Is dat CarbonC zelf?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef fathank het volgende:
Vooral die 50 kg inclike dumbell press.
Maar jij bent toch wel.sterker ? (kijk zn plaatje mensen)
Vergeet niet diegene die op z'n mobiel zit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef CarbonC het volgende:
Wat een heerlijke gym is dit toch: er wordt hier nu tegelijkertijd 120kg gesquat, 160kg gedeadlift en 50kg incline ge dumbbell pressed. M.a.w. genoeg mensen om en aan op te trekken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vergeet niet diegene die op z'n mobiel zit.
Je hebt gelijk, maar ik was natuurlijk weer eigenwijs.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mm, had je even overnieuw moeten beginnen na die eerste rep.
Ik ken het. Proberen het te negeren maar toch uit je ritme zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik was natuurlijk weer eigenwijs.
ik woon er 2minuten vandaan (lopend), toch maar eens kijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef CarbonC het volgende:
DL: 10x100kg, 10×120kg, 103x140kg
Groeten vanuit Sport Arena Eindhoven.
Neuk het zusje van VKMDSRquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Owwww kut mensen dikke stress in huize frikandeell!!! Ik krijg een puistje onder mijn neus. Het is een heel klein wit puntje!!!!!!ik heb morgen defqon, maar ik weet niet of ik nu nog zal gaan. Voel me onzeker en weet jiet wat vrouwen ervan vinden.!! Kut. Ow jeses wat moet ik nu!!!!
Jouw zusje, ik had in ieder geval alle letters goedquote:
Staat nergens voor, maar StraatSoldaat was al bezet dus moest wat anders verzinnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jouw zusje, ik had in ieder geval alle letters goed
Waar staat VMSDKR eigenlijk voor?
Veel mensen slapen door keiharde roids?
Gewoon na afloop naar Ribhouse Bronco.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen: Harimau/Kelderwerk + onbeperkt spareribs?
Haha wat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:00 schreef Pastapipos het volgende:
Sowieso waarom vragen mensen op fok foto's in dm
laatst ook al iemand tegen mij en nu tegen sapstengelMaar bij sap is t nog net klasse 10 kanslozer aangezien t een random persoon is die haat op gespierde mensen?
Nu gaan we het krijgen, nice.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat gefilm tijdens een DL of 2, een schouderdagje, en een vraagje over m'n pull up form lol
athans dat is wat ik tot nu toe bij elkaar gesprokkeld heb lol
En dan nog wat panzermaus inspired pics d'r bij. Dat dan wel weer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:59 schreef seto het volgende:
ik wil samen met panzermaus een pak chocolademelk drinken
Stuur een paar auschwitz picsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon na afloop naar Ribhouse Bronco.
[..]
Haha wat.Ik kreeg net een DM voor pics van de originele TS (die Caroline) van dat 'Te fanatieke bodybuilders' in KLB.
'Ja ben gewoon benieuwd'.
[..]
Nu gaan we het krijgen, nice.
[..]![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
Haha wat.Ik kreeg net een DM voor pics van de originele TS (die Caroline) van dat 'Te fanatieke bodybuilders' in KLB.
'Ja ben gewoon benieuwd'.
Ga vanavond. Schijnen om vrijdagavond een paar grote gasten te trainen. Het is klein en basic, maar je kunt er eigenlijk alles doen. Dumbbells van 55 en 60 kg zijn besteld, hoorde ik vanmiddag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
ik woon er 2minuten vandaan (lopend), toch maar eens kijken
behalve die dumbbell press niks bijzondersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:23 schreef CarbonC het volgende:
Wat een heerlijke gym is dit toch: er wordt hier nu tegelijkertijd 120kg gesquat, 160kg gedeadlift en 50kg incline ge dumbbell pressed. M.a.w. genoeg mensen om en aan op te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |