Waarom vervals je m'n post panzerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
"Get shredded or die mirin"' krijgt nieuwe betekenis in een nieuw knaltopic in KLB.
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat er hard aan toe in dat topic, panzer komt fel uit de hoek
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:48 schreef ChesterPerry het volgende:
ja als een dumbell beledigt staat panzermaus voor je deur
Patatje #Genieten #Geenfrietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:55 schreef Ethanolic het volgende:
Godcan't handle, ga ff genieten van een patatje
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Waarom vervals je m'n post panzer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat er hard aan toe in dat topic, panzer komt fel uit de hoekgodverdommequote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:48 schreef ChesterPerry het volgende:
ja als een dumbell beledigt staat panzermaus voor je deur![]()
Ik wil samen met Panzer een Ass Smoothie maken met een pak chocolademelk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:59 schreef seto het volgende:
ik wil samen met panzermaus een pak chocolademelk drinken
lolwauw is dit wat ik denk dat het isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil samen met Panzer een Ass Smoothie maken met een pak chocolademelk.
oh super ongezond dat. Ik doe altijd met yoghonaise light! Dan is het wel gezondquote:
Ik denk het welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lolwauw is dit wat ik denk dat het is
quote:A smoothie (or other beverage) that is first prepared in a blender, then poured into a woman's ass. The woman then stands up, jumps up and down to mix the smoothie, pours it into a glass and drinks it.
Oh die zijn er ook vast wel. Moest wel lachen om die filmpjes btwquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:09 schreef VMSDKR het volgende:
Oke, gedaan. Maar ze drinken het niet op. #tegenvaller
heb ik al gedaan, wie wilt me aanraken?!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:59 schreef seto het volgende:
ik wil samen met panzermaus een fles chocolademelk drinken
Niemandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heb ik al gedaan, wie wilt me aanraken?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |