn, denk je?Zo lang je het je kan veroorloven gewoon doen vind ik. Sommige kopen een nieuwe laptop, andere een paar schoenen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:19 schreef ArnosL het volgende:
Zo'n beetje ¤750 voor een paar schoenen? Je moet het zelf weten, maar het lijkt me lichtelijk overdreven
Het kan veel gekker trouwens.lichtblauw overhemd en bruine loafers/ nette schoenen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:19 schreef dhrluker het volgende:
Iemand een idee welke kleur blouse en schoenen hier het beste opstaan ?![]()
Dankjewel , had ik toch het goede in gedachte.quote:lichtblauw overhemd en bruine loafers/ nette schoenen.Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
Haha gaafquote:Op woensdag 9 april 2014 19:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wil!!!
Deze kwam net binnen, de maat/pasvorm was echt perfect
Nobody ever seems to remember life is a game we play![]()
http://www.amazon.com/adi(...)o21088/dp/B00I0EWIXUquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
Van welke ontwerper is dit een samenwerking met Adidas?
[ afbeelding ]
Heb zelf al wat gegoogled op Army en Adidas en ik dacht dat het een Jeremy Scott was, maar vond hem alsnog niet.
http://www.ebay.nl/itm/AD(...)251514190217?pt=FR_Vêtements_pour_hommes&hash=item3a8f69f989&_uhb=1quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:09 schreef SEMTEX het volgende:
Van welke ontwerper is dit een samenwerking met Adidas?![]()
Thanksquote:Op zondag 27 april 2014 07:01 schreef Alpha_X het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/AD(...)251514190217?pt=FR_Vêtements_pour_hommes&hash=item3a8f69f989&_uhb=1Weird dat het een mannenjack is
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 27-04-2014 11:01:23 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Kennen jullie mangooutlet.com al? Met 20% korting met code 6outspring (enige jammere is de 5 euro verzendkosten tot aan 100 euro)
Op die roze broek hierboven kan je ook prima wit, beige of grijs dragen. Indien blauw let op dat het niet te snoeperig wordt.![]()
Ik bedacht me gisteren dat elke webshop die gratis retouren doet dus ook gratis verzendkosten heeft... Je vult gewoon aan tot je aan de gratis verzendkosten zit en als je het dan hebt stuur je een deel gratis weer terug...quote:Op zondag 27 april 2014 20:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kennen jullie mangooutlet.com al? Met 20% korting met code 6outspring (enige jammere is de 5 euro verzendkosten tot aan 100 euro)
Op die roze broek hierboven kan je ook prima wit, beige of grijs dragen. Indien blauw let op dat het niet te snoeperig wordt.Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -![]()
Het is binnen (met dhl moest ik het inderdaad halen in lage weide), maar niet gezien dat retourneren voor eigen rekening is. Heb een ding dat terug moet, dus die probeer ik aan iemand anders te slijten.quote:Op zondag 27 april 2014 20:52 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren dat elke webshop die gratis retouren doet dus ook gratis verzendkosten heeft... Je vult gewoon aan tot je aan de gratis verzendkosten zit en als je het dan hebt stuur je een deel gratis weer terug...
Nadelen:
- verzendkosten gratis pas boven ¤100, anders ¤ 5
- verzenden via dhl
- retourneren voor eigen rekening
Voordelen:
- prima uitverkoopcollectie voor dames
- niet zo tijdsafhankelijk om te kunnen kopen als uitverkoop van h&m![]()
Ik heb ook alleen ervaring met de Nike webshopquote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is binnen (met dhl moest ik het inderdaad halen in lage weide), maar niet gezien dat retourneren voor eigen rekening is. Heb een ding dat terug moet, dus die probeer ik aan iemand anders te slijten.
Nadelen:
- verzendkosten gratis pas boven ¤100, anders ¤ 5
- verzenden via dhl
- retourneren voor eigen rekening
Voordelen:
- prima uitverkoopcollectie voor dames
- niet zo tijdsafhankelijk om te kunnen kopen als uitverkoop van h&m
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -![]()
Mijn nieuwe liefde![]()
En wat betreft Mango, ik zag dat de ze verzendkosten ook niet terugbetalen als je alles terugstuurt. Ik dacht dat dat verplicht was onder wet kopen op afstand. Retourkosten mag dan weer wel voor eigen rekening. Of zou dat zijn omdat het eigenlijk een buitenlandse shop is oid, met alleen een NL talige site?
Was wel mooi, stond laatst bij een DHL servicepunt en was er voor me een vrouw die dus wat daar besteld had en ook dacht dat gratis te kunnen retourneren. Niet dus idd, en die had maar voor weinig besteld dus dat was nu extra duur
Nuja, voor mij was het iig een reden om maar niet te bestellen daar toen ik een tijdje terug wat leuks zagheb het uiteindelijk voor dezelfde prijs gevonden in een andere shop
bronquote:Marc Jacobs Tweet shop in Amsterdam
Marc Jacobs opent een pop-up store in de Bijenkorf van Amsterdam. Deze opening is ter promotie van zijn nieuwe parfum 'Daisy Dream'. Bezoekers kunnen met behulp van social media producten bemachtigen van de Amerikaanse ontwerper.
De 'Marc Jacobs Daisy Tweet shop' is ingericht met productdisplays van geuren, modeartikelen en accessoires van Jacobs. Consumenten kunnen deze producten gebruiken om een selfie te maken. In ruil voor een tweet met '#MJDaisyChainAMS' ontvangen zij een gift variërend tussen een sample, product of mode item. Een aantal mensen maken kans op een Marc by Marc Jacobs tas.
Het idee werd afgelopen februari geïntroduceerd in New York tijdens Fashion Week. Klanten kregen freebies als beloning voor hun post op Instagram, Facebook of Twitter met '#MJDaisyChain'.
Vanaf donderdag 14 augustus tot en met zondag 17 augustus is de shop te bezoeken. Ook in Londen zal hetzelfde concept te vinden zijn van 15 tot en met 17 augustus.![]()
Interessant concept. Niet dat ik er iets mee kan of aan heb.quote:
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Vriendin heeft kleine voeten (mt 36) en is op zoek naar dit soort schoenen:
Echter nergens te vinden óf net te groot.
Bestellen is een optie, maar liefst fysieke winkel (Leiden, Amsterdam of Den Haag bij voorkeur)
Als iemand van jullie tips heeft hoor ik ze graag
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Al gekeken bij een winkel die timberlands verkoopt? Kan me net voorstellen dat die geen 36 hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Bestellen is een optie, maar liefst fysieke winkel (Leiden, Amsterdam of Den Haag bij voorkeur)
Als iemand van jullie tips heeft hoor ik ze graagLove will tear us apart (Joy Division)![]()
Al naar gekeken, niet gewenste model te vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Al gekeken bij een winkel die timberlands verkoopt? Kan me net voorstellen dat die geen 36 hebben.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bijzonder, of zoek je ze specifiek in het zwart? Want dat model lijkt heel erg op het standaard 6' model van timberlands.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Al naar gekeken, niet gewenste model te vinden.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Dat of goed donker bruin, het mode-camel-kleurtje zoekt ze niet want daar wordt je idd onder bedolven en past niet bij de rest van de kleding. Al een handvol alternatieven gezocht maar die niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
zoek je ze specifiek in het zwart?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
bronquote:Dit is Lagerfeld´s Barbie
Ze komt eraan! Vanaf 29 september is de felbegeerde Barbie Lagerfeld te koop. Ze heeft haar outfit direct gekopieerd van de designer zelf. Met hoge-kraag-overhemd, een zwart satijnen das, een zwarte zonnebril en afgemaakt met strakke zwarte jeans bootst ze het iconische sillouette van haar designervriend feilloos na.
Het popje bemachtigen is geen sinecure, want van de felbegeerde Karl look alike komt uit als platinum limited edition. Dat betekent dat er 999 Barbie’s worden verdeeld over de off- en online schappen van een aantal geselecteerde Karl Lagerfeld boetieks, Thebarbiecollection.com, Net-a-Porter.com en warenhuis Colette in Parijs. Wie er een te pakken krijgt mag 150 euro neertellen.![]()
Volgens mij hebben ze die bij de Timberland winkel in de Kalvertoren [Amsterdam].quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand van jullie tips heeft hoor ik ze graagan urge to help mankind overcomes me![]()
Een vraagje, een is een bomber van Alpha Industries een jack wat je warm kan houden van de winter? Of is het meer een jack voor het na- en voorjaar![]()
Haha ik heb Kleding van Texelana aan, goedkoop en functioneelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:24 schreef MrGuma het volgende:
Waarom zijn er zoveel broeken en overhemden tegenwoordig slim fit?
Meest verschrikkelijke uitvinding ooit en het begint steeds meer de regular fit weg te drukken.
Hier is de link voor degene die geïnteresseerd zijn!
SchapenvachtAnja Envaeva, the one and only.![]()
Leuk dat je vier jaar later nog even reageert op een op een post.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 09:59 schreef AnjaEnvaeva het volgende:
[..]
Haha ik heb Kleding van Texelana aan, goedkoop en functioneel
Hier is de link voor degene die geïnteresseerd zijn!
Schapenvacht![]()
Had niet gezien dat het vier jaar oud was, wauwquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:39 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Leuk dat je vier jaar later nog even reageert op een op een post.
Anja Envaeva, the one and only.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: