quote:Direct from LA. Samples. One of a kind garments. Endearing imperfects. Iconic styles from the past. Over-runs. Over-dyes. Off sizes. Vintage pieces. Basics. Made in the USA and Sweatshop-free!
Up to 90% off! New items added daily! Free Admission!
FINAL SALE: No returns / refunds.
We take major credit / debit cards.
Open Daily from Thursday 8th of August at 11am!
Mon - Sat | 11am - 8pm
Sun | 12pm - 6pm
#AAFleamarketAmsterdam
City centre, next to the Heineken Brewery.
Tram; 16, 24 or 25
American Apparel
Flea Market
Stadhouderskade 74
Amsterdam
Ik zal dat model toch altijd met paardrijden blijven associëren vrees ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zou ik die anders gewoon gaan dragen als normale schoenen![]()
Lelijke dingen
Inclusief mijn chaps
![]()
Ik ben 1.60 dus wil niet op een wandelende zak lijken, dus hopen dat XS vrij kort valtquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, kwaliteit lijkt erg goed. Die hoodie ook joh, die is zoooo zacht van binnen, echt heerlijk voor de winter. En vrij dikke stof, terwijl hij er niet opgeblazen uit ziet zeg maar
[ afbeelding ]
Deze?![]()
Ziet er erg cute uit idd! Te lang vind ik hem niet, ik houd alleen niet van bontkragen, die haal ik er zelf altijd af![]()
Heb zelf een donkere legergroene parka van G-star, die zit ook erg getailleerd, vind ik wel belangrijk met een parka, anders wordt het snel zo'n 'zak'.
Hahaha oh ja, dan kan hij inderdaad misschien wat langer uitvallenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben 1.60 dus wil niet op een wandelende zak lijken, dus hopen dat XS vrij kort valt
Ga hem denk ik morgen bestellen. Heb jij misschien ervaring met bershka en kleding bestellen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha oh ja, dan kan hij inderdaad misschien wat langer uitvallenGewoon proberen! Ben benieuwd.
Nee, haal het altijd in de winkel! Kom toch vaak in Amsterdam, scheelt verzendkosten en als een maat niet goed is kan je zo een andere maat proberen. Maar met een jas weet je in jouw geval wel dat je alleen kans maakt met XS, toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga hem denk ik morgen bestellen. Heb jij misschien ervaring met bershka en kleding bestellen?
Goeie tip! Ga ik zeker even langsquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:57 schreef megamandy het volgende:
https://www.facebook.com/(...)_t=plan_user_invited
American Apparel Amsterdam Flea Market
[..]
H&M basics zitten bij mij altijd goed strak. Gewoon 1 maatje kleiner kopen, je wordt wel geplet de eerste dagen maar dan zit ie ook fijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Jammer dat het hier zo 'dood' is!
Ik heb een vraagje:
Ik zoek basic t-shirts om zelf prints op te laten zetten. De t-shirts moeten strak zitten, geen lubberende mouwen en onderkant dus![]()
Kleuren: zwart, (midden-donker)grijs (liefst een beetje gemeleerd) en superman-blauw.![]()
Wie kan mij helpen? Ik heb me al rot gezocht, maar of de kleur is niet goed, of het model niet. Een strak, simpel t-shirt vinden (liefst ook niet lang, dus dat je nog een stukje 'heup' ofzo kunt zien) is kennelijk moeilijker dan ik had gedacht.
Je zult hier vast al wel gekeken hebben, maar ik zou kijken bij: H&M, WE basics en Hema?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Jammer dat het hier zo 'dood' is!
Ik heb een vraagje:
Ik zoek basic t-shirts om zelf prints op te laten zetten. De t-shirts moeten strak zitten, geen lubberende mouwen en onderkant dus![]()
Kleuren: zwart, (midden-donker)grijs (liefst een beetje gemeleerd) en superman-blauw.![]()
Wie kan mij helpen? Ik heb me al rot gezocht, maar of de kleur is niet goed, of het model niet. Een strak, simpel t-shirt vinden (liefst ook niet lang, dus dat je nog een stukje 'heup' ofzo kunt zien) is kennelijk moeilijker dan ik had gedacht.
Hebben ze maat 32 bij H&M?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
H&M basics zitten bij mij altijd goed strak. Gewoon 1 maatje kleiner kopen, je wordt wel geplet de eerste dagen maar dan zit ie ook fijn.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hebben ze maat 32 bij H&M?Zal daar eens kijken. Op de site kon ik niet vinden wat ik zocht, namelijk.
Ja ik ben normaal 34, maar H&M valt zeker met basics niet altijd strak. De hemdjes daar zitten nog wel eens perfect strak, maar t-shirts zijn vaak recht van model, wat ik nu dus juist niet moet. Maar zal alsnog eens checkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]32 heel soms. Maar niet bij basics dacht ik.
De eerste natuurlijk!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:00 schreef Snowbells het volgende:
Help.
Deze of deze,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De witte zou ik sneller kunnen combineren, maar de oranje zijn wat meer opvallend..
Grijze allstarsquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De eerste natuurlijk!
Mijn nieuwe baby's:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |