lol tsk, kindjes waren er zo trots opquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil kuiten zien! Geen misvormde pizza's!
Nee, mijn meneer heeft niet goed gericht met de camera.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:32 schreef Awesome_ het volgende:
Kut te laat.
Edit: Ohnee, nog steeds geen zieke calves
daar zeg je wat, die hollandse was een echte bitchquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:16 schreef seto het volgende:
ook al heb je grotere chest dan hem je zal nooit zoveel bitches kunnen krijgen
u jelly?
Srs?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha wat.Ik kreeg net een DM voor pics van de originele TS (die Caroline) van dat 'Te fanatieke bodybuilders' in KLB.
'Ja ben gewoon benieuwd'.
Is toch niet serieus nupje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja hoor, zegt diegene met een strafblad van 500 notes
Wanneer ik mijn notes van toen ik dit account net had lees:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Yuri heeft alleen maar positieve notes
Jep, de jongstequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Armen zien er al goed stevig uit. En je dochter(?) gelukkig.
moet je maar geen chocolade vretenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Owwww kut mensen dikke stress in huize frikandeell!!! Ik krijg een puistje onder mijn neus. Het is een heel klein wit puntje!!!!!!ik heb morgen defqon, maar ik weet niet of ik nu nog zal gaan. Voel me onzeker en weet jiet wat vrouwen ervan vinden.!! Kut. Ow jeses wat moet ik nu!!!!
uis zijn te klein moeten groter maar ik zie dat ding in je foboquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee een moedervlek(zie UI, zelfde plaat)
Psies, daar istie ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:57 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
uis zijn te klein moeten groter maar ik zie dat ding in je fobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |