ooh, dat gaat je bonuspunten opleverenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MarMar flink aan het zwoegen in DE GYM!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef THEFXR het volgende:
nog meer feeders hier?Heb toen zo'n film gezien waarbij een man een feeders-fetisj had, want als klein kind was zijn moeder obese en moest hij haar altijd feeden. Later ging die meisjes opsluiten, feeden en filmen, om het vervolgens op internet door te verkopen. Serieus een zieke film. Australisch geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
naam of link naar deze zieke film?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb toen zo'n film gezien waarbij een man een feeders-fetisj had, want als klein kind was zijn moeder obese en moest hij haar altijd feeden. Later ging die meisjes opsluiten, feeden en filmen, om het vervolgens op internet door te verkopen. Serieus een zieke film. Australisch geloof ik.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Goede titel, van de week maar ff downloadenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb hem gevonden. Titel spreekt voor zich: Feed (2005) - IMDb
Ga hem kijken.
Goed verslag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks. Jammer genoeg kon het niet secuur omdat m'n Bamboo niet wou werken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Goede titel, van de week maar ff downloaden
ff in evernote zetten
goede photoshop btw
Die gezichtsuitdrukking ook: "Hahaha, wat is dit voor een pussy-gewicht. Ik squat wel 110 kg hoor."quote:
Straf me niet Meester. Ik ben een goede leerling.quote:
lol, mijn hoofd ziet er tijdens workouts heeeeel anders uit, trust mequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die gezichtsuitdrukking ook: "Hahaha, wat is dit voor een pussy-gewicht. Ik squat wel 110 kg hoor."
Oh. Jammer dat ik dan niet in Italië ben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat is goedkoper dan paracetamol in Italië.
Ik formuleer het even anders: paracetamol is duurder dan dat in Italië.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh. Jammer dat ik dan niet in Italië ben.
Godverquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |