SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Heb namelijk ook nog rabarber en aardbeien in huisquote:Rabarber met aardbeien
ingrediënten:
2 personen: per persoon 95 Kcal
250 gram rabarber
1/2 dl sinaasappelsap
witte basterdsuiker
100 gram aardbeien
bereiding:
Maak de rabarber schoon en snijd de stengels in stukjes van 2 cm. Kook de rabarber in het sinaasappelsap in enkele minuten gaar. Laat de rabarber afkoelen en maak het op smaak met basterdsuiker. Was de aardbeien, verwijder de kroontjes en snijd de aardbeien in vieren. Schep de aardbeien door de rabarber.
Verdeel het over 2 coupes.
Ene beetje gerookte makreel hoor, niet een halve ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:46 schreef Isabeau het volgende:
Gerookte makreel als ontbijtIk moet er niet aan denken!
Wel lekker verder
Wat doe je met die rabarber, Lonaa? Mijn ervaring is dat gekookte rabarber gecombineerd wordt met enorm veel suiker...
En over suiker gesproken. Ik had nog een flesje Teriyaki woksaus staan, gekregen van iemand. En gisteren vroeg ik me af of ik dat ook zelf kon maken, dus wat zit er nou in zo'n flesje? Ingrediënt nr 1: wateren op de tweede plaats: suiker....
Ik vermijd kant en klare verpakkingen en dergelijke zo veel mogelijk, want idd echt overal gaat suiker inquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:59 schreef Lonaa het volgende:
Sinds ik van nog meer dingen de verpakking ben gaan lezen is het me enorm opgevallen in hoe ontzettend veel dingen suiker en aanverwanten zitten, echt bizar.
In mijn zelfgemaakte brood zit vaak ook geen suiker. Soms een beetje voor de gist, om die te voerenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:06 schreef Isabeau het volgende:
In bijna al het brood zit ook suikerin de vorm van dextrose vaak.
Allinson heeft geen suiker toegevoegd, alleen volkorenmeel, water, zout en gist.
Ik nu ook nog niet, want dan eet ik weer veel te veel broodquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zelf brood bakken begin ik voorlopig maar niet aan. Misschien over 20 kilo
Nee joh, echt niet duurder hoor!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef Zeester het volgende:
Ik heb toevallig na het zwemmen net bij een vriendinnetje zelfgebakken brood gelunched, en het is wel écht heel erg lekker! Alleen het is duurder ook dan in de winkel kopen over het algemeen, en mij toch net wat teveel moeite.
Ow, ik heb juist weleens een berekening gezien waarmee, als je elektriciteits-kosten enzo meerekend het uiteindelijk duurder uitkomt dan brood uit de supermarkt. Maar goed, sowieso eet ik de laatste tijd dus vrijwel geen brood, dus het zou sowieso niet uitkunnen hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee joh, echt niet duurder hoor!![]()
http://www.frugallivingnw(...)step-by-step-recipe/
Dit is bloem, water, beetje gist, beetje zout.
idd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik nu ook nog niet, want dan eet ik weer veel te veel brood
Maar tzt lijkt me dat ook wel leuk om te doen
Die is echt heel erg leuk! Goed ding om je voor je houden voor over 8 kilo. Over 8 kilo mag jij zonder aarzelen als beloning dit rokje! Vind ik ook!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:39 schreef Brighteyes het volgende:
Net zo'n leuk rokje gezien: http://i1.ztat.net/large/ST/92/1B/01/L5/06/ST921B01L-506@1.1.jpg
Maar ja... alleen nog maar in 40 verkrijgbaar en om nu 70 euro uit te geven omdat het mss over 8 kg past...Dat gaat me een tikje te ver.
maar hard mijn best doen, dan kan ik over een tijdje gewoon op 'in het mandje' klikken bij deze maat.
Hoewel het dan ook vast wel voor zal komen dat hij er dan alleen in 36 is.
You go girl!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Net twee afleveringen west wing zitten kijken, season finale, en nu wil ik door ipv Jillian te gaan doen.
Maar ik kan dat!Nu dus maar omkleden en op naar level 2!
The West Wing!quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Net twee afleveringen west wing zitten kijken, season finale, en nu wil ik door ipv Jillian te gaan doen.
Maar ik kan dat!Nu dus maar omkleden en op naar level 2!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |