die droegen paupers in 2009quote:
Boeien, het is een hardloopjackquote:
Ik vind ze mooi.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:56 schreef bezemsteeltaart het volgende:
[ afbeelding ]
mooi/niet mooi?? Zijn uiteraard voor de herfst maar twijfel een beetje door de combinatie van de twee stoffen
Ik weet niet of dit dezelfde zijn, maar ze lijken er wel op:quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:28 schreef JennaSometimes het volgende:
Iemand een idee wat voor schoenen zij draagt?
[ afbeelding ]
Vind ze ook nice! Waar te koop?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:56 schreef bezemsteeltaart het volgende:
[ afbeelding ]
mooi/niet mooi?? Zijn uiteraard voor de herfst maar twijfel een beetje door de combinatie van de twee stoffen
Pull et Bearquote:Op woensdag 4 september 2013 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind ze ook nice! Waar te koop?
Mja, maar vind ebay soms wat 'risky' qua echtheid etc. Liefst gewoon via een webshop.quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 01:53 schreef SEMTEX het volgende:
Jij hebt altijd vage dingen met Buitenlandse webshopsvolgens mij zijn er trouwens meer Wildfox-resellers, maar ik zit mobiel en kan dus niet graven in mijn favorieten
Ik ben er al achter.. Asos zelf doet het omrekenen helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, ik ga eens graven. Heb je een linkje van die trui?
Wat ik wel zie op die mobiele app, is dat je kunt zien of de prijs increased/decreased is, terwijl je dat op de website weer niet ziet.
Ik weet wel dat dit niet is wat je zoekt, maar misschien is het wel iets voor je: http://www.romwe.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zoek deze longsleeve welke winkel in arnhem of omstreken kan je die halen ik wil ff passen?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Bij COS dus.quote:As part of our Celebrating Personality project, we’d like to
give you 20% off all menswear online until midnight CET!
Shop the AW13 menswear edit here
Dat zegt iedereen maar ondertussen zie ik de helft van de mensen op winkelstraten ermee lopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Gekauft:
[ afbeelding ]
Puur als hardloopschoenen. Omdat die stuk kunnen en na 1200km aan vervanging toe zijn
Jammer voor die mensenquote:Op zaterdag 14 september 2013 02:36 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen maar ondertussen zie ik de helft van de mensen op winkelstraten ermee lopen.
Of schoenen die er op lijken
http://www.itailor.nl/quote:Op woensdag 4 september 2013 23:25 schreef Apenkoning1 het volgende:
Iemand nog een goeie site/winkel waar ik italiaanse slim fit casual overhemden kan halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |