Dat kan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Zou wel een ass smoothie drinken van die chick in de OP.
Wanneer kom je met een nieuw filmpje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
floor press met niks d'r aan, wijdbeens
of mis ik iets?
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
floor press met niks d'r aan, wijdbeens
of mis ik iets?
ah ja hehe. 'k heb al wat lache footage, maar moet nog meer.quote:
Even een roidrage faken, zijn ze zo weg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef RaymondK het volgende:
grappige irritante is wel dat als je dat statiefje neer zet iedereen gelijk begint te lullen tegen je.
quote:Ik ben zelf eigenlijk ook helemaal niet erop uit om een beer te worden. Gewoon trainen, het lichaam beter in vorm beter. Ik ga zelf liever dit:
Misschien iets minder bf, maar het moet ook weer niet te "strak" worden. Mits de spieren duidelijk aanwezig zijn, maar niet te overdreven zichtbaar, ben ik tevreden.
Cool! Ik kijk serieus uit naar je volgende filmpjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah ja hehe. 'k heb al wat lache footage, maar moet nog meer.
'k was alleen niet zo lekker de laatste 1,5 week ben maar 2x geweest![]()
Dat is in geen jaren gebeurt zal maar zeggen heheh.
maar het gaat nu weer gelukkig, vanmiddag weer statiefje mee
grappige irritante is wel dat als je dat statiefje neer zet iedereen gelijk begint te lullen tegen je.
Wat gefilm tijdens een DL of 2, een schouderdagje, en een vraagje over m'n pull up form lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Cool! Ik kijk serieus uit naar je volgende filmpjeWaar gaat het trouwens over?
ben je een half jaar verder en dan heb je geen doelen meer, lijkt me ook niks aanquote:
Nah, andere doelen voor ogen. Gr gr.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lees: ik ben te lui om mezelf tot het uiterste te pushen.
Wat vragen ze dan? Waarom je filmpjes maakt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah ja hehe. 'k heb al wat lache footage, maar moet nog meer.
'k was alleen niet zo lekker de laatste 1,5 week ben maar 2x geweest![]()
Dat is in geen jaren gebeurt zal maar zeggen heheh.
maar het gaat nu weer gelukkig, vanmiddag weer statiefje mee
lol. 'k zal d'r een paar reacties in mixen in m'n filmpje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat vragen ze dan? Waarom je filmpjes maakt?
"Voor een stelletje autisten op een forum die niet eens liften."
Wanneer mogen wij deze verwachten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. 'k zal d'r een paar reacties in mixen in m'n filmpje.
Gestorven aan roids volgens mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef VMSDKR het volgende:
Waar is StraatSoldaat eigenlijk. Leeft die jongen nog?
ja heeeeejhh hehe. ff wachte heur. anders wordt het een filmpje van 45 seconden nu lol.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer mogen wij deze verwachten?
watquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
keihard gekomen
dima: heb je een filmpje ??
Kan gewoon alles nemen toch, gezonder dan bierquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
volgens alle juiceheads in al die riodtopic's niet hoor
Rdam > Adam. Verder: als er maar een fatsoenlijke gym is waar we met z'n allen een keer goed kunnen trainen (dan valt Amsterdam dus af). En een goed all you can eat restaurant dat we leeg kunnen gaan schransen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben ook wel voor een meet maar dan niet in Rotterdam
Ja ik heb ook verzonnen dat ik Fanta-Stick heb gemeet. Stiekem was het gewoon een fantasie van toen ik in bad met mezelf speelde.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:02 schreef Awesome_ het volgende:
Niemand wil meeten gek. Dat is de grootste hoax van FOK!er hebben in de geschiedenis van dit forum nog nooit twee users met elkaar afgesproken. Degene die zeggen van wel liegen.
gebruikt nu een kloonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef VMSDKR het volgende:
Waar is StraatSoldaat eigenlijk. Leeft die jongen nog?
denk eerder dat jij liegt, hebbie de foto's van de vorige keer niet gezien?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:02 schreef Awesome_ het volgende:
Niemand wil meeten gek. Dat is de grootste hoax van FOK!er hebben in de geschiedenis van dit forum nog nooit twee users met elkaar afgesproken. Degene die zeggen van wel liegen.
Groningen: Harimau/Kelderwerk + onbeperkt spareribs?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Rdam > Adam. Verder: als er maar een fatsoenlijke gym is waar we met z'n allen een keer goed kunnen trainen (dan valt Amsterdam dus af). En een goed all you can eat restaurant dat we leeg kunnen gaan schransen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Rdam > Adam. Verder: als er maar een fatsoenlijke gym is waar we met z'n allen een keer goed kunnen trainen (dan valt Amsterdam dus af). En een goed all you can eat restaurant dat we leeg kunnen gaan schransen natuurlijk.
daaromquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik heb ook verzonnen dat ik Fanta-Stick heb gemeet. Stiekem was het gewoon een fantasie van toen ik in bad met mezelf speelde.
quote:25 Sexy Chests to Be Thankful For:
His feet may have made him famous, but Beckham's chiseled chest – which he cools off during a match in Washington, D.C. – has helped him win just as many female fans.
Die zou vrij simpel door de mand vallen.quote:
Lolledquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Die zou vrij simpel door de mand vallen.
'Klaaagklaagklaaag roidsroids aas aas half jaar trainen 155 kg squat klaag klaag roidsroids aas aas'
Lijkt me wel gezelligquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:46 schreef CarbonC het volgende:
@G.R.S.: ik ben voor een meet, maar volgens mij de enige hier.
Damn, wie woont er nou in Groningenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
De helft van dit topic woont toch in 050?
Beter wordt het filmpje het wachten waardquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat gefilm tijdens een DL of 2, een schouderdagje, en een vraagje over m'n pull up form lol
athans dat is wat ik tot nu toe bij elkaar gesprokkeld heb lol
En dan nog wat panzermaus inspired pics d'r bij. Dat dan wel weer![]()
![]()
Ja geen idee, iets wat centraler? Boeit verder niet veel hoor, kan gewoon naar Groningen rijden. Vrienden van me wonen er ook, kan ik daar gaan slapen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef CarbonC het volgende:
Verzin dan zelf iets beters. Groningen is voor sommigen ver weg, maar de gyms zijn ok en de binnenstad ook.
Que? Waar bleef je op hangen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef CarbonC het volgende:
DL: 10x100kg, 10×120kg, 103x140kg
Groeten vanuit Sport Arena Eindhoven.
Over dat topic gesproken:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:47 schreef Verbosity het volgende:
Anders regelen we de meet in:
KLB / Iets te kansloze fanatieke bodybuilders#2
Haal weg gek, op DM's openbaren staat een ban.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Over dat topic gesproken:
dfsfss
Volgens mij was het gewoon een manier om de bb-ers eruit te kunnen pikken en vervolgens foto's te regelen voor de eenzame momenten.
fuuuuck zij wil gewoon seksdaten kan niet andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij was het gewoon een manier om de bb-ers eruit te kunnen pikken en vervolgens foto's te regelen voor de eenzame momenten.
Veel plezier met je ban maatje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik meet alleen wanneer Etha geen manlet meer is en Panzer gedisciplineerd gaat trainen; nooit dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wacht maar tot de meet, i will find you and i will rape you.
Nee man ik zei dat ik eerst een foto van haar verwacht. En toen ik na een half uur nog geen reactie had maar een "pls respond" er achteraan gestuurd.quote:
Deze?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef CarbonC het volgende:
Kan iemand die W210 auto pic van Raymond met die dikke trol ff in dat nieuwe auto topic (zie mijn history) posten. Zit nu mobiel in de gym.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wil gewoon die chick nog een keer zien zeker?
nnnnn checkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef CarbonC het volgende:
Kan iemand die W210 auto pic van Raymond met die dikke trol ff in dat nieuwe auto topic (zie mijn history) posten. Zit nu mobiel in de gym.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze?is al beurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wil gewoon die chick nog een keer zien zeker?
dr is werkelijk geen paneel meer recht en heel bij die wagen. Zelfs daar rechts bij de motorkap zit het scheef. Behalve dat spekkie d'r nu op zit dan is dat volgens mij ook verbogen lol.quote:
alleen met het ski luik openquote:
Maar nu de hamvraag, zou je haar geven?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou weet je wel direct dat hij grote kofferruimte heeft. Opzich wel een creatieve weergave.
De eerste jaren was de roestpreventie en bouwkwaliteit bagger. Bijnaam W210: gammelbenz.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dr is werkelijk geen paneel meer recht en heel bij die wagen. Zelfs daar rechts bij de motorkap zit het scheef. Behalve dat spekkie d'r nu op zit dan is dat volgens mij ook verbogen lol.
En heb je wel eens zo'n benz zien roesten op zo een niveau? Ik nog niet lol.
Is er met een vorkheftruck ingetakeld.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
alleen met het ski luik open
ik weet denk trouwens helemaal hoe dat geklonken moet hebben.
Zo'n briessende stier kwa ademhaling zo van de inspanning van het er in klimmen
Nee, ze hebben die auto om haar heen gebouwd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is er met een vorkheftruck ingetakeld.
oh, ik ken die wagen alleen maar van de enorme power van die 5 cilinder diesel die d'r in ligt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De eerste jaren was de roestpreventie en bouwkwaliteit bagger. Bijnaam W210: gammelbenz.
Is dat CarbonC zelf?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef fathank het volgende:
Vooral die 50 kg inclike dumbell press.
Maar jij bent toch wel.sterker ? (kijk zn plaatje mensen)
Vergeet niet diegene die op z'n mobiel zit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef CarbonC het volgende:
Wat een heerlijke gym is dit toch: er wordt hier nu tegelijkertijd 120kg gesquat, 160kg gedeadlift en 50kg incline ge dumbbell pressed. M.a.w. genoeg mensen om en aan op te trekken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vergeet niet diegene die op z'n mobiel zit.
Je hebt gelijk, maar ik was natuurlijk weer eigenwijs.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mm, had je even overnieuw moeten beginnen na die eerste rep.
Ik ken het. Proberen het te negeren maar toch uit je ritme zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik was natuurlijk weer eigenwijs.
ik woon er 2minuten vandaan (lopend), toch maar eens kijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef CarbonC het volgende:
DL: 10x100kg, 10×120kg, 103x140kg
Groeten vanuit Sport Arena Eindhoven.
Neuk het zusje van VKMDSRquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Owwww kut mensen dikke stress in huize frikandeell!!! Ik krijg een puistje onder mijn neus. Het is een heel klein wit puntje!!!!!!ik heb morgen defqon, maar ik weet niet of ik nu nog zal gaan. Voel me onzeker en weet jiet wat vrouwen ervan vinden.!! Kut. Ow jeses wat moet ik nu!!!!
Jouw zusje, ik had in ieder geval alle letters goedquote:
Staat nergens voor, maar StraatSoldaat was al bezet dus moest wat anders verzinnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jouw zusje, ik had in ieder geval alle letters goed
Waar staat VMSDKR eigenlijk voor?
Veel mensen slapen door keiharde roids?
Gewoon na afloop naar Ribhouse Bronco.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen: Harimau/Kelderwerk + onbeperkt spareribs?
Haha wat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:00 schreef Pastapipos het volgende:
Sowieso waarom vragen mensen op fok foto's in dm
laatst ook al iemand tegen mij en nu tegen sapstengelMaar bij sap is t nog net klasse 10 kanslozer aangezien t een random persoon is die haat op gespierde mensen?
Nu gaan we het krijgen, nice.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat gefilm tijdens een DL of 2, een schouderdagje, en een vraagje over m'n pull up form lol
athans dat is wat ik tot nu toe bij elkaar gesprokkeld heb lol
En dan nog wat panzermaus inspired pics d'r bij. Dat dan wel weer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:59 schreef seto het volgende:
ik wil samen met panzermaus een pak chocolademelk drinken
Stuur een paar auschwitz picsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon na afloop naar Ribhouse Bronco.
[..]
Haha wat.Ik kreeg net een DM voor pics van de originele TS (die Caroline) van dat 'Te fanatieke bodybuilders' in KLB.
'Ja ben gewoon benieuwd'.
[..]
Nu gaan we het krijgen, nice.
[..]![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
Haha wat.Ik kreeg net een DM voor pics van de originele TS (die Caroline) van dat 'Te fanatieke bodybuilders' in KLB.
Ga vanavond. Schijnen om vrijdagavond een paar grote gasten te trainen. Het is klein en basic, maar je kunt er eigenlijk alles doen. Dumbbells van 55 en 60 kg zijn besteld, hoorde ik vanmiddag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
ik woon er 2minuten vandaan (lopend), toch maar eens kijken
behalve die dumbbell press niks bijzondersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef CarbonC het volgende:
Wat een heerlijke gym is dit toch: er wordt hier nu tegelijkertijd 120kg gesquat, 160kg gedeadlift en 50kg incline ge dumbbell pressed. M.a.w. genoeg mensen om en aan op te trekken.
Dit. Gewoon het zoveelste excuus om die cupcakes maar niet links te hoeven te laten liggen.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij overdrijven jullie dames nogal met het verlies van tit. Deze dame hieronder prept al een poos en ik neem aan dat jullie - tenzij prep - nooit zo shredded zullen worden.
Lekker door cutten dus.
Dat vraagt uiteraard om pics.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee.
Ik had gewoon al niet zoveel om mee te beginnen, dus daarom..
DL ging niet hoger dan 60 vanochtend, maar het was dan ook tamelijk benauwd in de gym. Volgende week beter.
Wel met mooie opgepompte kuiten op hakjes rondgelopen vanmiddag, dat dan weer welen geen een foto van vanmiddag (kinderfeestje) tegengekomen waarop ik mezelf niet nice vind, that's a first!
It's a good day
lol tsk, kindjes waren er zo trots opquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil kuiten zien! Geen misvormde pizza's!
Nee, mijn meneer heeft niet goed gericht met de camera.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:32 schreef Awesome_ het volgende:
Kut te laat.
Edit: Ohnee, nog steeds geen zieke calves
daar zeg je wat, die hollandse was een echte bitchquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:16 schreef seto het volgende:
ook al heb je grotere chest dan hem je zal nooit zoveel bitches kunnen krijgen
u jelly?
Srs?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is toch niet serieus nupje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja hoor, zegt diegene met een strafblad van 500 notes
Wanneer ik mijn notes van toen ik dit account net had lees:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Yuri heeft alleen maar positieve notes
Jep, de jongstequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Armen zien er al goed stevig uit. En je dochter(?) gelukkig.
moet je maar geen chocolade vretenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Owwww kut mensen dikke stress in huize frikandeell!!! Ik krijg een puistje onder mijn neus. Het is een heel klein wit puntje!!!!!!ik heb morgen defqon, maar ik weet niet of ik nu nog zal gaan. Voel me onzeker en weet jiet wat vrouwen ervan vinden.!! Kut. Ow jeses wat moet ik nu!!!!
uis zijn te klein moeten groter maar ik zie dat ding in je foboquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee een moedervlek(zie UI, zelfde plaat)
Psies, daar istie ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:57 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
uis zijn te klein moeten groter maar ik zie dat ding in je fobo
Met nakuur kan jr bij teregt 400 voor complete kuurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:02 schreef 16meter het volgende:
ethan anabolic
ik zoek test e en winny
wie kan leveren
dm
Werk morgen aan je kaolo verslag battiboiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet aan mijn verslag werken. Morgen maak ik je kapot beta.
haha, op vrijdagavond,loserquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet aan mijn verslag werken. Morgen maak ik je kapot beta.
Filemon is toch die homo wrm wil je in hem shinequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:07 schreef 16meter het volgende:
lol
niet naar utca gaan en shinen in havana en filemon
hjs heerlyk strakquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Filemon is toch die homo wrm wil je in hem shine
Deadlines broeder, deadlines.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Werk morgen aan je kaolo verslag battiboi
Moet zo ook nog trainen. Het leven is mooi.quote:
Godquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:14 schreef 16meter het volgende:
wow kijk die foto dan..
jij heb aardig wat massa opgebouwd vriend
respect
hoe lang ben je al bezig??
Beetje lelijk, ik heb net getraind. Schouders en armen, je weet die pre-weekend workout. En natuurlijk het SBS festival morguquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deadlines broeder, deadlines.
[..]
Moet zo ook nog trainen. Het leven is mooi.
Dahkannie. Hetisvrijdagdusikbenomstipt6uuraanhetbiergegaan. Whehehehehehehehehehehehe hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehehehehe goeie grap doe nog eens xddd
Ik ben ook wel benieuwd wat er in mijn notes staat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is toch niet serieus nupje.
[..]
Wanneer ik mijn notes van toen ik dit account net had lees:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dafuq, eerst moest ik drie keer lezen, toen dacht ik HUH hoe laat is het dan?? Ik dacht dat het half zes was ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dahkannie. Hetisvrijdagdusikbenomstipt6uuraanhetbiergegaan. Whehehehehehehehehehehehe he
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef THEFXR het volgende:
nog meer feeders hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu heb ik oogbaltiefus.
Let even op je taalgebruikquote:
ooh, dat gaat je bonuspunten opleverenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MarMar flink aan het zwoegen in DE GYM!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef THEFXR het volgende:
nog meer feeders hier?Heb toen zo'n film gezien waarbij een man een feeders-fetisj had, want als klein kind was zijn moeder obese en moest hij haar altijd feeden. Later ging die meisjes opsluiten, feeden en filmen, om het vervolgens op internet door te verkopen. Serieus een zieke film. Australisch geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
naam of link naar deze zieke film?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb toen zo'n film gezien waarbij een man een feeders-fetisj had, want als klein kind was zijn moeder obese en moest hij haar altijd feeden. Later ging die meisjes opsluiten, feeden en filmen, om het vervolgens op internet door te verkopen. Serieus een zieke film. Australisch geloof ik.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Goede titel, van de week maar ff downloadenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb hem gevonden. Titel spreekt voor zich: Feed (2005) - IMDb
Ga hem kijken.
Goed verslag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks. Jammer genoeg kon het niet secuur omdat m'n Bamboo niet wou werken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Goede titel, van de week maar ff downloaden
ff in evernote zetten
goede photoshop btw
Die gezichtsuitdrukking ook: "Hahaha, wat is dit voor een pussy-gewicht. Ik squat wel 110 kg hoor."quote:
Straf me niet Meester. Ik ben een goede leerling.quote:
lol, mijn hoofd ziet er tijdens workouts heeeeel anders uit, trust mequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die gezichtsuitdrukking ook: "Hahaha, wat is dit voor een pussy-gewicht. Ik squat wel 110 kg hoor."
Oh. Jammer dat ik dan niet in Italië ben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat is goedkoper dan paracetamol in Italië.
Ik formuleer het even anders: paracetamol is duurder dan dat in Italië.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh. Jammer dat ik dan niet in Italië ben.
Godverquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:26 schreef fathank het volgende:
nog Meer mensen die in de cut 3 maal daags Dreft smeren? Lost het vet op als een malle, kijk maaar je afwas werkt precies hetzelfde.
Srs, ik kwam op t idee op mn werk, als er olie gemorst wordt op het water dan gooien we er dreft over heen om de boel te neutraliseren. Werkt als een tietquote:
oke je horot nog van mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Met nakuur kan jr bij teregt 400 voor complete kuur
Zie de vreugde in ogen van de alpha female en haar welpje. Maar wees op je hoede, bij het kleinste teken van gevaar slaat ze toe!!!!!quote:
Heeft op geen een reputabele nieuwssite gestaan. Ik zeg hoax.quote:
Er was hier laatst een beest ruim 200kg aan het squatten, zat echt even te kijken of ik goed zag. Nadeel is dat je moet wachten op de kooi dat hoeft bij de spiegel curlers weer niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef CarbonC het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zie de vreugde in ogen van de alpha female en haar welpje. Maar wees op je hoede, bij het kleinste teken van gevaar slaat ze toe!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
That feel wanneer scenes uit Geordie Shore lijken op stukjes uit je leven.
brb gone to shoot myself
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
That feel wanneer scenes uit Geordie Shore lijken op stukjes uit je leven.
brb gone to shoot myself
Inderdaad. Rust wordt hier niet echt serieus genomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Rare reeks ook. Doordeweeks is het hier druk tot diep in de nacht en in het weekend liggen ze allemaal vroeg op bed!
Ik mag niet meepraten. Ik kan straks weer beginnen bij mijn oude opwarm gewicht~!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad. Rust wordt hier niet echt serieus genomen.![]()
Vandaar al die ecto's waarschijnlijk.
Staan gewoon in de kroeg te pullen en gains te verliezen natuurlijk. Ik lig wel in bed; grootse plannen om mn PR squat te verbrijzelen morgenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Rare reeks ook. Doordeweeks is het hier druk tot diep in de nacht en in het weekend liggen ze allemaal vroeg op bed!
Goed bezig dan!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Staan gewoon in de kroeg te pullen en gains te verliezen natuurlijk. Ik lig wel in bed; grootse plannen om mn PR squat te verbrijzelen morgen
Jaja op vrijdagavond in bed om op zaterdag goed te gymmen.
Feels.jpg
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Goed bezig dan!
Ik ga morgen ook wel wat records breken denk ik, maar dat is op een heel ander flak!![]()
Thxquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
Goede armen MarMartvp voor quads en calves
Schouder struggles al week of 9 ofzo... en ga morgen gabbertje spelen in Biddinghuizen! Eckte eckte jwzz! Ojah vlak is met v he?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
?? En waarom kan je niet meer liften??
Tevens; flak?? Was vast met opzet. Toch?Gewoon trollend langs de straten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat witte is brood trouwens.
[ Bericht 10% gewijzigd door Yuri_Boyka op 22-06-2013 00:15:38 ]If not now, then when.
Ik ga zo naar bed omdat ik morgen naar Keulen moet rijden, en dan zondag door naar Antwerpen. Ben ik zondagavond weer thuis. Geweldig weekend.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Staan gewoon in de kroeg te pullen en gains te verliezen natuurlijk. Ik lig wel in bed; grootse plannen om mn PR squat te verbrijzelen morgen
Jaja op vrijdagavond in bed om op zaterdag goed te gymmen.
Feels.jpg
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aanschouw hier de Bosnische 'McDonalds' - het typische 'fastfood' gerecht. Gelukkig niet zo 'ongezond', maar fucking lekker. Als je dit hebt gehad, wil je niet anders meer.
Ziet er een beetje uit als de kattenbak na een week niet schoonmaken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het rode licht nog wat in Antwerpen of afgebouwd zoals in Adam?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed omdat ik morgen naar Keulen moet rijden, en dan zondag door naar Antwerpen. Ben ik zondagavond weer thuis. Geweldig weekend.
Als die kattenbak net zo lekker smaakt, dan wil ik hem elke week graag thuisbezorgd hebben. Wel gratis.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als de kattenbak na een week niet schoonmaken...
idd, fucking goor, jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als de kattenbak na een week niet schoonmaken...
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Schouder struggles al week of 9 ofzo... en ga morgen gabbertje spelen in Biddinghuizen! Eckte eckte jwzz! Ojah vlak is met v he?Ojaa defqon he. Lekker beige doodshoofdjes klappen (not srs)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klote man schouder, doe je nog wel leg extensions enzo?
Ik sla een beurt over.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als die kattenbak net zo lekker smaakt, dan wil ik hem elke week graag thuisbezorgd hebben. Wel gratis.
Benen komen elke week nog wel netjes 2 (soms 3)x aan de beurt. Blijf in VP% en gewicht (als in weegschaal) ook wel gelijk terwijl mijn bovenlichaam als sneeuw voor de zon verdwijnt. Benen gaan dus ook wel goede kant op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ojaa defqon he. Lekker beige doodshoofdjes klappen (not srs)
Klote man schouder, doe je nog wel leg extensions enzo?
Volgens mij heb je die worstjes in Spanje ook. In Spanje heb je trouwens dat gigantisch lekkere varkensvlees op een stok, weet je toevallig hoe het heet?quote:
Kom maar halen, heb twee kattebakken hier.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als die kattenbak net zo lekker smaakt, dan wil ik hem elke week graag thuisbezorgd hebben. Wel gratis.
Wat een beest zeg gvdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze man is echt goed bezig. 2.18m - 130kg schoon aan de haak.
https://www.facebook.com/(...)evant_count=1&ref=nf
ik denk dat niemand hier liftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Seems legit.quote:
Thuisbezorgd, gratis.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kom maar halen, heb twee kattebakken hier.
Mirin' parkinson. Link van liedje in kwestie?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:27 schreef VMSDKR het volgende:
pomp mezelf al op met adrenaline in auto als ik naar de gym rijd altyd laatste tijd
http://tinypic.com/r/e6ps20/5
Moeilijk stilzitten met deze speakers, al komt dat niet helemaal naar voren door die telefoon.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mirin' parkinson. Link van liedje in kwestie?
Ken je deze al? http://www.stumptuous.com(...)rembling-but-no-fearquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu ik het over parkinson had, check deze shit. Echt zo awesome dat er techniek bestaat om parkinson onder controle te houden.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aanschouw hier de Bosnische 'McDonalds' - het typische 'fastfood' gerecht. Gelukkig niet zo 'ongezond', maar fucking lekker. Als je dit hebt gehad, wil je niet anders meer.
Is dat cevapcici?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat witte is brood trouwens.![]()
![]()
This isn't even my final form.
Kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu ik het over parkinson had, check deze shit. Echt zo awesome dat er techniek bestaat om parkinson onder controle te houden.
gast, ik ben begonnen in een gym, die toestellen had uit 1950 met versleten touwen ipv smooth geoliede ketting en katrollen, jullie hebben het nu fucking easy en vooral omdat er toen geen inet bestond om info uit te wisselen.quote:
Nice, hij staat op Spotify. Jammer genoeg niet de mix, maar de originele voldoet. Thanks.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Moeilijk stilzitten met deze speakers, al komt dat niet helemaal naar voren door die telefoon.
Nope. Heb part 1 en 2 even globaal doorgelezen. Indrukwekkend. Had ooit al eens gelezen dat krachttraining een positieve invloed heeft op iemand die parkinson heeft. Ik ga het morgen even helemaal doorlezen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ken je deze al? http://www.stumptuous.com(...)rembling-but-no-fear
Zekers kardes!quote:
Dat jij een stommerik bent.quote:
Jep. Ik vind het onder andere ook interessant dat ze steeds slimmere protheses hebben, en dan voornamelijk bionische armen. Erg indrukwekkend allemaal. Ben ook nog steeds benieuwd naar jouw squat filmpje.quote:
That gymquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is een foto die Fanta mij gestuurd heeft. Ik heb zojuist ook een foto van MarMar ontvangen met bewijs dat ze 110 kg kan squatten. Hopelijk wordt die niet verwijderd.
[ afbeelding ]
Wel eens zo'n diepvriesversie gehad van Mekkafood, was lekker, maar handgemaakt zal wel lekkerder zijn. Heeft wel wat weg van köfte (/kofta/kufta)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zekers kardes!Mijn moeder is gisteren teruggekeerd uit Bosnië. Ze heeft voor mij twee porties meegenomen.
![]()
Heb je het ooit gehad?
Zoals ik vandaag meegekregen heb zuigen de gyms in Amsterdam. Erg jammer. Zou spontaan in Eindhoven op kamers gaan alleen al voor die gym waar CarbonC vandaag getraind had.quote:
Die zooi is minder lekker. Om de perfecte cevapcici te bereiden heb je een speciaal ratio van vlees nodig, met een speciale hoeveelheid vet erin. Is ook half rund en half schaap. Dat brood heet 'samun', moet je ook wel kennen. Kofte ken ik wel ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wel eens zo'n diepvriesversie gehad van Mekkafood, was lekker, maar handgemaakt zal wel lekkerder zijn. Heeft wel wat weg van köfte (/kofta/kufta)
Is dat echt MarMar? Wat een zieke gym.
Wacht, is het Fanta zelf? Die was toch chubby?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat is een foto die Fanta mij gestuurd heeft.
Hebben we toch ooit afgesproken man.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:52 schreef Levolution het volgende:
Yuri ga je niet gym met mij openen later brah?
Respect voor MarMar trouwens.
Ze is erg goed bezig met haar cut.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wacht, is het Fanta zelf? Die was toch chubby?
Nice gymquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is een foto die Fanta mij gestuurd heeft. Ik heb zojuist ook een foto van MarMar ontvangen met bewijs dat ze 110 kg kan squatten. Hopelijk wordt die niet verwijderd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze is erg goed bezig met haar cut.
Jij bent oud.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, ik ben begonnen in een gym, die toestellen had uit 1950 met versleten touwen ipv smooth geoliede ketting en katrollen, jullie hebben het nu fucking easy en vooral omdat er toen geen inet bestond om info uit te wisselen.
Echt lange mannenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze man is echt goed bezig. 2.18m - 130kg schoon aan de haak.
https://www.facebook.com/(...)evant_count=1&ref=nf
dit is toch 20+ 2x25+ 2x10=90quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je viel toch op meisjes, je wilde tussen de dijen van een meid slurpenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Echt lange mannen....en goede kop ook.
Ik eet van twee walletjes.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je viel toch op meisjes, je wilde tussen de dijen van een meid slurpen
Houdt het zweet lekker vast.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je wilt heel veel haar tussen je benen?
Serieuze streef:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zoveel haren heb je nu ook weer niet, he Yuri
Volgens mij hebben ze zijn (Sergei's) account verwijderd. Werd inderdaad saai.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:11 schreef seto het volgende:
[..]
die slechte vertalingen heb je ook wel gezien na 3x
die gast vreet alleen maar roids en niks anders, natty when hell freezes over....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Houdt het zweet lekker vast.
[..]
Serieuze streef:
[ afbeelding ]
Heb exact hetzelfde frame, dus dat komt goed uit. Volgens mij is hij natty ook nog. Geen overdreven schouders, upper chest en schouders, aangezien roids hard op die specifieke receptoren hitten. Wat denk jij?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:25 schreef Panzermaus het volgende:
Mooie foto daar Yuri, maar jij bent veel te chubby daarvoor. Met je McDonalds kip&rijst dieet.
Ze zeiden van jou dat je ook niet natty kon zijn. Kijk waar je nu bent.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:31 schreef Ethanolic het volgende:
Als die dude natty is eet ik mijn (letterlijke) hoed op.
#ethaout
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 06:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
BOOOM niggers. Zeven kopjes koffie verder (voor de verhoogde 150% vetverbranding) en mijn verslag is klaar. Nu eindelijk 'chillen' als een baas. Alleen nog presenteren en dan done, maar dat is leuk om te doen.
Voor de Defqon gangers: veel plezier, stay safe, drink genoeg water en doe een paar dansjes voor mij. [ afbeelding ]
Uitgeprint en gekomen.quote:
Drink koffie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 06:52 schreef Beach het volgende:
beroerd geslapenhopelijk geen last van in de gym
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 06:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uitgeprint en gekomen.
*fast ejaculation crew*
[..]
Drink koffie.
Ik ook van de weekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |