bronquote:Zara huurt ruim 3.000m2 aan Nieuwendijk Amsterdam
Modebedrijf Zara gaat begin 2015 een grote nieuwe winkel openen aan de Nieuwendijk in Amsterdam. Het Spaanse bedrijf heeft 3.000 vierkante meter gehuurd verdeeld over drie etages. Dat meldt Vastgoedmarkt.nl.
Het pand op nummer 196 wordt deze maand gesloopt. Het betreft een kantoorpand dat uit de jaren tachtig dateert. Op deze locatie komt 5.100 vierkante meter winkelruimte terug. De oplevering van de nieuw te bouwen winkelruimtes wordt begin 2015 verwacht.
Het wordt het tweede filiaal van Zara in de hoofdstad. Ook is er een Zara Home aan de van Baerlestraat in Amsterdam-Zuid. Vorige maand werd de winkel aan de Kalverstraat - op steenworp afstand van de Nieuwendijk - na een ingrijpende verbouwing heropend. Sinds de verbouwing is deze winkel met 1.900 vierkante meter salesvloer, 2.900 vierkante meter als je de kassa's, paskamers en roltappen meerekent, een van de grootste Zara-winkels van Europa.
Hier even vragen: LIF / Sneakers enzo #204 Just me, myself and I & fokkers that I came with...quote:Op donderdag 14 november 2013 18:45 schreef Euroteller het volgende:
Hallo, eerste keer bij dit topic. Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar Nike Air Thea. Alleen kan niet echt een site vinden waar ze rond de 100 euro kosten.
Iemand enig idee? Het gaat om deze schoenen:
[ afbeelding ]
Klopt, maar verschil is haast niet zichtbaar.quote:
Staat je goed + een mooi figuurtjequote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef G.R.S. het volgende:
Ben helemaal verliefd geworden op de kokerrok. Alleen al de oneindigheid aan combinaties is de kokerrok ideaal voor mij. Daarnaast kan ik nooit een goede broek vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is haar niet, neem ik aanquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Staat je goed + een mooi figuurtje
Helaas ben ik haar nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Staat je goed + een mooi figuurtje
Daar verkijk je je echt in. Heb vroegah veel via ioffer besteld (ook die boxers) en voor de kwaliteit hoef je ze echt niet te kopenquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:23 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Klopt, maar verschil is haast niet zichtbaar.
Alleen zit er een gigantisch verschil in maten.
Spijtig danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 02:05 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Daar verkijk je je echt in. Heb vroegah veel via ioffer besteld (ook die boxers) en voor de kwaliteit hoef je ze echt niet te kopenDan wil je ze puur voor het logo'tje
Meisjes/vrouwen met kokerrokken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:49 schreef G.R.S. het volgende:
Ben helemaal verliefd geworden op de kokerrok. Alleen al de oneindigheid aan combinaties is de kokerrok ideaal voor mij. Daarnaast kan ik nooit een goede broek vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aiai dit doet gewoon pijn aan mijn ogen...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:31 schreef G.R.S. het volgende:
Zomerjurkjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de fuschia roze en de rode zijn prachtig
bronquote:Bastiaan van Schaik opent vintage salon in Den Haag
Bastiaan van Schaik opent zijn eigen vintage salon in Fashion Factory Outlet Den Haag. De stylist verkoopt er vintage artikelen van onder meer Chanel, Marc Jacobs en Louis Vuitton.
Van Schaik heeft door de jaren heen een grote hoeveelheid vintage kleding schoenen, tassen en andere accessoires verzameld. Deze verzameling gaat hij nu verkopen in zijn nieuwe winkel in Den Haag.
In de winkel zijn tal van artikelen van bekende modelabels verkrijgbaar. Zo zijn er onder andere schoenen te vinden van Jimmy Choo en Christian Louboutin, tassen van Chanel en Louis Vuitton en verschillende kledingstukken van Marc Jacobs en Yves Saint Laurent.
Daarnaast zijn er ook goedkopere modelabels te vinden. Ook kunnen modeliefhebbers hun eigen vintage kleding verkopen in de winkel. De nieuwe winkel wordt op 11 april geopend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |